"იუვენტუსს" რონალდუს შემცვლელად ანსუ ფატი სურს - MD

"იუვენტუსს" რონალდუს შემცვლელად ანსუ ფატი სურს - MD

ტურინის "იუვენტუსი" გუნდის ვარსკვლავის, კრიშტიანუ რონალდუს შეცვლას "ბარსელონას" ამომავალი ვარსკვლავით, ანსუ ფატითი ფიქრობს. ამ ინფორმაციას Calciomercato-ზე დაყრდნობით Mundo Deportivo ავრცელებს.

რონალდუ 36 წლის არის. გამორიცხული არაა, რომ პორტუგალიელი ფეხბურთელი უკვე აშშ-ში გადაბარგებასა და კარიერის დასრულებაზე ფიქრობდეს, ტურინელები კი ამისთვის ემზადებიან.

რაც შეეხება ფატის, აშკარაა, რომ ანსუ ერთ-ერთი ის ფეხბურთელია, რომელსაც წინ დიდი მომავალი აქვს და რა გასაკვირია, რომ ევროპის წამყვან კლუბებს მისი გადაბირება უნდოდეთ. გუშინ ავტორიტეტულმა გამოცემა L'Equipe-მა იგი საუკეთესო 20 წლამდე ასაკის ფეხბურთელადაც დაასახელა.

წყაროს ცნობით, "იუვენტუსი" მზადაა, კატალონიელთა 18 წლის ტალანტის გადასაბირებლად ყველაფერი გააკეთოს. ესპანელი შემტევის შეძენა უკვე დიდი ხანია "ბიანკონერის" სპორტული დირექტორს, ფაბიო პარატიჩის უნდა.

იმავე წყაროს ინფორმაციით, "იუვენტუსი" აპირებს "ბარსელონას" ფატის თაობაზე მიმზიდველი შეთავაზება გაუკეთოს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 14 თებერვალი 2021 12:33
    0
    აი რა შეთავაზება უნდა გაუკეთოს საინტერესოა, მახსოვს ამათ მესიც ძალიან უნდოდათ კატალონიის თასზე, რო ნახეს ლეოს თამაში. ეს იმას გავს ბარსას უთხრა კი ხარ კრიზისში, მაგრამ ეს ერთი ფეხბურთელი აქეთ იქნება თუ იქით არა აქვს მნიშვნელობაო?
    გულშემატკივარი [?]
    #18 13 თებერვალი 2021 22:27
    0
    აუ მაგრად ტეხავს დაბერდნენ მესი და რონი :(
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 13 თებერვალი 2021 21:33
    3
    ოოოოჰ ბებიამისისა არ უნდათ? მომინდომეს ფატი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #16 13 თებერვალი 2021 21:30
    1
    აბა ბარსას უფროსობამ არ გაუშვათ შანსი და ბენტანკურში გაუცვალეთ ფატი აი თუ გამიკვირდეს ამ დებილებისგან რააა...
    [?]
    #15 13 თებერვალი 2021 20:26
    1
    კიდე კაი ბართომეუ აღარაა თორე ხო დაყაბულდებოდა 60 მილიონს, დაჟე ქალიშვილს და ცოლს მისცემდა 2-3 ღამით ხურდაში
    წევრი [?]
    #14 13 თებერვალი 2021 19:40
    0
    ბრეიᲗუეიტიც კი მემეტება ᲗქვენᲗვის
    ფანი [?]
    #13 13 თებერვალი 2021 19:37
    0
    ტყემლიანი ორცხობილა ხოარ უნდათ კიდე ჰა? 🤦‍♂️🤣
    გულშემატკივარი [?]
    #12 13 თებერვალი 2021 19:01
    0
    ოკ:))
    გულშემატკივარი [?]
    #11 13 თებერვალი 2021 18:43
    0
    მანამდე არ გეტკინოთ არაფერი ფატი მანდ რო წამოვა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 13 თებერვალი 2021 18:21
    1
    ბანი არ მინდა ავირტყა, თორემ პატატიჩის ვეტყოდი რაც უნდა ქნას.
    მანამდე კი გამოქანდით და ბანანის ქერქზე გასრიალდით შენ და რანიელი.
    წევრი [?]
    #9 13 თებერვალი 2021 18:05
    3
    500 ლიმონი დადონ და ბაზარი არაა
    ფანი [?]
    #8 13 თებერვალი 2021 17:56
    0
    Shavi porshe arundat
    Culé [?]
    #7 13 თებერვალი 2021 17:48
    1
    თბილად ჩაიცვით არ შეგცივდეთ:)))
    ფანი [?]
    #6 13 თებერვალი 2021 17:43
    1
    დავუხატავთ
    ფანი [?]
    #5 13 თებერვალი 2021 17:41
    8
    ამათ მგონი არ იციან ბართო რო აღარაა ბარსას პრეზიდენტი 😃
    ფანი [?]
    #4 13 თებერვალი 2021 17:27
    9
    აუ რამხელა სისულელეა, მარა მოფიქრება არ უნდა? ყოჩაღ ჟურნალისტებს. მოდი მე უკეთესს დავწერ : რეალს რამოსის შემცვლელად არაუხო ნდომებია, რა ვქნათ, გავატანოთ?
    Culé [?]
    #3 13 თებერვალი 2021 16:53
    1
    ფატი კი არა ტყმემალი ვინც ფატი გაუშვას იმისიც!! ხუმრობენ ალბათ😁
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #2 13 თებერვალი 2021 16:42
    0
    აუფ laughing
    გულშემატკივარი [?]
    #1 13 თებერვალი 2021 16:41
    2
    როგორ წაიმასხრებენ ხოლმე joy