ვარჯიში წვიმაში (ფოტოები)

ვარჯიში წვიმაში (ფოტოები)

გუშინდელი შეხვედრის შემდეგ "ბარსელონამ" პირველი სავარჯიშო სესია გამართა.

ბოლო ორმა შეხვედრამ ფეხბურთელების ხასიათზეც განსაკუთრებით იმოქმედა. ისინი დღეს შესამჩნევად დამწუხრებულნი იყვნენ.

სასტარტო შემადგენლობიდან გარეთ მხოლოდ ბუსკეტსმა, დე იონგმა, ლანგლემ და პედრიმ ივარჯიშეს.

დანარჩენი მოთამაშეები დარბაზში დარჩნენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 23 თებერვალი 2021 16:57
    0
    მე პირადად მახსოვს, გერმანიაში ერთ სოფლის მოედანზე სახანძროს მანქანა რო მოიყვანეს და პირდაპირ დაალპეს მოედანი, მერე შეყარეს საწყალი ახალგაზრდები და სულ ჩურჩხელებს დაემსგავსნენ საცოდავები.
    Culé [?]
    #7 23 თებერვალი 2021 15:21
    0
    ამათ სიარულით უნდათ თამაშის მოგება და ეგრე არარი.დღევანდელ ფეხბურთში ტემპი,პრესინგი იგებს თამაშებს.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 23 თებერვალი 2021 00:55
    0
    ვსიო, ესენი აწი 1 თვე ტირილის ხასიათზე იქნებიან და წინ მინიმუმ 2 იმედგაცრუება გველოდება, ერთი სევილიასთან და მეორე პარიზში.
    Culé [?]
    #5 23 თებერვალი 2021 00:52
    1
    ვინც დასამტვრევი იყო ის არ იმტვრევა და ვინც ვარგა, ის ილეწება... ეს კანონზომიერება დავინახე, ტრინკაო ძლივს ცოტას ათამაშდა და ისევ თვალებგადმოკარკულულ ბაყაყს ენდობა ფლანგზე
    გინახავთ, რომ ლენგლეს ტრამვა მიეღოს?! არა კი არ ვუსურვებ, მაგრამ....
    Culé [?]
    #4 22 თებერვალი 2021 23:42
    0
    იმის დაწერა მინდოდა წვიმაში კი არა სეტყვაში უნდა ავარჯიშოთქო და არც უვარჯიშიათ გარეთ 😆 კუმანის ადგილზე რომ ვყოფილიყავი მთელი დღე გარეტ დავტოვებდი, მილიობიტ ქომაგს იმედს ასე უცრუებენ და წვიმაში ვარჯიშიც აღარ სურთ 😁
    Culé [?]
    #3 22 თებერვალი 2021 20:40
    1
    მარტო ამ ოთხმა რატო რკინისგან არიან შექმნილი??!! 😁 ლანგლე გაცივდეს!!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    გულშემატკივარი [?]
    #2 22 თებერვალი 2021 19:08
    2
    ნეტავ ლენგლე გაცივდებოდეს... იფიფიფ კაი 4 თვით.
    Culé [?]
    #1 22 თებერვალი 2021 18:50
    1
    ლენგლე დარბაზში საერთოდ არ უნდა შეეშვათ