"ატლეტიკო" ქულებს ისევ კარგავს

"ატლეტიკო" ქულებს ისევ კარგავს

ორი ტურის წინ ლა ლიგაში საჩემპიონო ინტრიგა ძნელი საპოვნელი იყო, ესპანეთის ჩემპიონატში დაძაბულობის შეტანაზე "ლევანტემ" იზრუნა.

პირინეების აღმოსავლეთით მდებარე გუნდმა მადრიდის "ატლეტიკოს" 4 დღეში ერთბაშად 5 ქულა დააკარგვინა.

ჯერ საშინაო არენაზე 1-1 ითამაშა, დღეს კი "ვანდა მეტროპოლიტანოზე" "როხიბლანკოსს" დიდხნიანი დაუმარცხებელი სერია შეუწყვიტა და ანგარიშით 2-0 დაამარცხა.

რაც ნიშნავს იმას, რომ "კადისთან" გამარჯვების შემთხვევაში, "ბარსელონა" ცხრილის ლიდერთან სხვაობას 6 ქულამდე შეამცირებს.

კატალონილებისათვის ჩემპიონთა ლიგასა და კოპა დელ რეიზე წარმატების მიღწევა ურთულესი იქნება, ლა ლიგაში გაჩენილი შანსის გამოყენებას კი რონალდ კუმანი მაქსიმალურად უნდა ეცადოს.

ამ სეზონის უტიტულოდ ჩამთავრება ნიდერლანდელი სპეციალისტვისთვის, შესაძლოა, დაკავებული თანამდებობიდან გათავისუფლებით დასრულდეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #11 21 თებერვალი 2021 13:40
    0
    ამას ჯერ კიდევ როდის ვიძახდი, ბარსა მოვიდეს ჭკუაზე და ატლეტიკო ბევრს დაკარგავსთქო 😁 წელს ისეთი სეზონია ერთი ტიტულიც მაქსიმუმი იქნება და იქნებ მიხდეს მცირე საოცრება
    Culé [?]
    #10 21 თებერვალი 2021 03:03
    2
    ციტატა: M10 S9 D11
    კარგია კარგია იმედია რეალიც მიყვება დღეს

    რა მიყვება თავის დაქალს ეთამაშება.
    Culé [?]
    #9 21 თებერვალი 2021 00:57
    2
    სრეალია წელს ჩემპიონი. rage
    Culé [?]
    #8 21 თებერვალი 2021 00:06
    2
    ატლეტიკომ მაშინვე ჩაისვარა როგორც კი სუარესმა ვერ გაიტანა. ერთს კიდევ დაიქოქება ჯეკა მაგრამ ეყოფათ კი?! თუ ბარსამ უაზროდ აღარ ანიავა ქულები და ნოუკამპზეც თუ გავაპეთ ხეზე მძრომელი დათვები უკვე მართლა ძაან დიდი შანსი იქნება ჩემპიონობის.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 21 თებერვალი 2021 00:03
    2
    კარგია კარგია იმედია რეალიც მიყვება დღეს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #6 20 თებერვალი 2021 23:09
    5
    ქულების დაკარგვა აწი ნახეთ... ვილიარეალი, რეალი, ბილბაო, ხეტაფე, სევილია ელოდება წინ, აქვე დაიქაჩება ეგ ქულები...ბარსას ელჩე, კადისი, ოსასუნა სევილია, სოსიედადი ელის წინ....სევილიას გარდა ყველა მოსაგებია შეიძლება სევილიასაც მოუგონ, პლიუს ატლეტიკოს სახში უნდა ვეთამაშოთ მოკლედ ყველაფერი წინ არის თავისუფლად შეიძლება ჩემპიონობა..
    ფანი [?]
    #5 20 თებერვალი 2021 22:54
    3
    ჯერ სად არიან მე იმაზე მეშლება ნერვები სპორტული ჟურნალისტებმა და კომენტატორებმა ნადრევად რომ გაჩემპიონეს ატლეტიკო და ბარსას რომ შანსი არაქ...ჯერ ადრეა მეგობრებო ადრეეე...აწი იწყება ყველაფერი ლიგინდან გამოვარდით დასაკარგი არაფერი გვაქ და ბაშვებმა თუ დადეს ლალიგა ეს იქნება სენსაციაა პატარა
    წევრი [?]
    #4 20 თებერვალი 2021 22:39
    0
    ატლეტიკოს რეალთან რაც დაემართა ლიგის ფინალში იგივე ბედი ელის, ეგონათ რო გაიმარჯვეს არადა სამარცხვინოდ დამარცხდნენ 😁😁😁😁
    Culé [?]
    #3 20 თებერვალი 2021 22:22
    8
    ჩვენ ხო რას ლაპარაკობ ქულას ქულაზე ვამატებთ laughing
    Culé [?]
    #2 20 თებერვალი 2021 22:05
    3
    აგენმა შესაძლოა კიდევ დაკარგონ!! ჩვენ კი უნდა გამოვიყენოთ შანსებიიი!!!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    გულშემატკივარი [?]
    #1 20 თებერვალი 2021 21:55
    13
    ბრავო ლევანტეს 5 ქულა დააკარგვინა ატლეტიკოს და საჩემპიონო ბრძოლაში დაგვტოვა