სევილია-ბარსელონა 2-0

სევილია-ბარსელონა 2-0

  სევილია (4-3-3) ბარსელონა (4-3-3)
ბონო, ვიდალი, კუნდე, დიეგო კარლოსი, ესკუდერო, ხორდანი, ფერნანდო, რაკიტიჩი, სუსო, ენ ნესირი, გომესი. ტერ შტეგენი, ფირპო, მინგესა, უმტიტი, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, დემბელე, მესი, გრიზმანი.
ვაცლიკი, დე იონგი, მუნირი, გრანიონი, გომესი, გუდელი, რეკიკი, ტორესი, ვასკესი. ნეტუ, პენია, კოლიადო, დე ლა ფუენტე, ფერნანდესი, ლანგლე, მორიბა, პუჩი, ტრინკაუ.
ხულენ ლოპეტეგი რონალდ კუმანი
1-0 კუნდე 25, 2-0 რაკიტიჩი 85
ენ ნესირი - დე იონგი 69
ესკუდერო - მუნირი 69
გომესი - რეკიკი 69
პედრი - პუჩი 85
უმტიტი -ტრინკაუ 90
ხორდანი 64, ესკუდერო 66, ვიდალი 84 ალბა 45+2
სანჩეს პისხუანი
ანტონიო მატეუ ლაოსი
აკუნია, ნავასი, ოკამპოსი, ოსკარი. არაუხო, ბრეითუეიტი, კოუტინიო, დესტი, ფატი, პიკე, პიანიჩი, ს. რობერტო.
აჭარასპორტ 1, Adjarasport.tv, SporTV.ws


სტატისტიკა
46.5% ბურთის ფლობა 53.5%
11 დარტყმა 13
3 ზუსტი დარტყმა 4
539 პასი 611
86.3% პასის სიზუსტე 88.4%
3 გაფრთხილება 1
0 თამაშგარე 0
2 კუთხური 7
44 მოგებული ორთაბრძოლა 55


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 207 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #207 11 თებერვალი 2021 12:34
    2
    მაგ კუნდეს ყიდვას ვიძახი უკვე ორი წელია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #206 11 თებერვალი 2021 07:58
    1
    ალბათ იტყვის კუმანი, კარგად ვითამაშეთ, მაგრამ ბურთს გასვლა არ უნდოდაო.
    გულშემატკივარი [?]
    #205 11 თებერვალი 2021 02:37
    1
    ციტატა: DiffeRReNT
    Milkshake,
    სულ ვფიქრობდი ვალვერდეზე ცუდი მწვრთნელი ხო აღარ იქნება ვინც არ უნდა მოვიდესთქო,მერე სეტიენი მოვიდა მეთქი ამაზე ცუდი აღარ იქნება არვინ შანსიი არაათქო,მერე კუმანი მოვიდა. ეს მჯობნის მჯობნი არ დაილევაო ეგ პრინციპია ნეგატიურ კონტექსტში

    მე ვერ ვხვდები ვალვერდემ როგორ წააგო რომში, ან ლივერპულში. საკმაოდ ძლიერი ტაქტიკოსია და კუმანსაც (კუმანი რა მოსატანია საერთოდ) და ბევრ სხვასაც ჩახდის ფეხბურთში, ერთი ისაა რომ ძალიან პრაგმატული კაცია, მაგრამ ტაქტიკურად განსწავლულია ძალიან და ძალიან მიკვირს ეგეთი თამაშები როგორ დაუქამბექეს თან მაგხელა ჰანდიკაპით.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #204 11 თებერვალი 2021 02:37
    0
    ის კუნდეა თუ ვინცაა ისე გაძვრა თვითონაც არ სჯერა ეს, რომ გამოუვიდა, მაგრამ როცა შავი ლეში აგდია ბარსას საჯარიმოში ყველაფერს უნდა ელოდო. კარგი ერთი გოლი ვაჩუქეთ. მეორე ტაიმში სევილიას მიზანი, როგორც წესი იყო ანგარიშის შენარჩუნება და ასეთ გუნდს, მოულოდნელად კიდევ ვაჩუქეთ ერთი გოლი. რაკიტიჩი ყოფილი თანაგუნდელია და პატივი ვეცით, წითელი ხალიჩა დავუფინეთ ჩვენი კარისკენ. და ვინ იკისრა ეს? ისევ იმ შავი ხორცის ნაგლეჯმა, რომელსაც აქ ბევრი კედელს ეძახის, კედელი იყო 3 წლის წინ, ახლა არის მძორი, რომელიც გასაგდებია პანჩურით. ამის ხელფასის ნახევარი ვან დაიკს არ ექნება დარწმუნებული ვარ.
    წევრი [?]
    #203 11 თებერვალი 2021 02:32
    1
    Milkshake,
    სულ ვფიქრობდი ვალვერდეზე ცუდი მწვრთნელი ხო აღარ იქნება ვინც არ უნდა მოვიდესთქო,მერე სეტიენი მოვიდა მეთქი ამაზე ცუდი აღარ იქნება არვინ შანსიი არაათქო,მერე კუმანი მოვიდა. ეს მჯობნის მჯობნი არ დაილევაო ეგ პრინციპია ნეგატიურ კონტექსტში
    გულშემატკივარი [?]
    #202 11 თებერვალი 2021 02:29
    1
    ციტატა: Clever liar
    ოდიდგანვე იყო გრანდების საყრდენი ფრანგი ფეხბურთელები და ჩვენთან მოიყარა მანდამაინც ყველა ხეიბარმა და ტვინმღრძომ თავი. აი რაც ის პლასმასის კარკასი ვალვერდე მოესპერმა გუნდში, მას მერე სერიოზულად დაგვხითხითებს თავზე ბედი

    ვალვერე იყოს მწვრთვნელი და ეხლა ლა ლიგაში მაინც ვიქნებოდით პირველ ადგილზე.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    ფანი [?]
    #201 11 თებერვალი 2021 02:23
    1
    ოდიდგანვე იყო გრანდების საყრდენი ფრანგი ფეხბურთელები და ჩვენთან მოიყარა მანდამაინც ყველა ხეიბარმა და ტვინმღრძომ თავი. აი რაც ის პლასმასის კარკასი ვალვერდე მოესპერმა გუნდში, მას მერე სერიოზულად დაგვხითხითებს თავზე ბედი
    წევრი [?]
    #200 11 თებერვალი 2021 02:23
    2
    Kakiashvili,
    ისე მიეჩვივნენ ბარსას გამოგდებას თამაშამდე ამზადებენ სტატიებს
    წევრი [?]
    #199 11 თებერვალი 2021 02:14
    3
    რატო გგონიათ რო ამდაცვით მეორე თამაშსაც არ წავაგებთ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #198 11 თებერვალი 2021 02:12
    4
    ადრეც წაგვიგია პირველი თამაში 2:0 და ნოუ კამპზე 6:1 ვათრიეთ, მაგრამ ეს ის ბარსა არაა და არც ეს სევილია ის.
    ვისაც გჯერათ, რომ ამ სევილიას ეს ბარსა გააგდებს გაგიმარჯოთ. მე კი დარწმუნებული ვარ არათუ გავაგდებთ, არამედ ვერც მოვუგებთ, მაქსიმუმ ფრე თუ დადეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #197 11 თებერვალი 2021 02:11
    1
    ციტატა: DiffeRReNT
    Goal.ge ზე სევილიამ ბარსელონა დაამარცხა და ფინალში გავიდაო.

    მეც წავიკითხე დდდდდდდ არიციან 2 მატჩიანი ფორმატი როა ეტყობა. დდდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #196 11 თებერვალი 2021 02:11
    0
    კაი ნუ დააქციეთ ქვეყანა განმეორებითი თამაში წინაა ადრეც დავუქამბექეთ 2-0-დან და ეხლაც დავუქამბექებთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #195 11 თებერვალი 2021 02:10
    1
    ლენგლეს ვლანძღავდი და ვამბობდი სათადარიგოზეა მაგის ადგილი თქო, ახლა ზუსტად ლენგლეს მოედანზე ყოფნა გახდა სანატრელი უმტიტის ხელში.
    წევრი [?]
    #194 11 თებერვალი 2021 02:09
    1
    Goal.ge ზე სევილიამ ბარსელონა დაამარცხა და ფინალში გავიდაო.
    გულშემატკივარი [?]
    #193 11 თებერვალი 2021 02:09
    1
    უმტიტი კაი ჩანდა ის 3 თამაში იმიტომ, რომ გვერძე ვინც ედგა წმენდდა მაგის ჩასვრილს, თორე დაცვის ბალოტელია ჩვეულებრივი.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    ფანი [?]
    #192 11 თებერვალი 2021 02:09
    2
    ხო ვთქვი ისეთი დაცვა გვყავს დუბლებით მოგვიგებენთქო, ვიდალი კუნდე და ის ნათალი ფალოსი ნასიერი თუ ვინ შამილ ბასაევიც იყო თამაშს რო მოგიგებს იმ გუნდის არსებობა დავწვი ..
    Culé [?]
    #191 11 თებერვალი 2021 02:08
    1
    ჩათვალეთ რომ 90% ეს ტიტულიც გამაზულია. ნუ რავი, ძაან სასწაული იქნება ჩემთვის ბარსა თუ განმეორებით შეხვედრაში ორი,სამი ან ოთხი ბურთის გატანას შეძლებს, მითუმეტეს რომ არ გაუშვას. იქამდე კიდე პსჟ-სთან ჯაჯგური გვიწევს და ვინ იცის რა მოხდება😞.
    გულშემატკივარი [?]
    #190 11 თებერვალი 2021 02:05
    1
    დაველოდოთ ფეხბურთელებსა და მთავარი მწვრთნელის კომენტარებს. დდდდდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #189 11 თებერვალი 2021 02:05
    1
    ციტატა: Albicelecte
    ასეთი რამე მოხდა: ფანტომასი ხომ გინახავთ (ფრანგული ფილმია სხვათა შორის smiley )? და სხვა ეგეთი ფილმები? სახეს რომ იცვლაინ მომენტალურად? რაკი ბოლო თამაშებში ლენგლემ ადგილი დაკარგა ძირითადში, ასეთ ხრიკს მიმართა: თავის თანამემამულეს და ნაკრების თანაგუნდელს ფრანგულად დაებაზრა, მოდი ისე შევინიღბები, რომ შენს გარეგნობას მივიღებ და მოედანზე გავალო smiley
    უმთითიმ; ძმობაში მაგაზე უარს არ გეტყვი და გადი, ითამაშეო
    ჰოდა დღეს ეს იყო რაც ვნახეთ, მოედანზე უმთითის სახით გადაცმული ლენგლე იდგა ლენგლესავით smiley smiley

    არაფრით არ ჯობია უმტიტი ლენგლეს. ერთი სიტყვით შევაფასებ, "მძორი".
    წევრი [?]
    #188 11 თებერვალი 2021 02:05
    1
    კარგი ინფორმაცია:ნეიმარი დაიმტვრა და დიდი ალბათობით გამოტოვებს