ბენ იედერი: ვიცოდით, რომ "ბარსასთან" მატჩის შემდეგ პსჟ-ს ფიზიკური პრობლემები ექნებოდა

ბენ იედერი: ვიცოდით, რომ "ბარსასთან" მატჩის შემდეგ პსჟ-ს ფიზიკური პრობლემები ექნებოდა

ფრანგული "მონაკოს" შემტევმა, ვისამ ბენ იედერმა, ლიგა 1-ის 26-ე ტურში "პარი სენ-ჟერმენის" დამარცხების შემდეგ (2-0) კომენტარი გააკეთა. 

ჩვენ ფიზიკურად ძლიერები ვიყავით. ვიცოდით, რომ პსჟ-ს "ბარსელონასთან" შესანიშნავი მატჩის შემდეგ ფიზიკური პრობლემები ექნებოდა. ვცდილობდით, უზადოთ გვეთამაშა.

- ბენ იედერის სიტყვებს Goal ციტირებს. 

შეგახსენებთ, რომ ჩემპიონთა ლიგაზე "ბარსელონასა" და "პარი სენ-ჟერმენის" განმეორებითი დაპირისპირება 11 მარტს გაიმართება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 23 თებერვალი 2021 17:08
    0
    მოკლედ ჩვენ შეცდომებზე უკვე ყველა სწავლობს, ჩვენს გარდა.
    Culé [?]
    #8 22 თებერვალი 2021 23:54
    0
    პირდაპირ თქვა კინაღამ გერბინათ და მოიგებდითო 😁 პარიზში მაინც ირბინონ ნეტავ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 22 თებერვალი 2021 23:40
    0
    საერთოდ არ შევდივარ ყანა მადრიდის საიტზე, მაგრამ ფბ-ზე წავაწყდი და მათი ზოგიერთი კომენტარიც წავიკითხე. ჯერ ეს ერთი საიტის ადმინისტრატორი არის მგონი, რაღაცა სექტის მეთაური, ვიდრე საიტის ადმინისტრატორი, მომხმარებელი კი ანთხევს ღვარძლს და ზიზღს. აქ ბარსამანიაზე ასეთი დაბოღმილი და ზიზღით სავსე კომენტარები არასდროს წამიკითხია. ქართული ოცნების საიტზე მეგონა თავი.
    წევრი [?]
    #6 22 თებერვალი 2021 17:30
    0
    ციტატა: Konrad de la Fuente
    ეჰ, გვარდიოლა გვჭირდება ძმებო. აი მაგაზე უკეთესად ბარსას ვერავინ გაწრთვნის დარწმუნებული ვარ, ჰალაზე ბევრის ნერვული სისტემა მოუსპია პეპს 😂

    მოუსპიაა . ზიდანმა რამდენი ნერვული სისტემა მოუსპო კულეეს. ? ზიდანი რათგვინდაა ეხლა ისე თამაშობს ბარსაა წინასწარ წამალი უნდა დალიოს დამამშვიდებელი და მერე უყუროოს . რეალს ისე აწყობდა ეს ატლეტიკოს ქულების დაკარგვა და ბარსასი მმაგათი კვირა იყო ..
    წევრი [?]
    #5 22 თებერვალი 2021 16:45
    2
    მაიტა დაგვემატეთ რა ძმურად.
    წევრი [?]
    #4 22 თებერვალი 2021 16:21
    1
    ბენ იედერში რო გავუცვალოთ გრიზმანი არ უნდათ ამათ???
    --------------------
    უსმან შენგტენე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 22 თებერვალი 2021 15:29
    1
    რავი პარიზშიც თუ ისე ისეირნეს როგორც კადისთან გუშინ უარესად ამოვიტენებით
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 22 თებერვალი 2021 15:27
    3
    ყველამ ისწავლა ფეხბურთის თამაში, აი ჩვენ კი გვავიწყდება ნელ-ნელა.
    გულშემატკივარი [?]
    #1 22 თებერვალი 2021 15:24
    4
    ეჰ, გვარდიოლა გვჭირდება ძმებო. აი მაგაზე უკეთესად ბარსას ვერავინ გაწრთვნის დარწმუნებული ვარ, ჰალაზე ბევრის ნერვული სისტემა მოუსპია პეპს 😂