კუმანი: 5 წელიწადში პედრი პსჟ-ს ყველა ნახევარმცველზე უკეთესი იქნება

კუმანი: 5 წელიწადში პედრი პსჟ-ს ყველა ნახევარმცველზე უკეთესი იქნება

"ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი რონალდ კუმანი პსჟ-სთან გუშინ შერცხვენის (1-4) შემდეგ აცხადებს, რომ "ბლაუგრანას" ნათელი მომავალი აქვს.

ყოველთვის მოგებისთვის ვიბრძვით, მაგრამ ვაღიარებთ, რომ გარკვეულ ასპექტებში პრობლემები გვაქვს.

უკვე ბევრჯერ ვთქვი, რომ სწორ გზას ვადგავართ, მაგრამ რაღაცები გვაკლია.

სერჟინიო დესტი 20 წლისაა, 4 წელიწადში ის უკეთესი იქნება. პედრი მის ასაკში უკვე ბრწყინავს, 5 წელიწადში კი ის პსჟ-ს ყველა ნახევარმცველზე უკეთესი იქნება.

რთული სიტუაციაა, განსაკუთრებით პრესის ზეწოლის ფონზე, თუმცა მე რეალისტი ვარ. საკუთარ გუნდს ყოველთვის ვიცავ. ყვეალფერი გავაკეთეთ. თავის უკეთ დაცვა შეგვიძლია. შეგვიძლია უფრო აგრესიულები ვიყოთ და ამაზე უნდა ვიმუშავოთ.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #11 17 თებერვალი 2021 20:21
    0
    ანუ გუნდში ქიმწმენდას აკეთებს ხავის უკეთ ანახ ბს ვის უნდა დაეყრდნოს დაცვაში ფრანგები გასაყიდია არ ამართლებს, ფრანგები ბარსაში, კიდევ პიანიჩი კოუტინიო და დემბელედან 2 გასაშვებია, ერთი სწრაფი ბავშვი მცველი გვჭირდება ლა მასიადან, არაუხოს მოფრთხილება და მეტი დრო, ეხლა ისეთი დატვირთული კალენდარი აქვთ მეტი როტაცია, მესი ბევრ თამაში მეორე ტაიმი უნდა ატამაშოს, მაგის არ დაშავდეს სეზონის ბოლომდე
    წევრი [?]
    #10 17 თებერვალი 2021 18:34
    0
    კუმანის ლანძღვა ყველაზე უადგილოა ამ მომენტში. მთელი გუნდი ფიზიკურად დაიჩაგრა, დაცვიდან დაწყებული შეტევით დამთავრებული. სისწრაფეში ყველამ წააგო და უამრავი შეცდომა დაუშვა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 17 თებერვალი 2021 14:31
    1
    ყველაზე დიდი პრობლემა შენ ხარ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 17 თებერვალი 2021 13:15
    3
    ეგენი რო მოუმატებენ ამაში ეჭვი არავის ეპარება უბრალოდ არასწორი ტრანსფერების ბრალია ამდენი ახალგაზრდა რო გყავს გუნდში იქ გამოცდილიც უნდა გყავდეს რო ასეთ თამაშებში ბავშვებმა არ ითამაშონ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #7 17 თებერვალი 2021 13:14
    2
    აუ რა ლოგიკაა საღოლ ეს წყეული 5 წელიწადი მოვითმინოთ და მერე ნახეთ 🔥🔥 ან იქნება უკეთესი ეგ პედრიც ანაც არა ერთი ორი თამაში რო ნორმალურად გადააბა ეგ არაფერია გუშინ რასაც უყურე ეგ ბიჭი 0 იყო ვაბშე არაფერი გამოუვიდა მაგ ლოგიკით ბევრს მიაღწევენ 5 წლის მერე გაიზრდებიან ფატი პედრი დესტი და ეგაა რა გარანტიაა რო მუნირივით ჰალილოვიჩივით არ გაქრებიან?!
    გულშემატკივარი [?]
    #6 17 თებერვალი 2021 13:09
    0
    მაგი მართალია მაგრამ მანამდე ასეთ საზიზღრობას უყუროთ
    ფანი [?]
    #5 17 თებერვალი 2021 12:55
    0
    ციტატა: Albicelecte
    ჰო, პედრი მოუმატებს, რიკიც და შენი ზემლიაკიც, ამაში დარწმუნებული ვარ
    ბარსა ბ-დან ორალანა უნდა ამოსწიო, თორემ ბუსკეტსმა უკვე ბოლი გაუშვა, ერთადერთი რაც გამოგდის, ახალგაზრდების ამოქოქვაა(ამოქოქვა, მაგრამ არა ტრიუმფი)
    ბრაითვაიტი რომ შემოიყვანე რონალდ, მაშინ ერთი მაგრად ჩამიქნიე ხელი, მაგრამ იქნებ ჯობია, რომ ეხლა დაემშვიდობ ლიგას და დარჩენილი სეზონი სტაბილურად ქულების დაგროვებას მიხედო, თან ახალგაზრდების შეთამაშებას?!
    ტრინკაო დემბელეზე უკეთ რომ გამოიყურება ბოლო მატჩებში და ბრიყვიც რომ არაა, ამას უნდა მიხვდე, პუჩიც უნდა ათამაშო და დაცვის ფენტრში ფრანგ არავინ დავინახო! პსჟ რამდენიმე წელი ამ შემადგენლობით თამაშობს და გასაგებია, რომ მეტი გუნდურობა და ჩამოყალიბებული ბირთვი აქვს, თან პსჟ-ს მოედანზე არ ყავდა 30 გადაცილებული ფეხბურთელი, ყველანი ახალგაზრდები და საუკეთესო ასაკში მყოფები არიან
    ლენგლე რომ ნდომოდათ დაცვის ცენტრში, ფრანგი არაა? ვინ დაასწრებდათ მის ყიდვას? ან დემბელე თუნდაც, მბაპეს მაგივრად
    მინგესას, არაუხოს,დესტს,პედრის, რიკის, ტრინკაოს,ფრენკის, ანსუს აქვთ განვიტარების და გაზრდის პერსპექტივა და ეს უნდა ნახევარ სეზონში მაოხერხო რასაც შესძლებ, კიდევ 2-3 ბიჭი დააწინაურე ბ-დან, მერე დაიხურე ქუდი და ხანდახან კამპ ნოუზეც უნდა მოხვიდე, მაინც შენი გუნდია და უგულშემატკივრე ხოლმე
    ესაა სულ

    ყველას სათქმელი თქვი, სრულად გეთანხმები.
    Culé [?]
    #4 17 თებერვალი 2021 12:38
    2
    ჰო, პედრი მოუმატებს, რიკიც და შენი ზემლიაკიც, ამაში დარწმუნებული ვარ
    ბარსა ბ-დან ორალანა უნდა ამოსწიო, თორემ ბუსკეტსმა უკვე ბოლი გაუშვა, ერთადერთი რაც გამოგდის, ახალგაზრდების ამოქოქვაა(ამოქოქვა, მაგრამ არა ტრიუმფი)
    ბრაითვაიტი რომ შემოიყვანე რონალდ, მაშინ ერთი მაგრად ჩამიქნიე ხელი, მაგრამ იქნებ ჯობია, რომ ეხლა დაემშვიდობ ლიგას და დარჩენილი სეზონი სტაბილურად ქულების დაგროვებას მიხედო, თან ახალგაზრდების შეთამაშებას?!
    ტრინკაო დემბელეზე უკეთ რომ გამოიყურება ბოლო მატჩებში და ბრიყვიც რომ არაა, ამას უნდა მიხვდე, პუჩიც უნდა ათამაშო და დაცვის ფენტრში ფრანგ არავინ დავინახო! პსჟ რამდენიმე წელი ამ შემადგენლობით თამაშობს და გასაგებია, რომ მეტი გუნდურობა და ჩამოყალიბებული ბირთვი აქვს, თან პსჟ-ს მოედანზე არ ყავდა 30 გადაცილებული ფეხბურთელი, ყველანი ახალგაზრდები და საუკეთესო ასაკში მყოფები არიან
    ლენგლე რომ ნდომოდათ დაცვის ცენტრში, ფრანგი არაა? ვინ დაასწრებდათ მის ყიდვას? ან დემბელე თუნდაც, მბაპეს მაგივრად
    მინგესას, არაუხოს,დესტს,პედრის, რიკის, ტრინკაოს,ფრენკის, ანსუს აქვთ განვიტარების და გაზრდის პერსპექტივა და ეს უნდა ნახევარ სეზონში მაოხერხო რასაც შესძლებ, კიდევ 2-3 ბიჭი დააწინაურე ბ-დან, მერე დაიხურე ქუდი და ხანდახან კამპ ნოუზეც უნდა მოხვიდე, მაინც შენი გუნდია და უგულშემატკივრე ხოლმე
    ესაა სულ
    გულშემატკივარი [?]
    #3 17 თებერვალი 2021 12:33
    1
    სამარცხვინო ხარ კუმან.ფუუუუუუუუუუ საშინელი მწვრთნელი ხარ
    გულშემატკივარი [?]
    #2 17 თებერვალი 2021 12:24
    2
    ტაქტიკუს უცოდინრობის პიკი ხარ კუმან !!!!!!
    Culé [?]
    #1 17 თებერვალი 2021 12:22
    3
    ეეჰ კუმან მოსვლის დღიდან არ მევასები მაგრამ წინამორბედისგან განსხვავებით რაღაც გამოგდის და მაგიტომ არ ვბრაზდები(რას მივაღწევ მაგრამ მაინც) მაგრამ გუშინ მიქარე დესტი რო დააყენე, მინგესა უნდა ყოფილიყო და კარგი იქნებოდა და დემბელეს ნაცვლად ტრინკაო, შეიძლება ტრინკაო დემბელეს მსგავსი სწრაფი და ტექნიკური არაა (არც აკლია) მაგრამ აზროვნება შეუძლია და კურტუმოში ნასროლ იხვის არ გავს უგზოუკვლოდ რო გარბის
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️