მარცხები, რომლებმაც ლეო მესის იმედები გაუცრუა

მარცხები, რომლებმაც ლეო მესის იმედები გაუცრუა

"პარი სენ-ჟერმენთან" გუშინდელი მარცხი ლიონელ მესისთვის ჩემპიონთა ლიგაზე მეოთხე და ალბათ ბოლო იმედგაცურება იყო. პარიზელები "ბაიერნს", "ლივერპულსა" და "რომას შეუერთდნენ. "ბარსას" კაპიტნის მომავალი, შესაძლოა, სწორედ ხსენებულმა ოთხმა კრახმა გადაწყვიტოს.

პირველი მარცხი 2018 წელს დაფიქსირდა - "ბლაუგრანამ" საკუთარ კედლებში "რომა" 4-1 დაამარცხა და, ერთი შეხვედით, ამ წყვილში ყველაფერი გარკვეული ჩანდა, თუმცა განმეორებით შეხვედრაში იტალიელებმა 3-0 იმარჯვეს. ამ მატჩში არგენტინელი არც ისე შესამჩნევი იყო, როგორც მისი გუნდი, ამან კი ლიონელის იმედგაცურება გამოიწვია, რაც "ლა პულგამ" რამდენიმე ინტერვიუშიც აღნიშნა.

"რომასთან" და "ლივერპულთან" მარცხმა მესის თავდაჯერებაზე იმოქმედა

შემდეგი ფიასკო იურგენ კლოპის გუნდთან მოხდა. ლეომ პირველ შეხვედრაში დუბლი გაიფორმა და ბრწყინვალე ჯარიმა გაიტანა, რითაც ყველა მოელოდა, რომ ფინალში "ბარსელონა" გავიდოდა, მაგრამ მერსისაიდელებმა მეორე დაპირისპირება 4-0 მოიგეს და საბოლოოდ ჩემპიონთა ლიგის გამარჯვებულებიც გახდნენ. ინგლისში მესის ცუდად არ უთამაშია, მაგრამ მისი გუნდი საუკეთესო ფორმისგან შორს იყო - მორიგი იმედგაცრუება.

ამ ყველაფერს გასულ სეზონში "ბაიერნთან" შეხვედრა მოჰყვა - 2-8. ლისაბონში გამართულ მატჩში კატალონიელებმა მხოლოდ პრესტიჟის გოლების გატანა მოახერხეს: პირველი, ანგარიშის გამათანბრებელი ბურთი დავიდ ალაბამ საკუთარ კარში გაიტანა. რაც შეეხება მეორე გოლს, იგი ლუის სუარესის ანგარიშზეა, რომელმაც ჟერომ ბოატენგის მოტყუების შემდეგ, მანუელ ნოიერს შანსი არ დაუტოვა და ანგარიშს ადამიანური სახე მისცა (2-4). თუმცა, ამის შემდეგ "რეკორდმაისტერის" მხრიდან კვლავ გოლების წვიმა წამოვიდა.

"მანჩესტერ სიტი" და პსჟ - ჩემპიონთა ლიგის კვლავ მოგების ვარიანტი

გუშინდელ ჯახში ანგარიში ლიონელ მესიმ გახსნა, თუმცა კილიან მბაპემ და კომპანიამ 4 გოლის გატანა მოახერხეს, დამაჯერებლად იმარჯვეს და მომდევნო ეტაპზე გამსვლელის ვინაობა, პრაქტიკულად, გაირკვა - ამის შესაცვლელად "ლურჯ-ბროწეულისფერებს" სასწაულის გაკეთება მოუწევთ, რაც ამ გუნდის წინააღმდეგ უცხო არაა, თუმცა მაშინ "ბარსელონა" სულ სხვა გუნდი იყო.

არგენტინელ ლეგენდას კატალონიელებთან ამჟამინდელი კონტრაქტი მომავალ ზაფხულში ეწურება და, შესაბამისად, თავისი მომავლის გადაწყვეტა მალე მოუწევს. როგორც ჟოან ლაპორტა გვპირდება, გამარჯვების შემთხვევაში, ლიონელის დარწმუნებას მოახერხებს, რომელსაც ჩემპიონთა ლიგის მოგება სურს. მოგეხსენებათ, მესითი "მანჩესტერ სიტი" და პსჟ ინტერესდებიან, ყველაფერი კი კაპიტნის ხელშია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 20 თებერვალი 2021 16:40
    0
    ლივერპულთან კარგად დაიწყო, მაგრამ მას შემდეგ რაც რობერტსონმა თავში ჩასცხო და ჩაკირმაც ნევიჟუ გააკეთა, სულ მოეშვა. რობერტსონმა კი მოიგონა ეს შემთხვევა და ბოდიში მოიხადა ისეთი ატმოსფერო იყო რო ვერაფერს ვგრძნოდიო, მაგრამ ვის რათ უნდა მაგის ბოდიში. აბა რონალდუსთვის ჩაერტყათ....
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 18 თებერვალი 2021 01:27
    0
    მწვრთნელის კისერზეა სამივე მატჩი. ამ დროს ისიც მინდა ვთქვა, რომ მესიც არაა მენტალურად ძლიერი, რომ გუნდს გაუძღვეს, როცა მწვრთნელი იჯ***, მაგრამ თუ მწვრთნელმა არ მისცა საშუალება
    რა უნდა ქნას ?
    გულშემატკივარი [?]
    #16 17 თებერვალი 2021 23:34
    0
    ციტატა: El Guaje
    და რომელიმე თამაშში რამე გააკეთა მესიმ :D ? დაამუღამეს უკვე მესი ალბას პასები სხვა არაფერი აქვს გუნდს :D ლალიგის გუნდებთანაც იშვიათად ჭრის.უკვე ეგ

    მანდ მესი დამნაშავეა იასნია მარა მეტი დამნაშავეა მწვრთნელი რომელსაც არაქვს ტაქტიკა, არაქვს კვერცხები რომ შემადგენლობა შეარჩიოს, რაქნას მესიმ როცა ღლეები ყავს გუნდში, დესტი თხასავით დარბის, პას ვერ გაუკეთებ, ღლემბელე ყველაზე უნიჭო და უინტელქტო ღლეა, მიცა პასი მარა რადგინდა, რომ გაეტანა მაგ ზანგს სხვა თამაში წავიდოდა, მინიმუმ უკეთეს სიტუაციაში ვიქნებოდით ახლა
    წევრი [?]
    #15 17 თებერვალი 2021 20:13
    0
    ჩვენც გაგვიცრუვდა
    გულშემატკივარი [?]
    #14 17 თებერვალი 2021 20:03
    4
    და რომელიმე თამაშში რამე გააკეთა მესიმ :D ? დაამუღამეს უკვე მესი ალბას პასები სხვა არაფერი აქვს გუნდს :D ლალიგის გუნდებთანაც იშვიათად ჭრის.უკვე ეგ
    ფანი [?]
    #13 17 თებერვალი 2021 20:00
    3
    Ramdagachmora she chema itamashe tu tamashobs wadi tu wasvla ginda damawyda nervebi
    გულშემატკივარი [?]
    #12 17 თებერვალი 2021 19:38
    2
    Mteli tamashi dadioda gushin. Gundshi Kapitani rom ese iqceva sxva rogor moiqceva.
    ფანი [?]
    #11 17 თებერვალი 2021 19:25
    1
    ციტატა: CHEPE
    ვისაც რაც გინდა ის თქვით მაგრამ ფაქტი სახეზეა რეალში მარტო რონალდო იგებდა თამაშებს ლიჟბი გადეგდოთ ბურთი მისთვის საჯარიმოში და დედის წიოკი ჰქონდა ნოიერიან ბუფონიანად ყველას..
    იმიტომ რომ მაგ კაცს ახასიათებს გამარჯვების უდიდესი მენტალიტეტი შეუპოვარია შემოყვირება იცის თუ გუნდი ვერ თამაშობს და ბრძოლობს მუდამ მითუმეტეს დაბერდა და რა ჯანზეა ეხლაც გინდა იბრაგიმოვიჩი აიღე საერთოდ არ ვგრძნობ რომ ვეტერანი ვარო ტიპმა.. ეს კიდე იიი მესის იმედები გაუცრუვდა იიი ინიესტა და ხავი ალვეშები გაექცა და მერხზე მარტო დარჩა დამჯდარი იიი იიიი და დედის წიოკიიიიი ჩაღუნოს თავი და იაროს ისე მძულს ადამიანი ყველა ვინც ხასიათის ტიპია და სიცოცხლე არ შეუძლია ყოყმანა ადამიამები მეზიზღება იმენა.. ადამიანი უნდა იყო ან ჰოოო ან არაა საშვალო დონე არ მოიაზრება

    ვინ მარტო რონალდო იგებდა შენ ლანგლეს და უნტიტის ადარებ რამოსს და კროსს და მოდრიჩს პედრის და დეიონგს და ბოლობოლო ბენზემას ბრაითვაითს?
    გულშემატკივარი [?]
    #10 17 თებერვალი 2021 19:08
    0
    ციტატა: CHEPE
    ვისაც რაც გინდა ის თქვით მაგრამ ფაქტი სახეზეა რეალში მარტო რონალდო იგებდა თამაშებს ლიჟბი გადეგდოთ ბურთი მისთვის საჯარიმოში და დედის წიოკი ჰქონდა ნოიერიან ბუფონიანად ყველას..
    იმიტომ რომ მაგ კაცს ახასიათებს გამარჯვების უდიდესი მენტალიტეტი შეუპოვარია შემოყვირება იცის თუ გუნდი ვერ თამაშობს და ბრძოლობს მუდამ მითუმეტეს დაბერდა და რა ჯანზეა ეხლაც გინდა იბრაგიმოვიჩი აიღე საერთოდ არ ვგრძნობ რომ ვეტერანი ვარო ტიპმა.. ეს კიდე იიი მესის იმედები გაუცრუვდა იიი ინიესტა და ხავი ალვეშები გაექცა და მერხზე მარტო დარჩა დამჯდარი იიი იიიი და დედის წიოკიიიიი ჩაღუნოს თავი და იაროს ისე მძულს ადამიანი ყველა ვინც ხასიათის ტიპია და სიცოცხლე არ შეუძლია ყოყმანა ადამიამები მეზიზღება იმენა.. ადამიანი უნდა იყო ან ჰოოო ან არაა საშვალო დონე არ მოიაზრება

    ყველას ერთნაირი ხასიათი არ აქვს )) მესიმ რამდენჯერ მოაგებინა გუნდს თამაში ? ძალიან ბევრჯერ . დაიღალა ეს კაცი ეს თუ არ გაიტანს გოლს ან რაიმეს არ შექმნის სხვები დგანან და უბანში რო ერთობიან ბიჭები ბურთის გორაობით ეგრე თამაშობენ ! ალავესებთან და ჟირონებთან კიბატონო დაფრინავს ყველა მაგრამ დიდ თამაშებში მესი მესი იი მესი სადაა მოდი მივცეთ პასი გაიტანს . გუშინაც ამოკეტეს და დაენძრა ყველას . ისეთი ხალხი უნდა ყავდეს გვერდით ეს რო ამოკეტონ იმათმა შექმნან მომენტები და გაიტანონ გოლები იმათ დაკეტავენ მესი გაიტანს , მაგრამ არაა დემბელე უკან დრიბლინგააა გრიზმანი მარცხენა მცველია . ნახევარდაცვა მკვდარი . ნუ ნსჯით ელჩეებთან და მსგავსი დონის გუნდებთან ნახევაედაცვის ძალას . რატო ვერ დაუმალეს ბურთი პსჟ_ს ? იმიტომ რომ დაბალი დონეა ნახევარდაცვაში ბუსკეცი გინდ ყოფილა გინდ არა შეტევებს ვეღარ შლის თამაშს ვეღარ კითხულობს პედრი გამოუცდელია და იასნი ვერ გაქაჩავდა პლიუს გადამწვარი. დე იონგი დაცვაში დაწია არადა პირველ ტაიმში პენალტი გამოიმუშავა და წინაც აქტიური იყო . ტრინკაოც და პუჩიც კაი ბიჭები არიან მარა ასეთი დონის თამაშისთვის არ არიან მზად . უკან კიდე რაცხდება ყველამ ვიცით !
    გულშემატკივარი [?]
    #9 17 თებერვალი 2021 17:41
    7
    აი ეს დედამო.ული რონალდო ხო როგორ მძულს, მარა დააკვირდით, რაცარუნდა ჩასვრილი იყო გუნდი არასოდეს ჩერდება და იბრძვის. შეიძლება არც არაფერი გამოუვიდეს, მარა მებრძოლია და ბოლომდე იხარჯება ყოველთვის. ეგ პლიუსი აქვს.
    Culé [?]
    #8 17 თებერვალი 2021 17:38
    0
    ეს პერიოდი ბარსას ისტორიაში როგორც შავი ეპოქა ისე შევა. საკვირველი ისაა მესი ყავს გუნდს და ამას როგორ ახერხებს
    ფანი [?]
    #7 17 თებერვალი 2021 17:38
    2
    მე უკვე აღარ მყოფნის ნერვები ამათი თამაშის შემხედვარეს ვიცოდი რომ ეს ბარსელონა პსჟსთან ვერაფერს გახდებოდა მაგრამ იმედის დაკარგვა მაინც არ მინდოდა, პარიზშიც არ არიან ესენი არაფრის მქნელები.ისიც კი აღარ ვიცი უკვე ვუყურო თუ არა მომდევნო თამაშს კადისთან.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 17 თებერვალი 2021 17:37
    1
    წავა სეზონის ბოლოს 99%
    ფანი [?]
    #5 17 თებერვალი 2021 17:27
    3
    თვითონ რა გააკეთა ამ მატჩებში მოსაგებად? კაი ლივერპულთან გუნდელებმა გაწირეს, მარა რომასთან ბაიერნთან და გუშინ არაფერი უქნია. არ გამოვა მარტო თანაგუნდელებზე ხელის შეხოცვა. არც კი უცდია ერთხელ მაინც დრიბლინგზე წასვლა და რაიმე ღირებულის შექმნა. ვერც კი ამხნევებდა გუნდელებს. თორე ნეხვი როა ნახევარზე მეტი მეც ვიცი. და საერთოდ გუნდურად თუ არ ითამაშებ სულ ასე იქნება. მარტო ვერავინ ვერაფერს იზამს. როცა გუნდში აბსოლუტურად ყველანაირი პრობლემაა ძნელია მანდ კონკრეტულად ვინმე დაადანაშაულო. მთელი კლუბი ნეხვშია არამარტო ფეხბურთელები, მწვრთნელებიც და ხელმძღვანელებიც.
    ფანი [?]
    #4 17 თებერვალი 2021 17:27
    2
    მადლობა უნდა ვთქვათ რო ნეიმარი და დი მარია არ ყავდა პსჟს თორე ბავარია მონაგონი იქნებოდა. სანამ გუნდს გრიზმანი არ მოშორდება ეს უმაქნისი დესტი ლენგლე ბუსკეცი არაფერი გვეშველება. ძირითადის 4 კაცია შესაცვლელი და სკამზე გადასაჯდომი. გრიზმანი ბუსკეცი დესტი ლენგლე მაგათ მაგივრად სანამ ვინმეს მოიყვანენ უნდა იდგნენ. რობერტო არაუხო პუჩი და ფატი. ესეთი ძირითადი უნდა იყოს პსჟსთან
    შტეგენი
    რობერტო პიკე არაუხო ალბა
    პუჩი დეიონგი პედრი
    დემბელე მესი ფატი
    რამეს თუ ვიზავთ ამ სასტავით უნდა ვქნათ პირველი ტაიმი რა ანგარიშით მორჩება მაგას შეხედონ და მეორე ტაიმში პედრი გაიყვანოს და ტრინკაო შემოიყვანოს
    Culé [?]
    #3 17 თებერვალი 2021 17:26
    2
    მარტო მესის იმედგაცრუება კი არა ყველა კულეს გაუცრუვდა იმედები😔😔
    ხანადახან როცა წარმოვიდგენ ამ მატჩებს მინდა რომ არ ვუგულშემატკივრო ბარსას😔😔 მაგრამ მერე მახსენდება ისტორია დიდების ხანა. მესი ხავი ინი პუიოლი რონალდინიო....... და ბოლო წლები მავიწყდება😔😔 არ ვიცი სადამდე გაგრძელედება ეს სამარცხვინო მატჩები... იმედია დროზე დასრულდება თორე მეტს ვეღარ გავუძლებ ჩვენც გვაქვს ნერვები😔
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    გულშემატკივარი [?]
    #2 17 თებერვალი 2021 17:24
    5
    კიდევ იგივეს წერენ რას შეცვლიდა მესის სირბილი და მონდომებაო? შეიძლება არაფერიც არ შეეცვალა, მარა იბრძოლე როცა ლიდერი ხარ. გადამწყვეტ დროს იასნია რო დემბელეზე და გრიზმანზე მეტი ლეოს უნდა ეთავებინა. ესა სიმართლე და რაცარუნდა ვაპრავოთ ვაღიაროთ უნდა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 17 თებერვალი 2021 17:20
    1
    სიტიში წადი ლომო აქ ლიგას ვერ მოიგებ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued