MD: კოუტინიოს გამოჯანმრთელების პროცესი დაგეგმილზე ცუდად მიმდინარეობს

MD: კოუტინიოს გამოჯანმრთელების პროცესი დაგეგმილზე ცუდად მიმდინარეობს

"ბარსელონას" ბრაზილიელი ფეხბურთელი, ფილიპე კოუტინიო, სავარაუდოდ, აპრილის დასაწყისში დაბრუნებას ვერ შეძლებს, იტყობინება Mundo Deportivo.

გამოცემის თქმით, კოუტინიოს მუხლი, რომელსაც 2 იანვარს ოპერაცია ჩაუტარდა, კვლავ, შეშუპებულია. მისი რეაბილიტაციის სავარაუდო პერიოდად 3 თვე სახელდებოდა, თუმცა, შესაძლოა, მას დრო კიდევ დასჭირდეს.

28 წლის შემტევმა დაზიანება "ეიბართან" გამართულ შეხვედრაში მიიღო. მიმდინარე სეზონში კოუტინიომ 14 მატჩის ჩატარება მოასწრო, მის მონაგარს 3 გოლი და 2 ასისტი შეადგენს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 23 თებერვალი 2021 22:52
    0
    Exla vinc ese saubrobt bevr vinmes mimartulebit gamigonia magram vinc wavida yvelam sanabebeli gagixadat tavi..
    Culé [?]
    #7 23 თებერვალი 2021 20:58
    0
    ეს მტირალა გინდ ყოფილა გინდა არა. 40 თუ ვინმემ გადაიხადა სიხარულით გავატანოთ.
    ფანი [?]
    #6 23 თებერვალი 2021 19:21
    1
    ეს რა შევიტენეთ ვერც გაყიდი ზაფხულში ვერც გაანათხოვრეს ტიპიი..ვის უნდა ეს ამაში 15 მილიონი თუ გადაიხადეს უნდა ვილოცოთ....(((
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 23 თებერვალი 2021 15:40
    5
    მოკლედ ბარსაში ვინც ვერ ივარგა ყველგან გამოდგა დაჟე ბაიერნში, ატლეტიკოზე და სევილიაზე აღარ ვილაპარაკებ რო გული აღარ გაგისიოთ უარესად. დიდი ეჭვი მაქვს ის ორი კლოუნი დემბელე და გრიზმანი რო გავუშვათ, სადმე ასიანი გაიბრწყინებენ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 23 თებერვალი 2021 13:48
    3
    ეს კიდე ჩვენი ფეხბურთელია?
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #3 23 თებერვალი 2021 13:43
    2
    ერთადერთი მიზეზი რის გამოც მინდა გამოჯანმრთელდეს მისი გუნდიდან წასვლაა მაგრამ მეორე საკითხია თუ წაიყვანს ამ უვარგისს ვინმე.
    [?]
    #2 23 თებერვალი 2021 13:23
    4
    ტრუხა ინფოა, არ უნდათ რო ათამაშონ და ეგაა. ისეთ დროს გამოაჯანმრთელებენ 6-7 თამაში რო მოასწროს და მერე მოიშორებენ. ბონუსი რო აღარ გადაუხადონ ლივეს
    ფანი [?]