"ბაიერნს" ზაფხულში პედრის შეძენა სურდა

"ბაიერნს" ზაფხულში პედრის შეძენა სურდა

გასული ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზე, მიუნხენის "ბაიერნს" კატალონიის "ბარსელონას" ნახევარმცველის, პედრის შეძენა სურდა, იტყობინება Mundo Deportivo.

ესპანური გამოცემის ინფორმაციით, გერმანელები 18 წლის ფეხბურთელის სანაცვლოდ "ბარსელონას" 40 მილიონ ევროს სთავაზობდნენ, თუმცა კატალონიელებმა ამ წინადადებაზე უარი თქვეს.

"ბარსელონამ" პედრი "ლას პალმასიდან" 5 მილიონი ევროს სანაცვლოდ შეიძინა, თუმცა მომავალში თანხა შეიძლება გაიზარდოს ხელშეკრულებით გათვალისწინებული ბონუსების გამო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #9 23 თებერვალი 2021 15:08
    0
    პედრიტო მაგარი ბიჭია.ამას ახლა კარგი მწვრთნელი უნდა და კიდე უფრო განვითარდება.ნეტა ტენ ჰააგს მოიყვანდნენ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 22 თებერვალი 2021 23:00
    1
    გერმანიაში თუ ვინმე გაიბრწყინებს, ყველა ბაიერნს მიყავს და მაგიტომაა ბუნდესლიგა თავკომბალა, ერთი გუნდის ლიგა.
    ფანი [?]
    #7 22 თებერვალი 2021 18:21
    1
    ვალვერდეს რო ფატი არ დაეწინაურებინა ამათ ახლა რო ეს არ მოეყვანათ დე იიონგი რო პარიზში წასულიყო ჰაიმეეე კიდე იმით ვწყნარდები რო ამათი იმედი მაქვს თორე ჯოჯოხეთი იქნებოდა ამათი ყურება მომავალშიც.
    Culé [?]
    #6 22 თებერვალი 2021 16:59
    0
    ერთი ეს გვყავს კიდე ჩოფურაა)))))
    გულშემატკივარი [?]
    #5 22 თებერვალი 2021 15:32
    0
    Collado minda 1pirvel gundshi, male.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 22 თებერვალი 2021 15:30
    0
    მიკვირს ეგეც რო არ მიასუხარა ბართუშამ. ან ვინმე პენსიონერში არ გაცვალა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 22 თებერვალი 2021 15:27
    1
    ეგ კი არა ტიაგო როგორ არ მოიყვანეს რაც ტიაგო გაუშვა ბავარიამ იმის მერე დაერხათ ცენტრში ლივერპულში ვერ თამაშობს ტიაგო აქ იფრენდა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #2 22 თებერვალი 2021 14:59
    1
    ზოგადად ადამიანს რომ მიღწევები აქ და ტიტულები რო ხედავს რომ გავიდა მისი წლები და ვეღარ თამაშობს ისე როგორც მისი დონის ფეხბურთელს შეეფერება მაგალითი გვაქ ინიესტა ( ეგ მიხვდა და წავიდა არადა დღესაც ბარსაში ყველას ამოისმევს ნახ. დაცვაში და ბევრგან ) ხავი პუიოლი და ბევრი. იმიტომ რომ თავიანთი ეპოქა შექმნეს და ხალხმა გააცილა პატივისცემით . პიკეს რაც რამე გაკეთებული აქ ან ალბას ან ბუსკეცს 2 სეზონში გადაფარეს . ვეღარ მიხვდა პიკე რომ მორჩა ვსო მაგის დრო ვეღარ აჩერებს ვერავის და პლიუს მაგას ლენგლე ყავს გვერდით რომელიც უფრო უარესია . ბუსკეცი მოკვდა შენელებული კადრი გახდა ,ვეღარც შეტევას შლის ვერც ბურთს იჭერს . წადით რა ძმაო დაგვასვენეთ რაც ამდენი წელი გვაჩუქეთ ნუ შეგვაზიზღებთ თავს !!! დრონი მეფობენ და არა მეფენი ტყუილად არ არის ნათქვამი !!!
    ფანი [?]
    #1 22 თებერვალი 2021 14:40
    2
    Პედრი ფატი არაუხო დეიონგი შტეგენი ტრინკაო მინგესა მესი პუჩი დანარჩენი ყველა გასაგდებია ან გასაყიდი