სევილია-ბარსელონა - შემადგენლობა ცნობილია

სევილია-ბარსელონა - შემადგენლობა ცნობილია

"ბარსელონას" მთავარმა მწვრთნელმა რონალდ კუმანმა ესპანეთის თასის 1/2-ფინალში "სევილიასთან" გასამართი პირველი მატჩისთვის გუნდის შემადგენლობა დაასახელა.

"ბარსას" ძირითადი თერთმეტეული ასე გამოიყურება:

ტერ შტეგენი, ფირპო, მინგესა, უმტიტი, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, მესი, გრიზმანი, დემბელე.

ჩვეულებისამებრ, "ბლაუგრანას" კარს კვლავ ტერ შტეგენი დაიცავს.

კუმანმა, სერჟი რობერტოსა და სერჟინიო დესტის არყოფნის გამო, დაცვის მარჯვენა ფლანგი ამჯერად ჟუნიორ ფირპოს ანდო, ოსკარ მინგესა კი დაცვის ცენტრში გადასწია და სამუელ უმტიტის შეუწყვილა, რომელიც, თავის მხრივ, ტრავმირებულ რონალდ არაუხოს შეცვლის.

სასტარტოში დაბრუნდნენ ფრენკი დე იონგი და პედრი, რომლებიც მირალემ პიანიჩსა და რიკი პუჩს შეცვლიან. საყრდენ ნახევარმცველად კვლავ სერჟიო ბუსკეტში ითამაშებს.

ძირითად შემადგენლობაში, წინა თამაშისგან განსხვავებით, ვიხილავთ ლიონელ მესის, რომელიც "სევილიას" უსმან დემბელესთან და ანტუან გრიზმანთან ერთად შეუტევს.

ასევე უნდა აღვნიშნოთ, რომ ჩვენმა მომხმარებლებმა სასტარტო თერთმეტეულიდან 10 მოთამაშე გამოიცნეს.

შეხვედრა თბილისის დროით 00:00 საათზე დაიწყება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 11 თებერვალი 2021 07:55
    0
    თავიდანვე არ მომეწონა ეს სასტავი.
    ფანი [?]
    #20 10 თებერვალი 2021 23:53
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: nikusha
    ციტატა: Berlinetta♥
    ჰარვარდის სერთიფიკატებს საით არიგებენ ბიჭებო ?

    ციტატა: nikusha
    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა

    😀 ყველასგან განსხვავდები კი

    სრული სერიოზულობით ვამბობ, კი არ ვიტყუები ზოგიერთი თქვენთაგანისგან განსხვავებით

    ფატის ნაცვლად პუჩი რატომ არ დაშავდა ღმერთო და მიყოლოდა ზოგიერთი უტვინო მიხვდებოდნენ მერე ყველაფერს
    თქვენს პუჩის ტრამვიანობას ვუსურვებ!
    თქვენ არა ჯერესერთი ჩემი სამკურნალო გახდებით , და მეორეც ქართველი ხარ თუ არა? კაცობას ვაჟკაცობას და კაი ადამიანობას ხაზი გადაუსვით ვიღაცა ცინგლიანი პუჩის გამო? ეხლა გამოიჩეკა ჟჭვლინტიანი ვიღაც რიკი, ვისაც არ იცნობ და ვერასდროს გაიცნობ და მაგის გამო შენივე ეროვნების ადამიანს აყენებ შეურაწყოფას ეს არ არის ადამიანური საქციელი

    ციტატა: CHEPE
    მე ვწერ სულელურ კომენტარებს ხო და შენ იღებ ჰარვადის სერთიფიკატებს😁😁😁😁 აი იმ ადამიანს რაზე უნდა ელაპარაკო დიპლომით რომ გეჯიბრება... ეგეც საკითხავია რეალობაა თუ ბლეფი..
    დიპლომი 200 გქონდეს ადამიანს თუ ტვინი არ გაქვს თავში რა უნდა ილაპარაკო მასეთი აღებული დიპლომის დედაც მოვხან მე პირადად..
    ჰაჰ დიპლომი რომ ადამიანობას და კაცის დონეს განსაზღვრავდეს ყველა ტაქსისტი მინისტრი იქნებოდა

    ტაქსისტზე მატყარა რომ არ დაბადებულა არ არსებობს და არც იარსებებს მაგას რათ უნდა ლაპარაკი, ბლეფი არა ის კიდე სად არ არის ილია შემოსული ახლა ნახა მან და მომილოცაკიდეც ფბზე

    ციტატა: CHEPE
    მე ვწერ სულელურ კომენტარებს ხო და შენ იღებ ჰარვადის სერთიფიკატებს😁😁😁😁 აი იმ ადამიანს რაზე უნდა ელაპარაკო დიპლომით რომ გეჯიბრება... ეგეც საკითხავია რეალობაა თუ ბლეფი..
    დიპლომი 200 გქონდეს ადამიანს თუ ტვინი არ გაქვს თავში რა უნდა ილაპარაკო მასეთი აღებული დიპლომის დედაც მოვხან მე პირადად..
    ჰაჰ დიპლომი რომ ადამიანობას და კაცის დონეს განსაზღვრავდეს ყველა ტაქსისტი მინისტრი იქნებოდა

    ჰარვარდი ხარიხარალოზე არაფერს იძლევა და გინებაზე ნუ გადმოდიხარ თორე ამოვატრიალებ მთელს შენს ოჯახს გინებით დღედაღამ წაღმა-უკუღმა და არ გაგიკვირდეს მალე რაღაც დროის მერე თუ ნახავ შენიანს ვინმე ორსულს

    შენ ჯიგარო ერთი ადგილის თამაშს არ შეეშვები?? თუ გინდა რომ ეგ შენ მოგივიდეს პირადად?? რა ოჯახზე გადმოდიხარ ბიჭო გაგარღვევ შუაზე ჯერ გაიგე რა მიმართულება აქვს გინებას და მერე განსაჯე ვის რა უნდა უთხრა ბიჭო არ გადაიწუწეს თავზე ჩემი ერთსს გაუცინებ და მერე რას გიბედავენ ეს ლაწირაკები სიტყვები შეარჩიე და ნუ მეკაცები აქ ალენიების და სირების გამო და აქეთ დაიწყებ ქართველს შეურაწყოფას აყენებთო შენ წმინდანად გამოდი ანუ ეხლა აქ რაც დააციტირე ხოდა მეორედ არ ვნახო შენი კომენტარი თორე ბოზშვილი ვიყო აგისსულებ პირიქით
    და კაცმა რომელმაც ჰარვარდმა მისცა დიპლომი წაკითხულის გააზრება არიცის შენი მიმართულებით იყო გინება თუ რისი კაროჩე რაა არ გამოგყვები თორე რაღაცას გამომტუყებ ვატყოდ ამ საღამოსვე ჯერ გესწავლა წესიერად და მერე აგეღო დიპლომი...

    მე კი არ ვკაცობ კაცი ვარ
    ქართველი
    კაცი ვარ კაცური თანაც ვაჟკაცური
    !!!
    კარგად
    !
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #19 10 თებერვალი 2021 23:36
    0
    ციტატა: Berlinetta♥
    ჰარვარდის სერთიფიკატებს საით არიგებენ ბიჭებო ?

    ციტატა: nikusha
    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა

    😀 ყველასგან განსხვავდები კი

    სრული სერიოზულობით ვამბობ, კი არ ვიტყუები ზოგიერთი თქვენთაგანისგან განსხვავებით

    ფატის ნაცვლად პუჩი რატომ არ დაშავდა ღმერთო და მიყოლოდა ზოგიერთი უტვინო მიხვდებოდნენ მერე ყველაფერს
    თქვენს პუჩის ტრამვიანობას ვუსურვებ!
    თქვენ არა ჯერესერთი ჩემი სამკურნალო გახდებით , და მეორეც ქართველი ხარ თუ არა? კაცობას ვაჟკაცობას და კაი ადამიანობას ხაზი გადაუსვით ვიღაცა ცინგლიანი პუჩის გამო? ეხლა გამოიჩეკა ჟჭვლინტიანი ვიღაც რიკი, ვისაც არ იცნობ და ვერასდროს გაიცნობ და მაგის გამო შენივე ეროვნების ადამიანს აყენებ შეურაწყოფას ეს არ არის ადამიანური საქციელი

    ციტატა: CHEPE
    მე ვწერ სულელურ კომენტარებს ხო და შენ იღებ ჰარვადის სერთიფიკატებს😁😁😁😁 აი იმ ადამიანს რაზე უნდა ელაპარაკო დიპლომით რომ გეჯიბრება... ეგეც საკითხავია რეალობაა თუ ბლეფი..
    დიპლომი 200 გქონდეს ადამიანს თუ ტვინი არ გაქვს თავში რა უნდა ილაპარაკო მასეთი აღებული დიპლომის დედაც მოვხან მე პირადად..
    ჰაჰ დიპლომი რომ ადამიანობას და კაცის დონეს განსაზღვრავდეს ყველა ტაქსისტი მინისტრი იქნებოდა

    ტაქსისტზე მატყარა რომ არ დაბადებულა არ არსებობს და არც იარსებებს მაგას რათ უნდა ლაპარაკი, ბლეფი არა ის კიდე სად არ არის ილია შემოსული ახლა ნახა მან და მომილოცაკიდეც ფბზე

    ციტატა: CHEPE
    მე ვწერ სულელურ კომენტარებს ხო და შენ იღებ ჰარვადის სერთიფიკატებს😁😁😁😁 აი იმ ადამიანს რაზე უნდა ელაპარაკო დიპლომით რომ გეჯიბრება... ეგეც საკითხავია რეალობაა თუ ბლეფი..
    დიპლომი 200 გქონდეს ადამიანს თუ ტვინი არ გაქვს თავში რა უნდა ილაპარაკო მასეთი აღებული დიპლომის დედაც მოვხან მე პირადად..
    ჰაჰ დიპლომი რომ ადამიანობას და კაცის დონეს განსაზღვრავდეს ყველა ტაქსისტი მინისტრი იქნებოდა

    ჰარვარდი ხარიხარალოზე არაფერს იძლევა და გინებაზე ნუ გადმოდიხარ თორე ამოვატრიალებ მთელს შენს ოჯახს გინებით დღედაღამ წაღმა-უკუღმა და არ გაგიკვირდეს მალე რაღაც დროის მერე თუ ნახავ შენიანს ვინმე ორსულს
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #18 10 თებერვალი 2021 23:23
    2
    ციტატა: ousmane dembele 11
    ასევე უნდა აღვნიშნოთ, რომ ჩვენმა მომხმარებლებმა სასტარტო თერთმეტეულიდან 10 მოთამაშე გამოიცნეს.
    პ.ს დარწმუნებულივარ პირფო არ გვეწერა არცერთს,თუ მართალივარ დაალაიქეთ კომი

    ფირპოს ნაცვლად ლენგლე და მინგესა მარჯვნივ

    ციტატა: buxo
    nikusha,
    აჰა კარგი ჯიგარო გასაგებია

    ყველას აქვს აზრის გამოხატვის უფლება, ასევე ჯანსაღი კრიტიკაც საჭირო და აუცილებელია მაგრამ ზოგიერთს ზედმეტებში გადასდის და ნამეტანი მოსდის

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: nikusha
    ციტატა: buxo
    nikusha,
    ყოჩაღ ჯიგარო ერთი საფეხურით მაღლახარ სხვებთან განსხვავებით smile

    მე ეგ არ მიგულისხმია და არც ვტრაბახობ მაგრამ ყველა პოსტის კომენტარზე სადაც რაღაცას დავწერ და გამოვთქვავ ჩემს აზრს გამომიხტება და მიციტირებს სისულელებს და სულელობებს

    ხო ვინმეს კომენტარს რო შენ უწოდებ სისულელეს რავიცი რავიცი

    შენ საერთოდ ფენომენი ხარ ნამეტანი
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #17 10 თებერვალი 2021 23:18
    0
    ჰარვარდის სერთიფიკატებს საით არიგებენ ბიჭებო ?

    ციტატა: nikusha
    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა

    😀 ყველასგან განსხვავდები კი
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    ფანი [?]
    #16 10 თებერვალი 2021 23:17
    3
    ასევე უნდა აღვნიშნოთ, რომ ჩვენმა მომხმარებლებმა სასტარტო თერთმეტეულიდან 10 მოთამაშე გამოიცნეს.
    პ.ს დარწმუნებულივარ პირფო არ გვეწერა არცერთს,თუ მართალივარ დაალაიქეთ კომი
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #15 10 თებერვალი 2021 23:14
    0
    რაჩემ ფეხებად უნდოდა ფირპო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 10 თებერვალი 2021 23:12
    0
    ციტატა: nikusha
    ციტატა: buxo
    nikusha,
    ყოჩაღ ჯიგარო ერთი საფეხურით მაღლახარ სხვებთან განსხვავებით smile

    მე ეგ არ მიგულისხმია და არც ვტრაბახობ მაგრამ ყველა პოსტის კომენტარზე სადაც რაღაცას დავწერ და გამოვთქვავ ჩემს აზრს გამომიხტება და მიციტირებს სისულელებს და სულელობებს

    ხო ვინმეს კომენტარს რო შენ უწოდებ სისულელეს რავიცი რავიცი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #13 10 თებერვალი 2021 23:12
    0
    nikusha,
    აჰა კარგი ჯიგარო გასაგებია
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    ფანი [?]
    #12 10 თებერვალი 2021 23:10
    0
    ციტატა: buxo
    nikusha,
    ყოჩაღ ჯიგარო ერთი საფეხურით მაღლახარ სხვებთან განსხვავებით smile

    მე ეგ არ მიგულისხმია და არც ვტრაბახობ მაგრამ ყველა პოსტის კომენტარზე სადაც რაღაცას დავწერ და გამოვთქვავ ჩემს აზრს გამომიხტება და მიციტირებს სისულელებს და სულელობებს
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #11 10 თებერვალი 2021 23:07
    1
    მაინც წაუ**ევა კუმანმა რააა! რა ფირპო რა ფირპო?! მაგ მძორი არც დარბის საერთოდ😡
    ფანი [?]
    #10 10 თებერვალი 2021 23:07
    2
    ზუსტად დავწერე, ბუსკეცის ნაცვლად პუჩი მინდოდა მესისთან და პედრისთან ერთად ნუ 10 გამოვიცანი ,:)

    ორი ცაცია ცენტ. მცველი იქნებოდა სირ.. ფირპო კიდე ფიზიკურად კარგადაა .
    ფანი [?]
    #9 10 თებერვალი 2021 23:03
    2
    nikusha,
    ყოჩაღ ჯიგარო ერთი საფეხურით მაღლახარ სხვებთან განსხვავებით smile
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    წევრი [?]
    #8 10 თებერვალი 2021 23:03
    2
    ამ ვითარებაშიც კი არ ენდობა ლანგლეს, რა დონზე გააწამა :დ
    Culé [?]
    #7 10 თებერვალი 2021 23:03
    2
    ესეიგი ლენგლე ამოვარდა ძირითადიდან საბოლოოოდ.. როგორც იქნაააა..
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 10 თებერვალი 2021 23:02
    3
    ფირპო მარჯვნივ და მინგესა ცენტრში? აი ამას არ ველოდი და ჩემი აზრით საუკეთესო გადაწყვეტილება მიიღო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #5 10 თებერვალი 2021 23:00
    0
    ციტატა: buxo
    ბოლობოლო შავი მალდინია სასტარტოში თუ გამხდარი გრიგალავა?

    უუმტიტი

    ციტატა: CHEPE
    ისე სადაა ის ალენიას ფანი😁😁 გუშინ ხეტაფეს თამაშში აი ვინც გდია ბარსელონელი არცერთი არუქნია ღმერთს კუკურელია ისეთ მომენტში იყო საჯარიმოში რომ ყველა ან გამწვავებაზე წავიდოდა ან დაარტყამდა და ეს ალენია სუფთა ჩობანი კიდე კაი რომ გააგდეს იჯარით მაინც

    შენ ჯობია უნიჭო პუჩს მიხედო
    აქ ვარ მაგრამ არ მცალია შენთვის ჰარვარდის სერთიფიკატებს ვიღებ შენგან განსხვავებით და ყველასგან განსხვავებით
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გულშემატკივარი [?]
    #4 10 თებერვალი 2021 22:55
    2
    მინგესა-ფირპოს მხრიდან განწირულები ვართ...
    ფანი [?]
    #3 10 თებერვალი 2021 22:52
    1
    ბოლობოლო შავი მალდინია სასტარტოში თუ გამხდარი გრიგალავა?
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    Culé [?]
    #2 10 თებერვალი 2021 22:51
    2
    ფირპო ლანგლეზე უარესია 🤦🏻‍♀️