"ბარსელონას" მომდევნო შეხვედრების განრიგი

"ბარსელონას" მომდევნო შეხვედრების განრიგი

"ბარსელონამ" ჩემპიონთა ლიგის 1/8 ფინალის პირველი შეხვედრა "პარი სენ-ჟერმენთან" (1-4) დათმო, მომდევნო თამაშს კატალონიელები 21 თებერვალს ჩაატარებენ. 

"ლურჯ-ბროწეულისფრების" მომდევნო 5 შეხვედრის განრიგი ასე გამოიყურება:

ლა ლიგა 
  • 21 თებერვალი | "ბარსელონა" - "კადისი" 
  • 24 თებერვალი | "ბარსელონა" - "ელჩე" 
  • 27 თებერვალი | "სევილია" - "ბარსელონა" 
  • 6 მარტი        | "ოსასუნა" - "ბარსელონა" 
  • 15 მარტი       | "ბარსელონა" - "უესკა"  
ესპანეთის თასი
  • 3 მარტი | "ბარსელონა" - "სევილია" (პირველი მატჩი 0-2)
ჩემპიონთა ლიგა
  • 10 მარტი | "პარი სენ-ჟერმენი" - "ბარსელონა" (სტუმრად) 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #9 18 თებერვალი 2021 00:45
    0
    ბარსას გეგმა გახდა ოთხეულში მოხვედრა. თუ ვინმეს გონია, რომ უმტკივნეულოდ დავისაკუთრებთ მეორე ან მესამე ადგილს, (პირველზე საუბარიც ზედმეტია,) ძალიან ცდება. არც რეალი და არც სევილია არაფერს არ დათმობს.
    ფანი [?]
    #8 17 თებერვალი 2021 20:29
    0
    კიდევ კარგი არცერთი თამაში არ ემთხვევა ჩემს დაბადების დღეს მარტში რომ საკუთარ დაბადების დღეზე მაინც არ მომეშალოს ნერვები.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 17 თებერვალი 2021 15:12
    2
    კოპა დელ რეი მაინც მოიგონ და ლა ლიგაში იბრძოლონ ბოლომდე აბა ლიგა დაკარგულია ერთი ისაა რო თუ გამოვარდნაა ღირსეულად მაინც გამოვარდნენ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #6 17 თებერვალი 2021 14:13
    4
    ციტატა: Konrad de la Fuente
    აწი მე სიტისკენ ვარ ლიგაზე, პეპმა მაინც აწიოს თასი. ერთი ეგ თუ გაუწევს წინააღმდეგობას გერმანულ მანქანას. რეალს რაც შეეხება, ატალანტამ არ ამოისვავს გემრიელად ფრთხილად იყვნენ :)

    ბავარიაა კაარგაა ამოისმეევს გვარდიოლასაც და თავის სიტისაც.. რეალი შეიძლება გაცდეს მარააბარსას რა ეშველებაა ამ კუმანის ხელშიი... ?
    გულშემატკივარი [?]
    #5 17 თებერვალი 2021 13:43
    6
    აწი მე სიტისკენ ვარ ლიგაზე, პეპმა მაინც აწიოს თასი. ერთი ეგ თუ გაუწევს წინააღმდეგობას გერმანულ მანქანას. რეალს რაც შეეხება, ატალანტამ არ ამოისვავს გემრიელად ფრთხილად იყვნენ :)
    Culé [?]
    #4 17 თებერვალი 2021 13:39
    2
    ნეტა ყველა წააგონ ამათი დედა მო........
    გულშემატკივარი [?]
    #3 17 თებერვალი 2021 13:33
    2
    ბუსკეცი, ლანგლე, პიკე, ალბა, დესტი ფაქტიურად ხეები იყვნენ. და ასეთებთან ბმაპე კი არა ნებისმიერი საშუალო დონის იგროკები გაილაღებენ.
    ფანი [?]
    #2 17 თებერვალი 2021 13:31
    4
    ყველა ტიტული დაკარგულია უკვე, ამასაც ხომ მოხერხება უნდა.
    რაც შეეხება გუშინდელ მატჩს, ყვითელი ბარათიც კი არ მიუღია არცერთს. არცერთი სახიფათო კონტრშეტევა არ ჩაუშლიათ. ნერვებიც კი არავის მოეშალა ასე პირწმინდად რომ ნადგურდებოდნენ. მანდ რო ვყოფილიყავი ერთს გემოზე ამოვცხებდი ვინმეს. ესენი კიდე ბალერინები არიან.
    ფანი [?]
    #1 17 თებერვალი 2021 13:31
    1
    ფატი დაბრუნდეს მალე ძირითადში,
    დემბელეს ბევრად ჯობია.