სამშაბათის მოსვლას სულმოუთქმელად ველოდებით - პუჩი

სამშაბათის მოსვლას სულმოუთქმელად ველოდებით - პუჩი

ცოტა ხნის წინ დასრულდა შეხვედრა, რომელშიც კატალონიის "ბარსელონა" "ალავესს" დაუპირისპირდა და ანგარიშით, 5-1 სძლია. მატჩის შემდეგ რიკი პუჩი ჟურნალისტებთან საუბრობს:

ლა ლიგაში ზედიზედ 7 მატჩის მოგება ჩვენს ამჟამინდელ ფორმაზე ბევრს ამბობს. ბუსკეტსთან ერთად თავს ძალიან კომფორტულად ვგრძნობ. ასევე, დღეს მორიბა კარგად მეხმარებოდა, მას შესანიშნავი მომავალი აქვს.
ძალიან ბედნიერი ვარ და მინდა, რომ კუმანს მოცემული სათამაშო დროისათვის დიდი მადლობა გადავუხადო.
სამშაბათის მოსვლას სულმოუთქმელად ველოდებით.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 14 თებერვალი 2021 11:21
    3
    ყოჩაღ ამას, თავისი შრომით დაუმტკიცა კუმანს, რომ ეკუთვნოდა სათამაშო დრო.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 14 თებერვალი 2021 10:59
    2
    წარმატებები💪💪💪
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 14 თებერვალი 2021 03:01
    5
    პსჟ ალავესი არ გეგონოს შვილო.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 14 თებერვალი 2021 02:46
    1
    ეს დესტი და ფრენკი რო დგანან ერთად როგორ ლაღად მოქმედებს გუნდი ცენტრში ❤️❤️
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    [?]
    #7 14 თებერვალი 2021 02:42
    2
    ციტატა: გოგიბერიძე
    ციტატა: Barca for life
    ციტატა: გოგიბერიძე
    შენ და პედრი რომ იყავით ერთად მოედანზე მაგის მერე გავიდა 3 გოლი (თუ არ ვცდები)

    ორადორჯერ მოუწიათ ერთად საკმაო დროის გატარება, ( გრანადასთან და დღეს ) და ორივე შემთხვევაში ჯერ 5 და დღეს 3 გავიდა.
    ორივე შემტევი და მოაზროვნეა და ვფიქრობ მაგის დამსახურებაა სივრცეებს მარტივად რომ პოულობენ და ლაღად თამაშობენ.
    ერთმანეთსაც კარგად ეწყობიან და ორივე ფლანგი მაგათ ხარჯზე ცოცხალია.
    იმედია კიდევ ძალიან ბევრჯერ ვიხილავთ ერთად.

    დე იონგი პედრი და პუჩი. ეს ტრიო ერთად ძალიან საინტერესო იქნებოდა მომავლისთვის

    ზედმეტად შემტევი ტრიოა, პეპი დააყენებდა, დალხენილ ბარსელონას რომელსაც უკან ძლიერი დაცვა და წინ მინიმუმ მსნ ყავს გარისკავდა და იდეალურიც იქნებოდა მარა დღევანდელ ბარსაში ეგ ტრიო, როცა უკან ლენგლე უმტიტი არიან არ გამოვა. თითქმის დარწმუნებული ვარ გადაღუნავენ დაცვაში. მარა ისე სამივე ბურთთან იდეალური მოპყრობით არი დაჯილდოებული. 2-3 წელი ეგ ტრიო ერთად რო ათამაშო მერე კი გააქრობენ ბურთს. მარა კუმანის ხელში არ გვქონდეს მაგისი იმედი.

    რიკი შენ კიდე ელოლიავე კუმანს, ხელზეც აკოცე რო ნახავ იქნებ კიდე მოგცეს დრო ხშირად :D მარა პსჟ სთან მაინც არ ათამაშებს ჩემი აზრით, თუ ფრენკი ისევ დაცვაში არ დაწია.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 14 თებერვალი 2021 02:22
    2
    ციტატა: Barca for life
    ციტატა: გოგიბერიძე
    შენ და პედრი რომ იყავით ერთად მოედანზე მაგის მერე გავიდა 3 გოლი (თუ არ ვცდები)

    ორადორჯერ მოუწიათ ერთად საკმაო დროის გატარება, ( გრანადასთან და დღეს ) და ორივე შემთხვევაში ჯერ 5 და დღეს 3 გავიდა.
    ორივე შემტევი და მოაზროვნეა და ვფიქრობ მაგის დამსახურებაა სივრცეებს მარტივად რომ პოულობენ და ლაღად თამაშობენ.
    ერთმანეთსაც კარგად ეწყობიან და ორივე ფლანგი მაგათ ხარჯზე ცოცხალია.
    იმედია კიდევ ძალიან ბევრჯერ ვიხილავთ ერთად.

    დე იონგი პედრი და პუჩი. ეს ტრიო ერთად ძალიან საინტერესო იქნებოდა მომავლისთვის
    წევრი [?]
    #5 14 თებერვალი 2021 02:19
    8
    აი რას ნიშნავს ხასიათი

    ტიპს ლამის სკამზეც არ სვავდა კუმანი. მაგრამ იბრძოლა, არ დანებდა და... შეიძლება ასნავნოის იგროკი არაა მაგრამ ფაქტია რომ ბულდოგი უფროდაუფრო ენდობა და გუნდისთვის მნიშვნელოვან ფეხბურთელად ყალიბდება
    ფანი [?]
    #4 14 თებერვალი 2021 02:11
    3
    მეც ვუერთდები შენს მადლობას რაც ამ შემთხვევაში ეკუთვნის კუმანს.
    Culé [?]
    #3 14 თებერვალი 2021 02:07
    3
    კარგად ითამაშე. მარა ერთ მომენტში მესიმ გაბრაზებული თვალებით შემოგხედა პასი რომ ვერ გააკეთე 2-1ზე😁
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #2 14 თებერვალი 2021 02:07
    10
    +11 კმ ირბინა დღეს;
    ფიზიკურად ცუდად არაა მომზადებული, უბრალოდ ბაკლანი არაა
    ხოდავს ახალგაზრდებს ბულდოგი, რაც ძალიან კარგია barca-5 barca-3 barca-5
    გულშემატკივარი [?]
    #1 14 თებერვალი 2021 02:06
    9
    შენ და პედრი რომ იყავით ერთად მოედანზე მაგის მერე გავიდა 3 გოლი (თუ არ ვცდები)