პოტენციური ქამბექისთვის უნდა განვეწყოთ - ჟოან ლაპორტა

პოტენციური ქამბექისთვის უნდა განვეწყოთ - ჟოან ლაპორტა

"ბარსელონას" საპრეზიდენტო არჩევნების მოგების მთავარი ფავორიტი, ჟოან ლაპორტა პსჟ-სთან მარცხს ეხმაურება:

პარიზში მშვიდად გავემგზავრებით და ვეცდებით, ჩვენი ღირსება დავიცვათ. აგრეთვე, პოტენციური ქამბექისთვის უნდა განვეწყოთ.
ახლა რთული პერიოდი გვიდგას, მაგრამ მსგავსი რამ ადრეც გაგვიკეთებია.
პიკესთან ვისაუბრე, ის განადგურებული იყო. სწორედ ასეთ რთულ მომენტში უნდა გვიყვარდეს "ბარსელონა". ჟერართან შესანიშნავი ურთიერთობა მაქვს, მაგრამ ჩვენი დიალოგის შესახებ მეტს არაფერს ვიტყვი.

შეგახსენებთ, "ბარსასა" და "პარი სენ-ჟერმენის" განმეორებითი მატჩი 10 მარტს გაიმართება. კატალონიელებს ამ დაპირისპირებაში მინიმუმ 4 გოლის გატანა სჭირდებათ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 20 თებერვალი 2021 14:28
    0
    ცოტა კაცურად მოიქცნენ ეს შეიხის მონები, მოგვაგებინონ 1-0, 2-1, 3-2.... როგორც ჩვენ რო გავუკეთეთ პეპის გერმანელებს 2015-ში. თორემ ბარსა რო გაქაჩულიყო იმასაც მოიგებდა 2-1 იყო ბარსას სასარგებლოდ პირველი ტაიმი. მაგრამ გამოვიჩინეთ ადამიანობა და არ დავაჩმორეთ, როგორც მაგათ.
    ფანი [?]
    #16 19 თებერვალი 2021 11:01
    2
    92წუთი არც რომა და არც ლივერპული არ გაჩერებულან სულ ირბინეს იბრძოლოს და შედეგიც დადეს. ამათ სირბილის ტრაკიც არ აქვთ რა პოტენციური ქამბექი,😑
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 19 თებერვალი 2021 03:03
    3
    რა ქანბექი, რის ქანბექი კუმანის ხელში. იმას ვინატრებდი არ გავნადგურდეთ და კაცურად გამოვეთიშოთ.
    გულშემატკივარი [?]
    #14 19 თებერვალი 2021 00:48
    1
    რა ქამბექი გამეორებას ვუყურე , და გუნდს ცენტრალური დაცვა არ ყავს. პიკეს და ლანგლეს ბრალია 4 ივე გოლი. დირკა ფეხბურთელები არიან ორივე.
    ფანი [?]
    #13 19 თებერვალი 2021 00:01
    2
    Maria Martiashvili,
    სანამ ვინემ არ ამოგიტრიალებს გამჩენს მანამდე არ მოეშვები უაზროდ ტლიკინს? ენა დააყენე თორემ აღარ მოვერიდები იმას რომ გოგო ხარ. ან იქნება საერთოდ გოგოს სახელს ამოფარებული ფეიკი ხარ.
    Culé [?]
    #12 18 თებერვალი 2021 23:21
    1
    Maria Martiashvili,
    სასწაუპები ერთხელ ხდება დდ😁
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #11 18 თებერვალი 2021 23:09
    6
    ამ ქათმის მენტალიტეტის მქონე ბარსას კიდევ ერთხელ გამოისვამს პსჟ და ბოლომდე იყრის ჯავრს. იმედია მერე მაინც დაიჯერებთ რომ ამ გუნდისგან სახელიღაა დარჩენილი.მინიმუმ 3 ბურთანი სხვაობით წაგებას ველი. იმედია არ განადგურდბიან ქამბექს ვინ დაეძებს. და რომც გავიდნენ რა აზრი აქვთ, გულს მოვიოხრებთ პსჟ-ს გაგდებით და ეგ იქნება, სხვა გუნდი უარესს ჩაგვიტარებს. ტყუილ იმედებს ნუ ჩაისახავთ, ამაზე 100-ჯერ ძლიერი ბარსელონა ვერ იგებდა ლიგას.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 18 თებერვალი 2021 22:52
    3
    არ გაგვიკვირდეს, შესაძლებელია მოხდეს ქამბექი!
    კულეს გული და სისხლი სულ სხვააა!
    ბარსა, სენსაციას დაამტკიცებს პლანეტაზე!
    Culé [?]
    #9 18 თებერვალი 2021 22:42
    5
    მენტალურად ჩასვრილი გუნდი რისი დამქამბექებელია ატრ*კებ და გიხარია. პლიუს მაგას სავსე ნიფხვით მოძრავი კაპიტანი, პიკე ყვიროდა ნაკერზე იხეოდა და ამ დროს სამკლაური ვისაც ეკეთა თავჩაქინდრული ჩასვრილი ბავშვივით მოძრაობდა, მასე გინდა ქამბექი მწვრთნელი ხო საერთოდ 6 მცველით იყო მომენტებში თან სად ნოუკამპზე ქამბექი არა შიბაქი იმისთვის მოემზადონ 10 არ გადაცდეს გაშვებული გოლი ორი მატჩის ჯამში
    ფანი [?]
    #8 18 თებერვალი 2021 22:41
    4
    ჯერ კუმანი მოაშორე გუნდს მერე დეემბელეები გაყიდე და ბავშვებს მიხედე...მეთი არაფერი გვინდა
    ფანი [?]
    #7 18 თებერვალი 2021 22:34
    1
    Maria Martiashvili,
    მართლაა?არ ვიცოდი.კარგია რომ შემახსენე და მითხარი smile მეც ეგ მინდა, ეგრე თუ მოხდება წინააღმდეგი კი არ ვარ, პირიქით.ნათქვამის ბოლო ნაწილს რაც შეეხება აი მაგაში კი გეთანხმები laughing
    ფანი [?]
    #6 18 თებერვალი 2021 22:34
    6
    ჰოლანდზე იწერება შეიძლება გადმოვიდესო და იმედია მართალია, არ დაიწყოთ ახლა ბარსას სტილის არააო და ეგეთი, ტეხავს უბრალოდ. დემბელე ვიდალი პიანიჩი და დანარჩენები ხო აკვდებიან რა. მოძველდა ეს პასაობა თან ასეთ უმოძრაობასა და დაბალ ტემპში. გუნდს დაცვაც უნდა შეეძლოს და შეტევაც, ავტობუსიც და სუპერშემტევი ფეხბურთის თამაშიც. გრანდებიდან ბაიერნის, ლივერპულის და სიტის თამაში მომწონს და იმედია ერთ-ერთს მიბაძავენ.
    ფანი [?]
    #5 18 თებერვალი 2021 22:34
    3
    ეს ესპანური გუნდები ასე რამ გამოასლევა და გააფარჩკაკა ? :დ
    ფანი [?]
    #4 18 თებერვალი 2021 22:30
    1
    შენდამი დიდი პატივისცემის მიუხედავად ჟოან ამ შემთხვევაში ვერ დაგეთანხმები,ქამბექი რომ შედგეს სასწაული უნდა მოხდეს.
    Culé [?]
    #3 18 თებერვალი 2021 22:28
    0
    გარსია და დეპაი 99% გაფორმებული გვყავს.

    ალაბას თუ მოიყვანს კიდე ძალიან კარგი იქნება.

    თუ რამე სასწაული მოხდა და ვალების რაღაც ნაწილი მაინც დაფარეს მაშინ მერე ჰოლანდზეც იჩალიჩებენ მარა ზღაპარი მგონია, რატო უნდა მოგინდეს ეხლანდელ ბარსელონაში მოსვლა არვიცი.... მითუმეტეს როცა ნებისმიერი გუნდი თანახმაა მოყვანაზე
    Culé [?]
    #2 18 თებერვალი 2021 22:27
    9
    4 შეიძლება გაიტანონ,მაგრამ 10 გაშვებული გვექნება იმ დროს.
    გულშემატკივარი [?]
    #1 18 თებერვალი 2021 22:26
    4
    👊მიდი ჟოან. აჩვენე სამყაროს ვინ არის ბოსი