ტონი ფრეიშა ჰოლანდისა და მბაპეს ტრანსფერზე: ეს აბსოლუტურად რეალურია

ტონი ფრეიშა ჰოლანდისა და მბაპეს ტრანსფერზე: ეს აბსოლუტურად რეალურია

"ბარსელონას" პრეზიდენტობის კანდიდატმა, ტონი ფრეიშამ, კილიან მბაპეს (პსჟ) და ერლინგ ჰოლანდის ("დორტმუნდი") ტრანსფერის შანსები შეაფასა. 

2021/2022 სეზონისთვის ჩვენ ორი პროდუქტიული შემტევი ფეხბურთელისა და მაღალი კლასის მცველის ტრანსფერის ინვესტირებას ვგეგმავთ. ჩემი მთავარია გზავნილია, ბარსელონას უნდა ჰყავდეს კონკურენტული გუნდი, რომლის ნახვაც გულშემატკივრებს სურთ.

მბაპე და ჰოლანდი? მე ვერ ვისაუბრებ მოთამაშეებზე, სანამ მათთან ხელშეკრულება არ გაფორმდება, ეს საუკეთესო სტრატეგია არ არის, მსგავს შემთხვევაში შესაძლოა სხვა კლუბებმა მოლაპარაკებები ჩაშალონ. 

ეს ტრანსფერები აბსოლუტურად რეალურია. "ბარსელონამ" ისეთი მოთამაშეები უნდა მოიწვიოს, რომლებსაც ცვლილებები შეუძლიათ.

- ფრეიშას სიტყვებს Diario Sport ციტირებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 23 თებერვალი 2021 16:58
    0
    ჰოდა მოიყვანს ლაპორტა, სანამ შენ საიდუმლოთ ინახავ ამ ტრანსფერებს.
    ფანი [?]
    #14 23 თებერვალი 2021 15:24
    0
    კიდევ კარგი გამოეღვიძა ფრეიშას თორემ არც კი მახსოვდა უკვე რომ პრეზიდენტობის კანდიდატია ეგეც.ჯერ არ მოსულა პრეზიდენტად და უკვე არარეალურს ამბობს.ძალიან საინტერესოა რომელი ფულით აპირებს ორივეს ერთად ყიდვას.
    Culé [?]
    #13 23 თებერვალი 2021 15:20
    0
    მარტო ჰალანდი რო ვიყიდოთ გუნდმა ვალი უნდა აიღოს.გუნდს რომელსაც მილიარდი ვალი აქვს სესხს არავინ მისცემს და ეს რომელ რეალობაზე გველაპარაკება
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 22 თებერვალი 2021 23:54
    2
    საარჩევნო ტრიუკი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 22 თებერვალი 2021 23:48
    2
    ორივე ერთად ზღაპარია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #10 22 თებერვალი 2021 23:46
    1
    ჰოლნადი კიდევ რეალურია ზაფხულში რომ მოიყვანონ როგორმე, აი მბაპე კი მეეჭვება, მაშინ გრიზმანი, დემბელე და კოუტინიო უნდა გაყიდონ ძალიან მაღალ ფასში. კი ღირს ჩემი აზრით მათი გაშვება და სამომავლოდ შეტევაში ფატი ჰოლანდი მბაპეს ჩამოყალიბება თუმცა ოცნებაა ეს მხოლოდ
    Culé [?]
    #9 22 თებერვალი 2021 20:35
    3
    მბაპეს და ჰოლანდის ორივეს ერთად მოყვანა შეუძლებელია ეხლა ბარსასთვის მილიარდი ვალი გვაქ!! მბაპე თან რეალის ფანია და უფრო რეალური ჰალანდია!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #8 22 თებერვალი 2021 20:28
    3
    ციტატა: cezo45
    მბაპე არარეალურია იმიტომ რომ რეალის ფანია ეგ შობელძაღლლი და ჰოლანდი მართლა გვჭირდება ან ლაუტარო მარტინესი.. ბარს ბ კაპიტანი რო იყო შარსან მონჩუ ერქვა მგონი მაგ ბიჭს რა ბედი ეწია ხომარიცით ? არადა საკაიფოდ თამაშობდა მახსოვს და წელს საერტოდ არ ჩანს არსად

    ზიდანი ბარსას ფანი იყო მარა რეალში ამოყო თავი,ასე რომ ეგ მოსაზრება სისულელეა
    Culé [?]
    #7 22 თებერვალი 2021 19:35
    2
    იმედია ზაფხულშივე მოიყვანენ ჰალანდს❤️
    Culé [?]
    #6 22 თებერვალი 2021 19:01
    3
    ჰალანდის შეძენა შესაძლებელი გახდება მომდევნო ზამთრის ფანჯარაზე, 120-125 ფარგლებში, როდესაც გამოსასყიდს+50 შესთავაზებენ დორტმუნდს! წესიერი მწვრთნელითა და ნორმალური ხედვებით
    მანამდე ავგიას თავლასაც გაწმენდს ლაპორტა
    მბაპე არის რიჟა ბაზარი, მე მაინცდამაინც არ მხიბლავს ეგ უზრდელი ქუჩის ბიჭი
    ფანი [?]
    #5 22 თებერვალი 2021 17:59
    3
    ამის პოპულისტი დედაც. მბაპე გამორიცხულია სულ რომ ბარსას ფანი იყოს, როგორც მინიმუმ ამ ზაფხულს. ჰოლანდიც გამორიცხულია, რადგან არავის საყიდელი ფული არ აქვთ. მბაპესგან განსხვავებით ჰოლანდზე ჩალიჩი შეიძლება ოღონდ 2022 წლის ზაფხულში, როცა მისი გამოსასყიდი გააქტიურდება 75 მილიონის სანაცვლოდ. მანამდე კი უნდა ეცადონ რომ კონკურენტული გუნდი შექმნან თორემ წავა ეგეც რეალში ან ბაიერნში და ითვალეთ მერე
    მაგის ჰეთრიკები ბარსას კარში. დემბელეს, უმტიტის, ლენგლეს, ბრაითვეითს თუ მოახერხებენ და გაყიდიან, იქნება შეკოწიწდეს ჯამში 75 მილიონი და გაამზადონ ეგრევე ჰოლანდის საყიდლად.
    Culé [?]
    #4 22 თებერვალი 2021 17:30
    2
    მბაპე არარეალურია იმიტომ რომ რეალის ფანია ეგ შობელძაღლლი და ჰოლანდი მართლა გვჭირდება ან ლაუტარო მარტინესი.. ბარს ბ კაპიტანი რო იყო შარსან მონჩუ ერქვა მგონი მაგ ბიჭს რა ბედი ეწია ხომარიცით ? არადა საკაიფოდ თამაშობდა მახსოვს და წელს საერტოდ არ ჩანს არსად
    წევრი [?]
    #3 22 თებერვალი 2021 17:24
    1
    ციტატა: NEYBarca

    ფატი ჰალანდი სანჩო
    პედრი
    ვაინალდუმი ფრენკი
    გაია ალაბა არაუხო დესტი
    შტეგენი

    ვაინალდუმი <3
    ფანი [?]
    #2 22 თებერვალი 2021 17:15
    2

    ფატი ჰალანდი სანჩო
    პედრი
    ვაინალდუმი ფრენკი
    გაია ალაბა არაუხო დესტი
    შტეგენი
    Culé [?]
    #1 22 თებერვალი 2021 17:08
    3
    მბაპე მადრიდისტაა, ადრე თუ გვიან უეჭველი წავა რეალში...

    ჰოლანდზე კიდე ფულს ვერ გადაიხდიან ესენი, დეპაიში ვერგადაიხადეს 15 მილიონი ამ საცოდავებმა და ჰოლანდს მოგვიყვანენ???

    მოიყვანენ ისევ გარსიას და დეპაის და გგონიათ კარგიბტრანსფერები იქნება.