"ბარსელონა" ზაფხულში ლანგლეს გაყიდვას არ გამორიცხავს - Diario Sport

"ბარსელონა" ზაფხულში ლანგლეს გაყიდვას არ გამორიცხავს - Diario Sport

"ბარსელონას" ფრანგმა ცენტრალურმა მცველმა, კლემან ლანგლემ, შესაძლოა, ზაფხულში კლუბი დატოვოს, იტყობინება Diario Sport.

კატალონიურ კლუბში კარგად ესმით, რომ ლანგლე საკმაოდ ბევრ შეცდომას უშვებს, სწორედ ამიტომ, ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზე მისი გაყიდვა და უკეთესი შემცვლელის შეძენა განიხილება.

ლანგლე "ბარსელონას" ღირსებას 2018 წლიდან იცავს (117 თამაში, 7 გოლი).

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 23 თებერვალი 2021 17:00
    0
    და ეს 7 გოლი მაგან გაიტანა თუ ჩვენ მეტოქეებს გაატანინა.
    Culé [?]
    #13 23 თებერვალი 2021 15:18
    0
    არ გამორიცხავს კიარა წიხლით უნდა გატენონ კარებში
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #12 23 თებერვალი 2021 13:37
    0
    მივიდნენ მაგ დასკვნამდე რომ გასაგდებია ეს იდიოტი რომელიც მთელი 90 წუთი რისთვისაა მოედანზე რომ იდიოტობები და უაზრო ქმედებები ჩაიდინოს და გულშემატკივრებს ამით დაამახსოვროს თავი?აზრს მოკლებული ქმედებების მამაა და ფეხბურთელის მეტი ყველაფერია.აქამდეც უნდა გაეშვა ხელმძღვანელობას ჭკუა რომ ყოფნოდა.არაუშავს ლაპორტა მიხედავს უვარგის ფეხბურთელებს და ჩაატარებს საფუძვლიან წმენდას გუნდში.
    [?]
    #11 23 თებერვალი 2021 02:12
    0
    ციტატა: Bobi
    ზაფხულში იქნებ 20 მილიონად მაინც გაყიდონ როგორმე 😆 გარსია მოვა უფასოდ. ეს უკვე მოგებაა. იქამდე კი ვფიქრობ მინგესა უნდა დააყენონ, აქვს პერსპექტივა და ამ სეზონში რაც უნდა ის ქნას, მაინც კატასტროფა სეზონი იქნება. მინგესა კი გამოიწრთობა მაინც

    ჩემი აზრით კაი 30-35 ის შოვნა შეიძლება ამ იდიოტით, მაინც ძირითადის კაცია ბარსასთვის, თან არც ასაკშია. დებილი როა ალბათ ყველამ იცის მარა ზოგს მოწონს დებილი მცველები, მანჩესტერებს მაგალითად, განსაკუთრებით იუნაითედს. უმტიტი ვერ შევტენეთ და ეს მაინც მივასაღოთ. ისე სტატიის სათაურზე ნერვები მომეშალა, გაყიდვას არ გამორიცხავენ კი არა დატოვება გამორიცხონ. უმტიტი თუ მიყვა 5-10 ად ხო საერთოდ ზეიმი, ამხელა ხელფასიც მოეხსენბა გუნდს. გარსია მინგესა არაუხო პიკე გვეყოფა. თუ ალაბასაც გამოვკარით ხელი და ფირპოც წავა ესე 10-12 მილიონად. აღარაფერში დაგვჭირდება. დეპაი თუ მოვიდა ბრაიტი გაიყიდება 5-8 მილიონად, ეგეც მოგებაა. ვეინალდუმიც თუ მოვიდა პიანიჩი გაიყიდოს, 20-25 ალბათ, ესე შეგროვდება რაღაცა თანხა. 2022 თვის 100 მილიონი მაინც უნდა გვქონდეს ტრანსფერებისთვის რო ჰოლანდისთვის ვიბრძოლოთ მაინც, 75 გამოსასყიდიო და დალშე რაიოლას ვაჩუქოთ რო დაკეროს მოსვლაზე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 22 თებერვალი 2021 23:57
    0
    არ გამოირიცხება კი არა კინწის კვრით გააგდეთ ეს შემოულაწუნე დებილი, თორემ მოგეკითხებათ.
    Culé [?]
    #9 22 თებერვალი 2021 23:51
    0
    ზაფხულში იქნებ 20 მილიონად მაინც გაყიდონ როგორმე 😆 გარსია მოვა უფასოდ. ეს უკვე მოგებაა. იქამდე კი ვფიქრობ მინგესა უნდა დააყენონ, აქვს პერსპექტივა და ამ სეზონში რაც უნდა ის ქნას, მაინც კატასტროფა სეზონი იქნება. მინგესა კი გამოიწრთობა მაინც
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 22 თებერვალი 2021 23:47
    0
    არ გამორიცხავს კი არა პანჩურებითაა გასაგდები
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #7 22 თებერვალი 2021 22:41
    0
    სასწრაფოდ ხურდაში გააყოლეთ ვინმეს ამის მახინჯი და დებილი დედა ვატირე
    წევრი [?]
    #6 22 თებერვალი 2021 20:16
    3
    ეგ რა თქვით არ გაყიდოთ არ გადამრიოთ. არ გამორიცხავსი? გამორიცხავს კი არა აჩუქეთ ვინმეს თქვე ბოზებო.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 22 თებერვალი 2021 19:32
    3
    ამას და უმტიტის ბევრად ჯობია მინგეზამ ითამაშოს. მაინც ჩავარდნილი სეზონია (შესაბამისად მინგეზას შეცდომებიც ეპატიება) და იქნებ მინგეზასგან მაინც დადგეს სრულყოფილი მცველი...
    Culé [?]
    #4 22 თებერვალი 2021 17:48
    5
    გაყიდეღ გაყიდეთ!!!! ამას გარსია მირჩევნია 100 თავით!!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #3 22 თებერვალი 2021 17:18
    3
    Griezzy7,
    ფირპოს,უმთითისა და ნეტუს ფასია რეალური
    დანარჩენი ჩავთვალოთ, რომ ნახევარი ფასი აქვთ დასახელებულის, მეტს უბრალოდ არავინ არ გადაიხდის
    ლენგლეში 20-30 გადაიხდის ვინმე?! განა თამაშებს არ უყურებენ? მართლა ლენგლეები ხომ არ არიან?
    დემბელე 35-40 თუ გაიყიდა, არც უნდა დაფიქრდეს ლაპორტა
    და ბრაითვაიტში 7-8 თუ ვინმემ გადაიხადა
    ან პიანიჩში 20-25
    და კოუტინიოში 40-45 მაინც
    Culé [?]
    #2 22 თებერვალი 2021 17:06
    1
    არ გამორიცხავს??? რათუნდა ამას დაფიქრებაა??? 😱😱
    ესენი გასა...ეინებლები არიან და ახალი გუნდია ასაწყობი სასწრაფოდ!!!!

    1.ფირპო (10 მილიონი
    2.ლენგლე (20-30 მილიონი)
    3.უმტიტი (10-20 მილიონი
    4.მატეუსი (-)
    5.პიანიჩი (30-50 მილიონი)
    6.კოუტინიო (40-60 მილიონი)
    7.დემბელე (50-80 მილიონი)
    8.ბრეიტვეიტი (10 მილიონი)
    9.ნეტუ (15 მილიონი)
    წესით ამ ფასებში უნდა გაიყიდოს ყველა და მინიმუმ 180 მილიონი კი გამოდის...

    ბარსა ბ-დან ... (ბალდე) (კომასი) (მორიბა) (კოლიადო) (დე ლა ფუენტე)

    ტრანსფერები :
    1.გარსია (უფასო)
    2.ალაბა (უფასო)
    3.ვეინალდუმი (უფასო) აუარი ან კანტე (30 მილიონი)
    4.რუი სილვა (უფასო)
    5.დეპაი (უფასო)
    6.ჰოლანდი (100 მილიონი) ან აგუერო (უფასო)

    ფატი-ჰოლანდი-მესი
    პედრი-დე იონგი
    ვეინალდუმი
    ალბა-ალაბა-არაუხო-რობერტო
    ტერ შტეგენი

    1.რუი სილვა
    2.ინიაკი პენია
    3.ბალდე
    4.პიკე
    5.გარსია
    6.მინგეზა
    7.კომასი
    8.დესტი
    9.ბუსკეცი
    10.რიკი პუჩი
    11.კოლიადო
    12.მორიბა
    13.გრიზმანი
    14.დეპაი
    15.ტრინკაო
    16.დე ლა ფუენტე
    წევრი [?]
    #1 22 თებერვალი 2021 17:03
    3
    დაჟე არ გამორიცხავს?