ვენგერი: "ბარსა" მესიზე მეტისმეტადაა დამოკიდებული, რადგან გუნდს კარგი ფეხბურთელები არ ჰყავს

ვენგერი: "ბარსა" მესიზე მეტისმეტადაა დამოკიდებული, რადგან გუნდს კარგი ფეხბურთელები არ ჰყავს

ცნობილი ფრანგი სპეციალისტის, არსენ ვენგერის განცხადებით, "ბარსელონა" და "იუვენტუსი", შესაბამისად, ლიონელ მესისა და კრიშტიანუ რონალდუზე ზედმეტად დამოკიდებულები არიან, რადგან მათ გვერდით მაღალი დონის მოთამაშეები არ ჰყავთ.

პრობლემა ისაა, რომ "იუვენტუსს" მხოლოდ რონალდუს იმედი აქვს. ეს ყველაფერი იმაზე მიუთითებს, რომ მის ირგვლივ საჭირო დონის ფეხბურთელები არ არიან.

იგივე ეხება მესისაც. თუ გუნდი ლეოზე მეტისმეტადაა დამოკიდებული, ეს იმას ნიშნავს, რომ "ბარსას" სხვა საკმარისად კარგი მოთამაშეები არ ჰყავს.

- ვენგერის ამ სიტყვებს BeIN Sports ციტირებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #21 21 თებერვალი 2021 13:53
    0
    სინამდვილეში ვენგერი თითქმის სწორია...
    ბარსას არ ყავს ისეთი ფეხბურთელი ვისზეც შეიძლება იყოს დამოკიდებული თუ მესის თამაში არ წაუვა!
    მასეთი ნეიმარი იყო ერთი და ახლა ანსუ ფატი აკეთებდა მაგ საქმეს, სანამ ჯანმრთელი იყო. უბრალოდ სეზონის დასაყისში იმდენად დიდხანს ლაგდებოდა გუნდი, რომ ანსუს უნიკალურობა კარგად არ დაამახსოვრდა ბევრს. იმედია იგივე ფორმამდე მალევე მიაღწევს.
    ზუსტად მაგიტომ არის საჭირო მბაპე ან ჰოლანდი. მათ ახალგაზრდული ენერგიით და თავისი შესაძლებლობებით ზუსტად შეუძლიათ: 1. მესიზე დამოკიდებულების მოხსნა; 2. ანსუ ფატისთვის ბ ვარიანტად ქცევა. ანუ არ გამოუვა ანსუს, გამოუვა მეორეს...
    ანსუ ფატი ძალიან გვაკლია. ხასიათზე მოსულ და დეიონგ-პედრისთან შეყობილ მესის საოცრად გააძლიერებდა ფატი. ასისტს-ასისტზე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 21 თებერვალი 2021 02:53
    0
    ციტატა: Bakero
    MALUMA შემტევი ობლაკი ყოფილა მგელი laughing laughing laughing

    კურდღლის რამაზე აწყობილი. 😆
    გულშემატკივარი [?]
    #19 21 თებერვალი 2021 00:59
    0
    100 %
    Culé [?]
    #18 21 თებერვალი 2021 00:00
    0
    ციტატა: Bakero
    რა პასიც დღეს სუამ გააკეთა თამაშის ბოლოს ლემარზე გრიზმანი /დემბელე/კოუტინიო/ბრეიტვეიტი ერთმანეთზე რომ გადააბა ასი წელი ვერ გააკეთებენ ! სუპერ კლასია სუარესი სუპერ კლასი გაჩერებული სუარესი ჯობია მორბენალ გრიზმან/დემბელე/კოუტინიო/ბრეიტვეიტს ერთად

    დარბიან კი? 😂 ეგაა ზუსტად გამაღიზიანებელი. კაი სუარესს თავისი გაკეთებული ჰქონდა და უშვებდა, ვინ დატოვა გუნდში იმის დონის? ვინ?!
    ფანი [?]
    #17 20 თებერვალი 2021 22:20
    1
    ციტატა: CHEPE
    იქნება ესეც ამიხდეს:დდდ

    ისღა დაგვრჩენია დაველოდოთ მოვლენებს :))))
    Culé [?]
    #16 20 თებერვალი 2021 21:25
    3
    რა პასიც დღეს სუამ გააკეთა თამაშის ბოლოს ლემარზე გრიზმანი /დემბელე/კოუტინიო/ბრეიტვეიტი ერთმანეთზე რომ გადააბა ასი წელი ვერ გააკეთებენ ! სუპერ კლასია სუარესი სუპერ კლასი გაჩერებული სუარესი ჯობია მორბენალ გრიზმან/დემბელე/კოუტინიო/ბრეიტვეიტს ერთად
    ფანი [?]
    #15 20 თებერვალი 2021 21:20
    0
    ციტატა: CHEPE
    არადა ატლემ 29 ჯერ დაურტყა აქედან 11 კარში და აქეთ მიიღო 2 გოლი:დ:დ:დ

    ჰო ეგეთი თამაშები ჩისტა ბედის ირონიაა, მარა სადღაც ხო იასნია ატლესაც უნდა დაწყებოდა ჭინთვები და ეგაა რა :)) ლივერმა რომც მოიგოს, მაინც დამთვარებული აქვს პესნია დიდი ხნის, მარა ვალიადოლიდი ხო რონალდოს გუნდია? ხოდა ვფიქრობ მიუხედავად გასავარდნი ზონისა, მაინც ფეხებაწეული შეეგებებიან ზიდანს ბიჭები :)))
    Culé [?]
    #14 20 თებერვალი 2021 21:15
    4
    MALUMA შემტევი ობლაკი ყოფილა მგელი laughing laughing laughing
    წევრი [?]
    #13 20 თებერვალი 2021 21:11
    4
    ატლეტიკომაც დაკარგა უკვე ქულებიი
    ფანი [?]
    #12 20 თებერვალი 2021 21:05
    4
    ლოპესმა ხო გააჭაღარა სიმეოენე გადაბმულად 2 მატჩში რა :D ატლე რო ჩემპიონი ვერ გახდეს, ნებისმიერ ადგილზე გასვლის მიუხედავად მაინც ლევანტეს ეკუთნის ვერცხლის მედლები :))
    ფანი [?]
    #11 20 თებერვალი 2021 20:58
    1
    ციტატა: cezo45
    არსენ ბაბუას ახლაა ეფისებაა ნაღდად.. იუვეს და ბარსას არყავს მაღალი დონის მოთამაშეები თურმე 😄 ტიპს იუვეში დიბალა მორატა კუადრადო ნუ რავი იუვეს მტელი შემადგენლობა კარგი ყავს მეკარით დაწყებული დაცვით გაგრძელებული და შეტევით დმათავრებული ასევე ბარსელონას მესისაც ყავს ძაან კარგი გუნდელები გრიზმანი დემბელე პედრი დეიონგი ტერშტეგენი რავი ორივე გუნდს ვარსკვლავური შემადგენლობა ყავს მაგრამ აქ რაღაც სხვა პრობლემააა იუვეს და ბარსასაც ევროპაში ყველაზე კარგი სასტავი ყავს საერთო ჯამში

    რა შემადგენლობა გვყავს თუ ძმა ხარ, 9იანი ბრეითვეითი გვყავს და დაცვაში ისეთები გვყავს სიტი ზამენაზეც არ დასვამს. არც ნახევარდაცვაა განსაკუთრებული. ვის გაუგია 18 წლის ბავშვით(პედრით) და 33 წლის საყდენით თამაშების მოგება. იუვეს ნახევარდაცვაც ნაგავია. ჩვენზე ოდნავ უკეთესი დაცვა ყავთ, დანარჩენი თითქმის იგივეა.

    ციტატა: Nini
    Iniesta_8,
    რომელიმე უცხოურ არხზე გადის?

    სეტანტაზე.
    Culé [?]
    #10 20 თებერვალი 2021 20:49
    1
    არსენ ბაბუას ახლაა ეფისებაა ნაღდად.. იუვეს და ბარსას არყავს მაღალი დონის მოთამაშეები თურმე 😄 ტიპს იუვეში დიბალა მორატა კუადრადო ნუ რავი იუვეს მტელი შემადგენლობა კარგი ყავს მეკარით დაწყებული დაცვით გაგრძელებული და შეტევით დმათავრებული ასევე ბარსელონას მესისაც ყავს ძაან კარგი გუნდელები გრიზმანი დემბელე პედრი დეიონგი ტერშტეგენი რავი ორივე გუნდს ვარსკვლავური შემადგენლობა ყავს მაგრამ აქ რაღაც სხვა პრობლემააა იუვეს და ბარსასაც ევროპაში ყველაზე კარგი სასტავი ყავს საერთო ჯამში
    ფანი [?]
    #9 20 თებერვალი 2021 20:36
    0
    Iniesta_8,
    რომელიმე უცხოურ არხზე გადის?
    ფანი [?]
    #8 20 თებერვალი 2021 20:34
    1
    კარგი თამაშია ატლეტიკო- ლევანტე.გირჩევთ უყუროთ. სუარესმა ძელს გაარტყა ახლახანს 30 მეტრიდან.
    Culé [?]
    #7 20 თებერვალი 2021 20:27
    2
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Iniesta_8
    ატლეტიკომ დაიწყო თამაშების გატეხვა, მაგრამ მეტი არაა ჩემი მტერი ამათ მაგით ისარგებლონ. ისევ რეალის წისქვილზდ ასხამენ წყალს. გასვლა გვაქ სათამაშო რეალთან, ვილიარეალთან, სევილიასთან, ვალენსიასთან და სოსიედადთან. აქედან მაქსიმუმ 7 ქულა ავიღოთ, ეგეც არა მგონია. არადა კადისებთან და *ლეობებთან რომ მოეგოთ უეჭველი ჩემპიონები გახდებოდნენ, მარა საქმე საქმეზე რომ მიდგება ისვრიან როგორც ბილბაოსთან ჩაისვარეს ფინალში, და ჩემპიონთა ლიგაზე იკუკავენ მერამდენედ უკვე.

    სევილიას ეხლა თუ მოვუგეთ ჩათვალეთ რომ დანარჩენსაც მოვუგებთ.. სოსიედადი გაფარჩაკებულ მანიუსთან გაფარჩაკდა, სევილიაც იგივენაირად რა ძლიერი დორტმუნდია, ვალენსიაა ერთი დამპალი კლუბი კიდე თორე ვილიარელი მეტი ადვილია მაგ 4 ეულიდან

    თეორიულად ადვილია მარა საქმეა მთავარი. სოსიედადთან კი გაფარჩაკდა ემიუსთან მარა ჩვენ ძლივს მოვუგეთ დამატებითში სუპერკოპაზე. სევილიამაც რომელიც ბორუსიასთან გარჩაკდა უშანსოდ მოგვიგო. 1 დარტყმა გვქონდა სულ მთელს თამაშში
    Culé [?]
    #6 20 თებერვალი 2021 20:17
    4
    ისე ატლეტოკოს წაგებაც დიდად არ მიხარია. ამათიც არ მჯერა. ყველა მატჩი ნორმალურ გუნდთან წავაგეთ და მარტო ალავესთან და ელჩესთან მოგება არ ეყოფა არანაირად. გასვლაზე გვაქვს მითუმეტეს ყველა ნორმალური მატჩი და ამ გუნდის იმედი რანაირად უნდა გქონდეს. ატლეტიკო იმდენს იზამს ესე თუ გააგრძელა ისევ რეალი გახდება ჩემპიონი.
    ფანი [?]
    #5 20 თებერვალი 2021 20:14
    3
    ატლეტიკომ დაიწყო თამაშების გატეხვა, მაგრამ მეტი არაა ჩემი მტერი ამათ მაგით ისარგებლონ. ისევ რეალის წისქვილზდ ასხამენ წყალს. გასვლა გვაქ სათამაშო რეალთან, ვილიარეალთან, სევილიასთან, ვალენსიასთან და სოსიედადთან. აქედან მაქსიმუმ 7 ქულა ავიღოთ, ეგეც არა მგონია. არადა კადისებთან და *ლეობებთან რომ მოეგოთ უეჭველი ჩემპიონები გახდებოდნენ, მარა საქმე საქმეზე რომ მიდგება ისვრიან როგორც ბილბაოსთან ჩაისვარეს ფინალში, და ჩემპიონთა ლიგაზე იკუკავენ მერამდენედ უკვე.
    Culé [?]
    #4 20 თებერვალი 2021 20:13
    1
    ატლეტიკოს მოგება მიწერია და მეწყინოს თუ გამიხარდეს ვერ გავიგე. არ მეგონა ზედიზედ მეორე თამაშში თუ დაარგავდნენ ქულებს. იმედია თუ ვერ მოიგებენ სხვა პოზიციაც გაფუჭდება რომელიმე.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 20 თებერვალი 2021 20:08
    2
    100%-იანია ბაბუ ვენგერი

    პ.ს. ატლეტიკო აგებს იმედია ვერ მოიგებს ამ თამაშს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]