ბარსელონა-კადისი 1-1

ბარსელონა-კადისი 1-1

  ბარსელონა (4-3-3) კადისი (4-4-2)
ბარსელონა, დესტი, პიკე, ლანგლე, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, დემბელე, მესი, გრიზმანი ლედესმა, ისააკი, მაურო, ფალი, ესპინო, პონსე, გარიდო, პერეა, ისკიერდო, ნეგრედო, სობრინო
ნეტუ, პენია, ბრეითუეიტი, ფერნანდესი, ფირპო, მინგესა, პიანიჩი, პუჩი, ტრინკაუ, უმტიტი ფლერა, ხილი, ალკალა, ალეხო, ფერნანდესი, ჯონსონი, ხოსე მარი, ლოსანო, მალბასიჩი, პომბო, საპონიჩი, მარტინი
რონალდ კუმანი ალვარო სერვერა
1-0 მესი 32 (პენ), 1-1 ფერნანდესი 89 (პენ)
გრიზმანი - ბრეითუეიტი 65
ბუსკეტსი - პიანიჩი 65
პედრი - ტრინკაუ 74
დემბელე - პუჩი 80
დესტი - მინგესა 80
გარიდო - ხოსე მარი 58
ისკიერდო - ფერნანდესი 59
ნეგრედო - ლოსანო 59
სანჩესი - პომბო 63
პერეა - ჯონსონი 76
  ალეხო 82, ხოსე მარი 85
კამპ ნოუ
ხუან მარტინეს მუნუერა
ფატი, არაუხო, ს. რობერტო, კოუტინიო აკაპო, კალა, ფერნანდესი, კესადა
სილქ სპორტ 1, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
80.9% ბურთის ფლობა 19.1%
20 დარტყმა 3
4 ზუსტი დარტყმა 1
880 პასი 201
91.5% პასის სიზუსტე 54.7%
0 გაფრთხილება 2
8 თამაშგარე 0
8 კუთხური 0
43 მოგებული ორთაბრძოლა 44

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 179 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #179 21 თებერვალი 2021 23:11
    0
    მოუყვანონ ერიკ ტენ ჰააგი უეჭველი რააააა
    ფანი [?]
    #178 21 თებერვალი 2021 22:53
    1
    მესი კიარა შტენი არ გაგვექცეს 😭
    Culé [?]
    #177 21 თებერვალი 2021 21:35
    3
    მგონი კარგია რომ ვერ ვუყურე, არც მიმოხილვა მინახავს და დიდი ალბათობით ვერც ვნახავ. ძალიან იმედგაცრუებული ვარ
    დიდი მოთმინებით ველი ზაფხულს, როდის დაიწყებს ლაპორტა სერიოზულ წმენდას, იქამდე პირადად მე არ მაქვს დიდი იმედები 💙❤️
    წევრი [?]
    #176 21 თებერვალი 2021 20:52
    1
    სად არ უნდა ჩავიდნენ ღადაობთ ?10-0 წაგებაზე უარესი ისაა ლაჩრულად რომ მოიქცნენ და საერთოდ არ ჩავიდნენ კლუბია ისტორიაშუ უდიდესი ლაქა იქნება.
    ციტატა: Giorgi Chkotua
    ციტატა: me da barca
    პარიზში არ წახვიდეთ, ჩემი თხოვნაა, თორემ მიგაფ****ნ

    ნაღდს ბაზრობ , ტექნიკურს ჩაუთვლიან 3-0 და ეგაა რაა ჯობია იმას რასაც უზამენ

    ციტატა: me da barca
    საღოლ ლომებოო.
    ეს გუნდი უნდა დაიშალოს.

    მეტი რაღას დაშლი რო


    კაროჩე რა:პიკე ლენგლე ალბა,გრიზმანი ბუსკეტსი დემბელე ბრაითვაითი მოსაშორებელია ყველა დეიონგიც ცუდი იყო დღეს პედრიც ვაფშე ყველა მესიზე აღარაფერს ვიტყვი ეგ კაცი მიხედავს ტავის თავს ზაფხულში და არ მგონია დარჩეს.სულ იმას ვამბობთ გუნდს ახალი სახეები და სისხლი ჭირდება მაგრამ ბრაითვაითი ცალეფეხა დემბელე და სლენგლე შეგვრჩა ამ სეზონში ეჰჰ ფატი რამდენს კარგავს ამ ტრამვით ეჰჰჰჰჰ.
    ახალბედა [?]
    #175 21 თებერვალი 2021 19:37
    4
    ციტატა: me da barca
    პარიზში არ წახვიდეთ, ჩემი თხოვნაა, თორემ მიგაფ****ნ

    ნაღდს ბაზრობ , ტექნიკურს ჩაუთვლიან 3-0 და ეგაა რაა ჯობია იმას რასაც უზამენ

    ციტატა: me da barca
    საღოლ ლომებოო.
    ეს გუნდი უნდა დაიშალოს.

    მეტი რაღას დაშლი რო
    Culé [?]
    #174 21 თებერვალი 2021 19:34
    2
    პარიზში არ წახვიდეთ, ჩემი თხოვნაა, თორემ მიგაფ****ნ
    ფანი [?]
    #173 21 თებერვალი 2021 19:20
    2
    დღესაც მყოფნოდა ნეტა ჭკუა და გამომერთო მაგრამ რას ვიფიქრებდი თუ მოგებულ თამაშს წააგებდნენ თუმცა ასეთი ბარსელონასგან ყველაფრის მოლოდინი უნდა მქონოდა.
    Culé [?]
    #172 21 თებერვალი 2021 19:17
    8
    ბილბაომ 0:4, სოსიედადმა 4:1, სევილიამ 3:0, ატლეტიკომ 2:4 მოუგო და ასეთმა გუნდმა 5 ქულა აგვახია. ნეხვშია გუნდი ჩაძირული ბოლომდე.
    Culé [?]
    #171 21 თებერვალი 2021 19:13
    3
    კიდე კაი არ ვუყურე მარა შედეგით მაინც გულს მირევენ🤬 საზიზღრები არიან! მეტი არაფერი მახსენდება. კუმან შენ ვაფშე კიდე ჩამოსაწერი ხარ🤬🤬🤬 მალადეც! აზრი არ აქვს ვინ რა შეცდომა დაუშვა, ფაქტი სახეზეა გუნდი მოსაგებად არ გამოდის. ორი კვირის წინ შევაქე გუნდს რაღაცის *რაკი აქვს ახლათქო და სულ ჩამი*ვა ხასიათში რასაც ქვია🤬 გააგდონ ეგ კაცი და გააყოლონ კიდე ბევრი ფეხბურთელი.
    ფანი [?]
    #170 21 თებერვალი 2021 19:10
    5
    რაღა უნდა გააკეთოს ამ სლენგლემ მეტი რაააა და აი უეჭველი შემდეგ თამაშშიც ძირითადში ეგდება. კუმანის დებილი დედა შ****
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გულშემატკივარი [?]
    #169 21 თებერვალი 2021 19:09
    7
    ლენგლეს დონე გასაგებია,მაგრამ მაგარი 1:0 რომ გვიჭირავს თამაშის ბოლომდე და დაცვის შეცდომა-არშეცდომაზე ვართ დამოკიდებულები,ეგ არ ტეხავს?
    Culé [?]
    #168 21 თებერვალი 2021 19:08
    4
    ციტატა: rivaldo80
    მართლაა ისტერიულად მეცინება მერამდენე მოგებული მშვიდი თამაში წაგავგეთ მცველის ელემნტარული შეცდომის გამოო...მასკერანოს წავლის მერე პრობლემა გუნდში მცველის და ერთი ტოპ მცველი არ მოიყვანეს...და ვინმეს ჯერა რომ ეს განზრახ არ იყოო???

    აბაა შენ ეგა თქვი ცენტრალურ მცველად გადაკეთებული კაცი (მასკერანო) გუნდის ლეგენდა გახდა ამათ ჯობდა ყველას ერთად აღებულს დაცვაში და წასვლის შემდეგ კაცი ვერ მოიყვანეს შემცვლელი rage rage
    გულშემატკივარი [?]
    #167 21 თებერვალი 2021 19:07
    9
    დასაცინი გუნდი გახდა უკვე ეს ბარსა. მრცხვენიხართ
    Culé [?]
    #166 21 თებერვალი 2021 19:06
    6
    საღოლ ლომებოო.
    ეს გუნდი უნდა დაიშალოს.
    ფანი [?]
    #165 21 თებერვალი 2021 19:05
    8
    თამაში იყო საშინელი ჩამომეძინა იმენა
    ტიპები სეირნობდნენ ბარემ წამოწექით და დაიძინეთ თქვენი დედა შე@@ი
    Culé [?]
    #164 21 თებერვალი 2021 19:05
    0
    ციტატა: fcbmaniacofalltime
    ციტატა: Bakero
    პირველ ტაიმში მესის გატანილი პენალტის შემდეგ კადისმა თამაში ცენტრიდან დაიწყო ბურთი წამოიღო ალბა კრაიზე კაცს ვერ დაეწია დაცვაში ამ დაბადებიდან დებილმა სლენგლემ ბურთს თავი ააცილა ის ვეჩნა გამტრაკებელი პიკე ზემოთ სად ჩარჩა ხუი ევო ზნაეტ თან ისე კადრშიც კი ვერ მოხვდა და კუმანის მოყვანილმა დესტმა თავისი პოზიცია ისე დაკარგა კადისს უნდა გაეტანა 100% მაგრამ ვერ გაიტანა სამაგიეროდ სლენგლე რის სლენგლეა რომ სუნი არ დააყენოს

    ანუ გასაგებია დესტი არც მე მევასება მარა მაგ მონეტში დესტის გარდა ყველა სირულ პოზიციაზე იდგა ოიკე ლენგლე ორივე ერთ კაცზე ავიდნენ და ცენტრ ფპრვარდს მეტრანახევრიანი დესტი ვერ აჯობებდა სიმაღლეში

    ჯერ ერთი ორივე პიკე/სლენგლე ერთ კაცზე როგორ ავიდნენ როცა პიკე საერთოდ კადრშიც ვერ მოხვდა მაგ მომენტში laughing laughing laughing უბრალოდ ზემოთ აწეული ჩარჩა და სლენგლემ ჩაწოდებულზე ბურთს თავი ააცილა მაგით ფორვარდს შეუშალა თორემ ეგეც გამტანი იყო და ბურთი ვისთანაც მივიდა იმ კადისელს ბურთი წელზე მოხვდა და მაგ კაცს დესტი იყვანდა წესით ოღონდ უკნიდან ედგა laughing laughing laughing პოზიცია წაგებული ჰქონდა უბრალოდ იმ კადისელმა ბურთი ვერ დაამუშავა წელზე მოხვდა
    ფანი [?]
    #163 21 თებერვალი 2021 19:04
    3
    მართლაა ისტერიულად მეცინება მერამდენე მოგებული მშვიდი თამაში წაგავგეთ მცველის ელემნტარული შეცდომის გამოო...მასკერანოს წავლის მერე პრობლემა გუნდში მცველის და ერთი ტოპ მცველი არ მოიყვანეს...და ვინმეს ჯერა რომ ეს განზრახ არ იყოო???
    ფანი [?]
    #162 21 თებერვალი 2021 19:04
    5
    აი მერამდენედ ვკარგავთ უკვე ლენგლეს ყ@ეობის გამო ქულებს მერამდენედ
    ეს თუ ზაფხულში არ გაუშვეს გუნდიდან
    იმ გუნდის და იმ ლაპორტას დედას შე@@@ი მე
    ფანი [?]