გუნდი "პარი სენ-ჟერმენთან" მატჩისთვის მზადაა

გუნდი "პარი სენ-ჟერმენთან" მატჩისთვის მზადაა

"ბარსელონასა" და "პარი სენ-ჟერმენის" შეხვედრა, ხვალ "კამპ ნოუზე" გაიმართება, მატჩი თბილისის დროით 23:55 საათზე დაიწყება. რონალდ კუმანის გუნდმა ფრანგების მსგავსად სრული დატვირთვით ივარჯიშა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 16 თებერვალი 2021 13:44
    0
    ბრეიტვეიტი დავინახე, ნუთუ იქნება, გვეშველა ხალხოოო satisfied
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 16 თებერვალი 2021 01:49
    1
    აბა თქვენ იცით ლომებო ვამოოოოს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #14 16 თებერვალი 2021 00:52
    1
    ხვალ ნაღდად მოვიგებთ! მთავარია ისეთი ანგარიშით მოვიგოთ ,რომ პარიზში თვითდაჯერებული ვიყოთ! რა სასტავი ყავს პსჟს? და რითი ჯობია ბარსას? მითუმეტეს ნეიმარი და სიმაღლის არ ეყოლებათ.მთავარია ჩვენ ახალგაზრდა გუნდმა არ დაკარგოს კონცენტრაცია.
    ფანი [?]
    #13 15 თებერვალი 2021 23:29
    1
    ციტატა: Norman Bates
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    ციტატა: Bobi
    ხვალ აუცილებლად უნდა მოიგოს გუნდმა, თორემ ამ დაცვით გასვლაზე შესატევი თუ ექნება საშინელება მოხდება უბრალოდ 😨

    ბაიერნს რომ შევხვდეთ ისევ გიფიქრიათ? 8-2ზე რაც გვყავდა იმაზე უარესი გუნდი გვყავს ;დ ახლა არ დაიწყოთ პედრი და ტრინკაუზე საუბარი)

    რითი იყო ამ გუნდზე უკეთესი 8-2 ის დროინდელი გუნდი ? ვიდალით ? თუ სუარესით რომელმაც 4-1ს რომ ვავგებდით მაშინ გაიტანა და "დაგვაბრუნა" თამაშში :დ

    არაფრით არ იყო უკეთესი. გადაბერებული და ბალასტით სავსე გუნდი იყო. ნაწილი ნაგვისა მოვიშორეთ მაგრამ კიდევ ბევრი დაგვრჩა. პლუს ამას აღმოვაჩინეთ პედრი და არაუხო.

    +1
    გულშემატკივარი [?]
    #12 15 თებერვალი 2021 23:29
    1
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    ციტატა: Bobi
    ხვალ აუცილებლად უნდა მოიგოს გუნდმა, თორემ ამ დაცვით გასვლაზე შესატევი თუ ექნება საშინელება მოხდება უბრალოდ 😨

    ბაიერნს რომ შევხვდეთ ისევ გიფიქრიათ? 8-2ზე რაც გვყავდა იმაზე უარესი გუნდი გვყავს ;დ ახლა არ დაიწყოთ პედრი და ტრინკაუზე საუბარი)

    რითი იყო ამ გუნდზე უკეთესი 8-2 ის დროინდელი გუნდი ? ვიდალით ? თუ სუარესით რომელმაც 4-1ს რომ ვავგებდით მაშინ გაიტანა და "დაგვაბრუნა" თამაშში :დ

    არაფრით არ იყო უკეთესი. გადაბერებული და ბალასტით სავსე გუნდი იყო. ნაწილი ნაგვისა მოვიშორეთ მაგრამ კიდევ ბევრი დაგვრჩა. პლუს ამას აღმოვაჩინეთ პედრი და არაუხო.
    რედაქტორი [?]
    #11 15 თებერვალი 2021 23:28
    0
    ციტატა: NEYBarca
    რითი იყო ამ გუნდზე უკეთესი 8-2 ის დროინდელი გუნდი ? ვიდალით ? თუ სუარესით რომელმაც 4-1ს რომ ვავგებდით მაშინ გაიტანა და "დაგვაბრუნა" თამაშში :დ

    და ეს გუნდი რითია უკეთესი? პედრი+ტრინკაუ+დესტი+კუმანით? ვალვერდე იმ თამაშს ბაიერნთან 1-3 ან 1-4 წააგებდა
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d
    Culé [?]
    #10 15 თებერვალი 2021 23:27
    0
    ისე გოგიებიდანაც რომ დაემატებინათ ერთი-ორი უფრო მშვიდად ვიქნებოდით😂 ისინი მართლა გამოკლავენ ამ პესეჟეს🤣
    ფანი [?]
    #9 15 თებერვალი 2021 23:25
    0
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    ციტატა: Bobi
    ხვალ აუცილებლად უნდა მოიგოს გუნდმა, თორემ ამ დაცვით გასვლაზე შესატევი თუ ექნება საშინელება მოხდება უბრალოდ 😨

    ბაიერნს რომ შევხვდეთ ისევ გიფიქრიათ? 8-2ზე რაც გვყავდა იმაზე უარესი გუნდი გვყავს ;დ ახლა არ დაიწყოთ პედრი და ტრინკაუზე საუბარი)

    რითი იყო ამ გუნდზე უკეთესი 8-2 ის დროინდელი გუნდი ? ვიდალით ? თუ სუარესით რომელმაც 4-1ს რომ ვავგებდით მაშინ გაიტანა და "დაგვაბრუნა" თამაშში :დ
    გულშემატკივარი [?]
    #8 15 თებერვალი 2021 23:24
    3
    ჩვენ ბარსელონას ფანები ვართ ტო რა გჭირთ რამხელა პესიმიზმია აქ მოიხოდეთ👌👌👌
    რედაქტორი [?]
    #7 15 თებერვალი 2021 23:22
    0
    ციტატა: me da barca
    ძალიან დიდი როლი ეკისრება ხვალ მესის და ყველამ მხარი უნდა აუბას.

    უკვე დამესიზმრა ასეთი კადრი: მესი ერთი-ერთზე ტოვებს დემბელეს მეკარესთან და იმბეცილი აცილებს xD
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d
    წევრი [?]
    #6 15 თებერვალი 2021 23:22
    1
    მოკლედ უკან დასახევი გზა არ გვაქ ბიჭებო ბურთი უნდა დავავიწყოთ ამ მზეებს ☝️
    --------------------
    - ტერ შტეგენი საუკეთესოა ვინც მე ბარსას კარში მინახავს ❤
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 15 თებერვალი 2021 23:20
    2
    ძალიან დიდი როლი ეკისრება ხვალ მესის და ყველამ მხარი უნდა აუბას.
    რედაქტორი [?]
    #4 15 თებერვალი 2021 23:20
    0
    ციტატა: Bobi
    ხვალ აუცილებლად უნდა მოიგოს გუნდმა, თორემ ამ დაცვით გასვლაზე შესატევი თუ ექნება საშინელება მოხდება უბრალოდ 😨

    ბაიერნს რომ შევხვდეთ ისევ გიფიქრიათ? 8-2ზე რაც გვყავდა იმაზე უარესი გუნდი გვყავს ;დ ახლა არ დაიწყოთ პედრი და ტრინკაუზე საუბარი)
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d
    გულშემატკივარი [?]
    #3 15 თებერვალი 2021 23:17
    5
    პიკე არაა ვიღაც რიგითი ფეხბურთელი მერე რა რომ ბევრი გაუცდა.! ასნავნოიში უნდა იყოს.... ჩემთვის ის მსოფლიოს საუკეთესო მცველია... ასაკში ცოტა მოუკლო მაგრამ ის პიკეა... პიკეს საუკეთესო წლები რომ მახსენდება გამოექანოს ვანდაიკი და რამოსი ერთად და ზედ ბონუჩი მოყვეს კიდე❗
    Culé [?]