ESPN: "სიტი" მესისთან მოლაპარაკებას ჯერ არ აპირებს

  • 19-02-2021, 16:39
  • WinGs
  • 7
ESPN: "სიტი" მესისთან მოლაპარაკებას ჯერ არ აპირებს

ESPN-ის ცნობით, The Sun-ის სტატიას, რომელშიც "მანჩესტერ სიტის" მიერ ლიონელ მესისთვის შეთავაზებული ახალი კონტრაქტის დეტალებზეა საუბარი, ინგლისური კლუბის ხელმძღვანელების განაწყენება მოჰყვა. 

"სიტის" მესისთვის შეთავაზებით არ მიუმართავს, მიუხედავად იმისა, რომ "ბარსელონას" კაპიტანს მოქმედი კონტრაქტის პირობების მიხედვით სხვა კლუბებთან მოლაპარაკების უფლება უკვე აქვს. მოლაპარაკებები ჯერ არ მიმდინარეობს და მანჩესტერელები არგენტინელს მხოლოდ მაშინ დაუკავშირდებიან, როცა ის "ბარსას" დატოვების გადაწყვეტილებას თავად მიიღებს. 

პრესის ინფორმაციით, მესის, რომელსაც "ბარსელონადან" წასვლა ზაფხულში სურდა, შემდეგ კი დარჩენა იმის გამო გადაწყვიტა, რომ კლუბთან სამართლებრივი დავის დაწყება საჭირო არ გამხდარიყო, საბოლოო გადაწყვეტილება მიღებული ჯერ არ აქვს. სავარაუდოდ, ის ახალი პრეზიდენტის არჩევას დაელოდება. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 20 თებერვალი 2021 13:20
    1
    არც ისე ბევრი დრო დარჩა, 4 თვე ისე გაირბენს ვერც შევამჩნევთ და ლეოც ალბათ სულ ფიქრობს ამ თემაზე, სხვა რაღა აქვს საფიქრალი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 19 თებერვალი 2021 22:11
    1
    არჩევნების მერე გადაწყვეტს ყველაფერს.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 19 თებერვალი 2021 21:45
    0
    ამან პსეჟესთან ისე ისეირმა სტადიონზე გადააფიქრებინა ყველას მგონი
    Culé [?]
    #4 19 თებერვალი 2021 20:46
    1
    მე პირადად კიდევ ერთ ლიგის თასს ველი მისგან და ვის თუ არა ლაპორტას ყველაზე კარგად ესმის ამ ეტაპზე როგორ შექმნას საამისო პირობები
    Culé [?]
    #3 19 თებერვალი 2021 18:06
    1
    რას ათაამაშებენ ეგენი კიდე ერთ ადგილს?! თუ უნდათ თქვან და მორჩა. ვინ შეეცილებათ მაგათ?! ვინ გადაიხდის იმდენს რამდენსაც ეგენი აპირებენ?! ვერავინ! პესეჟე ისედაც გამორიცხულია მემგონი.
    Culé [?]
    #2 19 თებერვალი 2021 17:03
    1
    ციტატა: LM10RG10
    არსად არ წავა🙃ლაპორტა მოვა პრეზიდენტად,მცველს და ფორვარდს დაითრევს,ნორმალურ მწვრთნელსაც და ლეოც აწევს კიდევ ლიგის თასს😉

    მარტო მცველი და ფორვარდი არეყოფა ამ გუნდს სამწუხაროდ.

    დაცვის ოთხივე ფლანგზე ჭირდება გუნდს ახალი ფეხბურთელი. მარცხნივ ალბას კონკურენტი. ცენტრში ერთი ძირითადისთვის, ერთი სკამისთვის, მარჯვნივ კიდე ძირითადისთვის.

    ნახევარმცველიც გვჭირდება თორე ბუსკეცი შენელებული კადრიც აღარაა უკვეე...

    შეტევაშიც კი არ გვეყოფა მარტო ფორვარდი
    გულშემატკივარი [?]
    #1 19 თებერვალი 2021 16:59
    2
    არსად არ წავა🙃ლაპორტა მოვა პრეზიდენტად,მცველს და ფორვარდს დაითრევს,ნორმალურ მწვრთნელსაც და ლეოც აწევს კიდევ ლიგის თასს😉