"ბარსელონა" ემერსონის დათმობას არ აპირებს

  • 20-02-2021, 12:00
  • WinGs
  • 7
"ბარსელონა" ემერსონის დათმობას არ აპირებს

Mundo Deportivo-ს ჟურნალისტის, გაბრიელ სანსის ინფორმაციით, "რეალ ბეტისს" "ბარსელონას" საკუთრებაში მყოფი მარჯვენა მცველის, ემერსონის შენარჩუნება სურს. 

ანდალუსიელები აპირებენ, კატალონიურ გრანდს ფეხბურთელის გამოსასყიდად 9 მილიონი ევრო შესთავაზონ, თუმცა "ბარსა" ამაზე თანახმა არ იქნება და ემერსონი მომდევნო სეზონის დასაწყისიდან რონალდ კუმანის განკარგულებაში იქნება. 

"ბარსელონამ" და "ბეტისმა" ემერსონი 2019 წელს "ატლეტიკო მინეიროდან" ერთობლივი შეთანხმებით შეიძინეს. ფეხბურთელი "ბეტისს" შეუერთდა, "ბლაუგრანას" კი მისი დამატება წელს 6 მილიონი ევროს გადახდის შემდეგ შეეძლება.  

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 21 თებერვალი 2021 01:35
    0
    საზიარო რა ჯანდაბად უნდოთ. მაშინ 6 მილიონი უჭირდათ? თუმცა ბართო იყო პრეზიდენტი.
    ფანი [?]
    #6 20 თებერვალი 2021 14:52
    1
    სად გვყავს დასათმობი ფეხბურთელი და ან ამაზე უკეთესი ვინ გვყავს. გინდაც ფიზიკურად გინდაც ინტელექტით(რაც ამ პოზიციას შეეფერება) ახლა დესტივით ფინტები არ შემიმჩნევია ამაზე მარა ვის რაში ჭირდება. ვინმესაც არ უთრევია ეგრე საცოდავად.
    წევრი [?]
    #5 20 თებერვალი 2021 14:49
    2
    დესტს ისეთები უქნეს, მინიმუმ დასაფიქრებელია ამაზე
    Culé [?]
    #4 20 თებერვალი 2021 13:53
    2
    იმის ფონზე რო დესტი უკან გამოისვეს ლიგაზე და არც იგრე აკლებდნენ მანამდე, მივესალმები ამის მოყვანას სხვა თუ არაფერი ფიზიკურად მაინცაა ძლიერი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 20 თებერვალი 2021 12:51
    2
    და ამ ორ წელიწადში რას ვერ დააკვირდნენ, თუ ბართუშას არ ეცალა სანამ ბოტებს აფინანსებდა. ამდენი "პამოშნიკი" რო ყავს კუმანს გაგზავნოს ერთი კაცი და დააკვირდეს რამდენიმე თამაშს, ალბათ ვარჯიშებზეც შეუშვებენ რომ იქაც ნახოს. რით ვეღარ გადაწყვიტეს გამოდგება თუ არა, აბა რაის მწვრთნელები არიან. მოკლედ წავიდა ის სისხლისმსმელი და ბარდაკი დარჩა გუნდში მაინც.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 20 თებერვალი 2021 12:07
    2
    რავიცი მე არ მომწონს ეს იგროკი ჰა დააბრუნონ ეგება მე ვცდები
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #1 20 თებერვალი 2021 12:05
    4
    ემერსონი დესტი ნორმალური მარჯვენა ფლანგი შეიძლება გამოვიდეს როტაციაში შევლენ,მარა ბეტისის თამაშებს რო ვუყურებ ესე კი მომწონს ცუდი ბიჭი არაა მარა ის რო ბარსელონას ასნავნოის მარჯვენა მცევლად განვიხილავდე ბევრი წელი და რამე განსაკუთრებულს ვამჩნევდე არა.
    ალბათ თამასაც ალვეშის გამო მაღლა გვაქ აწეული მარა რავიცი..