ივან რაკიტიჩი: პსჟ-ის წინააღმდეგ ფსონს "ბარსელონაზე" დავდებდი

ივან რაკიტიჩი: პსჟ-ის წინააღმდეგ ფსონს "ბარსელონაზე" დავდებდი

"ბარსელონას" ყოფილმა და "სევილიას" ამჟამინდელმა ნახევარმცველმა ივან რაკიტიჩმა, რომელმაც გუშინდელ მატჩში "ბლაუგრანას" კარი აიღო, თამაშის შემდეგ კომენტარი გააკეთა.

გოლი არ აღვნიშნე, რადგან ჩემთვის "ბარსელონას" მიმართ პატივისცემა და დადებითი დამოკიდებულება მნიშვნელოვანია. კატალონიურ გუნდში 6 საოცარი წელიწადი გავატარე და აშკარა იყო, რომ გოლს არ აღვნიშნავდი. "ბარსასადმი" პატივისცემა ყველაფერზე მაღლა დგას.

ჩემპიონთა ლიგაზე "პარი სენ-ჟერმენთან" დაპირისპირებაში ფსონს "ბარსელონაზე" დავდებდი.

- რაკიტიჩის ამ სიტყვებს Onda Cero ციტირებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #17 12 თებერვალი 2021 14:38
    0
    ივან შე კლასნო აქ არ გაფასებდნენ იმედია ახლა ისწავლიან ჭკუას გოლები შეუყარე სუარესიც დააყრის არ დაინდოთ
    ფანი [?]
    #16 11 თებერვალი 2021 19:31
    2
    სანამ რაკიტიჩს ცუდად მოიხსენიებთ იქნებ მანამდე გულში ჩაიხედოთ!😌
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 11 თებერვალი 2021 18:46
    1
    შენ კი დადებ, მაგრამ დაცვას რა ვუყოთ დაცვას...
    წევრი [?]
    #14 11 თებერვალი 2021 18:20
    2
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: Coutinho14
    ციტატა: M10 S9 D11
    შენ ვაფში მიისხი შე მძორო

    რას არ წაიკითხავ კაცი თურმე რაკეტა მძორია და დემბელე იგროკი joy joy

    მძორია აბა რაარის ? შარშან რასაც ეს თამაშობდა მძორიც არ ეთქმის , ტიპი დალეშაობდა მოედანზე 😂 ეტყობა სევილიაში გადასვლით მოტივაცია მოემატა, როგორც სუარესს და მაგის ფონზე უკეთსსად გამოიყურებიან.

    ჰოდა ბარსაშიც შეეძლოთ ესეიგი ასეთამაში უბრლაოდ მოტივიაცია არ ქონდათ და ეგ ყველაფერი ვისი ბრალია?...🙂🙂🙂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 11 თებერვალი 2021 17:23
    0
    შტეგოსთან იყო ყველაზე ახლოს და ძმაკაცი არ დაინდო. cold_sweat
    გულშემატკივარი [?]
    #12 11 თებერვალი 2021 16:55
    1
    M10 S9 D11
    ეგრე თუ ვიმსჯელოთ.დემბელემ რაც მოვიდა საერთოდ რამე გააკეთა ლაზარეტში გდების გარდა?უმტიტიმ ბოლოს როდის გააკეთა რამე ხეირიანი?ბუსკეცის იდეალური თამაში როდის ნახე ბოლოს?ან პიკესი?ან ბოლოს და ბოლოს იმ ძველი მესის თამაში როდის ნახე?თუ მესის მიღწევებიც დავივიწყოთ და ვაჯვათ?რადგან აღარ არის ის რაც იყო.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 11 თებერვალი 2021 16:53
    0
    რატომ გავუშვით sweat
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 11 თებერვალი 2021 15:15
    1
    ციტატა: Ronaldinho..
    ციტატა: M10 S9 D11
    შენ ვაფში მიისხი შე მძორო

    😂😂😂😂😂
    მოგიკვდი შენ)))
    რამდენი წლის ხარ თუ საიდუმლო არაა?

    22 მერე?

    ციტატა: cules
    მოგესალმებით ყველას.ხშირი სტუმარი ვარ ბარსამანიის და კომენტებს ვკითხულობ ხშირად.
    და მწყინს როდესაც იმ ფეხბურთელების დაფასება არ ხდება აქ რაც მათ გაუკეთებიათ!რაკეტა მძორია,ბუსკეცი ძროხა,პიკე მხოლოდ ლამაზად ლაპარაკობს და ასე შემდეგ!
    რატომ ივიწყებთ ასე უცებ ის მიღწევები,შრომა,დიდებული თამაშები და მოგებები და სიამოვნება რაც ამ ხალხმა მოგვიტანა?რაკეტას თამაში ბარსაში,თავდადება და სიყვარული მისი ამ გუნდის ბევრად მეტად მირჩევნია ვიდრე დემბელე,უმტიტი,კოუტინიო,პიანიჩი ერთად აღებული.
    უბრალოდ დგება დრო როდესაც ახალგაზრდებს მისცენ დრო,როგორც თავის დროზე მათ მიეცათ.მათში ვგულისხმობ რაკეტას და ჯეკას.ეს ხალხი სკამზე ჯდომაზეც იყვნენ თანახმა.ჩემი აზრით ბუსკეცი სკამზე უნდა გადაჯდეს და შედარებით ნაკლები ხელფასი,იგივე უნდა გაეკეთებინათ რაკეტა და ჯეკას მიმართებით,თუ მომგებიანად ვერ ყიდი მათ.ეს ხალხი მეტს იმსახურებენ!!!
    ეგრე რომ აიღო დემბელე და უმტიტის რომ ზარალი მოაქვთ გუნდისთვის ესეთი არავის მოუტანია.ლაზარეტში ჯდომით შოულობენ მილიონებს და დემბელე ამ დროს ტალანტი არის.ტალანტი კი აქვს,გუნდს ხმარობს და არავინ ერჩის!
    მოკლედ ბევრი შეიძლება კიდევ დავწერო მაგრამ მგონი მოკლედ და გასაგებად დავწერე.
    პატივი ეცით ამ ხალს რომლებიც ბარსას დიდებას იცავდა.
    ბართომ უსამართლოდ მოექცა სუარეს.და აქ ესეთი კომენტებით არანაკლებს ვაკეთებთ მაგალითად რაკეტას მიმართ.

    ერთი შენ ამიხსენი რაკიტიჩმა რა გააკეთა ბარსასთვის 2015 წელს არ ვგულისხმობ მაგის მერე რა გააკეთა ბარსასთვის და ხმას არ ამოვიღებ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #9 11 თებერვალი 2021 14:20
    8
    მოგესალმებით ყველას.ხშირი სტუმარი ვარ ბარსამანიის და კომენტებს ვკითხულობ ხშირად.
    და მწყინს როდესაც იმ ფეხბურთელების დაფასება არ ხდება აქ რაც მათ გაუკეთებიათ!რაკეტა მძორია,ბუსკეცი ძროხა,პიკე მხოლოდ ლამაზად ლაპარაკობს და ასე შემდეგ!
    რატომ ივიწყებთ ასე უცებ ის მიღწევები,შრომა,დიდებული თამაშები და მოგებები და სიამოვნება რაც ამ ხალხმა მოგვიტანა?რაკეტას თამაში ბარსაში,თავდადება და სიყვარული მისი ამ გუნდის ბევრად მეტად მირჩევნია ვიდრე დემბელე,უმტიტი,კოუტინიო,პიანიჩი ერთად აღებული.
    უბრალოდ დგება დრო როდესაც ახალგაზრდებს მისცენ დრო,როგორც თავის დროზე მათ მიეცათ.მათში ვგულისხმობ რაკეტას და ჯეკას.ეს ხალხი სკამზე ჯდომაზეც იყვნენ თანახმა.ჩემი აზრით ბუსკეცი სკამზე უნდა გადაჯდეს და შედარებით ნაკლები ხელფასი,იგივე უნდა გაეკეთებინათ რაკეტა და ჯეკას მიმართებით,თუ მომგებიანად ვერ ყიდი მათ.ეს ხალხი მეტს იმსახურებენ!!!
    ეგრე რომ აიღო დემბელე და უმტიტის რომ ზარალი მოაქვთ გუნდისთვის ესეთი არავის მოუტანია.ლაზარეტში ჯდომით შოულობენ მილიონებს და დემბელე ამ დროს ტალანტი არის.ტალანტი კი აქვს,გუნდს ხმარობს და არავინ ერჩის!
    მოკლედ ბევრი შეიძლება კიდევ დავწერო მაგრამ მგონი მოკლედ და გასაგებად დავწერე.
    პატივი ეცით ამ ხალს რომლებიც ბარსას დიდებას იცავდა.
    ბართომ უსამართლოდ მოექცა სუარეს.და აქ ესეთი კომენტებით არანაკლებს ვაკეთებთ მაგალითად რაკეტას მიმართ.
    ფანი [?]
    #8 11 თებერვალი 2021 14:13
    0
    ციტატა: Coutinho14
    ციტატა: M10 S9 D11
    შენ ვაფში მიისხი შე მძორო

    რას არ წაიკითხავ კაცი თურმე რაკეტა მძორია და დემბელე იგროკი joy joy

    მძორია აბა რაარის ? შარშან რასაც ეს თამაშობდა მძორიც არ ეთქმის , ტიპი დალეშაობდა მოედანზე 😂 ეტყობა სევილიაში გადასვლით მოტივაცია მოემატა, როგორც სუარესს და მაგის ფონზე უკეთსსად გამოიყურებიან.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 11 თებერვალი 2021 14:12
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    შენ ვაფში მიისხი შე მძორო

    😂😂😂😂😂
    მოგიკვდი შენ)))
    რამდენი წლის ხარ თუ საიდუმლო არაა?
    წევრი [?]
    #6 11 თებერვალი 2021 12:21
    12
    რაზე აჯ...ვთ
    რაც შეეძლო აკეთებდა ბარსასთვის, უყვარს და პატივს სცემს კლუბს
    ფანი [?]
    #5 11 თებერვალი 2021 12:20
    4
    ციტატა: M10 S9 D11
    შენ ვაფში მიისხი შე მძორო

    რას არ წაიკითხავ კაცი თურმე რაკეტა მძორია და დემბელე იგროკი joy joy
    წევრი [?]
    #4 11 თებერვალი 2021 12:07
    0
    უეჭველი კუშია ძმა? 😂
    --------------------
    - ტერ შტეგენი საუკეთესოა ვინც მე ბარსას კარში მინახავს ❤
    გულშემატკივარი [?]
    #3 11 თებერვალი 2021 12:02
    2
    პირველი სეზონის მერე ამის თამაშს მაგარი გამოსხივება ქონდა
    გულშემატკივარი [?]
    #2 11 თებერვალი 2021 11:34
    11
    კლასი ჩაგვიტარა სევილიამ, ძლიერი პრესინგის გარეშე ამოგვტენა. ძალიან კარგი გუნდია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 11 თებერვალი 2021 11:22
    1
    შენ ვაფში მიისხი შე მძორო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued