მაურისიო პოჩეტინო: "ბარსელონა" გამარჯვებისთვისაა შექმნილი

მაურისიო პოჩეტინო: "ბარსელონა" გამარჯვებისთვისაა შექმნილი

"პარი სენ-ჟერმენის" მთავარი მწვრთნელი, მაურისიო პოჩეტინო, ჩემპიონთა ლიგის 1/8 ფინალში "ბარსელონასთან" დაპირისპირების წინ კომენტარს აკეთებს. 

"პარი სენ-ჟერმენს" გასულ წელს შესაძლებლობა ჰქონდა [ჩემპიონთა ლიგის მოგება] მიეღწია იმ მიზნამდე, რაზეც 50 წელია ოცნებობს. ჩვენ კიდევ ერთი შანსი გაგვიჩნდა. რათა საქმეები კარგად წარიმართოს, ნაბიჯ-ნაბიჯ სვლაა საჭირო. ყველაფერი რთული იქნება, თავდაპირველად "ბარსელონას" უნდა შევხვდეთ. 

მე ვაკვირდებოდი "ბარსელონას" ევოლუციას კუმანის ხელმძღვანელობით. თავდაპირველად ამას სახლიდან, ლონდონში ვაკვირდებოდი. გასაგებია, რომ გუნდი ახალ თავს იწყებს. რონალდ კუმანი მოსვლის დღიდან მუშაობს, რათა გუნდმა მაქსიმუმს მიაღწიოს. ახლა, შვიდი თვის შემდეგ რონალდმა იდეები გააცოცხლა და გუნდმა იცის, რა სურს მწვრთნელს. მე ვხედავ შეკრულ კოლექტივს მკაფიო იდეებითა და საოცარი ფეხბურთელებით. 

ამ გუნდს ბრძოლა შეუძლია და შექმნილია გამარჯვებისთვის. მათი აზროვნება გამარჯვებისკენაა მიმართული, ისევე, როგორც ყველა დიდი კლუბის. იგივე სიტუაციაა პსჟ-შიც - ჩვენც გვსურს ბრძოლა და გამარჯვება. 

რა თქმა უნდა, ჩვენ გვჭირდება მკაფიო სქემები და იდეები იმის შესახებ, თუ როგორ უნდა შევუტიოთ და როგორ შევუშალოთ ხელი შეტევაში "ბარსელონას". ვიმედოვნებთ, მოთამაშეები თავიანთ საქმეს შეასრულებენ.",

- პოჩეტინოს სიტყვებს უეფას ოფიციალური საიტი ციტირებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 15 თებერვალი 2021 00:01
    1
    დიპლომატიური სკოლა გაუვლია ამ ფერმერს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 14 თებერვალი 2021 21:26
    1
    დაგასამარებთ ზეგ მოედანზე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #9 14 თებერვალი 2021 20:04
    0
    ისეთ შთაბეჭდილებას ტოვებს ვალენსიას თამაში თითქოს ფოთის კოლხეთია და არც შეტევაში ვარგა და არც დაცვაში. როგორი უსუსურობაა ეს რა არის.
    Culé [?]
    #8 14 თებერვალი 2021 19:23
    4
    მათავარია დაცვაამ იყოჩაღოს და ყველაფერი კარად იქნება
    ფანი [?]
    #7 14 თებერვალი 2021 19:12
    1
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Konrad de la Fuente
    კაროჩე რას აღარ წაიკითხავ, თურმე კროსი ინიესტაზე და ხავიზე დიდი იგროკია 😂

    მადრიდისტებს ნუ უსმენთ დაპროგრამებულია ყველა რეალის გარდა ვერაფერს და ვერავის ხედავენ😅😂😂😂

    კუამნამ დურანტულაა თუ სირანტულა უნდა ჩააკმენდინოს ხმა ზიდანის ბულკი ოსასუნაც არაა და შენი კეთილები მოვხან კუმან თუ რეალი არიხმარო მაგრამ ჯერ ეს მეორე ლუზერი ქათამი იხმარე 17 ში

    კროსი და მოდრიჩი რო იქნებიან ინის და ხავის გვერდზე იმ ფეხბურთის დდშვ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 14 თებერვალი 2021 19:03
    2
    მე მგონი ობიექტურად შანსები 50/50-ეა. ვინც მეტს იმოძრავებს იმას მეტი შანსი ექნება.იმედია გოლის შემდეგ სკუთარ მოედანზე პასაობას აღარ დავიწყებთ. და არც ტერ შტეგენს გადავტვირთავთ.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 14 თებერვალი 2021 18:47
    1
    ამ რეალს დღეს ვალენსიამ უნდა მოუგოს. მიუხედავად იმისა რომ არც ვალენსიაა წელს კარგი მაინც მინიმუმ ქულა უნდა აიღოს ვალენსიამ.
    Culé [?]
    #4 14 თებერვალი 2021 18:39
    2
    მესის წაუვიდეს თამაში და მალე ვნახავ პესეჟეს უიმედოდ გაბრუნებულს სახლისაკენ 😁💙❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 14 თებერვალი 2021 18:32
    1
    ეს უკვე ბარსაზეა კონცენტრირებული?
    საინტერესოა მბაპე თუ დაკონცერტრირდა ბარსაზე?
    ფანი [?]
    #2 14 თებერვალი 2021 18:29
    1
    კაროჩე რას აღარ წაიკითხავ, თურმე კროსი ინიესტაზე და ხავიზე დიდი იგროკია 😂
    Culé [?]
    #1 14 თებერვალი 2021 18:18
    3
    შენ რომ არ თქვა და აღნიშნო ისედაც ვიცით.თუმცა სიმართლის თქმისთვის იმსახურებ მადლობას.სიმართლე ყოველთვის დასაფასებელია.