ხელმძღვანელები და კანდიდატები თანხმდებიან - ერლინგ ჰოლანდი "ბარსელონას" სამიზნეა

  • 20-02-2021, 12:13
  • WinGs
  • 16
ხელმძღვანელები და კანდიდატები თანხმდებიან - ერლინგ ჰოლანდი "ბარსელონას" სამიზნეა

"ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი, ტექნიკური მდივანი და პრეზიდენტობის კანდიდატები სატრანსფერო გეგმებზე თანხმდებიან: მათი აზრით, კლუბის პრიორიტეტი ზაფხულში ცენტრფორვარდის დამატება უნდა იყოს. ინფორმაციას Mundo Deportivo-ს ჟურნალისტი ფერნანდო პოლო ავრცელებს. 

ამ პოზიციაზე ყველასთვის სასურველი კანდიდატი ერლინგ ჰოლანდია. "ბარსელონაში" აცნობიერებენ, რომ ნორვეგიელი თავდამსხმელის შეძენა ფინანსურ გამოწვევებთან იქნება დაკავშირებული, თუმცა ტრანსფერი შეუძლებელი მაინც არ არის.

ტრანსფერის განსახორციელებლად "ბარსას" ფეხბურთელების ნაწილის გაყიდვა და ბიუჯეტში ხელფასების თანხის გამოთავისუფლება დასჭირდება. დიდი ალბათობით, ზაფხულში კლუბს კოუტინიო, ფირპო, ნეტუ და უმტიტი დატოვებენ. 

კლუბი ჰოლანდის ალტერნატივებზეც ფიქრობს. რამონ პლანესის ფავორიტი ლაუტარო მარტინესია, რონალდ კუმანს კი მემფის დეპაი და რომელუ ლუკაკუ მოსწონს. პრეზიდენტობის კანდიდატები მიიჩნევენ, რომ ცუდი არც სერხიო აგუეროს შეძენა იქნება, რომლის გუნდში მოსვლამ შესაძლოა ლიონელ მესის წასვლა გადააფიქრებინოს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #16 21 თებერვალი 2021 12:15
    0
    და იმ დაცვიც რაც შენ ჩამოთვალე ღმერთის იმედად ვიყოთ?
    ციტატა: Albicelecte
    დემბელე, უმთითი,ლენგლე ეს სამი ფრანგი უნდა წაბრძანდეს... გრიზმანი რაღაც დოზით სასარგებლო იქნება, კონკრეტულ მატჩებში, დისციპლინაც აქვს და პროფესიონალიზმიც, კიდევ, ბრაითვაიტისა და ფირპოს მიბრძანებაა საჭირო, კოუტინიოსტან ერთად
    დემბელე 30,ლენგლე 5, უმთითი 15 ფირპო 12, ბრაითვაიტი 5, კოუტინიო 30 , ნეტო 10 ესაა ამათიუ რეალური ფასი და მეტს არავინ გადაიხდის
    პიანიჩი დარჩება სკამის კაცად, საყრდენი არა და ცენტრალურ შუახაზელები რომ დაასვენოს(ხანდახან საყრდენიც), ისე, როგორც რობერტო სხვადასხვა პოზიციაზე
    ბუსი სკამზე აუცილებლად
    პიკე შეემზადება წასვლისათვის, მანამდე გარსია უფასოდ და არაუხო-მინგესას მეტი შანსი, არ არიან უკანა ხაზზე ცუდები და შეიძლება ამ სამეულზე ფსონის დადება
    ორელანა და კოლადო ბარსა ბ-დან და ფატის დაბრუნების შემდეგ ფლანგი მოგვარდება, ჰალანდის ფული გაყიდვები+ გამოტავისუფლებული ხელფასებიდან დარჩება და 110-120 დორტმუნდი უარს არ იტყვის
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 21 თებერვალი 2021 02:06
    0
    არ ვიცი, ეს თუ მოიყვანეს 7 ფეხბურთელი იქნება გასაყიდი.

    ციტატა: Griezzy7
    ნეტო (10-15 მილიონი)
    ფირპო (10 მილიონი)
    უმტიტი (10-15 მილიონი)
    პიანიჩი (40-50 მილიონი)
    მატეუსი (---)
    კოუტინიო (40-50 მილიონი)
    ბრეიტვეიტი (10 მილიონი)
    დემბელე (50-80 მილიონი)

    რუი სილვა (უფასო)
    ალაბა (უფასო)
    ბალდე (ბარსა ბ)
    გარსია (უფასო)
    ვეინალდუმი (უფასო)
    აუარი (30 მილიონი)
    დეპაი (უფასო)
    ჰოლანდი (100-120 მილიონი)

    არარეალური ფასები გიწერია ძაან.
    პიანიჩში რომელი დებილი გადაიხდის თუნდაც 40 ? ბარსა და იუვემ რაღაცა ფოკუსი, რომ ჩაატარეს ის გაფიქრებინებს? არც დემბელეს და არც ჩაწოლილ საქონელ კოუში გადაიხდის ვინმე მაგ ფასს. არავის არ აინტერესებს რა ფასად გყავს ნაყიდი ადრე.
    გულშემატკივარი [?]
    #14 20 თებერვალი 2021 19:13
    0
    1)ჰოლანდი
    2)დეპაი
    3)დარვინ ნუნიესი

    ამ სამიდან ერთ-ერთი მინდა
    Culé [?]
    #13 20 თებერვალი 2021 18:35
    2
    დემბელე, უმთითი,ლენგლე ეს სამი ფრანგი უნდა წაბრძანდეს... გრიზმანი რაღაც დოზით სასარგებლო იქნება, კონკრეტულ მატჩებში, დისციპლინაც აქვს და პროფესიონალიზმიც, კიდევ, ბრაითვაიტისა და ფირპოს მიბრძანებაა საჭირო, კოუტინიოსტან ერთად
    დემბელე 30,ლენგლე 5, უმთითი 15 ფირპო 12, ბრაითვაიტი 5, კოუტინიო 30 , ნეტო 10 ესაა ამათიუ რეალური ფასი და მეტს არავინ გადაიხდის
    პიანიჩი დარჩება სკამის კაცად, საყრდენი არა და ცენტრალურ შუახაზელები რომ დაასვენოს(ხანდახან საყრდენიც), ისე, როგორც რობერტო სხვადასხვა პოზიციაზე
    ბუსი სკამზე აუცილებლად
    პიკე შეემზადება წასვლისათვის, მანამდე გარსია უფასოდ და არაუხო-მინგესას მეტი შანსი, არ არიან უკანა ხაზზე ცუდები და შეიძლება ამ სამეულზე ფსონის დადება
    ორელანა და კოლადო ბარსა ბ-დან და ფატის დაბრუნების შემდეგ ფლანგი მოგვარდება, ჰალანდის ფული გაყიდვები+ გამოტავისუფლებული ხელფასებიდან დარჩება და 110-120 დორტმუნდი უარს არ იტყვის
    ფანი [?]
    #12 20 თებერვალი 2021 18:03
    1
    ამის მოყვანა ზღაპარი იქნებოდა გუნდში გასაყიდი ფეხბურთელები რო არ გვყავდეს კოუტინო ფირპო ბრაითვეიტი თუ საჭიროა გრიზმანიც, პიანიჩი რომელიც რატო მოიყვანეს ჯერაც გაურკვეველია არტური ახალგაზრდა მაინც იყო, რობერტო ხელშეუხებელი რატოა ჩემი ნება რო იყოს დიდი ხნის წინ გავუშვებდი, ნეტუ მაინც წავა,
    ლენგლე დაა მოგროვდება ამის საყიდელი ფულიც და ვინმე ნორმალური მცველი. რაც მთავარი დებილი ლენგლე წავა. ამათი ხელფასებიც თავისუფლდება და ეშველებათ ალბათ ამ საცოდავებს. ვეინალდუმი და გარსია უფასოდ მივლენ, აგუეროს ყოლა მესიზე აისახება და იმედია ათამაშდება ძველებურად თორე ხასიათში ძალიან უჭირს.
    ფანი [?]
    #11 20 თებერვალი 2021 16:45
    2
    ეს პედრი ფატი დე იონგი არაუხო ხოარ ღადაობ ))
    Culé [?]
    #10 20 თებერვალი 2021 15:53
    7
    არანაირი ალტერნატივა! არ მეიმედება არც დეპაი და არც მარტინესი, ლუკაკუ ხო საერთოდ უკვე მოუკლებს და მასეთი არც გვაწყობს. ჰალანდი და მორჩა, თირკმელი გაყიდონ თუ უნდათ ყველამ და მაგ ბიჭს ბარსას ფორმა ჩააცვან!
    Culé [?]
    #9 20 თებერვალი 2021 15:36
    4
    ვინც ჩამოთვალეს ერთადერთი ჰალანდია რომელიც მართლა ჭირდება გუნდს რა აგუერო რეებს ბოდიალობენ ტიპებს ფული აღარ ავქთ და აღარ იციან რათქვან, უნდა უჩივლონ ძველ ხელმძღვანელობას და მოათხრევინონ ფული რო შეჭამეს და გუნდს ძირი გამოაცალეს ტფუი
    წევრი [?]
    #8 20 თებერვალი 2021 14:27
    3
    დემბელე და კოუტინიო რომ გაყიდონ წესით მოგვივა შემდეგ სეზონში ფატი ჰალანდი მესი(თუდარჩა) მაგარი შეტევა გვეყოლება მაგას პლიუს დეპაი დაცვაში გარსია არაუხო,მოკლედ შემდეგ სეზონში წესით ბევრად ძლიერები ვიქნებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 20 თებერვალი 2021 14:04
    4
    ხოდა დაიდოს ზაფხულში ეს ბიჭი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #6 20 თებერვალი 2021 13:10
    3
    ნეტო (10-15 მილიონი)
    ფირპო (10 მილიონი)
    უმტიტი (10-15 მილიონი)
    პიანიჩი (40-50 მილიონი)
    მატეუსი (---)
    კოუტინიო (40-50 მილიონი)
    ბრეიტვეიტი (10 მილიონი)
    დემბელე (50-80 მილიონი)

    რუი სილვა (უფასო)
    ალაბა (უფასო)
    ბალდე (ბარსა ბ)
    გარსია (უფასო)
    ვეინალდუმი (უფასო)
    აუარი (30 მილიონი)
    დეპაი (უფასო)
    ჰოლანდი (100-120 მილიონი)
    ფანი [?]
    #5 20 თებერვალი 2021 12:50
    8
    ტიპებს 20 მილიონად შეეძლოთ ყიდვა და დაიწუნეს ბარსას სტილი არააო და ბრაიტა მოიყვანეს რომელიც აკვდება ბარსას სტილს და ფილოსოფიას 🤣
    არა კიდე კარგადაა ეს გუნდი ძმაო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 20 თებერვალი 2021 12:46
    11
    სად ეს და სად ლაუტარო. ეს კაცი მანქანაა.
    Culé [?]
    #3 20 თებერვალი 2021 12:45
    7
    ოოოოო. ჰალანდი მაგარია. გაყიდონ კოუ ფირპო ბრეიტა პიანიჩი და იყიდონ!!!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #2 20 თებერვალი 2021 12:24
    5
    ბრეითუეიტს ფერნანდესს ლანგლეს და პიანიჩს მივაყოლებდი ზევიდან მაგრამ ნეტუს დავტოვებდი.
    ფანი [?]
    #1 20 თებერვალი 2021 12:17
    8
    კუმანს კი მოწონს ის ორი მარა საკითხავია მომდევნო სეზონში თავად თუ იქნება გუნდში