ფატი, პედრი, ტრინკაუ - შემოთავაზებები, რომლებზეც "ბარსელონამ" უარი თქვა

ფატი, პედრი, ტრინკაუ - შემოთავაზებები, რომლებზეც "ბარსელონამ" უარი თქვა

"ბარსელონა" ამ ეტაპზე რომ ფინანსურად ძალიან რთულ მდგომარეობაშია, ეს არახალია. Mundo Deportivo-ს ცნობით, ივარაუდება, რომ კატალონიური კლუბი მიმდინარე სეზონში დაახლოებით 200 მილიონი ევროს ოდენობის ზარალს ნახავს.

გასულ ზაფხულში, იმ დროს, როდესაც "ბარსამ" 12 წლის შემდეგ პირველად სეზონი უტიტულოდ დაასრულა, რაც "ბაიერნთან" 2-8 განადგურებით "დაგვირგვინდა", კლუბს ეკონომიკური პრობლემის მოგვარების შანსი ჰქონდა - ახალგაზრდა ტალანტების, ანსუ ფატის, პედრისა და ფრანსიშკუ ტრინკაუს სარფიანად გაყიდვა.

"ბარსას" გულშემატკივრებს დღეისათვის ნუგეშად ისღა დაგვრჩენია, კლუბში ესპანელი ამომავალი ვარსკვლავი ანსუ ფატი ირიცხება, რომელმაც პირველ გუნდში გამოჩენისთანავე არაერთი რეკორდი მოხსნა და თავი ბრწყინვალედ წარმოაჩინა. 18 წლის ტალანტი, რა თქმა უნდა, ევროპის წამყვან კლუბებს შეუმჩნეველი არ დარჩენიათ. Mundo Deportivo-ს ცნობით, "მანჩესტერ იუნაიტედმა" "ბლაუგრანას" ფატის სანაცვლოდ 150 მილიონი ევრო შესთავაზა, მაგრამ კლუბის მაშინდელმა პრეზიდენტმა ჟოზეპ მარია ბართომეუმ, დიდი არეულობის ფონზე, რაღაც მაინც გააკეთა კარგი და ამ შემოთავაზებაზე უარი თქვა. მან იცოდა, რომ "ბარსელონა" ანსუზე დიდ იმედებს ამყარებს.

წყაროს ინფორმაციით, ბართომეუმ იგივე გააკეთა პედრისა და ფრანსიშკუ ტრინკაუს შემთხვევაშიც. ფაქტობრივად, "ბლაუგრანა" აღნიშნული ფეხბურთელების გაყიდვით დიდ მოგებას ნახავდა და მძიმე ფინანსურ მდგომარეობას შეამსუბუქებდა მაინც.

კატალონიელი ჟურნალისტების ცნობით, პედრიში "ბაიერნი" 40 მილიონ ევროს იხდიდა, ეს კი იმის ფონზე, როდესაც "ბარსამ" მასში მხოლოდ 5 მილიონი ევრო გადაიხადა. რაც შეეხება ტრინკაუს, პორტუგალიელმა აგენტმა ხორხე მენდესმა კატალონიელებს შეატყობინა, რომ 60-მილიონიანი შემოთავაზება არსებობდა. ეს იმ თანხაზე თითქმის 2-ჯერ მეტია, რამდენიც "ბარსელონამ" "ბრაგას" ფრანსიშკუს სანაცვლოდ გადაუხადა.

მიუხედავად ფინანსური სირთულეებისა, აშკარა იყო, რომ "ბარსას" მომავალი, რასაკვირველია, ამ 3 ფეხბურთელთან ერთად მოიაზრებოდა. ანსუ ფატი, ამჟამად, ტრავმირებულია და მისი გამოჯანრთელების პროცესი კარგად მიმდინარეობს, პედრი უკვე სასტარტო შემადგენლობის უცვლელი წევრია, ტრინკაუ კი ნელ-ნელა უფრო და უფრო უმატებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 20 თებერვალი 2021 15:53
    0
    მაგარ ქაქში ვართ, მაგრამ იმედია გამოვძვრებით მაინც.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 19 თებერვალი 2021 01:01
    0
    ციტატა: fcbmaniacofalltime
    ინვალიდთა ტრიოა ჩვეულებრივი ფატიმ საშვილიშვილო ტრავმა აიკიდა და ორი თამაშI თუ გადააბა აწი უნდა გაგვიხარდეს პედრი მე პორადად არ მომწონს არც პასი არც სისწრაფე არც ჯანი ივარჯიშოს მაინც მაგ ჩემლაალამ აი ტრინკაო ხო საერთოდ ვინგერია და სისწრაფე 0 ტექნიკა 0 ფინშინგი 0 პასი 0 და რა ოპტიმისტი სასტავი ვართ რო ამ სამზე ვაშენებთ მომავალ ბარსას ამ დროს მომავალ ზაფხულს პერესი ჰალანდსდ მბაპეს დაითრევს და რეალის დომინაცუა 10 წელი გაიჩითება რეალის ფანი არ გეგონოთ ბავშობიდან ბარსას ფანი ვარ ,არა მოდი ცოტა რეალურები ვიყოთღ რა ყველა ვინც ბარსას ხვდება უკვე იცის რო მენტალურად ჩაჯმულები ვართ და ყველა ისე თავდაჯერებული გვიტევს რო სახის ძვალს გვახევენ

    საერთოდ არ დაგეწერა არაფერი ჯობდა.
    Culé [?]
    #9 18 თებერვალი 2021 21:57
    0
    სამივეს შეუძლია უდიდესი მომავალი ქონდეს ბარსაში, მთავარია ყველაფერი კარგად წავიდეს და კონრადსაც თუ მისცემს კუმანი დროს დარწმუნებული ვარ გაუმართლებს ნდობას
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 18 თებერვალი 2021 20:33
    0
    პედრი და ფატი არ იყიდება ტრინკაოს ვაცადოთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #7 18 თებერვალი 2021 18:31
    0
    ციტატა: fcbmaniacofalltime
    ინვალიდთა ტრიოა ჩვეულებრივი ფატიმ საშვილიშვილო ტრავმა აიკიდა და ორი თამაშI თუ გადააბა აწი უნდა გაგვიხარდეს პედრი მე პორადად არ მომწონს არც პასი არც სისწრაფე არც ჯანი ივარჯიშოს მაინც მაგ ჩემლაალამ აი ტრინკაო ხო საერთოდ ვინგერია და სისწრაფე 0 ტექნიკა 0 ფინშინგი 0 პასი 0 და რა ოპტიმისტი სასტავი ვართ რო ამ სამზე ვაშენებთ მომავალ ბარსას ამ დროს მომავალ ზაფხულს პერესი ჰალანდსდ მბაპეს დაითრევს და რეალის დომინაცუა 10 წელი გაიჩითება რეალის ფანი არ გეგონოთ ბავშობიდან ბარსას ფანი ვარ ,არა მოდი ცოტა რეალურები ვიყოთღ რა ყველა ვინც ბარსას ხვდება უკვე იცის რო მენტალურად ჩაჯმულები ვართ და ყველა ისე თავდაჯერებული გვიტევს რო სახის ძვალს გვახევენ

    ნუ გეწყინება მაგრამ ცოტა სტრანნი რაღაცეებს წერ, პედრის შეილება სისწრაფე დააბრალო მაგრამ ამ ემტხვევაში ხავიც გაიხსენე ხოლმე რაც სეეხება პასს უბრალოდ ზუსტიპასების სტატისტიკას შეგიძლია ჩახედო. ჯანს რაც შეეხება ხავი ინიესტას დუეტი ხმარობდა ნახევარ ჯანიან მსოფლიოს ათწლეული. ამ ტრინკაოს კიდე ტქენიკა არ უვარგაო ჯერ არავის უთქვამს, ფინიში ჯერ გაასწოროს კი ბატონო მაგრამ ადაპტაირება მანქანას რო პაკრიშკას უცვლიან იმას ჭირდება გაეკვეული ხანი და გეცლიათ იქნებ ცოტა ხანი კაცო:) აი ფატი კი მართლა მაშინებს ამ ტრამვით
    ფანი [?]
    #6 18 თებერვალი 2021 17:36
    1
    კაროჩე წელს გამოირიცხა ტრანსფერები, მაქსიმუმ დეპაი ან ალაბა (თუ მართლა ეგეთ ხელფასს ითხოვს ესეც გამორიცხულია). გუნდიდად უნდა წავიდეს პიანიჩი ბრაიტა უმტიტი ან ლენგლე და დემბელეც. სერხი რობერტო ნახევარდაცვაშია ასაწევი, ბუსკეცი უკვე ვეღარაა ისეთი როგორიც იყო. შეტევაში ფატი რო დაბრუნდება და დეპაიც თუ მოვიდა, საკმაოდ დიდი პოტენციალი გვექნება. დაცვაში პიკესთვის მომავალი სეზონი ბოლო უნდა იყოს, მის გვერდზე არაუხო, მარჯვენა მცველის პოზიციისთვის მინგესამ და დესტმა უნდა გაიყონ დრო. რამდენიმე ახალგაზრდაცაა დასაწინაურებელი. მაღალი დონის მწვრთენლი რომ მოგვიყვანონ საკმაოდ ძლიერი გუნდი შეიკვრება.
    --------------------
    #infinit8iniesta
    Culé [?]
    #5 18 თებერვალი 2021 16:10
    1
    ჩავი ან ტენ ჰაგი უნდა მოვიდეს, ტენ ჰაგს ახალგაზრდებთან მუშაობა უყვარს და შედეგებიც ძალიან კარგი აქვს, ჩავიც კარგი იქნებოდა მაგრამ აუწყობელ გუნდში არ მინდა ჩავი, რორამე ვერ გააკეთოს როგორც საჭიროა ცუდად დაგვამახსოვრდება ჩვენც მისი სამწვრთნელო კარიერა ბარსაში და ვფიქრობ არც თავად უნდა ვისივისაშია გუნდში მოსვლა. ტენჰაგი მინდა მე ამ ეტაპზე
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    Culé [?]
    #4 18 თებერვალი 2021 16:03
    0
    კიდე კაი არ გაყიდა რომელიმე და არ მიქარა მანდაც.
    წევრი [?]
    #3 18 თებერვალი 2021 16:02
    2
    ტრინკაუმ თუ მოუმატა კიდე მე გრიზმანს მირჩევნია თან მარცხნივ კარგად თამაშობს უფრო ეტყობა და არაფრისმაქნის გრიზმანს ზაფხულშივე გავყიდიდი და ამას და ანსუ ფატის კონკურენციაში შევიყვანდი ან თუ ფანტი ცხრიანზე იქნება ძირითადში დავაყენებდი მარცხნივ იმიტო რო იმსახურებს გუნდის მომავალია
    Culé [?]
    #2 18 თებერვალი 2021 15:54
    2
    ტრინკაუ უნდა განვითარდეს!! პედრიზე და ფატიზე ბართუშას კაი საქმე უქნია რომ არ გაატანა!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    წევრი [?]
    #1 18 თებერვალი 2021 15:49
    2
    დემბელეზე არ იყო ნეტა შემოთავაზება?