L'Equipe-ის საუკეთესო ახალგაზრდა ფეხბურთელების სიას ანსუ ფატი ლიდერობს

  • 12-02-2021, 20:14
  • WinGs
  • 8
L'Equipe-ის საუკეთესო ახალგაზრდა ფეხბურთელების სიას ანსუ ფატი ლიდერობს

ცნობილმა ფრანგულმა გამოცემის, L'Equipe-ის მიერ შედგენილ დასახელებულ საუკეთესო 20 წლამდე ასაკის ფეხბურთელთა შორის "ბარსელონელებიც" არიან. 

კატალონიურ გუნდს ორი წარმომადგენელი ტოპ ხუთეულში ჰყავს: ანსუ ფატი პირველ ადგილზეა, პედრი კი მეოთხე ადგილს იკავებს. 

საუკეთესო ათეული ასე გამოიყურება:

  1. ანსუ ფატი (ბარსელონა)
  2. ედუარდუ კამავინგა (რენი)
  3. რაიან გრავენბერხი (აიაქსი)
  4. პედრი (ბარსელონა)
  5. ჯოვანი რეინა (დორტმუნდი)
  6. ჯუდ ბელინგემი (დორტმუნდი)
  7. იარი ვერსხერენი (ანდერლეხტი)
  8. მეისონ გრინვუდი (მან. იუნაიტედი)
  9. ბუკაიო საკა (არსენალი)
  10. მაირონ ბოადუ (ალკმაარი)

ასევე საინტერესოა ის, რომ საუკეთესოთა შორის ყაზანის "რუბინის" ქართველი შემტევი ხვიჩა კვარაცხელიაც მოხვდა - ის 34-ე პოზიციაზეა და ფაბიო სილვას, რაიან შერკისა და სხვა საკმაოდ ცნობილ ნიჭიერ მოთამაშეებს უსწრებს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 13 თებერვალი 2021 16:04
    0
    რეალიდან არავინ არის?
    Culé [?]
    #7 13 თებერვალი 2021 01:33
    0
    სამწუხაროა რომ ფატის ასეთი უაზრო მკურნალობით ამდენი დრო მოპარეს და ტყუილად უწევს მესამე ოპერაციის გაკეთება 🙁
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 13 თებერვალი 2021 00:46
    0
    ბოადუ მაგრად მევასება დიდი სიამოვნწბით ვიხილავდი ბარსაში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #5 12 თებერვალი 2021 23:49
    0
    ფატი ლაზარეთის მამა და ლიდერია. ექიმი გამოიცვალოს ამ ჟურნალისტებზე გაბუტვას ურჩევია. რადგან ისინი ნახევარს სიმართლეს ამობენ მთლიანს თუ არა და ვაფშეტა ცეცხლი უკვამლოდო თუ როგორცაა. თორე მომავალ წელს ამ სიის ბოლოშიც აღარ იქნება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 12 თებერვალი 2021 23:39
    0
    ფატის მოპარა ეს სეზონი ტრავმამ, როგორც ჩვენ მოგვპარა კოვიდმა 1 წელი.
    გულშემატკივარი [?]
    #3 12 თებერვალი 2021 23:03
    0
    კვარა მართლა მაგარი გვეზრდება.ძალიან მონდომებულია და ფეხბურთს აქცევს ყურადღებას და არა ფულს.მაგ ბიჭმა ეგრე უნდა გააგრძელოს და მართლა მიაღწევს ბევრ რამეს.ერთი ქართველი რა გახდა რამე კარგ გუნდში.ბარსაში ყველა დონის ფეხბურთელია და წაიყვანონ.ბრეითაზე უკეთ მაინც გაამწვავებს თამაშებს.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 12 თებერვალი 2021 21:24
    0
    ბრეითვწიტი უნდა იყოა ბარსაში და კვარა რუბინშ, ბედის ირონიაც ამას ჰქვია😁😁😁😁😁
    წევრი [?]