ბარსელონას კუნდეს შეძენა სურს | AS

ბარსელონას კუნდეს შეძენა სურს | AS

მოგეხსენებათ, გუშინ, კატალონიის "ბარსელონასა" და "სევილიას" დაპირისპირებაში (2-0), ანგარიში ანდალუსიელთა მცველმა, ჟიულ კუნდემ გახსნა.

ახლა კი, Diario AS ავრცელებს ინფორმაციას, რომ მომავალ ზაფხულში "ბარსა", პსჟ, "რეალი", "მანჩესტერ იუნაიტედი" და "მანჩესტერ სიტი" ფრანგი ფეხბურთელის გადაბირებას ეცდებიან.

როგორც წყარო იტყობინება, "სევილია" ელის, რომ 22 წლის უკანახაზელით დაინტერესებული კლუბები კუნდეს სანაცვლოდ მის გამოსასყიდ თანხას, 80 მილიონ ევროს გადაიხდიან.

წარმოშობით ბენინელმა მიმდინარე სეზონში, ყველა ტურნირის ეგიდით, 30 მატჩში თავი 3 გოლით გამოიჩინა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    [?]
    #10 12 თებერვალი 2021 11:16
    0
    ციტატა: პენდრაგონი
    კუნდე არა შმუნდე. ლენგლეც კედელი იყო სევილიაში. ბევრად უფრო იაფი და უკეთესი ვარიანტები არსებობს

    ვაფშე არ იყო კედელი იქაც ტლანწი იყო. კუნდე არაუხო საუკეთესო დუეტი იქნება თქო 1 წელია ვწერ. სანამ თავზე არ დაგვახია ბურთი ეგ ვინააო მწერდნენ აქ. 80 ნამეტანია, ლენგლე+ფული მივცეთ, ან ბრაიტი ფირპო ზემოდან
    Culé [?]
    #9 11 თებერვალი 2021 22:22
    0
    კუნდე ძალიან ჭკვიანი და ძლიერი ფეხბურთელია
    მაგრამ სევილია ფეხებს გაფშეკს
    ერთადერთი შანსი არის შემდეგი: უმთითი-კოუტინიოში გაცვლის შეთავაზება, სჭირდება სევილიას ვარსკვლავური შემადგენლობა, რომ ლიგაზე გრძელი სკამით გაა****ოს და რაც შეიძლება შორს წავიდეს
    Culé [?]
    #8 11 თებერვალი 2021 21:58
    1
    2 წელია ვიძახი და გაეხსნათ ახლა ტვინი სანამ 80 არ გახდა, ვისაც უპამეკანოზე ნაკლები გგონიათ ძაიან ცდებით
    გულშემატკივარი [?]
    #7 11 თებერვალი 2021 21:40
    1
    კუნდე არა შმუნდე. ლენგლეც კედელი იყო სევილიაში. ბევრად უფრო იაფი და უკეთესი ვარიანტები არსებობს
    წევრი [?]
    #6 11 თებერვალი 2021 20:38
    1
    რა კუნდე არააა ბარსა ცოტა ცალკე ბარსა კუნდე ბარემ ყველა დაამატონ ვინც იტანს
    --------------------
    ბარსა? კი, ის ჩემი ცხოვრებაა!
    ბარსა? კი, მე ვარ მისი ფანი და ვიქნები სამუდამოდ!
    "mes que un club"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 11 თებერვალი 2021 20:23
    1
    ან ეს ან უპამეკანო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #4 11 თებერვალი 2021 20:09
    1
    კუნდე არაუხოს დუეტი ძალიან ძლიერი, უნივერსალური დაცვის ცენტრი იქნება ... ცაცია მცველის დანახვა აღარ მინდა ბარსაში
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 11 თებერვალი 2021 18:29
    0
    წარმოშობით ბენინელმა მიმდინარე სეზონში, ყველა ტურნირის ეგიდით, 30 მატჩში თავი 3 გოლით გამოიჩინა.

    ციტატა: me da barca
    80 არა 180. თავისას ყველა აფასებს, ბარსა კი უფასოდ არიგებს ფეხბურთელებს. იმედია ლაპორტა მოვა და დაალაგებს "პალაჟენიას".
    პ.ს. ეს ჟესტი რას ნიშნავს ნეტავ, კობრა ვარო? თუ შავი მამბა?

    კაროჩე გველი ვარო რა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 11 თებერვალი 2021 18:12
    0
    80 არა 180. თავისას ყველა აფასებს, ბარსა კი უფასოდ არიგებს ფეხბურთელებს. იმედია ლაპორტა მოვა და დაალაგებს "პალაჟენიას".
    პ.ს. ეს ჟესტი რას ნიშნავს ნეტავ, კობრა ვარო? თუ შავი მამბა?
    Culé [?]
    #1 11 თებერვალი 2021 17:40
    0
    ძალიან ძლიერია ეს დამპალი, მაგრამ ჯართის ჩაბარება არ კმარა 80 ლიმონის შესაგროვებლად
    უმთითი-კოუტინიო-ლენგლე რომ შესთავაზოს ლაპორტამ?