ბარსელონა-პსჟ 1-4

ბარსელონა-პსჟ 1-4

  ბარსელონა (4-3-3) პსჟ (4-2-3-1)
ტერ შტეგენი, დესტი, პიკე, ლანგლე, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, დემბელე, მესი, გრიზმანი ნავასი, ფლორენცი, მარკინიოსი, კიმპემბე, კურზავა, პარედესი, გეიე, კინი, ვერატი, მბაპე, იკარდი
ნეტუ, პენია, ბრეითუეიტი, ფერნანდესი, ფირპო, მინგესა, პიანიჩი, პუჩი, ტრინკაუ, უმტიტი ლეტელიე, რიკო, რაფინია, ბაკერი, დიალო, დრაქსლერი, ერერა, კერერი, მიჩუ, დანილო, სარაბია
რონალდ კუმანი მაურისიო პოჩეტინო
1-0 მესი 27, 1-1 მბაპე 32, 1-2 მბაპე 65, 1-3 კინი 70, 1-4 მბაპე 85
დესტი - მინგესა 71
პიკე - პიანიჩი 79
პედრი - ტრინკაუ 79
ბუსკეტსი - პუჩი 79
გრიზმანი - ბრეითუეიეტი 85
გეიე - ერერა 46
ვერატი - დრაქსლერი 74
კინი - დანილო 85
ფლორენცი - კერერი 89
გეიე 20  
კამპ ნოუ
ბიორნ კუიპერსი (ნიდერლანდები)
არაუხო, ფატი, კოუტინიო, ს. რობერტო ბერნატი, დაგბა, დი მარია, ნეიმარი, პემბელე
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
52.7% ბურთის ფლობა 47.3%
12 დარტყმა 16
4 ზუსტი დარტყმა 9
532 პასი 476
90.2% პასის სიზუსტე 87.8%
0 გაფრთხილება 1
1 თამაშგარე 0
4 კუთხური 7
40 მოგებული ორთაბრძოლა 66

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 604 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #604 17 თებერვალი 2021 15:27
    0
    შემდეგ თამაშს კადისთან მარტო იმ მიზეზით ვუყურებ რომ მომდევნო მარცხი ვნახო ან წვალებით მოგება უკეთეს შემთხვევაში დამატებით დროში გადატანილი თამაშით.
    წევრი [?]
    #603 17 თებერვალი 2021 03:17
    0
    ციტატა: Clever liar
    როცა გუნდი უფსკრულშია მაშინ უნდა წაიყვანო მატჩი, როცა არ გყავს გუნდი, შენ შენით დადგები გუნდის შუაგულში და დაანახებ ყველას რო შენ თვითონ ხარ გუნდი, ეგ არის გუნდის ლიდერის ფუნქცია, გმირები მხოლოდ გამარჯვებულებს კიარ ყავთ ომში, დამარცხებულებსაც ყავთ, მაგრამ არა ვინუჟდენი განწირულების სახით, არამედ გმირული მოქმედებების რანგით. დიდიხანია მივეჩვიეთ რომ მესი მხოლოდ იქ არის გმირი, რომელ მატჩებშიც მინგესაც დუბლავს და მესის აპრავდანია მისი ასაკის გამო მეტს რას თხოვო, ზედმეტად არასერიოზულად მიმაჩნია.. მესმის ასეთ გუნდში ძნელია მოტივაცია და მონდემება მარა თუ პირველი მოტივატორი თვითონ არ იქნა დემბელეს რა მოვთხოვო. მესიმ თამაში მბაპეს პირველივე გოლზე დაასრულა, თითქოს იქვე შეეგუა მატჩი როგორაც დასეულდებოდა და მე ეა მაწუხებს მხოლოდ მისგან.

    არაა მეგობარო ეგრე არაა. რა ფეხბურთი დაასრულა , ვაბშე ისეთი განცდა მიჩნდება ბაიბურში არ ხართ ვაბშე. დაცვაში იდგა მესი პიკეს და ლენგლეს შორის რა არ ჩამოდიოდა ორჯერ ზედიზედ კუთხურიდან ბურთი რო ვერ ამოქონდათ მაშინაც მესიმ ჩამოირბინა, ჩვენ ნახევარზე კიდე ელემენტარული აუტიი ხალხოოოო აუტი რო იყო იმალებოდა ყველა მესი ჩამოდიოდა მანდაც რო ბურთი მიეღო . პროსტა ამ ხელმძღვანელობას და ვინც კიდე იქამდე იყო ამათი უტვინო ცოლები მეეე. სუარესი ლა ლიგაში ხმარობს, რაკიტიჩი თასზე. ყველა მწვრთნელი ვინც აქ ლარგად იმუშავა ისე წავიდა რო გული დაწყვიტეს , ზუსტად შიდა სამზარეულოშიბრა იყო არ ვიცი მარა იყო დრო როცა გვარდიოლამაც იბაზრა სანამ ეგენი იქნებიან მე გუნდში მომსვლელი არ ვარო , იგივე ძველი ლეგენდები. ხო აბა მბაპეს დემბელეზე უკეთესი მომენტები ლი არ ქონდა ან გრიზმანზე . მაგ დროს გვყოლოდა ჩვენ აბა მბაპე ან ნეიმარი ან სუარესი , კაი მბაპეს თავი დავანებოთ არ ყოფილა არასდროს ჩვენი იგროკი მარა სუარესს რო აგდებ მაგ მომენტში ხო უეჭველად შეასრულებდა ორი გზა რო არაა ისე გაიტანდა , გრიზმანის მომენტს კიდე რავიცი ეგ ჩოილარი ატლეტიკოში სულ ეგეთ გოლებს იტანდა აქ ვერ გააქვს მარტო. ყველას მაგივრად მესი ვერ ითამაშებს ვერა. მინი ხო არ გგონიათ . დე იონგი ფსიქოლოგიურად იმენა ჩაჯმულია ვაბშე არაფერი გაუკეთებია აი საერთოდ. თორე პარედესიო ვიღაცა იძახდა არაა ხელწამოსაკრავიო რაის პარედესი ხალხო რის პარედესი გიყურებიათ საერთოდ მაგის თამაშებს? არასდროს არ უთამაშია ის იგრა რაც თუნდაც დეიონგს აქ ნათამაშები აიაქსში. პროტა დე იონგი ეგაა თვალებს რო დახუჭავს და თავს მაღლა აწევს ესეიგი ჩამოკრული აქ მაგრად. ან კუმანმა რა გააკეთა ვერ გავიგე რაის დემბელე დაცვაში , ყველამ ვიცით რო დემბელე ყოველთვის 0 იყო და იმშეტევასაც რო აკლდებოდა მაგის გამო ეგ ვაბშე საოცრებაა , კი შედარებით გამოასწორა ვითომ დაცვა მარა მაინც რა დემბელე და დაცვა , იმ შეტევაშიც ერთი ასჯერ უნდა სცადოს რო ერთხელ რამე გამოუვიდეს , იგივე გრიზმანი აქეთ დაწეულინყავდა წინ მარტო მესი რჩებოდა , კი გრიზმანი კაია დაცვაში მარა წინ მე წავიდოდი???? მესი კიდე აღარაა ბავშვი 50 მეტრი ისე ირბინოს კაცი ვერ დაეწიოს. მესის რო დავანებოთ თავი პედრი იყო მარტო კარგი ტიპს ბოლომდე არ ჩამოიყრია ყურები და თავისი აკეთა. პუჩსაც ვენცვალე კაი ბიჭია მიყვარს რომც არაფერი გამოუვიდეს არ აინტერესებს არც ანგარიში არაფერი უბრალოდ უნდა რო შექმნას რამე. არასწორი მიდგომა იყო კუმანის და ზედმტად ჩაიჯვა არანაირი დემბელეს მიხმარება არ უნდოდა ფლანგზე დესტს. დაუდგებოდა მბაპეს კი ათრევდა ის მარა აქედან პიკეც მიეხმარებოდა და რამეს იზავდნენ , დემბელეს დაწევამ ვაბშე არია ყველაფერი აი საერთოდ. პიკე და ლენგლე საჯარიმოშიმიდგნენ სულ და ორი ჩოილარინრჩებიდა მბაპეს დესტი და დემბელე . ავიდოდა დემბელე ზემოთ რო არ ჩაეჯვა კუმანს გრიზმანიც , იქნებოდა ეს დესტი და სისწრაფე კი აქ ამასაცდა მთლად გაგდებით ყველა ჯერზე ვერ გასცდებოდა თუ რამეა პიკე დააზღვევდა , რამდენიმე მომენტში დესტი მბაპე რომიყო კი უკანკალებდა დესტს ფეხები მარა კუთხურზე და აუტზე მოიგერია ამათმა დაწევამ კიდე ვაბშე ისეთი სურათი შექმნა წინაც ვეღარ იჩერებდნენ ბურთს კაციშვილი აღარ იყო ზემოთ ფიზიკურად. მერე კიდე კუმანმა რავი 3-1 ზეუკვე ზეჩაჯმული რო იყო გუნდი უმცველოდ დაგვტოვა უეჭველი კიდე რო გაიტანდნენ მაშინ მივხვდი და რამე თეორიული შანსი თუ იყო ეგეც მოსპეს. არ ყავს ეგ შემადგენლობა პჟს რო წნეხს გაუძლონ და ვაბშე არ ცადეს , არაფრიდან თვითონ გაიტანეს რამის თავის კარში მარტო გრიზმანმა დააპრესინგა, ეგრევე ინიციატივა უნდა აეღოთ და შეეტიათ კონტრიერიშები კიდე ჩაეშალათ ან ჯარიმით ან რამე 1000 არ იქნებოდა და კიუპერსინკიდე არ არიგებს ეგრე ჰაი ჰარალოზე დღეს კოდე დავრწმუნდით , ყველაფერი პირიქით ქნა კუმანმა. თავიდან ინიციატივა უნდა აეღო და მიჯდომოდნენ 1-0 ის მერეც დაჟე , მერე როცა პირიქით შენარჩუნებაზს უნდა ეთამაშათ მაშინ მოხსნა ყველა მცველი რო გაგიჟდა 1-2 ზე კი ცუდი ანგარიშია მაინც მარა ეს დედაკლე ვაბშე შანსს რო იკლავ მაგით ერთი თამაში შეიძლება გრანადამ და ალავესმა მოუგოს 2-0 ან 2-1 არა გაგიჟდა როგორც ჩვევია სულ მოატიტვლა დაცვა და 1-4 აქ უკვე ყველაფერი მორჩენილია. შანსი არის ყოველთვის მარა მაშინ იყვნენ შემსრულებლები ნეიმარი , სუარესი , ინიესტა . დაცვაც კი დაჩლუნგებულინიყო მაშინაც მარა დღეს უარს მდგომარეობაშია.
    გულშემატკივარი [?]
    #602 17 თებერვალი 2021 03:02
    3
    თანამედროვე ფეხბურთში თამაშებს იგებს მწვრთნელი და სისწრაფე, რაც ჩვენ არ გაგვაჩნია.

    ტკბილი ძილი.
    ფანი [?]
    #601 17 თებერვალი 2021 03:02
    0
    ციტატა: Shavshika
    მესისგან გმირობა რა იქნებოდა ამ მატჩში აბა მითხარი?

    "ხასიათი"
    Culé [?]
    #600 17 თებერვალი 2021 02:57
    1
    ლაიერ რატო ვერ იგებ რო დალაგებულ გუნდს ნახირით ვერ დაუდგები? რაცარუნდა გმირობა მოინდომო არ გამოგივა. მესი ამ გუნდს რაც დღეს გვყავს ალბათ 10 წლის წინაც ვერ მოაგებინებდა ლიგას. ფეხბურთი რაფერ უნდა ითამაშო რო დაგავიწყდება ,მერე გადაგდებული ბურთის გატანაზე ხარ რო გაგიმართლოს , საკბილოდ მოგდებულ მომენტს უცდი და რო ჩაგივარდება მანდ უკვე კიუნდა იყო ცივსისხლიანი მგელი რო არ გაუშვა ეგ ერთი მომენტი. აბა მე რა ვიცი ახლა სხვა შანსს ამ ბარსელონასთვის მე დღეს ვერ ვხედავდი ფარით რო გამოსულიყო მესი მაინც
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    ფანი [?]
    #599 17 თებერვალი 2021 02:56
    0
    ციტატა: marco reus 11
    პენალტის მერე არ შეუქმნა დემბელეს მომენტი? გრიზმანს მე მივეცი პასი? ანუ როცა გუნდს არაფერი არ გამოსდის ისეთი მომენტის შექმნა არაფერია ? :დ რანაირი მომენტი ჭირდება ბარსელონას ფორვარდს რო კარში ადამიანურად დაარტყას მითხარი ერთი შენ

    ვა ანუ 2 პასი გააკეთა? მაშინ მოსაგები ყოფლა მატჩი და არ გაგვმართლებია პროსტო, მე რაღას ვნერვიულობდი :)) გასვლა მოგებული გვაქვს უეჭველი..
    ისე ნახე ქვემო სტატიაში ჩემი კომენტარი თუ წავაგდებთ მხოლოდ იმიტომ რო ფრანგები გაგვწირავენთქო თუარ მიწერია?
    Culé [?]
    #598 17 თებერვალი 2021 02:52
    0
    მესი თუ მოიგებს ყველა ხელს იმისმიუხედავად თუ გუნდი როგორ თამაშობს ,მაშინ მილიონებს მეც ავიღებ, მწვრთელობასაც არ ვიხამუშებ , ნახევარდაცვაშიც დავდგები თუ რამეა , რა ვიცი ნებისმიერი პოზიცია ჩემთვის მისაღებია. ერთი წელი ვიქნები სულ ხელფასს ავიღებ და არ მგონია ამ ნახევარდაცვაზე უუნაროდ გამოვჩნდე. ან კუმანზე. დესტის დაყენება და დემბელეს გამცველება რა მოიგონა საუთემპტონში ეგონა უცებ თავი. ასე უცებ შემოაგდო დესტი რეალთან და მოწყვეტილიიყო გუნდს , დღეს მოწყვეტილიიყო და თან წინაც ვერ ადიოდა. . ნუ 2 კაცი ჩაასამარა დაცვაში მარჯვნივ და მბაპემ ჰეთრიკი შეგვისრულა ადრე იქეთ ვუშვებოდით მასე სხვა გუნდებს :)))(
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    წევრი [?]
    #597 17 თებერვალი 2021 02:51
    0
    ციტატა: Clever liar
    როცა გუნდი უფსკრულშია მაშინ უნდა წაიყვანო მატჩი, როცა არ გყავს გუნდი, შენ შენით დადგები გუნდის შუაგულში და დაანახებ ყველას რო შენ თვითონ ხარ გუნდი, ეგ არის გუნდის ლიდერის ფუნქცია, გმირები მხოლოდ გამარჯვებულებს კიარ ყავთ ომში, დამარცხებულებსაც ყავთ, მაგრამ არა ვინუჟდენი განწირულების სახით, არამედ გმირული მოქმედებების რანგით. დიდიხანია მივეჩვიეთ რომ მესი მხოლოდ იქ არის გმირი, რომელ მატჩებშიც მინგესაც დუბლავს და მესის აპრავდანია მისი ასაკის გამო მეტს რას თხოვო, ზედმეტად არასერიოზულად მიმაჩნია.. მესმის ასეთ გუნდში ძნელია მოტივაცია და მონდემება მარა თუ პირველი მოტივატორი თვითონ არ იქნა დემბელეს რა მოვთხოვო. მესიმ თამაში მბაპეს პირველივე გოლზე დაასრულა, თითქოს იქვე შეეგუა მატჩი როგორაც დასეულდებოდა და მე ეა მაწუხებს მხოლოდ მისგან.



    მესისგან გმირობა რა იქნებოდა ამ მატჩში აბა მითხარი?
    წევრი [?]
    #596 17 თებერვალი 2021 02:51
    0
    ამას ფეხბურთი ქვია საერთოდ რასაც ესენი თამაშობენ? დაცვა და ნახევარდაცვა არ არსებობს და შეტევას რა უნდა მოთხოვო. მესისაც აღარ შეუძლია ამდენი თორე როცა შეეძლო დახეული ყავდა ყველა და ყველაფერი.ბურთი ვერ ამოაქვთ ელემენტარული თუ მესი არ ჩამოვიდა, დემბელესაც რა უნდა მოთხოვო რაც დაავალა კუმანმა იმას აკეთებდა. პარიზელებმა კარგად ითამაშეს და მოიგესო ახლა იტყვიან,მოიგებდნენ აბა რას იზამდნენ ნახევარდაცვა და დაცვა არაა მოედანზე ფაქტიურად მბაპემაც რაც გაიტანა ყველა მცველების შეცდომა იყო დიდი არაფერი არ უთამაშია ისეთ სიტუაციაში ტოვებდნენ რო იქედან ყველა შემთხვევაში გაიტანდა.

    დასკვნა:გუნდში დიდი ცვლილებებია საჭირო.
    ფანი [?]
    #595 17 თებერვალი 2021 02:47
    3
    როცა გუნდი უფსკრულშია მაშინ უნდა წაიყვანო მატჩი, როცა არ გყავს გუნდი, შენ შენით დადგები გუნდის შუაგულში და დაანახებ ყველას რო შენ თვითონ ხარ გუნდი, ეგ არის გუნდის ლიდერის ფუნქცია, გმირები მხოლოდ გამარჯვებულებს კიარ ყავთ ომში, დამარცხებულებსაც ყავთ, მაგრამ არა ვინუჟდენი განწირულების სახით, არამედ გმირული მოქმედებების რანგით. დიდიხანია მივეჩვიეთ რომ მესი მხოლოდ იქ არის გმირი, რომელ მატჩებშიც მინგესაც დუბლავს და მესის აპრავდანია მისი ასაკის გამო მეტს რას თხოვო, ზედმეტად არასერიოზულად მიმაჩნია.. მესმის ასეთ გუნდში ძნელია მოტივაცია და მონდემება მარა თუ პირველი მოტივატორი თვითონ არ იქნა დემბელეს რა მოვთხოვო. მესიმ თამაში მბაპეს პირველივე გოლზე დაასრულა, თითქოს იქვე შეეგუა მატჩი როგორაც დასეულდებოდა და მე ეა მაწუხებს მხოლოდ მისგან.
    Culé [?]
    #594 17 თებერვალი 2021 02:42
    0
    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: Bakero
    ყველა კონკრეტულ შეხვედრას თავისი დრამატურგია აქვს დღევანდელ თამაშში ჩვენთვის კულმინაცია მესის პასი იყო დემბელეზე ! ჩვენთვის გადამწყვეტ მომენტში ისევ ვერ გაიტანა უკვე მერამდენედ ! მერე მბაპემ ყველაფერი ლოგიკურად დაალაგა ! .....სულ რომ ყველაფერს თავი დავანებოთ კუმანმა ეს თამაში მოედანზე გასვლამდე გასახდელში წააგო !!! რატომ ? აღარ დავწერ თითქმის ყოველმა მეორემ თქვა რატომ აირჩია ეს ! ის რაც აირჩია

    მაგის ყიდვის საათი მო***ნ. ტიპი მძულს. იმიტო კიარ მძულს რო გამაზა. იმიტო მძულს როგორც დაარტყა

    არადა რამხელა ბედის ირონიაა არჩევანი რომ გაქვს მბაპე იყიდო თუ დემბელე და დემბელეს რომ აირჩევ laughing laughing laughing
    წევრი [?]
    #593 17 თებერვალი 2021 02:42
    0
    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: Clever liar
    გავიგეთ რო კუმანი პიტალო ტაქტიკოსია, ვერ დაალაგა სქემა ან გადააწყო მატჩში მარა მესის ფუნქცია რა არის ასეთ თამაშებში, პენლის დარტყმა? ჩვენც შევხედეთ რო პოზიციურად იმდენად ცუდად იდგა, არა მეტოქემ არამედ საკუთარმა გუნდმა გამოთიშა თამაშიდან, მარა ვსო? ასეთი მორჩილია მწვრთნელის დავალებაზე რო ტრაკი ვერ ჩამოწია მოედნის შუაგულში? ვინ ითხოვს მისგან პრესინგს, ვინ ითხოვს 40 მეტრიან დრიბლინგს ან ჰეთტრიკს ასეთ მატჩებში? თუმცა მონდომებაც კაი საქონელია.. თუ არუნდა და შეეეცი თუგინდა, აქედან კიარა გვერდით ვერ ეხმარებიან ფეხბურთელები როცა ტრაკში აქ თავი ჩარგული

    პენალტის მერე არ შეუქმნა დემბელეს მომენტი? გრიზმანს მე მივეცი პასი? ანუ როცა გუნდს არაფერი არ გამოსდის ისეთი მომენტის შექმნა არაფერია ? :დ რანაირი მომენტი ჭირდება ბარსელონას ფორვარდს რო კარში ადამიანურად დაარტყას მითხარი ერთი შენ


    დედას გეფიცები ამნაირზე რო არ დაგიციტირო არ შემიძლია სად უყურე ფეხბურთს ძმაო მაგ 35 წლის ფეხბურთელმა მაგ სიარულით შექმნა 4 მომენტი რომელსაც უნდა გამოყენება მაგრამ რატომღაც ვერ ხედავთ ამას,იმ გრიზმანის დემბელეს, პალასიოს და იგუაინის დედას შე ვე ცი მე რო ასეთი კაცია დაფასება არააკ უმეტეს კულეს.
    Culé [?]
    #592 17 თებერვალი 2021 02:39
    1
    ციტატა: Bakero
    ყველა კონკრეტულ შეხვედრას თავისი დრამატურგია აქვს დღევანდელ თამაშში ჩვენთვის კულმინაცია მესის პასი იყო დემბელეზე ! ჩვენთვის გადამწყვეტ მომენტში ისევ ვერ გაიტანა უკვე მერამდენედ ! მერე მბაპემ ყველაფერი ლოგიკურად დაალაგა ! .....სულ რომ ყველაფერს თავი დავანებოთ კუმანმა ეს თამაში მოედანზე გასვლამდე გასახდელში წააგო !!! რატომ ? აღარ დავწერ თითქმის ყოველმა მეორემ თქვა რატომ აირჩია ეს ! ის რაც აირჩია

    მაგის ყიდვის საათი მო***ნ. ტიპი მძულს. იმიტო კიარ მძულს რო გამაზა. იმიტო მძულს როგორც დაარტყა
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    წევრი [?]
    #591 17 თებერვალი 2021 02:38
    0
    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: Shavshika
    ციტატა: marco reus 11
    იმაზე არ არის რო 34 წლის მესი ენაგადმოოგდებული არ აპრესინგებდა. მაგი 25 წლისას არ გაუკეთებია და დედას უ***ვდა ყველას. ბურთს ვერ იჭერს ნახევარდაცვა 2 წუთითაც რაის სირბილზე მელაპარაკებით . ვერანაირ დალაგებულ თამაშს გუნდი ვერ გვთავაზობს ,პედრი ბავშვია , დეიონგი ვერ ასრულებს იმას რაც ავალია და ბუსკეცი ქეთინოდ იქცა. დაცვა პანიკაშია. ასეთ დროს ნახევარმომენტი ან მომენტი რო შეგექმნება მაქსიმალური უნდა გამოწურო და გაიტანო ,იმიტო რო მეტოქე დალაგებულად გეთამაშება და იასნა მეტ მომენტს შეგიქმნის, . ჩვენ კიდე ვერ გავიტანეთ გრიზმანს არ გაუმართლა ვიტყოდი და დემბელე *ლეა. ვსო მერე რაც მოხდა კი ანხეთ 2 წუთში აქეთ გავუშვით. გუნდი ფეხბურთს ვერ თამაშობს ძლიერ გუნდებთან ვაბშე აზრზე ხართ რას ლაპარაკობთ ? რაის ფორვარდმა არ ირბინა ხალხო სირბილში გაიბერა დემბელე და დაცვაში ქონდა ერთი ორი წესიერი მომენტი თორე მარგი ქმედება 0 . სირბილი საჭიროა მარა თამაშს რო ვერ ალაგებს გუნდი უდაცვოდ და უნახევარდაცვოდ არის ვერაფერს მიაღწევს ის ,ასე შერცხვება ყოველწელს


    ერთი დალაგებული აზრი წავიკითხე დღეს აქ შენგან ძმაო, ამ დაცვას აჯ ვამს ყველა და იმას არ უყურებენ რო ნახევარდაცვა ფაქტიურათ არააა და მთლიანათ დაცვას აწვება ყველაფერი ისიც როგორ დაცვალ ლენგლე და დესტი,რას ითხოვთ მეტს ა ვერ გავიგე, მესიზე როგორ გიბრუნდება ელა საერთოთ პენალის ეპიზოდი მისი იყო დემბელეს ეპიზოდი და გრიზმანის ეპიზოდი თამაშში სამი კარგი მომენრი მოქცა და ერთი უნდა შეაგდო მაინც, აბა 35 წლის კაცისგან რას ითხოვთ მეტა.

    ფეხბურთს ისეთი ხალხი აფასებს აქ რო მინიზე კედელს ურტყამენ ბურთს და უკან უბრუნდებათ იმის იქეთ ფეხბურთი არ უთამაშიათ . მითამაშია ფეხბურთი და ვიცი როგორი თამაშია ვის რა როლი აქ იმ 11 კაცში . ჩვენ რითიც ყველას ვჯობდით იმაში ახლა ყველაზე უკან ვართ. ფაქტია ეს სამწუხაროდ ,ჩვენი ნახევარდაცვა უუნაროა.დაცვა ბაზარი არაა სუსტი გვყავს, მარა ნახევარდაცვაც ზედ ემატება. 3 მომენტი შეგვქმნა და სამივეში ერია მესი. ოთხი უფრო სწორად ის ჯარიმაც მესიმ გააკეთა, ნუ ვერ გაიტანა ეგ თუ დანაშაულია არ ვიცი ჯარიმის ვერ გატანა. მე გეტყვი ახლა აამათი პრეტენზიები როგო ჯღერს. მესიმ რატო არ მოატყყუა მარტომ 4 კაცი და რატო არ გაიტანა უჟილკო ჩაჯმული ეგ. 34 წლის კაცი :D . დემბელეს რო მიუტანა პენალტის ნიშნულთან ბურთი რატო ვერ დაარტყა დემბელემ :დდდ



    მაგაზე ვგიჟდები ეგეთები რო იწერება აქ რო მესიმ ჩაი ჯვა და ეგეთები მინდა შემოვვარდე და მივლეწ მოვლეწო ყველაფერი😁
    Culé [?]
    #590 17 თებერვალი 2021 02:35
    0
    ყველა კონკრეტულ შეხვედრას თავისი დრამატურგია აქვს დღევანდელ თამაშში ჩვენთვის კულმინაცია მესის პასი იყო დემბელეზე ! ჩვენთვის გადამწყვეტ მომენტში ისევ ვერ გაიტანა უკვე მერამდენედ ! მერე მბაპემ ყველაფერი ლოგიკურად დაალაგა ! .....სულ რომ ყველაფერს თავი დავანებოთ კუმანმა ეს თამაში მოედანზე გასვლამდე გასახდელში წააგო !!! რატომ ? აღარ დავწერ თითქმის ყოველმა მეორემ თქვა რატომ აირჩია ეს ! ის რაც აირჩია
    Culé [?]
    #589 17 თებერვალი 2021 02:32
    1
    ციტატა: Clever liar
    გავიგეთ რო კუმანი პიტალო ტაქტიკოსია, ვერ დაალაგა სქემა ან გადააწყო მატჩში მარა მესის ფუნქცია რა არის ასეთ თამაშებში, პენლის დარტყმა? ჩვენც შევხედეთ რო პოზიციურად იმდენად ცუდად იდგა, არა მეტოქემ არამედ საკუთარმა გუნდმა გამოთიშა თამაშიდან, მარა ვსო? ასეთი მორჩილია მწვრთნელის დავალებაზე რო ტრაკი ვერ ჩამოწია მოედნის შუაგულში? ვინ ითხოვს მისგან პრესინგს, ვინ ითხოვს 40 მეტრიან დრიბლინგს ან ჰეთტრიკს ასეთ მატჩებში? თუმცა მონდომებაც კაი საქონელია.. თუ არუნდა და შეეეცი თუგინდა, აქედან კიარა გვერდით ვერ ეხმარებიან ფეხბურთელები როცა ტრაკში აქ თავი ჩარგული

    პენალტის მერე არ შეუქმნა დემბელეს მომენტი? გრიზმანს მე მივეცი პასი? ანუ როცა გუნდს არაფერი არ გამოსდის ისეთი მომენტის შექმნა არაფერია ? :დ რანაირი მომენტი ჭირდება ბარსელონას ფორვარდს რო კარში ადამიანურად დაარტყას მითხარი ერთი შენ
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    წევრი [?]
    #588 17 თებერვალი 2021 02:28
    0
    პსჯ არაა იმდენად ძლიერი რომ ასე განადგურდე ბარსაა ძაან სუსტი
    ლილე არის პირველ ადგილას, რომელსაც იმდენივე აქვს გაშვებული რამდენიც პსჯს იქიდან ვინმე ვიყიდოთ ესენი ყველა გაყიდონ.
    8-2 რომ წააგებ და მარტო დესტს რომ იყიდი და ბრეთვაიტს 9 ნომერს რომ მისცემ
    კუმანი არასდროს იყო კაი მწვრთნელი სადაც იყო გააგდეს და აქაც გააგდებენ მალე
    ფანი [?]
    #587 17 თებერვალი 2021 02:28
    2
    გავიგეთ რო კუმანი პიტალო ტაქტიკოსია, ვერ დაალაგა სქემა ან გადააწყო მატჩში მარა მესის ფუნქცია რა არის ასეთ თამაშებში, პენლის დარტყმა? ჩვენც შევხედეთ რო პოზიციურად იმდენად ცუდად იდგა, არა მეტოქემ არამედ საკუთარმა გუნდმა გამოთიშა თამაშიდან, მარა ვსო? ასეთი მორჩილია მწვრთნელის დავალებაზე რო ტრაკი ვერ ჩამოწია მოედნის შუაგულში? ვინ ითხოვს მისგან პრესინგს, ვინ ითხოვს 40 მეტრიან დრიბლინგს ან ჰეთტრიკს ასეთ მატჩებში? თუმცა მონდომებაც კაი საქონელია.. თუ არუნდა და შეეეცი თუგინდა, აქედან კიარა გვერდით ვერ ეხმარებიან ფეხბურთელები როცა ტრაკში აქ თავი ჩარგული
    Culé [?]
    #586 17 თებერვალი 2021 02:27
    1
    ციტატა: Shavshika
    ციტატა: marco reus 11
    იმაზე არ არის რო 34 წლის მესი ენაგადმოოგდებული არ აპრესინგებდა. მაგი 25 წლისას არ გაუკეთებია და დედას უ***ვდა ყველას. ბურთს ვერ იჭერს ნახევარდაცვა 2 წუთითაც რაის სირბილზე მელაპარაკებით . ვერანაირ დალაგებულ თამაშს გუნდი ვერ გვთავაზობს ,პედრი ბავშვია , დეიონგი ვერ ასრულებს იმას რაც ავალია და ბუსკეცი ქეთინოდ იქცა. დაცვა პანიკაშია. ასეთ დროს ნახევარმომენტი ან მომენტი რო შეგექმნება მაქსიმალური უნდა გამოწურო და გაიტანო ,იმიტო რო მეტოქე დალაგებულად გეთამაშება და იასნა მეტ მომენტს შეგიქმნის, . ჩვენ კიდე ვერ გავიტანეთ გრიზმანს არ გაუმართლა ვიტყოდი და დემბელე *ლეა. ვსო მერე რაც მოხდა კი ანხეთ 2 წუთში აქეთ გავუშვით. გუნდი ფეხბურთს ვერ თამაშობს ძლიერ გუნდებთან ვაბშე აზრზე ხართ რას ლაპარაკობთ ? რაის ფორვარდმა არ ირბინა ხალხო სირბილში გაიბერა დემბელე და დაცვაში ქონდა ერთი ორი წესიერი მომენტი თორე მარგი ქმედება 0 . სირბილი საჭიროა მარა თამაშს რო ვერ ალაგებს გუნდი უდაცვოდ და უნახევარდაცვოდ არის ვერაფერს მიაღწევს ის ,ასე შერცხვება ყოველწელს


    ერთი დალაგებული აზრი წავიკითხე დღეს აქ შენგან ძმაო, ამ დაცვას აჯ ვამს ყველა და იმას არ უყურებენ რო ნახევარდაცვა ფაქტიურათ არააა და მთლიანათ დაცვას აწვება ყველაფერი ისიც როგორ დაცვალ ლენგლე და დესტი,რას ითხოვთ მეტს ა ვერ გავიგე, მესიზე როგორ გიბრუნდება ელა საერთოთ პენალის ეპიზოდი მისი იყო დემბელეს ეპიზოდი და გრიზმანის ეპიზოდი თამაშში სამი კარგი მომენრი მოქცა და ერთი უნდა შეაგდო მაინც, აბა 35 წლის კაცისგან რას ითხოვთ მეტა.

    ფეხბურთს ისეთი ხალხი აფასებს აქ რო მინიზე კედელს ურტყამენ ბურთს და უკან უბრუნდებათ იმის იქეთ ფეხბურთი არ უთამაშიათ . მითამაშია ფეხბურთი და ვიცი როგორი თამაშია ვის რა როლი აქ იმ 11 კაცში . ჩვენ რითიც ყველას ვჯობდით იმაში ახლა ყველაზე უკან ვართ. ფაქტია ეს სამწუხაროდ ,ჩვენი ნახევარდაცვა უუნაროა.დაცვა ბაზარი არაა სუსტი გვყავს, მარა ნახევარდაცვაც ზედ ემატება. 3 მომენტი შეგვქმნა და სამივეში ერია მესი. ოთხი უფრო სწორად ის ჯარიმაც მესიმ გააკეთა, ნუ ვერ გაიტანა ეგ თუ დანაშაულია არ ვიცი ჯარიმის ვერ გატანა. მე გეტყვი ახლა აამათი პრეტენზიები როგო ჯღერს. მესიმ რატო არ მოატყყუა მარტომ 4 კაცი და რატო არ გაიტანა უჟილკო ჩაჯმული ეგ. 34 წლის კაცი :D . დემბელეს რო მიუტანა პენალტის ნიშნულთან ბურთი რატო ვერ დაარტყა დემბელემ :დდდ
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გულშემატკივარი [?]
    #585 17 თებერვალი 2021 02:24
    3
    გუნდს ჭირდება სასწრაფოდ უმაღლესი დონის ცენტრალური მცველი და შეუწყვილდება არაუხო იქ არაა პრობლემა მაგ ბიჭის მჯერა ძალიან. ფლანგის მცველები ორივე მხრიდან, დესტი სკამზე, ალბა ელექტრო სკამზე (ტიპი ჯოისტიკი რო იყოს მარტო სირბილი და მესიზე პასი ექნებოდა კნოპკებად, მეტი არაფერი არ იცის), ნახევარდაცვაში გვინდა 2 უმაღლესი დონის ნახევარმცველი, ერთი შემტევი კრეატიული 8-იანი და მეორე უფრო კლასიკური 6-იანი. საყრდენზე კი გვყავს კაი კაცი (პედრი სკამზე აუცილებლად პატარაა ჯერ და გამოუცდელი). აი შეტევაში კიდე დიდი ალბათობით მესის შემცვლელი დაგვჭირდება წლის ბოლოს და ჰაალანდი აუცილებლად. მწვრთვნელად ნაგელსმანი დაგვხატავდა.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.