გული ძალიან გვტკივა - ჟერარ პიკე

გული ძალიან გვტკივა - ჟერარ პიკე

კადისთან 2 ქულის დაკარგვის შემდეგ, კატალონიის "ბარსელონას" მცველი, ჟერარ პიკე ჟურნალისტებთან საუბრობს:

გული ძალიან გვტკივა. ლა ლიგის სატურნირო ცხრილში ოდნავ წინ წასასვლელად შესანიშნავი შანსი გვქონდა. 
თუ დინამიკურ თამაშს ვითამაშებთ, დაწინაურების შესაძლებლობა კვლავაც გვექნება, თუმცა, რა თქმა უნდა, ახლა საქმე ბევრად გართულდა.
შედეგის გამო ვწუხვარ, თუმცა ჩემი ვადაზე ადრე დაბრუნებით მაინც ბედნიერი ვარ - არ მოველოდი, მაგრამ, როგორც ჩანს, ყველაფერი შენს მონდომებაზეა დამოკიდებული.
მიუხედავად ყველაფრისა, დიდებული გუნდი ვართ და ბოლო მომენტამდე ვიბრძოლებთ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #18 21 თებერვალი 2021 21:55
    4
    სამწუხაროა თუმცა ეს სიტყვები ფანებამდე ისე მიდის როგორც ცარიელი სიტყვები, რამე რომ იგრძნობოდეს იმის მსგავსი რომ გუნდი ცდილობს, დარბიან მთელი თამაში და მართლა ინდომებენ. ფაქტი ერთია_ გულემატკივარი უკვე რამდენიმე წელია ისეთ 11 კაცს უყურებს თამაშის მერე მილიონები გარანტირებული რომ აქვთ და შედეგი უკანა პლანზე იწევს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 21 თებერვალი 2021 21:26
    4
    ფამებზე მეტად? მომავალი სეზონიდან შენ ლენგლემ უმტიტიმ ალბამ და ბუსკეცმა უნდა აახვიოთ გუნდიდან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #16 21 თებერვალი 2021 21:05
    3
    რაც მოვიდა 2 ივე თამაშში წაკვკუზეს სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით ჟერარდ, წადი ბიზნესი აკეთე შაკირასთნ გაისეირნე მაგრამ წადი რა დაგვღალე უკვე.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 21 თებერვალი 2021 20:27
    2
    ეს არაუხხოც რით ვერ მორჩა, როდემდე უნდა ვუყუროთ ამ ლენგლეს საცოდაობას.
    Culé [?]
    #14 21 თებერვალი 2021 20:01
    5
    დიდებული ? laughing laughing laughing პიკე სირცხვილის გრძნობა და თავმოყვარეობა რომ გქონდეს გუნდში სკამზეც კი აღარ უნდა იჯდე ამ თამაშის შემდეგ " დიდებულო " rage rage rage
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 21 თებერვალი 2021 19:41
    8
    88 წუთი უტევდით უაზროდ, 2 წუთი შემოგიტიეს და გაათანაბრეს. ვაი თქვენს პატრონს, რა გეშველებათ.
    წევრი [?]
    #12 21 თებერვალი 2021 19:37
    2
    ციტატა: MALUMA
    ერთი ზუსტი დარტყმა და ისიც გოლი!

    ტერ შტეგენის ეფექტი!

    TER STEGENI RASHUASHI SHE KAI KACO
    ფანი [?]
    #11 21 თებერვალი 2021 19:24
    4
    გაა*ვი მაშინ, ორი წელი რომ იძახის მივდივარო, რით ვერ წავიდა )
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    ფანი [?]
    #10 21 თებერვალი 2021 19:22
    5
    ვერ დაგეთანხმები აღარ შედიხართ ნამდვილად დიდებული გუნდების სიაში. angry ლაპორტასი ნამდვილად არ მშურს გაპრეზიდენტების შემთხვევაში სანამ გუნდს წუმპიდან ამოათრევს. rage
    ფანი [?]
    #9 21 თებერვალი 2021 19:22
    5
    მოგიტყ@@ნთ გული და სუყველაფერი თქვე უთავმოყვარეებო
    წევრი [?]
    #8 21 თებერვალი 2021 19:21
    2
    კარგია, თამაშის ყურება ვერ მოვახერხე, გულიც არ მწყდება. ანგარიშს ვამოწმებდი და არ გამკვირვებნია სიმართლე გითხრათ, პსჟს შემდეგ ესეც იყო მოსალოდნელი, ის ცეცხლი/შემართება რაც წინა თამაშებიდან მოგვყვებოდა პსჟსთან ჩაქრა, ამ სეზონში ალბათ სამუდამოდ ჩაქრა. ყველაფერის თავი და თავი მწვრთენლია, ელემენტარული ფეხბურთელების მოტივაციას, რომ ვერ ახერხებ რაზეა საუბარი, გამოდის და სი...ბებს საუბრობს, გადი რა ცოტა იმოძრავე, დაუყვირე, გაამხნევე, ტაში დაუკარი რავი, როგორ აკეთებენ დანარჩენები. მისი მსგავსი ორი მორი უკვე გვყავდა, ჩაჯ....ლი სიფათით რომ იყურებოდნენ მთელი თამაშის განმავლობაში, ესეც მასეა ზუსტად. პსჟსთან მსგავს სურათს ვიხილავთ სამწუხაროდ, უმოტივაციო გუნდს. ლეო კიდე რამდენადაც დიადია ფეხბურთში, კარგი იქნებოდა ფსიქოლოგიურადაცც მასეთი ძლიერი ყოფილიყო. ყველაზე ცუდი ისაა, რომ უბრალოდ უკეთესობისკენ არ მიდის არაფერი, ამ ყველაფერს კი ემატება ჩვენი "პერსპექტიული დებმო" ლაპორტა რას ხედავს მასში ფეხბურთელისას ვერ ვხვდები უბრალოდ
    გულშემატკივარი [?]
    #7 21 თებერვალი 2021 19:20
    3
    ციტატა: MALUMA
    რა მაგარი ყოფილა შტეგენი პენალტების აღებაში! მე ვშიშობ არათუ ტიტულს არამედ კლასიკოსას ვეღარ მოვიგებთ სანამ ჩინური ნოიერი იქნება კარებში!

    ობლაკის მაკრატელა ნახე ლევანტესთან?
    ფანი [?]
    #6 21 თებერვალი 2021 19:17
    5
    გული კიარა უკანალი უნდა გტკიოდეთ უკვე ყველა ამდენჯერ რო გიხმარს ***თა ჯოგი სუფთა
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გულშემატკივარი [?]
    #5 21 თებერვალი 2021 19:16
    2
    Ar xart didebuli ar vakritikebdi kumans sul megona saqme motamasheshi iyoara pirdapiri gagebit saqme kumanshia aranairi momaxazi araaq aranairi stili aranairi shemarteba ar icis araa saqme misi saqme gundis wvrtna dzaan kai ro mase xdeba male wava da male mova vinme vinc sheefereba barsas magalitad xavier Hernandez i da axla ar damiwyot ras izams kumanze mets me vizam am gundit xavim kide junglebisgan idealuri gundi gamodzerwa visac ar gjerat chartet xavis tiki taka in all saddshi da darwmundebit dges tamashs ager treineri da arafexburteli
    ფანი [?]
    #4 21 თებერვალი 2021 19:16
    4
    თქვენი დედას სევეცი მე
    გულშემატკივარი [?]
    #3 21 თებერვალი 2021 19:16
    6
    გუნდი დგას ერთ ადგილას სტატიკურად, საერთოდ არ მოძრაობს. სწრაფი ფეხბურთი რომ ვითამაშოთ და გუნდი ამოძრავდეს ამ შემადგწნლობითაც შეიძლება შედეგების დადება რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს. გუნდი რომ დგას ეგ მწვრთნელის ბრალია
    Culé [?]