პიკე ძირითადში? | 3 სახის ტაქტიკური მონახაზი "კადისთან"

პიკე ძირითადში? | 3 სახის ტაქტიკური მონახაზი "კადისთან"

ლა ლიგის 24-ე ტურში "ბარსელონა" "კადისთან" რევანშის აღებას "კამპ ნოუზე" შეეცდება. პირველ წრეში კატალონიელებმა მტკივნეული მარცხი იგემეს.

დღეს კი ჩემპიონთა ლიგაზე მძიმე მატჩის შემდეგ გუნდს რეაბილიტაცია სჭირდება.

Sport-ის ცნობით, ფრანსიშკუ ტრინკაუ და ოსკარ მინგესა ძირითადი შემადგენლობიდან დაიწყებენ. ქვემოთ სამ სავარაუდო ტაქტიკურ მონახაზს განვიხილავთ, რომელიც, შესაძლოა, რონალდ კუმანმა "კადისთან" გამოიყენოს.

ვარიანტი N1

ცენტრალური დაცვის ხაზში კლემან ლანგლესა და ჟერარ პიკეს დუეტმა აშკარად ვერ გაამართლა. შესაძლოა, ახლა კუმანმა შანსი უმტიტი-მინგესას წყვილს მისცეს.

ჩამშლელ ნახევარმცველად სერჟიო ბუსკეტსის ნაცვლად ამ შემთხვევაში ფრენკი დე იონგს ვიხილავთ. შესაბამისად, რიკი პუჩს ძირითადიდან თავის გამოჩენის შესაძლებლობა კიდევ ერთხელ ექნება.

კარგ ფორმაში მყოფმა ფრანსიშკუ ტრინკაუმ კი დიდი შანსია, არასტაბილური უსმან დემბელე ჩაანაცვლოს.

ვარიანტი N2

ფურცელზე "ბარსას" საუკეთესო შემადგენლობა სწორედ ამგვარია. რონალდ კუმანმა, შესაძლოა, პსჟ-სთან შეხვედრის ზუსტად იდენტური შემადგენლობა გამოიყენოს.


ვარიანტი N3

პიკეს ძირითად შემადგენლობაში დაყენების მიუხედავად, შეიძლება, მინგესა ძირითად თერთმეტეულში მაინც ვიხილოთ. ამ შემთხვევაში, ოსკარი მარჯვენა მცველად გადაიწევს.

მირალემ პიანიჩი მწირი სათამაშო დროის გამო სერჟიო ბუსკეტსს ჩაანაცვლებს.

მარტინ ბრეითუეიტს კი მარცხენა ფლანგი ჩაბარდება. ის ანტუან გრიზმანს შეცვლის, რომელსაც დასვენება სჭირდება.



შეხვედრა თბილისის დროით 17:00-ზე დაიწყება, პირდაპირ რეპორტაჟს სილქ უნივერსალი და Silksport.ge შემოგთავაზებთ.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 25 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #25 21 თებერვალი 2021 12:23
    1
    ალვეშსაც ათრევდა და მასკესაც ზემოდან თუ გინდა,ეგ ცხენი ყველას ათრევს თავისნაირი მოჭენავე კაცი თუ არ დაუყენე შეიყოფს მთელი თამაში,აი პროსტა არაუხო რო ყოფილიყო თუნფაც პიკეს რაები ჩაუტარა ეგრე ვერ იჭენავებდა.დესტი ნორმალურად ედგა თავიდან მაგრამ მერე პოზიციურად ისეთები მიწარა მაინც გაბერა ბოლოს.ბოლოს მბაპე გააღმერთეს ახალი ერაო და სლეობები ბარსას დაცვას ლევანტე და ოსასუნაც ათრევენ სადაც სათრევი იყო მოკუკა შარშან ფინალში.
    ციტატა: El Guaje
    ბაიერნმა სემედუ ათრია , პსჟემ დესტი :დ აქ ხალხს რომ კითხო რობერტო არ ევასებათ არადა რამხელა ძალა არის კიდევ გამოჩნდა. იტოგში დარხეული გვაქვს რა.
    Culé [?]
    #24 21 თებერვალი 2021 10:32
    0
    კარგი შანსი გაჩნდა იმის რომ ლალიგა მოვიგოთ ... ეს შანსი უნდა გამოიყენონ... ამ თამაშს თუ მოვიგებთ ატლესთან 6 ქულაა სხვაობა... რეალი ბევრ ქულას დაკარგავს სულ ასე არ გაუმართლებს... მთავარია ამათ გამოიყენონ
    წევრი [?]
    #23 21 თებერვალი 2021 09:23
    0
    4213 am wyobit fati halandi dembele amat uka messi naxevardacva pedri deiongi arauxo dziritadis naxevarmcvelia albas shemcblelad grimaldo erti centraluri mcveli kide an ravi umtiti gamoswordes iqneb marjvniv dests rav vnaxot kidev ras izams tuarada vxedavtvroberto ra sajiro kacicaaa karebshi desti gausvat grizmani firpo lengle grizmani 50firpo 20lengle30 davitriot halandi am fasad da grimaldoc gvinda uejveli arada yvelaze metad centraluri mcveli gvinda mara egeni mcvelis momyvani ararian da kide umtitis imedi maq
    Culé [?]
    #22 21 თებერვალი 2021 04:37
    1
    ციტატა: El Guaje
    ბაიერნმა სემედუ ათრია , პსჟემ დესტი :დ აქ ხალხს რომ კითხო რობერტო არ ევასებათ არადა რამხელა ძალა არის კიდევ გამოჩნდა. იტოგში დარხეული გვაქვს რა.

    თავიდან უყურე პსჟს მატჩშ თუ ფიქრობ რო დესტი ათრიეს :დ
    --------------------

    ForçaBarça
    ფანი [?]
    #21 21 თებერვალი 2021 04:32
    0
    ციტატა: El Guaje
    ბაიერნმა სემედუ ათრია , პსჟემ დესტი :დ აქ ხალხს რომ კითხო რობერტო არ ევასებათ არადა რამხელა ძალა არის კიდევ გამოჩნდა. იტოგში დარხეული გვაქვს რა.

    მართალი ხარ რობერტო რო ყოფილიყო მბამპეს ფეხს არ გაარყევინებდა :დდდ
    გულშემატკივარი [?]
    #20 21 თებერვალი 2021 03:38
    5
    ბაიერნმა სემედუ ათრია , პსჟემ დესტი :დ აქ ხალხს რომ კითხო რობერტო არ ევასებათ არადა რამხელა ძალა არის კიდევ გამოჩნდა. იტოგში დარხეული გვაქვს რა.
    გულშემატკივარი [?]
    #19 21 თებერვალი 2021 03:18
    1
    ალბა უმტიტი პიკე მინგესა
    დეიონგი პუანიჩი პუჩი
    ტრინკაო მესი გრიზმანი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 21 თებერვალი 2021 03:13
    3
    კადისმაც თუ გაგვიტანა გოლი, მაშინ დაცვაში კუმანიც დადგეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #17 21 თებერვალი 2021 02:04
    1
    ციტატა: CHEPE
    ატლესთან ფრე რომ გააგოროს ამ ლოსების ხროვამ ძალიან გვაწყობს👌👌
    პიტალო ზინედინ კოკა წყალს არ მოგიტანს სულ ვიღაც ისევ დაგარჭობს მწარედ 3/4 თამაშს როგორც ატლეს დაარჭეს ისე

    ვალიადოლიდი ღირსია ამ წაგების ისეთი მომენტები ჰქონდათ ლევანტეს დონის კლუბი ამოტენიდა ამ რეალს პირდაპირ მეკარეზე ურტყავდნენ ტიპები ერთს არ გაექცა ფეხი სხვანაირად მაინც

    ვაისმანმა ნაჩოს ბურთი ააცალა თავის საჯარიმოში და ნაცვლად იმისა რომ კარისკენ წასულიყო და დაერტყა საზიზღრად გააფორმა და პენალტზე ითამაშა. მანდ ვიფიქრე რონალდოს გუნდია და ვინმე კარგი შემტევი როგორ არ ყავთთქო.
    წევრი [?]
    #16 21 თებერვალი 2021 02:01
    1
    იმდენი ჩავარდნა იქნება გუნდების ჯერ სადაა ... რეალმაა უნდაა მოჭიმოს უეჭველი
    გულშემატკივარი [?]
    #15 21 თებერვალი 2021 01:53
    0
    პიკე უმტიტი უნდა დააყენოს აუცილებლად დაცვის ცენტრში. ძველი დუო და იმედია კარგად გაუგებენ ერთმანეთს კვლავ.
    წევრი [?]
    #14 21 თებერვალი 2021 01:53
    0
    rivaldo80,
    ძაან, ვალიადოლიდთან სტანდარტულიდან გატანილით, არაფრიდან მოტანილი გოლი,
    ფანი [?]
    #13 21 თებერვალი 2021 01:51
    0
    რა იღბლის ბუკეტია რეალი რააა იმენა
    Culé [?]
    #12 21 თებერვალი 2021 01:49
    0
    დავაი დაცვის ცენტრში ლენგლე-უმთითი და ფლანგზე ფირპო scream
    ფანი [?]
    #11 21 თებერვალი 2021 01:46
    9
    მერამდენე თამაშს იგებს რეალი ჩაწოდებიდან ვარანის, კაზემიროს ან რამოსის თავური გოლით. ჩვენ კიდე ერთი კაციც არ გვყავს რომ ჩაუწოდო და რამე ქნას. წელს კუთხურიდან სულ 1 გოლი აქვს გატანილი ბარსელონას. სასაცილოა უბრალოდ. ყველა ხვეწს სტანდარტულებს და ესენი 100 შემთხვევაში 1 ხელ არტყამენ კარში, მეტოქესთვის კი პენალტივითაა ჩვენთან დადებული ჯარიმა. უნიათოები არიან ყველაფერში.
    პ.ს. ჰოლანდი კი გვინდა ყველას, მაგრამ რეალურად ტიტულს დაცვა იგებს. ლივერპული საათივით აწყობილი მანქანა იყო, მაგრამ დაიმტრვა ვან დაიკი, მატიპი, გომეზი და დედა მოეხნათ, ფრესაც ვეღარ თამაშობენ. ასე რომ ჯერ დაცვა და მერე ჰოლანდები და მბაპეები.
    Culé [?]
    #10 21 თებერვალი 2021 01:35
    0
    ეს შემადგენლობა მინდა კადიზთან

    გრიზმანი-მესი-ტრინკაო
    რიკი პუჩი-პედრი
    დე იონგი
    ალბა-ლენგლე-პიკე-მინგეზა
    ტერ შტეგენი
    Culé [?]
    #9 21 თებერვალი 2021 01:27
    3
    ტრინკაუ უეჭველი ათამაშოს იქნებ გაეხსნას მადა❤️ ბუსკეცმა დაისვენოს და პიანიჩმა იქნებ როგორმე ჩაატაროს ნორმალური თამაში. პიკეს ფორმის აღდგენითვის კიდევ სჭირდება დრო, ამიტომ ეგეც ითამაშებს და სავარაუდოდ მერე შეცვლის. მესის ძალბის დაზოგვაც არ იქნება ცუდი ვარიანტი. გრიზმანიც ცოტა დასასვენებელია.
    ფანი [?]
    #8 21 თებერვალი 2021 01:24
    3
    შეტევაში შეთამაშება გვჭრიდება მეტი გოლის მოსასამზადებლად პსჟ-სთვის
    ვისაც გახსვოთ ადრე ბარსამ 0;4 ქამბექისთვის ყველა წინა თამაში სასრუველი ანგარIშით მოიგო.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 21 თებერვალი 2021 01:17
    4
    ისე კლოპი მოვიდეს რა მოხდება. სადაც კიკე მოიყვანეს კლოპიც მოვიდეს. მგონი მთლად არარეალური არ უნდა იყოს კლოპის ლივერიდან წასვლა.
    ფანი [?]
    #6 21 თებერვალი 2021 01:09
    2
    მე ყურებას არ ვაპირებ. რაღაც პროტესტი ხომ უნდა გამოვხატოთ ამდენი ჩასვრის მერე. აბა ესე ცხვრებივით თუ ვიყავით ვაბშე დაიკიდებენ. მარტო მე ვერაფერს შევცვლი, მარა ტრანსლაციები თუ გაუნახევრდებათ ცოტა უკეთ ითამაშებენ ეგრე მგონია.