ლაპორტას გეგმები - დემბელესთან გახანგრძლივება, თავდამსხმელის შეძენა, ახალგაზრდების დაწინაურება...

ლაპორტას გეგმები - დემბელესთან გახანგრძლივება, თავდამსხმელის შეძენა, ახალგაზრდების დაწინაურება...

RAC1-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, "ბარსელონას" ყველაზე რეალურ საპრეზიდენტო კანდიდატს ჟოან ლაპორტას დიდი სამომავლო გეგმები აქვს.

წყაროს ცნობით, იმ შემთხვევაში, თუ ლაპორტა საპრეზიდენტო არჩევნებში გაიმარჯვებს, იგი მატეუ ალემანთან ერთად, რომლის მიწვევაც ჟოანს გენერალურ დირექტორად სურს, უპირველეს ყოვლისა, შემდეგ საკითხებზე იმუშავებს:

  • უსმან დემბელესთან კონტრაქტის გახანგრძლივება;
  • ერიკ გარსიას ("მანჩესტერ სიტი"), ხოსე გაიასა ("ვალენსია") და თავდამსხმელის შეძენა;
  • კონრად დე ლა ფუენტეს, ილაიშ მორიბასა და ალეხანდრო ბალდეს დაწინაურება.

"ბარსას" საპრეზიდენტო არჩევნები 7 მარტს გაიმართება. ჟოან ლაპორტას კონკურენციას ვიქტორ ფონტი და ტონი ფრეიშა უწევენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #14 11 თებერვალი 2021 11:28
    0
    დემბელესთან გახანგრძლივება კიარადა მოსვლის თანავე მაგის გაგდებით უნდა დაიწყო.და მიაყოლო კუმანი .და მერე ახალი ტრეინერი გადაწყვეტს ვინაა გასაშვები და ვინ არა.კუმანმა სუარესი როგორ გაუშვა?და ბრაიტვაიტი დააყენა 9 იანზე.
    ფანი [?]
    #13 11 თებერვალი 2021 10:14
    0
    ყვითელი პრესის მორიგი მონაჩმახი
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 11 თებერვალი 2021 07:48
    0
    იმედია დემბელეს იმიტომ უხანგრძლივებს, რომ სარფიანად გაყიდოს.

    ლაპორტა გვარდიოლა დააბრუნე და მაშინ ვიტყვი რომ მაგარი პრეზიდენტი ხარ. ან სიტის თამაშებს მაინც უყურე.
    Culé [?]
    #11 11 თებერვალი 2021 02:17
    0
    დემბელეს მარტო მაშინ გაუხანგრძლივონ თუ წელს ლიგის მოგებაში დაგვეხმარება. და თუ მოვიგებთ რაც თითქმის უტოპიაა მისცენ სამუდამო კონტრაქტი
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    წევრი [?]
    #10 11 თებერვალი 2021 01:59
    2
    დემბელესთან თუ გაახანგრძილივე შენ იყო ბართომეუ.
    --------------------
    უსმან შენგტენე
    Culé [?]
    #9 11 თებერვალი 2021 01:52
    1
    დაწიინაურება კი არა გაასხმევინეთ გუნდიდან დროზე
    --------------------

    ForçaBarça
    Culé [?]
    #8 11 თებერვალი 2021 00:58
    1
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Griezzy7
    კოლიადო დააწინაურონ , ძაან მაგარი ბიჭია . მორიბას კი ჯობია

    კოკიადო ვიგერია, ან შემტევი. იქნება პედრის ან დემბელეს კონკურენტი. მორიბა უფრო უკნიდან თამაშობს. ორივე დასაწინაურებელია ისე. დეპაი და ვეინალდუმი არაო ლაპორტამ? კუმანს უნდა გიჟივით. რო მოვიდეს ეგ ორი საშუალო ხელფასს დასჯერდნენ და პიანიჩი 25 ად ბრაიტი 10-12 ად გავყიდოთ, 35 მილიონამდე შემოვა. მაგ ფასად გაია მოგვივა. იმ ორი უნიჭო ფრანგი მცველიდან ორივე თუ ვერა ერთი გაიყიდოს, ფირპო მიყვეს და ცოტა ფული შემოვა

    გეთანხმები ყველაფერში :)
    გულშემატკივარი [?]
    #7 11 თებერვალი 2021 00:56
    1
    ისე კოლიადო რატო ყავთ ესე მივიწყებული
    გულშემატკივარი [?]
    #6 11 თებერვალი 2021 00:54
    2
    ეს კუნდე არ ვიყიდოთ ?კი იხმარა მთელი ბარსას დაცვა და
    [?]
    #5 11 თებერვალი 2021 00:54
    1
    ციტატა: Griezzy7
    კოლიადო დააწინაურონ , ძაან მაგარი ბიჭია . მორიბას კი ჯობია

    კოკიადო ვიგერია, ან შემტევი. იქნება პედრის ან დემბელეს კონკურენტი. მორიბა უფრო უკნიდან თამაშობს. ორივე დასაწინაურებელია ისე. დეპაი და ვეინალდუმი არაო ლაპორტამ? კუმანს უნდა გიჟივით. რო მოვიდეს ეგ ორი საშუალო ხელფასს დასჯერდნენ და პიანიჩი 25 ად ბრაიტი 10-12 ად გავყიდოთ, 35 მილიონამდე შემოვა. მაგ ფასად გაია მოგვივა. იმ ორი უნიჭო ფრანგი მცველიდან ორივე თუ ვერა ერთი გაიყიდოს, ფირპო მიყვეს და ცოტა ფული შემოვა
    Culé [?]
    #4 11 თებერვალი 2021 00:52
    1
    ჯერ ფინანსების მოძიებაზე იზრუნე.
    Culé [?]
    #3 11 თებერვალი 2021 00:43
    1
    25 დღე დარჩა.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 11 თებერვალი 2021 00:38
    0
    თავდამსხმელის შეძენა-(ჰალანდის შეძენა)
    Culé [?]
    #1 11 თებერვალი 2021 00:30
    2
    კოლიადო დააწინაურონ , ძაან მაგარი ბიჭია . მორიბას კი ჯობია