"საიდუმლო პუნქტი" - ლუის სუარესმა, შესაძლოა, "ატლეტიკო" უფასოდ დატოვოს

"საიდუმლო პუნქტი" - ლუის სუარესმა, შესაძლოა, "ატლეტიკო" უფასოდ დატოვოს

"საიდუმლო პუნქტის" თანახმად, ლუის სუარესს უფლება აქვს, 30 ივნისს "ატლეტიკო" თავისუფალი აგენტის სტატუსით დატოვოს, იტყობინება Marca.

გამოცემის ინფორმაციით, ამჟამად 34 წლის ურუგვაელი ამ ვარიანტს არ განიხილავს, რადგან "ატლეტიკოში" თავს ბედნიერად გრძნობს. ცნობილია, რომ სუარესის კონტრაქტში გათვალისწინებულია ფულადი პრემია 15 გოლის გატანისთვის, თუ ურუგვაელი 20-ზე მეტ გოლს გაიტანს, ბონუსი კიდევ უფრო იზრდება. 

აქვე შეგახსენებთ, რომ სუარესმა "ბარსელონა" გასული წლის სექტემბერში დატოვა, "ელ პისტოლერო" კატალონიელთა მაისურს 6 წელი ატარებდა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    [?]
    #12 17 თებერვალი 2021 01:01
    0
    ციტატა: nika 54
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    ლაპორტას ადგილზე მოვიყვანდი, რას კარგავს? ძაან პოპულარულ ქულებს ჩაიწერს ფანებთან.
    იმ 200 გოლიან ნიშნულს აუცილებლად გადავაცილებინებდი, ბართომეუს სულში ჩ***ც იქნებოდა..
    და ჰეითერების არმიაც დასველდებოდა **

    მე მგონი ერთ წელს მაინც გაქაჩავს კიდევ, მითუმეტეს თუ ლეოსთან ერთად იქნება.

    მაგ ტრანსფერის შანსი 1 % ია ალბათ, მარა სადაც აგუეროს განიხილავენ რატომაც არა?
    ფანი [?]
    #11 16 თებერვალი 2021 23:35
    3
    ციტატა: BEQA BARCA
    ეხლა მოგინდათ სუა! აბა მძორიაო და დაბერდაო!! გასაგდებიაო?? კაცი სკამზეც თანახმა იყო და ნაკლებ ხელფასზე! შეილება აღარ იყო კარიერის პიკში მარა მაგას რომ უშვებ გუნდში ვინმე ნორმალური ცხრიანი უნდა გყავდეს და არა ვიღაც ბრეიტვეიტიი!!!

    100% გეთანხმები თითოეულ სიტყვაში
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 16 თებერვალი 2021 23:19
    2
    20-ზე მეტს, რომ გაიტანს ამაში ეჭვიც არ მეპარება. 17 მატჩში 4 გოლი გაუჭირდება. 😆
    ფანი [?]
    #9 16 თებერვალი 2021 23:02
    0
    ეჰჰ დღეს რო ეს გვყავდეს პსჟ გასვლაზე ვერც იფიქრებდა
    ფანი [?]
    #8 16 თებერვალი 2021 22:47
    2
    ეხლა ქულების გამო ამის დაბრუნება და ერთ წელიწადში ისევ გაგდება კიდევ უფრო სამარცხვინო ლაქა იქნება
    ბარსას ისედაც ფაღარათ მოქმედებაში სუარესთან მიმართებაში. ამიტომ იყოს სუარესი სადაც არის და მესის მიხედონ მესის :))
    გულშემატკივარი [?]
    #7 16 თებერვალი 2021 22:23
    1
    რომ მოვა ისევ ისე ითამაშებს როგორ ცწინა სეოზნIს აზრი? უბრალოდ წესიერად გაშვებას იმსახურებდა დ აარა ასეგაგდებას და 1 მილიონად გაყიდვას მაგრამ თუ ვინემ ახალგაზრფას არ იყიდიან მშვენიერი ვარიანტია ჯობი აქ დაასრულოს კარიერა მაგრამ ძირითადს ვეღარ გაქაჩავს ბრაიტვეტი გააგდონ და დაბრუნონ ეს ოღონდ ძირითადი გარანტილებუკი არ უნდა ქონდეს თორემ ისევ ისე ითამაშებს როგორც წინა სეზონში ❤
    Culé [?]
    #6 16 თებერვალი 2021 21:59
    4
    ეხლა მოგინდათ სუა! აბა მძორიაო და დაბერდაო!! გასაგდებიაო?? კაცი სკამზეც თანახმა იყო და ნაკლებ ხელფასზე! შეილება აღარ იყო კარიერის პიკში მარა მაგას რომ უშვებ გუნდში ვინმე ნორმალური ცხრიანი უნდა გყავდეს და არა ვიღაც ბრეიტვეიტიი!!!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 16 თებერვალი 2021 21:53
    0
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    ლაპორტას ადგილზე მოვიყვანდი, რას კარგავს? ძაან პოპულარულ ქულებს ჩაიწერს ფანებთან.
    იმ 200 გოლიან ნიშნულს აუცილებლად გადავაცილებინებდი, ბართომეუს სულში ჩ***ც იქნებოდა..
    და ჰეითერების არმიაც დასველდებოდა **

    მე მგონი ერთ წელს მაინც გაქაჩავს კიდევ, მითუმეტეს თუ ლეოსთან ერთად იქნება.
    ფანი [?]
    #4 16 თებერვალი 2021 21:53
    1
    თუ ხელფასს 10 მილიონზე მეტს არ მოითხოვს გაუშვან უმტიტი 12 მილიონს რაში უხდიან და მოიყვანონ სუარესი ბოლობოლო სკამზე მაინც დაჯდება და ბრაიტას გაასხმეინებენ, შეცვლაზე შემოვა გეცოდინება რომ მომენტს არ გამაზავს თან მესიც 100% დარჩება მერე :)
    Culé [?]
    #3 16 თებერვალი 2021 21:53
    0
    ატლეში ასე ორი წელი გაჩერდება და მერე ამერიკაში წავა მესისთან ერთად. ნახეთ ასე თუ არ მოხდეს❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 16 თებერვალი 2021 21:52
    1
    "საიდუმლო პუნქტი" ეს გამოთქმა ძალიან გავს ჰიტლერ-სტალინის "საიდუმლო პაქტს" რომლითაც მათ ევროპა გაიყვეს.
    რედაქტორი [?]
    #1 16 თებერვალი 2021 21:49
    9
    ლაპორტას ადგილზე მოვიყვანდი, რას კარგავს? ძაან პოპულარულ ქულებს ჩაიწერს ფანებთან.
    იმ 200 გოლიან ნიშნულს აუცილებლად გადავაცილებინებდი, ბართომეუს სულში ჩ***ც იქნებოდა..
    და ჰეითერების არმიაც დასველდებოდა **
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d