რონალდ კუმანი კადისთან მატჩის შემდეგ

რონალდ კუმანი კადისთან მატჩის შემდეგ

კატალონიის "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი, რონალდ კუმანი "კადისთან" მატჩის შემდეგ კომენტარს აკეთებს:

მოვლენების ასეთ განვითარებას არ ველოდი, მხოლოდ მოგება გვსურდა.
ბევრი საგოლე მომენტი შევქმენით, თუმცა მხოლოდ ერთი გამოვიყენეთ.
საქმე ის არაა, რომ მეტოქე თავს 11 ფეხბურთელით იცავდა - პრობლემა ისაა, რომ მეორე გოლი ვერ გავიტანეთ, რაც მატჩის ბედს გადაწყვეტდა.
როდესაც შეხვედრას მინიმალური ანგარიშით იგებ, მეტოქეს აძლევ შანსს, რომ შეგიტიოს და გაგიტანოს.
დღეს პრობლემები შემტევ ხაზში გვქონდა - ეფექტურობა გვაკლდა.
ჯერ კიდევ არის შანსი, რომ რაიმე მოვიმოქმედოთ და ტიტულისათვის ვიბრძოლოთ. როგორც ვხედავთ, ამ ჩემპიონატჩში მატჩის მოგება მარტივი არ არის.
რა გვჭირდება თამაშის გასაუმჯობესებლად? თუ შეხვედრის სადავეებს თავიდანვე ვერ ავიღებთ, მოწინააღმდეგეს 1-2 საგოლე მომენტი ექმნება. არ ვიცი, სინამდვილეში რა მოხდა.
არ მიყვარს, როდესაც მოთამაშეებს ინდივიდუალურად რამეში ვადანაშაულებ. 
პენალტი? მომენტს თვალი მოვკარი და დავეჭვდი... ხელახლა ნახვა და გაანალიზება მჭირდება.
ჩემპიონთა ლიგაზე დანებება? არ ვფიქრობ, რომ საქმე იმაზე რთულადაა, ვიდრე აქამდე იყო. ნუ, განსხვავების დანახვა შეიძლება. დაუმარცხებელი გუნდი არ არსებობს და მგონია, რომ ლიგის მოგების შანსი ისევ გვაქვს.
რამდენიმე დღეში კვლავ თამაში გვიწევს. დღევანდელი დღე უნდა გავაანალიზოთ და მორიგი გამოწვევისთვის მოვემზადოთ. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 25 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #25 22 თებერვალი 2021 01:24
    0
    ციტატა: რამოსი
    Bakero,
    როგორც მწვრთნელი ხო ალაბათ , აბა ისე ამან მოგაგებინათ პირველი ჩემპიონთა ლიგის თასი

    ამის საფეხბურთო კარიერა ბარსელონას ისტორიის ნაწილია! მაგრამ დღეს ბარსელონას მთავარი მწვრთნელია და როგორც მწვრთნელი არის ლუზერი ! უთავმოყვარეოა და უტვინო ! აბა კაცი რომ ლეგენდობიდან ლუზერობამდე დაეშვება უტვინოა აბა რა არის ?! laughing რატომ მოიყვანა გუნდის N1 მტერმა ბართომეუმ ეგეც გასაგებია იმიტომ რომ ბარსელონას N1 მტერი იყო !
    ფანი [?]
    #24 21 თებერვალი 2021 23:31
    1
    რა დონის მცველი იყავიი...და დაცვაში თამაში ვერ ასწავლე გუნდს საერთოდ რა უნდ ამას ბარსაშიი...რატო წირავენ ბარსას ესე ალეგრი სრულიად ტავისუფალი იყო სიხარულით გამოიქცეოდა ბარსაშიი...რატო უნდა ყავდეს ბარსას ტრენერი რომელსაც ტიტულიც კი არააქ
    წევრი [?]
    #23 21 თებერვალი 2021 22:30
    0
    კუნანის ოქროს ციტატის ჩამატება მინდა და რა ვარიანტები გაქვთ?
    --------------------
    ლაპორტ გვიშველე
    VAR'მა წაგვაგებინა
    ვალიკო ჰამოდი
    სარაბია ჰყეფდა - მესი მიდიოდა
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    ფერმიდან მოვდივარ
    ფერმაში მივდივარ
    #აჭკარიკout
    წევრი [?]
    #22 21 თებერვალი 2021 22:16
    0
    Bakero,
    როგორც მწვრთნელი ხო ალაბათ , აბა ისე ამან მოგაგებინათ პირველი ჩემპიონთა ლიგის თასი
    ფანი [?]
    #21 21 თებერვალი 2021 22:11
    0
    მილანს ვგავართ მოკლედ ეხლა რომ აღმავლობისკენაა:დ:დ თუ რამე ნორმალური ძლიერი თამაში ითამაშა ან ოდნავ კარგი მეტოქე ყავდა ყველა გატეხა ან წააგო:დ:დ დღეს ინტერს 10 ჯერ დაურტყა კარში და 0:3 წააგო მაინც
    ფანი [?]
    #20 21 თებერვალი 2021 21:34
    6
    მვცელი მაინც არ ყოფილიყავი შე უტვინო , დაცვა რო ნეხვის გროვებითაა სავსე , როგორ შეიძლება ადამიანი ვერ ხვდებიდე რა დონის დებილია ლენგლე. მე მაგის ნორმალური დაცვა არ მინახავს, პოზიციურად ყოველთვის აგებს ამხელა ძროხაა და სისრაფე ნოლი და მერე იქნევს ფეხებს უმისამართოდ. დაცვა რო 8 ბურთს გაუშვებს ერთ მატჩში და შემდეგ წელს მარტო ერთ კაცს შეცვლი იმასაც გამოუცდელი დესტით დებილი ხარ აბა რა ხარ. რა მიზნებზეა საუბარი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 21 თებერვალი 2021 21:29
    3
    ნამუსი თუ გაქვს დღესვე უნდა ააცვა გუნდიდან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #18 21 თებერვალი 2021 21:25
    2
    შეტევას და ნახევარდაცვას რომ აკრიტიკებ სულ დაცვას რატომ არასდროს ეხები? აშაკრა პრობლემა რაცააა იმის გამოსწორებას არ ცდილობ ბოლო ბოლო შენც მცველი იყავი უნდა ხვდებოდე რომ ყველაზე დიდი პრობლემა დაცვაშია ამოაგდე ეს ლენგლე და დააყენე მინგეზა გამოცდილებას მაინც მიიღებს და ლენგკეს ნაირ შეცდომებსაც არ დაუშვებს
    Culé [?]
    #17 21 თებერვალი 2021 21:19
    3
    ცუდად რომაა საქმე და ნეხვში, რომ ვართ ამას ხედავს, მაგრამ რა გააკეთოს და როგორ, ამის გარტყმაშიც არაა.
    ახლა გვჭირდება რევოლუციონერი მწვრთნელი, რომელიც ამ ჩაჯ... გუნდს დაშლის და თავიდან ააწყობს.
    ფანი [?]
    #16 21 თებერვალი 2021 21:05
    0
    cezo45,
    Martla tyvila vishlit nervebs.kide rogor var saertod amat xelshi.mikvits akamde insulti ro ar damemarta.
    Culé [?]
    #15 21 თებერვალი 2021 20:47
    7
    ბარსა რასაც აკეთებს ეს ფეხბურთის თამაში არ არის!!!
    ახალბედა [?]
    #14 21 თებერვალი 2021 20:41
    5
    ძაან გამისწორდება ახლა მწვრთნელს თუ მოიყვანენ, მაგალითად ალეგრის
    ფანი [?]
    #13 21 თებერვალი 2021 20:38
    3
    ვაახ ეს რა არის ესეთი რომ ვერ ამოვედით

    6 წელი შეიძლება ეს მარაზმი გრძელდებოდეს?
    Culé [?]
    #12 21 თებერვალი 2021 20:29
    5
    მხოლოდ და მხოლოდ ერთი რამისთვის ხარ გასაგდები ! მხოლოდ და მხოლოდ ერთი რამის გამო !!! დღევანდელი შედეგი თავისთავად თითონ შედეგია იმისა რომ შენ პირველ რიგში ლეგენდა კი არა ლ უ ზ ე რ ი ხარ !!! და გუნდსაც ლუზერის მენტალიტეტს უნერგავ !!! აი ეგ არის მთავარი მიზეზი ! უნდა გაა@ვა რაც ადრე მით უკეთესი გუნდისთვის !
    წევრი [?]
    #11 21 თებერვალი 2021 20:25
    4
    2022ს დაველოდოთ
    გულშემატკივარი [?]
    #10 21 თებერვალი 2021 20:23
    5
    არ მობეზრდათ ერთი და იგივეს საუბარი?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 21 თებერვალი 2021 20:16
    4
    მატჩზე კომენტარები ეხლა ზედმეტია. დაცვა საჭიროა, მაგრამ ისეთი თავდამსხმელი, რომელიც თურმე მთელ ფრთას აწიოკებს ნამეტნავად დიდი ფუფუნებაა, როცა ამ უძრავ ქონებაში 100 მილიონზე მეტია გადახდილი. არ შემიძლია არ ვიკითხო ამ დებილის აწიოკება, ბარსას რაში არგია? სამ აწიოკებაში ერთ პენალტს დაგვიდებენ? თუ ათი აწიოკება უდრის 3 ქულას.
    წევრი [?]
    #8 21 თებერვალი 2021 20:10
    4
    გუნდს ჭირდება მცველი. ამაში უნდა ჩაიდოს ინვესტიცია. ტიტულებს დაცვის გარეშე ვერ მოვიგებთ. ეს ნათლად გამოჩნდა დორტმუნდში. წინ ჰოლანდი და სანჩო ყავთ და ბუნდესლიგაში მე 6 ადგილზე არიან
    გულშემატკივარი [?]
    #7 21 თებერვალი 2021 20:00
    8
    ლაპორტას მოსვლა=კუმანის წასვლას!
    ბარსა დაცლილია, გამოფიტულია, არც არაფერს ველოდოთ კუმანის ხელში განსაკუთრებულს, მთავარია "ოთხეულში" შემორჩეს როგორმე, თუ რამე არ იშტერა სასტავმა კუმანის თამადობით!
    იმედს ვიტოვებ, კულეებო ლაპორტას გეგმები დააბრუნებს და აღადგენს ბარსას ღირსებას! წერტილი.
    ფანი [?]
    #6 21 თებერვალი 2021 19:58
    2
    კაროჩე წელს საუკეთესო ვარიანტი იქნება ამისთვის სამეულისთვის რო იბრძოლის. უჩლ-დან გამოვვარდით უკვე და კოპაზე მეეჭვება სევილიას მოუხერხონ რამე. დარჩენილ დროში კიდე ახალგაზრდებიდან ვის რისი გაკეთება შეუძლია ნახოს, რო მომავალ მწვრთნელს გაუადვილოს ცოტა საქმე (იმედია ნაგელსმანს)
    --------------------
    #infinit8iniesta