ბარსელონა-პსჟ - შემადგენლობა ცნობილია

ბარსელონა-პსჟ - შემადგენლობა ცნობილია

"ბარსელონას" მთავარმა მწვრთნელმა რონალდ კუმანმა "პარი სენ-ჟერმენთან" მატჩისთვის გუნდის შემადგენლობა დაასახელა.

"ბარსას" სასტარტო თერთმეტეული ასე გამოიყურება:

ტერ შტეგენი, დესტი, პიკე, ლანგლე, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, დემბელე, მესი, გრიზმანი.

კუმანმა პსჟ-სთან დაცვის მარჯვენა ფლანგი, წინა მატჩისგან განსხვავებით, არა ოსკარ მინგესას, არამედ სერჟინიო დესტს ანდო, მარცხენა ფლანგზე კი კვლავ ჟორდი ალბას ვიხილავთ.

ნიდერლანდელმა სპეციალისტმა ამ მნიშვნელოვან დაპირისპირებაში უკანახაზში, სამუელ უმტიტის ნაცვლად, ახალგამოჯანმრთელებული ჟერარ პიკე დააყენა. ესპანელი თითქმის 3-თვიანი უქმობის შემდეგ დღეს პირველად ითამაშებს. დაცვის ცენტრში იგი კლემან ლანგლეს შეუწყვილდება.

ნახევარდაცვაში, როგორც მოსალოდნელი იყო, ფრენკი დე იონგის, სერჟიო ბუსკეტსისა და პედრის ტრიოს ვიხილავთ.

პსჟ-ს, რა თქმა უნდა, ლიონელ მესი, უსმან დემბელე და ანტუან გრიზმანი შეუტევენ.

შეხვედრა თბილისის დროით 00:00 საათზე დაიწყება.

ასევე გეტყვით, რომ ჩვენი საიტის მომხმარებლებმა შემადგენლობა ზუსტად გამოიცნეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 34 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #34 17 თებერვალი 2021 00:02
    0
    ციტატა: Cule Is Always Elegant
    უმტიტიმ ბოლო მატჩებში იმდენი ყლაპა, რო მაგის დაყენებას პიკეს დაყენება რო არჩია, ნაღდად არ მიკვირს

    კი ბატონო, არჩევანი ისეთი გვაქვს, კუმანის არჩევანს არაფერს ვერჩი, პროსტო ზოგოდად გამოვხატე აზრი :))
    ფანი [?]
    #33 16 თებერვალი 2021 23:59
    0
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    შეთქმულება

    არა უფრო არაფროფესიონალიზმი და მანდრაჟი :D ლენგლე დემბელესგან იდიოტობის გარდა არაფერს ველოდები მე პირადად და გრიზმანი ვნახოთ როგორ დაამარცხებს მატჩამდე ფსიქოლოგიურად საკუთარ თავს :))
    Culé [?]
    #32 16 თებერვალი 2021 23:56
    0
    ციტატა: lesane C
    მგონი მე გამოვიცანი,უბრალოდ აღარ მახსოვს დესტის მაგივრად მინგესა ხო არ მყავდა ჩასმული :D

    მე მინგესა მყავდა დანარჩენი იგივეა
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    რედაქტორი [?]
    #31 16 თებერვალი 2021 23:50
    0
    ციტატა: Clever liar
    დღეს თუ წავაგეთ, მხოლოდ იმიტომ რომ ფრანგებმა გაგვყიდეს, დაიმახსოვრეთ ეს

    :დდდდდდდდდდდ ლოლ
    შეთქმულება ?
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    ფანი [?]
    #30 16 თებერვალი 2021 23:41
    1
    მგონი მე გამოვიცანი,უბრალოდ აღარ მახსოვს დესტის მაგივრად მინგესა ხო არ მყავდა ჩასმული :D
    ფანი [?]
    #29 16 თებერვალი 2021 23:39
    1
    ციტატა: Cule Is Always Elegant
    ციტატა: Clever liar
    დღეს თუ წავაგეთ, მხოლოდ იმიტომ რომ ფრანგებმა გაგვყიდეს, დაიმახსოვრეთ ეს :)) და პიკე როცა ფორმაში იყო მაშინ არაფრად ვარგოდა ვინც კი მასზე ორი ნაბიჯით ჩქარა გარბოდა მათთან მატჩში და ახლა რაუნდა ქნას მთელი თამაში ფეხბურთელებზე თვალის გაყოლებით მაგრად მაინტერესებს..

    ნუ ფრთებზე გათვლა კარგი აქვს კუმანს აშკარად, დემბელმ დესტს უნდა დაეხმაროს და გრიზმნამა ალბას, რითიც პედრის და დეინგოს მეტი დრო ექნებათ შეტევით ფაზაში, მარა აი ლენგლე პიკეს როგორ დააზღვევს ბუსკეცი ეს არ ვიცი... ცენტრში აშკარად ბერმუდა ტრიანგლე გვაქვს და მხოლოდ ღმერთის წყალობის ანაბარა ვართ დარჩენილი..

    უმტიტიმ ბოლო მატჩებში იმდენი ყლაპა, რო მაგის დაყენებას პიკეს დაყენება რო არჩია, ნაღდად არ მიკვირს

    არც მე მიკვირს საერთოდ.
    Culé [?]
    #28 16 თებერვალი 2021 23:38
    1
    ციტატა: Clever liar
    დღეს თუ წავაგეთ, მხოლოდ იმიტომ რომ ფრანგებმა გაგვყიდეს, დაიმახსოვრეთ ეს :)) და პიკე როცა ფორმაში იყო მაშინ არაფრად ვარგოდა ვინც კი მასზე ორი ნაბიჯით ჩქარა გარბოდა მათთან მატჩში და ახლა რაუნდა ქნას მთელი თამაში ფეხბურთელებზე თვალის გაყოლებით მაგრად მაინტერესებს..

    ნუ ფრთებზე გათვლა კარგი აქვს კუმანს აშკარად, დემბელმ დესტს უნდა დაეხმაროს და გრიზმნამა ალბას, რითიც პედრის და დეინგოს მეტი დრო ექნებათ შეტევით ფაზაში, მარა აი ლენგლე პიკეს როგორ დააზღვევს ბუსკეცი ეს არ ვიცი... ცენტრში აშკარად ბერმუდა ტრიანგლე გვაქვს და მხოლოდ ღმერთის წყალობის ანაბარა ვართ დარჩენილი..

    უმტიტიმ ბოლო მატჩებში იმდენი ყლაპა, რო მაგის დაყენებას პიკეს დაყენება რო არჩია, ნაღდად არ მიკვირს
    ფანი [?]
    #27 16 თებერვალი 2021 23:34
    2
    დღეს თუ წავაგეთ, მხოლოდ იმიტომ რომ ფრანგებმა გაგვყიდეს, დაიმახსოვრეთ ეს :)) და პიკე როცა ფორმაში იყო მაშინ არაფრად ვარგოდა ვინც კი მასზე ორი ნაბიჯით ჩქარა გარბოდა მათთან მატჩში და ახლა რაუნდა ქნას მთელი თამაში ფეხბურთელებზე თვალის გაყოლებით მაგრად მაინტერესებს..

    ნუ ფრთებზე გათვლა კარგი აქვს კუმანს აშკარად, დემბელმ დესტს უნდა დაეხმაროს და გრიზმნამა ალბას, რითიც პედრის და დეინგოს მეტი დრო ექნებათ შეტევით ფაზაში, მარა აი ლენგლე პიკეს როგორ დააზღვევს ბუსკეცი ეს არ ვიცი... ცენტრში აშკარად ბერმუდა ტრიანგლე გვაქვს და მხოლოდ ღმერთის წყალობის ანაბარა ვართ დარჩენილი..
    ფანი [?]
    #26 16 თებერვალი 2021 23:19
    2
    ლენგლე და პიკე მძიმე შეცდომებს დაუშვებენ დღეს გული მიგრძნობს :((
    ფანი [?]
    #25 16 თებერვალი 2021 23:18
    0
    გაშიფრული შემადგენლობა იყო ერთადერთი პიკე იყო საეჭვო და ცოტა ადრე ეგეც დადასტურდა. გამოტანებზე გაგვიჭირდება სტანდარტებზე ძალიან უჭირს გუნდს და პიკეს იმედი მაქვს , ის მეორე ყლაყი არაფერში რო არ უქნია ღმერთ იმედია არ იკისრებს რამეს დაცვაში. დალშე ლომი თუ ხასიათზეა არაფერია სანერვიულო.
    Culé [?]
    #24 16 თებერვალი 2021 23:13
    0
    ალბათ ეს ის შემადგენლობაა რომელსაც სეზონის დასაწყისში მოვიაზრებდით წლევანდელის ძირიდათადად, თუმცა პედრის არ ვიცი რამდენად მივიჩნევდით მაშინ ძირითადის მოთამაშედ🙄
    ფანი [?]
    #23 16 თებერვალი 2021 23:06
    5
    ციტატა: Georgebina
    Futbol Club Barcelona,
    ახლანდელი ფორმით არც უმტიტი ვარგა და არც ლენგლე. მაგათ ორივეს კიდევ მინგესა ჯობია მონდომებული მაინცაა და დარბის.

    კიდევ კარგი ერთი ადამიანი მაინც ფიქრობს ჩემსავით.
    ფანი [?]
    #22 16 თებერვალი 2021 23:05
    1
    ეჰ, ტურამი/პუიოლი დაგვიყენა და ფლანგებზე ალბა/ალვეში.
    Culé [?]
    #21 16 თებერვალი 2021 23:03
    2
    პიკე-ლენგლეს დუეტი ძალიან მაშინებს barca-6
    გულშემატკივარი [?]
    #20 16 თებერვალი 2021 23:02
    4
    Futbol Club Barcelona,
    ახლანდელი ფორმით არც უმტიტი ვარგა და არც ლენგლე. მაგათ ორივეს კიდევ მინგესა ჯობია მონდომებული მაინცაა და დარბის.
    რედაქტორი [?]
    #19 16 თებერვალი 2021 23:01
    2
    რახან მესი გვყავს ყველაფერი შეიძლება..
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    წევრი [?]
    #18 16 თებერვალი 2021 23:00
    1
    ძაან ამოწეული დაცვით ვთამაშობთ და ვფიქრობ მაგან შეიძლება დაგვღუპოს კონტრაზე თუ დაგვიჭირეს ვერ გავაჩერებთ ჩემი აზრით ცენტრ დაცვამ მაქსიმალურად ქვევიდან უნდა ითამაშოს. რაც შეეხება პიკეს დაყენებას ეგ მაშინებს რეციდივი არ ქონდეს თორე უმტიტის რომელიც ბოლო თამაშებში ძალიან ცუდად გამოიყურება და მინგეზას რომელსაც საერთოდ ასეთ თამაშებში არაქვს გამოცდილება სჯობს პიკე ყოფილიყო...წარმატებები ბიჭებს!!!!!!
    ფანი [?]
    #17 16 თებერვალი 2021 22:58
    0
    ლანგლეს ნაცვლად უმტიტი და კარგია
    --------------------
    Დემბელე - ყველაზე სამარცხვინო ფეხბურთელი მსოფლიო ფეხბურთის ისტორიაში! Ერთუჯრედიანი ამება.
    გულშემატკივარი [?]
    #16 16 თებერვალი 2021 22:58
    6
    ლანგლეს მაგივრად უმტიტი მერჩივნა, იქნებ გაეღვიძა შავ მალდინს 😂😂 პიკე უმტოს წყვილი ერთ დროს კედელი იყო
    გულშემატკივარი [?]
    #15 16 თებერვალი 2021 22:58
    5
    პიკე-ლენგლეს წყვილმა ყლაპა ბაიერნისგან 8 გოლი და ლივერპულისგან 4. კი ბატონო ვცადოთ კიდევ ერთხელ