2016 წელს დემბელე უფრო იმედისმომცემ მოთამაშედ ითვლებოდა, ვიდრე მბაპე

2016 წელს დემბელე უფრო იმედისმომცემ მოთამაშედ ითვლებოდა, ვიდრე მბაპე

2016 წელს, France Football-მა ჩაატარა გამოკითხვა, სადაც ხმების დიდი რაოდენობით უსმან დემბელე უფრო პერსპექტიულ და იმედისმომცემ მოთამაშედ დასახელდა, ვიდრე კილიან მბაპე. 

აწმყოში ამის თქმა საკმაოდ რთულია, ეს კი გუშინდელმა შეხვედრამაც გვაჩვენა, სადაც კილიან მბაპემ ჰეთ-ტრიკით "პარი სენ-ჟერმენს" მნიშვნელოვანი გამარჯვება მოუტანა, უსმან დემბელემ კი თავი ვერაფრით გამოიჩინა. 

დავუბრუნდეთ გამოკითხვას, 2016 წელს დემბელე "დორტმუნდის" რიგებში ირიცხებოდა, მბაპე კი "მონაკოში" დიდ ფეხბურთში პირველ ნაბიჯებს დგამდა. 2017 წლის ზაფხულში, დემბელე "ბარსელონაში" 140 მილიონი ევროს სანაცვლოდ გადადის, მას შემდეგ კი კატალონიელთა მაისურით 100 შეხვედრაში 25 გოლის გატანას ახერხებს. 

კილიან მბაპე თავდაპირველად "პარი სენ-ჟერმენს" იჯარის წესით შეუერთდა, რაც 2018 წელს მისი 145 მილიონ ევროდ გამოსყიდვით დასრულდა. 22 წლის ფრანგმა პარიზელთა რიგებში 153 შეხვედრა ჩაატარა და თავი 111 გოლით გამოიჩინა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 29 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #29 18 თებერვალი 2021 01:17
    0
    180 მილიონი გადაიხადეს მბაპეში, პოსლეზე. იჯარა და შემდეგ წელს გაფაიხადეს.
    Culé [?]
    #28 17 თებერვალი 2021 19:30
    3
    თვლში მაზუთი ჰქონდათ ამოსმული სავარაუდოდ ვინც ეგ იფიქრა

    ოდნავ ახლოსაც არ არის .. აი რავიცი ..... მესის რო ბალოტელი შეადარო იგივეა მბაპეს რო დემბელე შეადარო
    --------------------

    ForçaBarça
    წევრი [?]
    #27 17 თებერვალი 2021 18:17
    0
    დაბერდა მესი და იმდენი არ შეუძლია რასაც შევეჩვიეთ.
    პრესინგის და კონტრპრესინგის ეპოქაში მესის ისედაც უჭირს და როცა მთელი გუნდი მოშლილია, კატასტროფული შედეგებია.
    2017 წელსვე აშკარა იყო, რომ თუ არა ფატალური დამტვრევა, მბაპე საოცარი შემტევი დადგებოდა...

    მოკლედ ლაპორტა აშკარად მართალია. „გერმანულ გუნდის“ აწყობა რომ უნდა! რაგნიკი და ნაგელსმანი. რაგნიკი მანამდეც ძლიერი იყო გუნდის აწყობაში. მილანისთვისაც ცალკე ემზადებოდა და მილანისგან ამ პროექტზე უარის თქმის შემდეგ, აშკარად დიდი მოტივაცია ექნება. ნაგელსმანზე რა ვთქვა, ნამდვილად უნიჭიერესია. ბარსელონას რესურსებით, ლამასიას ზურგით წესით მალევე უნდა დააბრუნოს ბარსელონას ძალა!
    Culé [?]
    #26 17 თებერვალი 2021 18:06
    1
    ციტატა: rivaldo80
    სულ ტრენერების ბრალია ბარსას ეს მდგომარეობა მაგრამ...აქ პრობლემა იმაშია რომ 100 მილიონიანი იგროკი არაფერს აკეთეებს...კაი ვთქვათ წავაგეთ მაგრამ გოლი გაიტანა პასი გაკეთაა კურზავა მოატყუე ოჯრეერ მაინც ვერაფერს ვერ იტყვიი და სულ ესეა ტრავმებს აბლარელბდა ხალხი არადა დაბალი დონეა დემბელე არის ლიონის იგროკი და მორჩა... ბარსას ფეხბურთელს მოეთხოვება ინტელექტი იმთავიდანვე ესე იყოო მარტო ფიზიკური კონდიცით ადაპტაციას ვერ გაივლის...აი ავიღოთ ლივერპული არ წაუვა თამაში სალაჰს იქეთ მანე აიღებს თავისთავზე ან პირიქით..და ესენი მესიის შესციცინებენ უკანალშიი...კურზავას ვერ გაცდა ტიპი კურზავას ხალხნოოო....

    ნუ კუმანი გასაგებია და უკვე აზრი არ აქვს მაგრამ ამ მესის რო სამი კაცი აზის ფეხზე და გასაქანს არ აძლევენ შენ რო გრიზმანი და დემბელე ხარ აიღე რა შენს ტავზე ეს დედა არღნიანი თამაში
    ფანი [?]
    #25 17 თებერვალი 2021 18:00
    1
    სულ ტრენერების ბრალია ბარსას ეს მდგომარეობა მაგრამ...აქ პრობლემა იმაშია რომ 100 მილიონიანი იგროკი არაფერს აკეთეებს...კაი ვთქვათ წავაგეთ მაგრამ გოლი გაიტანა პასი გაკეთაა კურზავა მოატყუე ოჯრეერ მაინც ვერაფერს ვერ იტყვიი და სულ ესეა ტრავმებს აბლარელბდა ხალხი არადა დაბალი დონეა დემბელე არის ლიონის იგროკი და მორჩა... ბარსას ფეხბურთელს მოეთხოვება ინტელექტი იმთავიდანვე ესე იყოო მარტო ფიზიკური კონდიცით ადაპტაციას ვერ გაივლის...აი ავიღოთ ლივერპული არ წაუვა თამაში სალაჰს იქეთ მანე აიღებს თავისთავზე ან პირიქით..და ესენი მესიის შესციცინებენ უკანალშიი...კურზავას ვერ გაცდა ტიპი კურზავას ხალხნოოო....
    Culé [?]
    #24 17 თებერვალი 2021 17:57
    2
    ციტატა: დიადი ვალვერდე
    მოგენატრეთ??ჯერ სად ხართ.უფრო მეტად დამაფასებთ.

    რატო გგონიათ რო რახან სეტიენმა და კუმანმა ვერ ივარგა ამის გამო ვალვერდე მოგვენატრება, ვალვერდეს ბარსას თუ უფრო კარგი შედეგი ქონდა ჯერ კიდევ ენრიკეს ინერციით მოდიოდა თორე გადამწყვეტ მომენტებში ერთი ვალვერდეს გაკეთებული სწორი და დროული შეცვლა არ მახსოვს, ამ ფორმაციაში შეიძლება კუმანზე უარესი შედეგიც კი ქონოდა და მორჩით ამ მეზღაპრეობას, ვალვერდეს მოსვლის დღიდან ნორმალურ ტრენერს ვითხოვთ და არა სეტიენს და კუმანს. აქ რო გიჟდებოდით უმეტესობა კუმანზე სუ რამოდენიმე კაცი ვწერდით რო დიდი სისულელე ხდებოდა ისევ, ისე როგორც სუარესის გაშვების დროს.

    ციტატა: Wtf man
    არადა მაშინ მბაპეს თრევაც შეეძლოთ თავისუფლად ფული ქონდათ მარა ადგნენ და კოუტინიო იყიდეს 140 მილიონად სუფთა სირები

    კოუტინიოზეც სულ რამოდენიმე კაცი გავკიოდით არაა ეგ ინიესტას შემცვლელი თქო მაშინ, ისე როგორც რა გრიზმანი ფელიში ვიყიდოთთქო.
    გულშემატკივარი [?]
    #23 17 თებერვალი 2021 17:55
    1
    სისულელეა, დემბელე არც ვიცოდი რომ არსებობდა საერთოდ, როცა 2017 ში მპაბზე ვიცოდი უკვე რომ ერთადერთი იყო ვინც რონალდოს და მესის შეეცილობოდა რეკორდების დამხობაში.
    Culé [?]
    #22 17 თებერვალი 2021 17:48
    1
    დემბელე ძალიან მომწონდა თუმცა სად მბაპე და სად დემბელე, რაც მბაპეს მის ასაკში აქვს გაკეთებული უსმანი ალბათ 3 ცხოვრებაში ვერ მოასწრებს იმდენს, ბოლო ბოლო კაცი ნაკრების ლიდერი მსოფლიოზე და მონაკოთი რა გააკეთა ლიგაზე, ეს ყველაფერი კი რა ასაკში, კიდევ ერთხელ ვუსმავ ხაზს. უკვე ბარსასთან ჰეთ თრიქიც დაამატა და არც ესაა სახუმარო შედეგი.
    კაცმა არ იცის რა იქნებოდა მბაპეს რომ ეთამაშა აქ დემბელეს მაგივრად, ერთი ის ვიცი რომ გუნდი გაცილებით მაღალ დონეზე იდგებოდა მეტი ტიტულით. მესი& მბაპე წარმოდგენაც არ უნდა მესის პასი და მბაპეს გაქცევა რას ნიშნავს
    Culé [?]
    #21 17 თებერვალი 2021 17:47
    1
    ციტატა: FC Bayern Munich
    marco reus 11,
    4-წელი ზედიზედ 1/2 ში ვარდებოდა გუნდი, ჯერ რეალმა 2 ჯელ, მერე ბარსამ, მერე ატლემ, ყველა ესპანურმა გრანდმა მოუგო, მაგრამ სწორი მენეჯმენტით და ბრძოლიდ მაინც მიახწიეს წარმატებს, ანტი რეკორდები კი არა ბევრი გრანდი მილანის თამადობიდ ლიგაზეც ვეღარ ხვდება, ესეთი ჩაჯმული პერიოდი ყველა გუნდს აქვს ხოლმე, ბარსას უბრალოდ ძაან გაუგრძელდა და ცუდი ანგარიშებიდ მარცხდება. დაბერდა მეგობარო მესი, ბუსკეცი, პიკე, ალბა, გუბდს გაახალგაზდავება ჭირდება და ახალი მწვრთნელი, ბევრჯელ გინახია თამაში სადაც ბარსა მეორე ნომრად თავისი სურვილით თამაშობდეს? რაიყო გუშინ, რა სირ•••ბაა გააკეთა კუმანმაა, ამ კლუბის დეენემი შეტევა და ბურთის ფლობაა სხვადანარჩენი არასწორია სულ რო შედეგი მოიტანოს!

    მილანს თუ დაენძრა ეგ ფინანსების ბრალიც იყო და ბარსელონა არავიზე ნაკლებს არ ხარჯავს უბრალოდ შტერების ხელშია :) მაგრა ტეხავს მოკლედ შეიხი რო გაჯობებს ტვინით. ფულით რო გაჯობებს ეგ იასნია ,მარა ასე ძან ტეხავს
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    ფანი [?]
    #20 17 თებერვალი 2021 17:29
    1
    არადა მაშინ მბაპეს თრევაც შეეძლოთ თავისუფლად ფული ქონდათ მარა ადგნენ და კოუტინიო იყიდეს 140 მილიონად სუფთა სირები
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 17 თებერვალი 2021 17:18
    1
    საბოლოოდ კი ვხედავთ ვინ რა დონეზეც თამაშობს როგორ ამჯობინეს დემბელე მბაპეს ყველამ კარგად იცის რო დემბელე მევასება მარა ამ ორს შორის მბაპე რო არ ავირჩიო უნამუსობა იქნება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #18 17 თებერვალი 2021 17:09
    1
    დემბელე არაა ბარსას დონის კარგი ფეხბურთელი ოყო დორტმუნდში და მასეთი გუნდისთვის იდეალური იქნება ბარსას სხვა მიზნები აქვს და ვისაც არაქვს ტრაკი არუნდა იყოს ბარსაში ,ლაპორტა იმედია დაალაგებს ყველაფერს თავის ადგილზე
    წევრი [?]
    #17 17 თებერვალი 2021 16:46
    1
    2008 ში ზენიტთან წააგეს 4-0 თან უეფას თასზე ლიგაზეც კი ვერ გავიდნენ მაგ წელს, მაგრამ მაინც ყველა მატჩს ვუყურებდი, მის მერე ეტაბობრივად განვითარდა და ჩამოყალიბდა იმ გუნდათ რაც დღესაა, 3 წელი ბავარიის მიწაზე ვიცხოვრე, ეგეთი რეგიონებისთვის ესეთი კლუბები ბევრს ნიშნავს, ადგილობრივი ფანები მარტივად არ ეგუებიან ჩვენი დინამოსავით 1981 წლის თასით გვებლატავებოდნენ და წლისთავებს უხდიდნენ წარსულ წარმატებებს. დაბრუნდებაა ბარსა თან ძალიან მალეე
    ფანი [?]
    #16 17 თებერვალი 2021 16:45
    0
    ციტატა: ROUCH
    ციტატა: MALUMA
    საფრანგეთში არა "საზანგეთში". ეგ იმის ბრალია რომ საფრანგეთში არაბები ზანგები და აფრიკელები უფრო მეტია ვიდრე ფრანგები! მბაპეს ფეხის ფრჩხილადაც არ ღირს ***მბელე!

    მბაპე ხო სუფთა სისხლის ფრანგია რასამო საიდან არი ჩამონაწუწი მაგის წინაპარი ვინ იცის

    მბაპე კამარუნელია
    წევრი [?]
    #15 17 თებერვალი 2021 16:44
    0
    marco reus 11,
    4-წელი ზედიზედ 1/2 ში ვარდებოდა გუნდი, ჯერ რეალმა 2 ჯელ, მერე ბარსამ, მერე ატლემ, ყველა ესპანურმა გრანდმა მოუგო, მაგრამ სწორი მენეჯმენტით და ბრძოლიდ მაინც მიახწიეს წარმატებს, ანტი რეკორდები კი არა ბევრი გრანდი მილანის თამადობიდ ლიგაზეც ვეღარ ხვდება, ესეთი ჩაჯმული პერიოდი ყველა გუნდს აქვს ხოლმე, ბარსას უბრალოდ ძაან გაუგრძელდა და ცუდი ანგარიშებიდ მარცხდება. დაბერდა მეგობარო მესი, ბუსკეცი, პიკე, ალბა, გუბდს გაახალგაზდავება ჭირდება და ახალი მწვრთნელი, ბევრჯელ გინახია თამაში სადაც ბარსა მეორე ნომრად თავისი სურვილით თამაშობდეს? რაიყო გუშინ, რა სირ•••ბაა გააკეთა კუმანმაა, ამ კლუბის დეენემი შეტევა და ბურთის ფლობაა სხვადანარჩენი არასწორია სულ რო შედეგი მოიტანოს!
    Culé [?]
    #14 17 თებერვალი 2021 16:38
    1
    ციტატა: FC Bayern Munich
    ნუ აიცრუებთ გულს ბარსაზე, ბოლო ბოლო ამ საუკუნის ერთერთი გამორჩეული კლუბია, რომელმაც ბოლო 15 წელში 4-ლიგის თასი მოიგო და პრიმერა 10-ჯელ, ერთ კალენდარულ წელში პირველმა მოახერხა მოეგო 6-ტიტული, თამაშობდა საოცარ ფეხბურთს და საუკეთესოს კლუბის ისტორიაში, თაობათა ცვლამ, არასწორმა სატრანსფერო პოლიტიკამ და მწვრთნელების ტრუსიკებივით შეცვლამ თავისი ქნა და ბოლო წლებია ჩავარდნა აქვთ, ხო იცით რო დაბრუნდება ისევ ძველი ბარსა, კატალონიაში არავინ შეეგუება ესეთ სუსტ კლუბს, ბევრს ნიშნავს ეს კლუბი ამ მხარისთვის, ასე რომ ახალი პრეზიდენტი და მწვრთნელი მჯერა უკეთესობისკენ შეცვლიან მომავალს. 🤚 20 წელია ბაიერნს ვბალეშიკობ, ბევრი ისეთი დღე მქონია როგორიც გუშინ გქონდათ, ყურებ ჩამოყრილი, გამწარებული და გულაცრუებული სიმწრისგან დაძინებაც რო მიჭირდა, მაგრამ მჯეროდა რო ჩემი საყვარელი კლუბი ბევრჯელ გამახარებდა, ესეც მოხდა ბევრი წარუმატებლობის მიუხედავად ბაიერნმაც მიახწია საწადელს და მოიგეს სანატრელი ლიგა. ბოლო 15 წლის საუკეთესო კლუბები ჩემი პირადი აზრიდ, ბარსა, ბაიერნი და რეალია. 4-4 ჯელ აქ ამათ ფინალი ნათამაშები ბოლო 15 წელში 👏

    არ ეტყობათ რო ადარდებთ კატალონიელებს. შენი აზრით ,ბაიერნი 4 წელი ზედიზედ ანტირეკორდებს დაამყარებს ლიგაზე? ღადაობ? 4 წელი ზედიზედ რას გვაყურებინებენ იმედია იაზრებ. ლიგის მოგებას არ ვთხოვ მეპირადად უბრალოდ ორღობის გუნდად ჩამოყალიბდნენ და ანტირეკორდების
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    Culé [?]
    #13 17 თებერვალი 2021 16:38
    1
    კაი 2016 წელს რომ ეყიდათ კიდე იტყოდი არ იცოდნენ ვინ რა დონეს დადებდა და გაამრთლებდი რამენაირად, მაგრამ 2017 წლისთვის მბაპეს უკვე ძაან მაგარი სეზონი ქონდა ჩატარებული ჩემპიონთა ლიგაზე და ლიგა 1შიც, ამდენი წლის მერე პსჟ-ს აახია ჩემპიონობა და ლიგაზე ვისაც შეხვდა ყველას გოლი გაუტანა. დემბელემ კი ბუნდესლიგაში ჩაატარა ოდნავ კარგი სეზონი, სულ 6 თუ 7 გოლი გაიტანა სეზონში და 120 მილიონი მიართვეს ერთ ჩვეულებრივ ნიჭიერ ფეხბურთელში, რომლის ნაირიც აკადემიაშიც ბევრი გვყავს. 18 წლის მბაპეს უკვე ეტყობოდა რომ დიდ ფეხბურთს ითამაშებდა და ამათ სლემბელე არჩიეს.
    წევრი [?]
    #12 17 თებერვალი 2021 16:34
    1
    ნუ აიცრუებთ გულს ბარსაზე, ბოლო ბოლო ამ საუკუნის ერთერთი გამორჩეული კლუბია, რომელმაც ბოლო 15 წელში 4-ლიგის თასი მოიგო და პრიმერა 10-ჯელ, ერთ კალენდარულ წელში პირველმა მოახერხა მოეგო 6-ტიტული, თამაშობდა საოცარ ფეხბურთს და საუკეთესოს კლუბის ისტორიაში, თაობათა ცვლამ, არასწორმა სატრანსფერო პოლიტიკამ და მწვრთნელების ტრუსიკებივით შეცვლამ თავისი ქნა და ბოლო წლებია ჩავარდნა აქვთ, ხო იცით რო დაბრუნდება ისევ ძველი ბარსა, კატალონიაში არავინ შეეგუება ესეთ სუსტ კლუბს, ბევრს ნიშნავს ეს კლუბი ამ მხარისთვის, ასე რომ ახალი პრეზიდენტი და მწვრთნელი მჯერა უკეთესობისკენ შეცვლიან მომავალს. 🤚 20 წელია ბაიერნს ვბალეშიკობ, ბევრი ისეთი დღე მქონია როგორიც გუშინ გქონდათ, ყურებ ჩამოყრილი, გამწარებული და გულაცრუებული სიმწრისგან დაძინებაც რო მიჭირდა, მაგრამ მჯეროდა რო ჩემი საყვარელი კლუბი ბევრჯელ გამახარებდა, ესეც მოხდა ბევრი წარუმატებლობის მიუხედავად ბაიერნმაც მიახწია საწადელს და მოიგეს სანატრელი ლიგა. ბოლო 15 წლის საუკეთესო კლუბები ჩემი პირადი აზრიდ, ბარსა, ბაიერნი და რეალია. 4-4 ჯელ აქ ამათ ფინალი ნათამაშები ბოლო 15 წელში 👏
    რედაქტორი [?]
    #11 17 თებერვალი 2021 16:26
    1
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d
    წევრი [?]
    #10 17 თებერვალი 2021 16:22
    1
    ციტატა: დიადი ვალვერდე
    მოგენატრეთ??ჯერ სად ხართ.უფრო მეტად დამაფასებთ.

    ყვირილი რას უშველისსს თუ ბუნებამაც ხელი არ შეგიწყოო,.მაგ თვიურას ბრალი იყო დაცვაშიი პრახადნოი დვორიი,,,

    ციტატა: დიადი ვალვერდე
    ციტატა: ika9101
    ამ გვერდზე ფსიქლოგიური დახმარების განყოფილებაც რომ დავამატოთ? თემით როგორ გადავიტანოთ ისტორიული მარცხები, და ფსიქოლოგები მოვიწვიოთ.

    აბა რა გეგონათ ეს რიჟიკა და ძროხებისს მომვლელი რომ მოგყავდათ..ვალვერდე ამათან ვან ბასტენიაა )))

    ბოლ ბოლო შიდა ცემპიონატს და თასებს მაინც იგებდაა ეხლა კი ოთხეულისთვის ბრძოლააა მიდის,სუარეს ეგ არ გაუშვებდაა,,რა რა ყლინჯი მწვრთნელი უნდა იყო სუა გაუშვა და ბრეიტვეიტი დატოვოო,,ბარსელონამ პოოლიტიკა ხო საერთოდდდ კომიკურიააა 7 მილიონად სუარეს უშვებ და ამ დროს 27 მილიონად ბრაიტვვეიტი მოგყავს ეს ამოპუხსნელი ფენომენიაა :დდდდდდ