ხაბიბი: "ბარსელონას" სიდიადეს არავინ უარყოფს

ხაბიბი: "ბარსელონას" სიდიადეს არავინ უარყოფს

წარსულში ცნობილი მებრძოლის, ხაბიბ ნურმაგომედოვის სოციალურ ქსელ Instagram-ის ოფიციალური გვერდის პოსტზე მასსა და "ბარსელონას" შორის საინტერესო დიალოგი შედგა.

ხაბიბმა ჩემპიონთა ლიგის 1/8-ფინალში "ბარსელონასა" და "პარი სენ-ჟერმენის" დაპირისპირებამდე (1-4) რამდენიმე საათით ადრე Instagram-ზე გამოაქვეყნა სურათი შემდეგი წარწერით: "კამპ ნოუსკენ" მიმავალ გზაზე. წინ, პსჟ. #HalaMadrid".

"ბარსას" ოფიციალურმა გვერდმა ნურმაგომედოვს ასე უპასუხა: "დარწმუნებული ხარ? ცვლილება დაგვიანებული არასდროსაა".

ხაბიბის პასუხმაც არ დააყოვნა: "რეალს" 1998 წლიდან ვგულშემატკივრობ, მაგრამ "ბარსელონას" სიდიადეს არავინ უარყოფს. წარმატებებს გისურვებთ ამ რთულ პერიოდში".

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 20 თებერვალი 2021 15:58
    0
    მოკლედ მიუხედავად კარგი ბრძოლებისა, ხალხის სიყვარული მაინც ვერ დაიმსახურა და ეხლა ეტყობა სოცქსელებში აქტიურობით მოიპოვოს პატარა მხარდაჭერა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 19 თებერვალი 2021 00:53
    0
    ფუ რა დონე ხარ შე იდიოტო.
    ამას უნდა ცნობილ ხალხში გაერიოს, რადგან არავინ აფასებს და თავისი გამოხტომებით თავს ახსენებს ხალხს და ეტენება. პატივისცემას და ავტორიტეტს ინსტაგრამზე ჯღაბნით ვერ მოიპოვებ შე სი**
    ჰალა მადრიდ არა ჩალა მადრიდ.
    Culé [?]
    #9 18 თებერვალი 2021 16:17
    5
    რეალის და ბარსას ფანებს ერთმანეთზე დასაცინი აღარაფერი აღარააქვთ უკვე. ორივე ეეთმანეთზე უარეს ტრა.შია. ატლეტიკო რო 12 ქულიანი ფორით ლიდერობა ლა ლიგას ჯერ მარტო ეგ მეტყველებს ყველაფერზე. მერე კადიამა ამოისვა ორივე. კიდე ბევრი და რაც შეეხება წარმატებას ესპანური ფეხბურთი უკვე საგრძნობლად მიდის უკან და არამგონია ეს კაი იყოს რომელიმეს გულშემატკივრისთვის.

    რაც შეეხება ხაბიბას საფეხბურთო კლუბის სტილთან რო გავავლოთ პარალელი იმენა ატლეტიკოა. ან მოურინიოს გუნდების უმრავლესობა
    ფანი [?]
    #8 18 თებერვალი 2021 16:11
    4
    ისედაც არ მევასებოდა ეს ყვერი
    Culé [?]
    #7 18 თებერვალი 2021 16:08
    1
    იი წადი შენი ერთი რაა! რა ყველამ უნდა გამოყოს თავი. ხო ვამბობ ყველა ჩვენ გვიზის ჯიბრში.
    ფანი [?]
    #6 18 თებერვალი 2021 15:22
    0
    ჯერ რა დაბალი დონეა ტიპი რეალის და ბარსას მტრობის გამო იმ ქერის ორმოს
    რო ბალეშიკობს
    გულშემატკივარი [?]
    #5 18 თებერვალი 2021 15:11
    1
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: M10 S9 D11
    ამის მადრიდისტა დედა მივაცენზურე ჯარ ხო არ ისედაც არ მევასება ეს სოფლელი მერე ამის ჩხუბის სტილი საერთოდ გულის ამრევია

    სულ რო კულე იყოს იაფასიანი სლეა. შეურჩიეს კონკურენტები დაკვირვებით და ისეთებთან აჩხუბეს მეც რო დავუდგებოდი. ვინც ძლიერი იყო კარიერის ბოლოს დაუყენეს. ამის ჩხუბი და ატლეტიკოს თამაშის ყურება ერთია

    აბაა,თუ რამეს ტრაკი აქ ავიდეს ზედა წონაში ,რო არის აქ ყველაზე დიდი საბოლოოდ.
    მარა იქნიცის რო კამარუ და ბიჭები არ გაახარებენ და რჩება 71ში
    არაფა ყველა დიდმა ჩემპიონმა მიიღო გამოწვევა შეიცვალეს წონა,ჯონსი ადესანია კონორი დისი და ა.შ
    ფანი [?]
    #4 18 თებერვალი 2021 15:06
    3
    ხაბიბია წარსულში ცნობილი მებრძოლი? 6 თვის წინ დაამთავრა კარიერა. მაშინ ხავიც წარსულში ცნობილი ფეხბურთელი ყოფილა.
    ფანი [?]
    #3 18 თებერვალი 2021 14:58
    1
    კონორ შენი დედა მოვ##ან ეს რო არ მიაცენზურე
    [?]
    #2 18 თებერვალი 2021 14:48
    3
    ციტატა: M10 S9 D11
    ამის მადრიდისტა დედა მივაცენზურე ჯარ ხო არ ისედაც არ მევასება ეს სოფლელი მერე ამის ჩხუბის სტილი საერთოდ გულის ამრევია

    სულ რო კულე იყოს იაფასიანი სლეა. შეურჩიეს კონკურენტები დაკვირვებით და ისეთებთან აჩხუბეს მეც რო დავუდგებოდი. ვინც ძლიერი იყო კარიერის ბოლოს დაუყენეს. ამის ჩხუბი და ატლეტიკოს თამაშის ყურება ერთია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 18 თებერვალი 2021 14:24
    7
    ამის მადრიდისტა დედა მივაცენზურე ჯარ ხო არ ისედაც არ მევასება ეს სოფლელი მერე ამის ჩხუბის სტილი საერთოდ გულის ამრევია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued