კარლეს პუიოლი ფილ ფოდენის პერფორმანსით აღფრთოვანებულია

კარლეს პუიოლი ფილ ფოდენის პერფორმანსით აღფრთოვანებულია

გუშინ ინგლისის პრემიერ ლიგის ცენტრალური შეხვედრა გაიმართა, სადაც პეპ გვარდიოლას "მანჩესტერ სიტიმ" "ლივერპული" ენფილდზე ანგარიშით 4-1 გაანადგურა.

"ქალაქელთა" შემადგენლობაში ახალგაზრდა ინგლისელი, ფილ ფოდენიც ვიხილეთ, რომელმაც შესანიშნავად ითამაშა და გოლთან ერთად ასისტით გამოირჩა.

თავის მხრივ, "ბარსას" ლეგენდარულმა კაპიტანმა კარლეს პუიოლმა ინგლისელის თამაშზე კონპლიმენტები არ დაიშურა და ის "დიდებულ ფეხბურთელადაც" მოიხსენია.

პეპ გვარდიოლამ ძველ ინტერვიუში სწორედ ფოდენზე თქვა, რომ ყველაზე ნიჭიერი ფეხბურთელი იყო, ვინც კი გაუწვრთნია. 

პუიოლის აღფრთოვანება მხოლოდ ერთჯერადი სიმპათია არ უნდა იყოს და შესაძლოა, ფოდენს პოტენციურ სატრასფერო სამიზნედაც თვლის.

20 წლის ფეხბურთელი 60 მილიონ ევროდაა შეფასებული და კონტრაქტი "სიტისთან" 2024 წლამდე აკავშირებს.

ფილის შედეგიანობა განსაკუთრებით შთამბეჭდავი ინგლისის ტოპ 6-ის წინააღმდეგაა, 12 მატჩში 8 გოლი და 10 საგოლე გადაცემა.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 10 თებერვალი 2021 03:24
    0
    საკაიფო გოლი გაურჭო ალისონს.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 9 თებერვალი 2021 14:23
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Albicelecte
    პეპმა ისიც თქვა, რომ საუკეთესო მწვრთნელად მესიმ აქცია
    და ის, რომ მესიმ გამოწვრთნა ახალბედა გენიოსი ტაქტიკოსი, მესიმ და ჩავიესტამაც...
    პეპის გაწვრთნილი და აღზრდილი ტალანტები არიან კიმიხი,სტერლინგი და ფილ ფოდენი
    იმენა პეპის პროდუქტები barca-6

    სტერლინგი რავი ლივეშიც კარგი იყო. გოლებს უმატა პეპთან მარა მაინც არ ვთვლი დიდ ფეხბურთელად. აი კომანი ბაზარი არაა, იუვეს ახალგაზრდულიდან იყიდა და ბაიერნის ძირითადის კაცად აქცია. ლიგის ფინალშიც მაგან გაიტანა და ტრავმები რო არა სტერლინგზე ბევრად წინ იქნებოდა. ბუსის დავამატებდი. სადაც სტერლინგი ვთქვით იქ პედროც სახსენებელია.

    ბუსკეცი და პიკესაც დავამატებდი,
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 9 თებერვალი 2021 13:40
    0
    ყველაზე ნიჭიერიო, ანუ ლეოს აჯობებს პეპის სიტყვებით?
    [?]
    #8 9 თებერვალი 2021 00:39
    0
    ციტატა: Albicelecte
    პეპმა ისიც თქვა, რომ საუკეთესო მწვრთნელად მესიმ აქცია
    და ის, რომ მესიმ გამოწვრთნა ახალბედა გენიოსი ტაქტიკოსი, მესიმ და ჩავიესტამაც...
    პეპის გაწვრთნილი და აღზრდილი ტალანტები არიან კიმიხი,სტერლინგი და ფილ ფოდენი
    იმენა პეპის პროდუქტები barca-6

    სტერლინგი რავი ლივეშიც კარგი იყო. გოლებს უმატა პეპთან მარა მაინც არ ვთვლი დიდ ფეხბურთელად. აი კომანი ბაზარი არაა, იუვეს ახალგაზრდულიდან იყიდა და ბაიერნის ძირითადის კაცად აქცია. ლიგის ფინალშიც მაგან გაიტანა და ტრავმები რო არა სტერლინგზე ბევრად წინ იქნებოდა. ბუსის დავამატებდი. სადაც სტერლინგი ვთქვით იქ პედროც სახსენებელია.
    Culé [?]
    #7 8 თებერვალი 2021 22:42
    0
    პეპმა ისიც თქვა, რომ საუკეთესო მწვრთნელად მესიმ აქცია
    და ის, რომ მესიმ გამოწვრთნა ახალბედა გენიოსი ტაქტიკოსი, მესიმ და ჩავიესტამაც...
    პეპის გაწვრთნილი და აღზრდილი ტალანტები არიან კიმიხი,სტერლინგი და ფილ ფოდენი
    იმენა პეპის პროდუქტები barca-6
    ფანი [?]
    #6 8 თებერვალი 2021 22:26
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ბაზარი არაა. მართლაც, ნაკრებს ესეთი თაობა ყოლოდეს და ერთი უბრალო ტიტულიც ვერ მოეგოს იშვიათია.

    მერე მაგ თაობას ფერმის ღორი სიმენი რო ედგა კარში და ჟეშტის მატრასი რობინსონი, დაეყენებინათ ადამიანები და ქე მოიგებდენ რაცხას :))
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 8 თებერვალი 2021 21:23
    3
    ციტატა: Norman Bates
    გვარდიოლას ყვერები უნდა დააჭრა იმის თქმისთვის რომ ფოდენი ყველაზე ნიჭიერი ფეხბურთელია ვინც გაუწვრთნია

    ალბათ მიწიერი ადამიანები იგულისხმა. თუ მესის გულისხმობ, მესი არაა ამ პლანეტიდან. 😊
    წევრი [?]
    #4 8 თებერვალი 2021 21:05
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ისე ძალიან გიჟი თაობა მოსდის ინგლისს. ფოდენი, კარლეტ-ლუვინი, საკა, ჩილველი, აარონსი, არნოლდი, რის ჯეიმსი, ვან-ბისაკა, მედისონი, გრილიში, დეკლან რაისი, მაუნტი, ტომორი, აბრაჰამი, ოდოი და ა.შ. იმედია ახლა მაინც მოიგებენ მსოფლიოს ან ევროპას თორემ, დაიღალნენ ფანები ლოდინით.

    ჯერარდი ლამპარდი ტერის დროს რომ თაობა ყავდათ.. ლუზერები არიან და დარჩებიან კიდეც

    ციტატა: BEQA BARCA
    ეს რომ მოვიყვანოთ მაგრა გაასწორებდა. კაი ხანია ვუყურებ ამას და მაგარი ტალანტია. არ ეშლება პუის💜❤💜


    ამას სიტი არსად გაუშვებს 60 კი არა 150 მილიონადაც კი
    გულშემატკივარი [?]
    #3 8 თებერვალი 2021 21:00
    2
    გვარდიოლას ყვერები უნდა დააჭრა იმის თქმისთვის რომ ფოდენი ყველაზე ნიჭიერი ფეხბურთელია ვინც გაუწვრთნია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 8 თებერვალი 2021 20:40
    1
    ძაან მაგრად ითამაშა ლივერპულის წინააღმდეგ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]