ESPN: არაუხოს მცირე დისკომფორტი კვლავ აქვს

ESPN: არაუხოს მცირე დისკომფორტი კვლავ აქვს

"ბარსელონას" ურუგვაელ ცენტრალურ მცველს, რონალდ არაუხოს, კოჭის არეში მცირე დისკომფორტს კვლავ აქვს, იტყობინება ESPN.

გამოცემის თქმით, არაუხო "პარი სენ-ჟერმენთან" სათამაშოდ ყველაფერს აკეთებს. მიუხედავად დისკომფორტისა, მას მოედანზე გასვლის შანსი ისევ აქვს.

რონალდ კუმანის სამწვრთნელო შტაბი საბოლოო გადაწყვეტილებას ხვალინდელი ვარჯიშის შემდეგ მიიღებს.

ასევე, ხვალ გაირკვევა ჟერარ პიკეს თამაშის საკითხიც.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 14 თებერვალი 2021 21:25
    0
    ე ბიჭო შეეშვით არ ღირს გარისკვა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #11 14 თებერვალი 2021 20:07
    0
    არღირს გარისკვა ჯობია მოირჩინოს ტრამვა
    Culé [?]
    #10 14 თებერვალი 2021 20:07
    0
    როგორი საჭიროა მისი ფიზიკური მონაცემები და სისწრაფე მბაპესთან დუელში არადა, მაგრამ არ უღირს ერთი მატჩის გამო ასეთი რისკი
    ფანი [?]
    #9 14 თებერვალი 2021 18:51
    2
    კაროჩე ესე მოურჩენლად თამაშით ჯერ დესტი დაკარგა გუნდა მერე რობერტო და კობია ერთი კვირა მოიცადომ და იქნებ საფრანგეთში ეს და პიკე დადგნენ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 14 თებერვალი 2021 18:15
    2
    ისე ნუ იზამ 1 თვე დაჯდე მერე ან მეტი.
    Culé [?]
    #7 14 თებერვალი 2021 18:13
    4
    ტკივილგამაყუჩებლით თუ შეუძლია ითამაშოს, ოღონდ ტრავმის გახანგრძლივების შანსი არ უნდა არსებობდეს. თუარადა სჯობს ბოლომდე მოირჩინოს და განმეორებითში კედელივით იდგეს. იქ უფრო დაგვჭირდება.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 14 თებერვალი 2021 18:05
    1
    არადა პიკეზე დიდი იმედი ამისი მაქვს.
    Culé [?]
    #5 14 თებერვალი 2021 18:04
    4
    ისე პსჟს ფანები ნახეთ რა ბანერით მოძრაობენ?? ბანერზე წერია: Pu^ta barca. ცენზურის დარღვევაში არ ჩამითვალოთ! ეგ მართლა #$%-ები!! ამის მერე მეფემ მინიმუმ მიაჰეთტრიკოს უნდა!! და დუდი ანგარიშით უნდა მოვიგოთ. 😡😡 როგორი გუნდიცაა ისეთივე გულშემატკივრები ყავთ სოფლელებს.😡😡
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #4 14 თებერვალი 2021 18:04
    0
    არ გარისკავ ლენგლე და უმტიტი გინდ ყოფილან გინდ არა,გარისკავ და ტრავმის გართულების საშიშროება ემუქრებათ ამასაც და პიკესაც.არადა ორივე საჭიროა.
    წევრი [?]
    #3 14 თებერვალი 2021 18:00
    2
    უნდა გაირისკოს უეჭველი ამის გარეშე ამოგვტენიან
    Culé [?]
    #2 14 თებერვალი 2021 17:53
    4
    უმტიტი არ განმეორდეს!! ჯობს სკამზე იჯდეს თუ არ შეილება თამაში!! კარიერა ან დაენგრეს ერთი ტამაშის გამო!!!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    გულშემატკივარი [?]
    #1 14 თებერვალი 2021 17:43
    3
    თუ დისკომფორტი აქვს არ ღირს გარისკვად, მეორე თამაში წინაა, ახლა აზრი არაქვს, მაინც ვერავინ აუწყობს დაცვაში და ტყუილად უნდა გაიმიზეზოს ტრავმა