გარსია პიმიენტა ძირითადი გუნდის ჩასაბარებლად ემზადება

გარსია პიმიენტა ძირითადი გუნდის ჩასაბარებლად ემზადება

კატალონიის "ბარსელონას" სარეზერვო გუნდის მთავარი მწვრთნელი, გარსია პიმიენტა "ოსპიტალეტის" განადგურების (6-0) შემდეგ, ჟურნალისტებთან საუბრობს. 

თავკაცი მედიაში გავრცელებულ ინფორმაციას ეხმაურება, რის მიხედვითაც, არსებობს შესაძლებლობა, რომ ერთ დღეს "ბარსას" ძირითადი გუნდი გარსიამ ჩაიბაროს.

"ბლაუგრანას" პირველი გუნდის მწვრთნელობა ძალიან რთულია. ძალიან ბევრს ვშრომობ, რადგან იმ შემთხვევაში, თუ გუნდს დავჭირდები, მზად ვიყო.

მწვრთნელი "ლა მასიას" ფეხბურთელებზეც საუბრობს:

კოლიადო? მასთან ვისაუბრე. რა თქმა უნდა, რონალდ კუმანს მასზე თვალი უჭერავს.
არაუხო? "ბარსა ბ-ს" რიგებში თამაშისას ბურთის ფლობისას პრობლემები ჰქონდა, თუმცა ამის გამოსასწორებლად ბევრი ვიმუშავეთ. ახლა, ძირითად გუნდში მას მნიშვნელოვანი როლი აქვს.
პუჩი? რიკის სათამაშო დროის გამომუშავება სჭირდება. ახალგაზრდაა, თუმცა უკვე იმდენი მოახერხა, რომ "ბლაუგრანას" მაისურით მნიშვნელოვან მატჩებში თამაშობს.

პიმიენტა კლუბის აკადემიაში ბოლო 15 წელია, მოღვაწეობს. მიმდინარე სეზონში მისი მეთაურობით "ბარსელონა ბ-მ" 15 მატჩიდან 7 შეხვედრა მოიგო და 2 ფრედ დაასრულა.

ერნესტო ვალვერდეს გათავისუფლეების შემდეგ, აქტიურად იწერებოდა, რომ გარსია მის ადგილს გადაიბარებდა, თუმცა კლუბის ხელმძღვანელობამ არჩევანი კიკე სეტიენზე შეაჩერა.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 23 თებერვალი 2021 16:36
    1
    არჩევნებამდე არაფერი იქნება და მერე ახალი პრეზიდენტს იმდენი საქმე გაუჩნდება ერთბაშად , რომ ღმერთმა იცის რას და როგორ გააკეთებს.
    წევრი [?]
    #13 23 თებერვალი 2021 12:03
    1
    ნეტავ რა ნეტავ,3წელია ამას ვნატრობ
    Culé [?]
    #12 23 თებერვალი 2021 03:07
    3
    ხავი ხავის რომ გაიძახით დარწმუნებულები ხართ რომ მზად არის?რახან გვარდიმ გაამართლა იმას არ ნიშნავს რომ ხავიც გაამართლებს. ძალიან მიყვარს ხავი და უდიდეს პატივს ვცემ მაგრამ მგონია რომ ადრეა ჯერ ხავისთვის ბარსა!!!! ხავი უნდა მოვიდეს ოღონდ მერე და ეპოქას შექმნის. უმიტომაც არ მოდის ეხლა იცის რომ გაბანძდება და კატასტროფა იქნება ყველასთვის ხავიმ რომ ვერ გაამართლოს იმიტომ რომ ყველას ძალიან გვიყვარს და პატივს ვცემთ
    Culé [?]
    #11 23 თებერვალი 2021 02:43
    1
    ლაპორტა ამას დააყენებს უეწველი როგორც გვარდიოლას შემთხვევაში გააკეთა:)) ფეხბურთელებთან მუშაობა არესლება ბევრი კარგ ფეხბურთელად დააყენა ბარსა ბ ში
    [?]
    #10 23 თებერვალი 2021 01:54
    2
    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    არაა გამორიცხული რაც ფლიკმა გააკეთა ბაირნში იგივე გაიმეოროს, ფლიკს რო ნიშნავდნენ არანაირი მოლოდინი არ ქონდათ მარა რაც ქნა და რასაც შვება კი ვხედავთ...რაღაცნაირად იგივე მგონია პიმიენტას შემთხვევაშიც, ყოველშემთხვევაში უარესს არ იზავს..

    ფლიკს მონდომებული სასტავი ყავდა, გუნდი სადაც მთავარი პალაჟენისტი ხელმძღვანელობაა და არა ფეხბურთელები. ლევანდოვსკისაც კი მოაკეტინეს როცა გუნდი გააკრიტიკა ცუდი ტრანსფერების გამო. ჩვენ ხელმძღვანელობა საერთოდ არ გვყავს, გვყავს უკვე კარიერა დასრულებული მოთამაშეები რომლებსაც გრამი თავმოყვარეობა აღარ შერჩათ. იმათ მოხოდილი გნაბრი კიმიხი და დევისი ყავდათ, ტიტულებზე დამშეული სასტავი. სულ ფორმაში მყოფი ლევანდოვსკი, მეორედ დაბადებული მიულერი და კომანი კიდე ჯოკრად. ჩვენ ვინ გვყავს? გრიზმანი? 5 თამაშში 1ს გაისვრის და მერე ისევ ქრება მთელი თვით. დემბელე რომელიც საერთოდ ცალკე გუნდია. ბარსასთან ახლოსაც რო არ არი ეგეთი. მესი რომელმაც იმდენი შეურაცხოფა გადაყლაპა ამ წლებში ან მიეჩვია და კიდია, ან უბრალოდ ერთი სული აქ მოხიოს და ალაგ ალაგ გამოანათებს ხოლმე. თან გუნდის შემხედვარე მოტივაცია და იმედი რამის მოგების 0 აქ. ამ გუნდს პიმიენტა კი არა გვარდიოლა რო დაუბრუნო შანსი არ აქვს არაფრის დამიჯერეთ. პიმიენტას 0 აქვს ავტორიტეტი, ვინ გაყვება, თავხედი პიკე? თუ აწ გარდაცვლილი ბუსკეცი? დანარჩენებზე კი ვთქვი. მოტიაცია აღარ აქვთ და არც თავიანთი თავის რწმენა. წინასწარ იციან რო ჯოგი გუნდია და ძლიერებთან ეგრევე წვებიან. იუვე რეალი პსჟ და კიდე რამდენი გველის წინ
    წევრი [?]
    #9 23 თებერვალი 2021 00:35
    0
    აუ კაი რა რა პიმიენტა ტო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 22 თებერვალი 2021 23:56
    1
    ვალვერდე რო გაუშვეს ეს უნდა დაენიშნათ ეგრევე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #7 22 თებერვალი 2021 23:31
    1
    დიდი შეცდომა ის იყო რომ კიკე არჩიეს ამ კაცს!!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    გულშემატკივარი [?]
    #6 22 თებერვალი 2021 23:19
    3
    არაა გამორიცხული რაც ფლიკმა გააკეთა ბაირნში იგივე გაიმეოროს, ფლიკს რო ნიშნავდნენ არანაირი მოლოდინი არ ქონდათ მარა რაც ქნა და რასაც შვება კი ვხედავთ...რაღაცნაირად იგივე მგონია პიმიენტას შემთხვევაშიც, ყოველშემთხვევაში უარესს არ იზავს..
    Culé [?]
    #5 22 თებერვალი 2021 23:16
    0
    სეზონის ბოლომდე წესით კუმანს არავინ დაადებს ხელს, თუ პესეჟესთან რაიმე
    არ მოხდა უარესი( ხელი მიკანკალებს ამას რომ ვწერ 😆) ისე სეტიენის მაგივრად რომ მოსულიყო ძალიან კარგი იქნებოდა, იმაზე უარესი მაინც არ მოხდებოდა
    ფანი [?]
    #4 22 თებერვალი 2021 23:01
    4
    არადა როგორ მინდოდა ეს ახალგაზრდებიც იცის და ხავიმდე ნიადაგს მოამზადებდა მაგრად მაგრამ ბართომეუმ წაეთრა და ვაი ავტორიტეტი დაგვიტოვა ..ისე ადამიანი ამოუცნობია ავტორიტეტი გვინდაო აქ იხეოდენ შუაზე ბევრი და კუმანზე აფანატებდენ აი ის ხალხი დღეს რო დედას აგინებ2ნ :)
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    წევრი [?]
    #3 22 თებერვალი 2021 22:54
    3
    კუმანი თუ განადგურდება და წააგებს პსჟსთან რაც სავარაუდოდ მოხდება მაშინ ეს უნდა დაინიშნოს და იქნება გვარდიოლას გზას დაადგეს ესეც
    ფანი [?]