ბარსელონა-კადისი - რონალდ კუმანი მატჩის წინ

ბარსელონა-კადისი - რონალდ კუმანი მატჩის წინ

"ბარსელონას" მთავარმა მწვრთნელმა რონალდ კუმანმა "კადისთან" მატჩის წინ პრესკონფერენცია გამართა და ჟურნალისტების საინტერესო კითხვებს უპასუხა.

მარცხის შემდეგ კარგია, რომ თამაში გვაქვს, რათა ვაჩვენოთ, რომ შეგვიძლია უკეთესები ვიყოთ. ლა ლიგაში წინ კარგად მივიწევთ და ასე უნდა გავაგრძელოთ. უნდა ვაჩვენოთ, რომ დიდი ამბიციები გვაქვს.

წაგების შემდეგ სამყარო არ დასრულებულა. უნდა გავაანალიზოთ თამაშები, შეცდომები და რაღაცები გავაუმჯობესოთ. პსჟ-ის წინააღმდეგ ბურთით ჩვენ დონესთან შედარებით ცუდად ვითამაშეთ, ბურთი ჩვეულებრივზე მეტჯერ დავაკრგეთ.

ჯერ კიდევ სამივე ჩემპიონატში ვმონაწილეობთ. ჩემპიონთა ლიგაზე საქმე ძალიან რთულადაა. ესპანეთის თასზე, ეფექტურობისა და ცოტა იღბლის წყალობით, პირველი თამაშის შედეგის გამოსწორება შეგვიძლია. იმედი მაქვს, ამ ბარიერის დაძლევას შევძლებთ.

ჰოლანდი? სამომავლო იდეები მაქვს, მაგრამ ახალ პრეზიდენტამდე უნდა მოვიცადოთ და მომავალზე შემდეგ ვისაუბროთ.

პრესის გამოხმაურება არ მაწუხებს. ჩვენი საქმეა გავაანალიზოთ, სად დავუშვით შეცდომები.

პიკე კარგადაა. მას 60-65 წუთით თამაშის ნება მივეცით და პრობლემა არ ჰქონია. ჟერარს დასვენების დღეები ჰქონდა. იგი უპრობლემოდ ვარჯიშობდა.

"იუვენტუსთან" სტუმრად მოვიგეთ და შინ წავაგეთ. პსჟ-სთან დავმარცხდით, მაგრამ პარიზში მოგეცა შეგვიძლია. არ ვფიქრობ, რომ დიდ გუნდებს კონკურენციას ვერ ვუწევთ.

პარასკევს, პსჟ-სთან წაგების შემდეგ, პირველ ვარჯიშზე, შესაძლოა, მსუბუქი ატმოსფერო შენიშნეთ. ასეთი მარცხის შემდეგ ეს ნორმალურია.

უფრო ფოკუსირებულები უნდა ვიყოთ. სხვა გუნდების მსგავსი სიმაღლე და ძალა არ გავქვს, ამიტომ უფრო კონცენტრირებულად უნდა ვითამაშოთ და უწყინარ სიტუაციებში არ დავჯარიმდეთ.

დესტი 20 წლისაა, მაგრამ მას უნდა ისწავლოს. ის უფრო აგრესიული და კონცენტრირებული იყოს. სერჟინიოს ძალიან ბევრი მომენტი ჰქონდა, რომლებშიც იგი სრულად ფოკუსირებული არ იყო. მას ამის შესახებ ვესაუბრეთ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #14 21 თებერვალი 2021 02:35
    0
    ამბიციები როგორ არ გვაქვს, კადისს გავანადგურბთ, შევჭამთ. 3 ფრონტზე ვიბრძვით, არადა 1 დარჩა სინამდვილეში, იქაც ოთხეულისთვის.
    ფანი [?]
    #13 20 თებერვალი 2021 22:33
    1
    რის წყალობით იგებ პესეჯესთან სახში შეშინებული ვირთხებივით დარბოდით შე სიროო არასდროს უთამაშია ბარსას 2რე ნომრად მითუმეტეს სახში სიროოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოო და მაგარი დუნდუკი ყოფილხაარ წადით ნუანგრევთ ამ გუნდს თქვე ბოზებოო
    ფანი [?]
    #12 20 თებერვალი 2021 22:00
    2
    ტიპი ვიზუალურადაც ვანგაალს როგორ გავს
    ფანი [?]
    #11 20 თებერვალი 2021 18:41
    3
    5 წელია ამ სირრობა სირაქლემა პოზა კომენტარებს ვისმენთ

    მარტივად უნდა გადალაგდეს ამის მერე, ლიგიდან გამოვარდები და გუნდიდან წახვალ არა სეზონის ბოლოს არამედ კვირის ბოლოს

    ერთადერთი რაშიც პერესს ვამართლებ ეს მიდგომაა

    ეგ მიდგომა ხარისხის თამასას აწევს
    Culé [?]
    #10 20 თებერვალი 2021 18:37
    2
    ი.დენი შენ რა გითხარი როგორც პარიზში შენ მოგების თავი გაქვს🤣 ატლეტიკო ურევს ნელ-ნელა და აბა შენ იცი ახლა თუ აჩუქებ იმათაც ნოუკამპზე ქულებს.😡
    წევრი [?]
    #9 20 თებერვალი 2021 18:14
    2
    ეჰჰჰ ამ დაპირებებსს კი იძლევა მარა შედეგი არ ჩანს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 20 თებერვალი 2021 17:51
    1
    იმედია რამე სიურპრიზს არ გვიმზადებ ხვალისთვის
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #7 20 თებერვალი 2021 17:01
    7
    "პსჟ-სთან დავმარცხდით, მაგრამ პარიზში მოგება შეგვიძლია. არ ვფიქრობ, რომ დიდ გუნდებს კონკურენციას ვერ ვუწევთ."ერთ შეკითხვას დავსვამ მარტო რატომ არ უნდა ამ ადამიანს რეალობის დანახვა და რატომ ვერ გამოდის ილუზიებიდან?
    წევრი [?]
    #6 20 თებერვალი 2021 17:00
    10
    კუმანის დადებითი და უარყოფითი მხარეები.
    დადებითი :
    1. კლუბის ლეგენდაა და აქვს ავტორიტეტი გასახდელში
    2. ენდობა და აწინაურებს ახალგაზრდებს
    3. ცდილობს ფეხბურთელებს სწორი პოზიციები შეურჩიოს
    უარყოფითი :
    1. არაფერი გაეგება ტაქტიკის და კომბინაციური შეტევის
    2. აგვიანებს და აკეთებს არასწორ შეცვლებს
    3. იცის ფეხბურთელების ამოჩემება
    ფანი [?]
    #5 20 თებერვალი 2021 16:50
    2
    კუმან შენ იყო ჩათლახი თუ პიკე და სლენგლე გუნდიდან სამუდამოდ არ მოკვეთო.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 20 თებერვალი 2021 16:49
    2
    იმედია ხვალ არ წააგებს.
    ფანი [?]
    #3 20 თებერვალი 2021 16:46
    3
    არადა რა კარგად დაიწყო ფეხბურთელებსაც აკრიტიკებდა ჩხუბობდა მარა მოუჭირა ლაპორტას მოსვლის დრო რო მოვიდა
    ფანი [?]
    #2 20 თებერვალი 2021 16:37
    1
    ციტატა: cezo45
    აქ ბარსელონა პსჟ კიარ აპოჩეტინო vs კუმანი იყო და პოჩეტინომ გამოცდილებით მოუგო უფრო ძლიერია ეგ შობელძაღლი ბაზარი არაა აბა კადისთან მეც რო ვიყო ტრწნწრი მეც მოვაგებინებ ბარსას მარტო ტაქტიკა დააწყვე ფეხბურტელწბი დალაგე მის პოზიციაზე და დანარჩენს მიხედავენ :დდ

    სლიკე-სლენგლე ვს ბარსელონა უფრო იყო ვიდრე კუმანი ვს პოჩეტინო ძმა.
    Culé [?]
    #1 20 თებერვალი 2021 16:15
    6
    აქ ბარსელონა პსჟ კიარ აპოჩეტინო vs კუმანი იყო და პოჩეტინომ გამოცდილებით მოუგო უფრო ძლიერია ეგ შობელძაღლი ბაზარი არაა აბა კადისთან მეც რო ვიყო ტრწნწრი მეც მოვაგებინებ ბარსას მარტო ტაქტიკა დააწყვე ფეხბურტელწბი დალაგე მის პოზიციაზე და დანარჩენს მიხედავენ :დდ