"ბარსელონასთან" მატჩის დროს პსჟ-ის პრეზიდენტმა სტადიონი ნაადრევად დატოვა

"ბარსელონასთან" მატჩის დროს პსჟ-ის პრეზიდენტმა სტადიონი ნაადრევად დატოვა

Mundo Deportivo-ს ჟურნალისტი სერხი სოლე "ბარსელონა" - "პარი სენ-ჟერმენის" დაპირისპირებიდან საინტერესო ეპიზოდს ავრცელებს. ჟურნალისტის ინფორმაციით, პარიზელთა პრეზიდენტმა დე იონგის მომენტზე დანიშნული თერთმეტმეტრიანის შემდეგ კატალონიელთა დროებით პრეზიდენტს, კარლეს ტუსკეტსს ტაში დაუკრა და იქვე მყოფი ჯორჯო მარკეტის მიმართულებით შემდეგი ფრაზები წარმოთქვა: "ბარსელონას" ჯორჯო". მესის გოლის შემდეგ კი ნასერ ალ-ხელაიფიმ სტადიონი დატოვა.

შეგახსენებთ, რომ ჯორჯო მარკეტი უეფა-ს საშეჯიბრო მიმართულების ხელმძღვანელი გახლავთ. ზემოთხსენებულ შეხვედრაში დანიშნული თერთმეტმეტრიანი ახლო რაკუსით შეგიძლიათ ამ ბმულზე იხილოთ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 20 თებერვალი 2021 15:50
    0
    ანუ ჩაწყობილი აქვსო ბარსას? ხოო ლეოს ადგილზე მაგ დამპალ გუნდში მართლაც არ გადავიდოდი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 19 თებერვალი 2021 01:06
    1
    ასეთი საქციელისთვის ის პირბადე ხახაში უნდა შეტენო ამ შავტ***
    თუმცა რა უნდა მოსთხოვო ამ უჯიშოს.
    Culé [?]
    #9 18 თებერვალი 2021 22:56
    0
    იმედია მესი სიტიში წავა :)
    Culé [?]
    #8 18 თებერვალი 2021 21:54
    1
    წავიდოდა აბა რას იზამდა, ბოლო წუთები ცუდად ახსოვს ამ მოედანზე 😆💙❤️
    წევრი [?]
    #7 18 თებერვალი 2021 21:05
    0
    ციტატა: Guardiola21
    ტიპს საუკეთესო წლებს წუთებს წამებს ვაკარგიებთ და სირცხვილია ეს !!

    მესიმ საუკეთესო წლები უკან მოიტოვა უკვე კარგა ხანია, თუმცა მაინც საუკეთესოა. უბრალოდ აღარ თამაშობს გულით და სეზონის ბოლოს უნდა წავიდეს.
    --------------------
    უსმან შენგტენე
    ფანი [?]
    #6 18 თებერვალი 2021 20:54
    1
    ამ შეიხის ჭკუაც მოვტ......🤦‍♀️
    Culé [?]
    #5 18 თებერვალი 2021 18:17
    1
    ბართომეუს მიერ დანგრეულ და განადგურებულ გუნდს რა ვუთხარი თორე მაგათ კი ჩამოვაცმევდით ეიფელზე😡 რა დღეში არიან
    წევრი [?]
    #4 18 თებერვალი 2021 17:37
    4
    მოკლედ რაც შეეხება მესის შესახებ ბარსამანიას მომხმარებლების კომენარებს...
    თქვენი მე არ მესმის და დამბლოკე ადმინ სამუდამოდ ჯობია...
    ჩვენ გვყავს მსოფლიოში N1 ფეხბურთელუ რომელმაც მთელი მსოფლიო გააოცა, რომელსაც "უცხოპლანეტელს" ეძახიან რომელიც უბრალოდ შეუფასებელია მოაგებინა გუნდს ყველაფერი მთელი კარიერა და ცხოვრება შესწირა ბარსელონას და ამათმა რა გაუკეთეს... დავიწყოთ თავიდან ბევრი რამე გამომრჩება კიდე ალბათ პრეზიდენტიდან დავუწყოთ რომელმახ ბოტები დაიქირავა ამათ წინააღმდეგ, რომელმაც გუნდში არავინ დაუტოვა ნორმალური მოთამაშე და რომელმაც თუ ვერ გაყიდა უფასოდ გაუშვა ან ვირაც ყლიანიჩებში გაცვალა ფეხბურთელები.. მოუყვანა მწვრთელები ყოველად უვარგისები გამოუაშკარავა კონტრაქტი და დედა უტირა სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით .... კი მბაპე სერიოზული დონის ფეხბურთელია მაგრამ რატო უნდა ეტყლარწოს ეს ლაწირაკი მესის და რატო უნდა დაჩაგროს და დაამციროს ამხელა დონის ფეხბურთელი როცა მცველი არ გვყავს გუნდში და თავდამსხმელი არც ცენტრი .... აი ეს გაუკეთა ბარსამ საპასუხოდ 🤷‍♂️ მესიმ რა გადაწყვეტილებაც არ უნდა მიიღოს უკვე ვეღარ გაამტუნებ და ასე უნდა იყოს ყველას თვალში.... ტიპს საუკეთესო წლებს წუთებს წამებს ვაკარგიებთ და სირცხვილია ეს !! მესი წადი ძმაო თავს მიხედე ... !!!
    --------------------
    - ტერ შტეგენი საუკეთესოა ვინც მე ბარსას კარში მინახავს ❤
    გულშემატკივარი [?]
    #3 18 თებერვალი 2021 16:41
    5
    მწვრთნელით დაწყებული იგროკებით დამთავრებული ყველას დდშვ ამათ საბლატაო რო მისცეს.
    წევრი [?]
    #2 18 თებერვალი 2021 16:37
    3
    უღირსი საქციელია ისეთი რო იქვე უნდა დაემარხათ ეს არასწორი.
    ფანი [?]
    #1 18 თებერვალი 2021 16:35
    2
    fcbmaniacofalltime,
    მართლა სად არ იყო პიკე და რას არ შეესწრო.მაგისთვის პრეზიდენტობა არც სჭირდება.