Cadena SER | არაუხო პსჟ-სთან არ იქნება

Cadena SER | არაუხო პსჟ-სთან არ იქნება

რონალდ არაუხოს მიერ "ბეტისთან" შეხვედრაში მიღებული დაზიანება, როგორც ჩანს სერიოზულია.

Cadena SER იუწყება, რომ ურუგვაელს 1 თვემდე ვადით უქმობა მოუწევს. შესაბამისად, ის პარიზელებთან გასამართ პირველ მერვედფინალურ შეხვედრაში მონაწილეობას ვერ მიიღებს.

ჩემპიონთა ლიგის საფლეიოფო შეხვედრა 16 თებერვალს, "კამპ ნოუზე" გაიმართება.

ცოტა ხნის წინ ტრავმის შესახებ ოფიციალური ცნობები "ბარსელონას" ოფიციალურმა გვერდმაც გამოაქვეყნა, თუმცა დაბრუნების თარიღი დაზუსტებული არაა.

ბოლო პერიოდში, ჟერარ პიკეს ტრავმის ფონზე არაუხო გუნდის ცენტრალური დაცვის შეუცვლელი წევრი გახდა. მისი ჩანაცვლება "ბლაუგრანასთვის" ძალიან რთული იქნება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #15 8 თებერვალი 2021 21:28
    1
    8 მარტი დაწერეს დაბრუნების თარიღად. პსჟ-ს დედაც ესეც არ გადააყოლონ მოუშუშებელ ტრამვას 120 წთ-იანი რამდნეი ტაიმი ათამაშეს :/ ჩვენ დილეტანტები ვხვდებით, როგორ ვერ ფიქორბენ სტაფში მაგდენს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 8 თებერვალი 2021 19:48
    3
    მოკლედ არ დამთავრდა ეს ტრავმიანობა რა. თუმცა ერთ თვეში რომ 11 თამაშს ჩაატარებ რა ორგანიმმა უნდა გაუძლოს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 8 თებერვალი 2021 18:18
    2
    კაროჩე რაა რა უყურებს ეხლა საწყალ ლენგლეს ნეიმარი მბაპეს წინააღმდეგ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #12 8 თებერვალი 2021 17:42
    3
    თამაშემდე ორი დღე ლაპარაკობდნენ რო კუმანს არაუხოს დასვენება უნდაო და მის გარდა ყველა დაასვენა
    Culé [?]
    #11 8 თებერვალი 2021 17:42
    2
    ამ სეზონში უკვე მეორე ტრავმა ამის ხო? არდა ძან მაგარი მცველია ეს ერთ ორ წელიწადში მსოფლიოს საუკეტესო მცველებში იქნება იმედია მალე დაბრუნდება და მკურნალობა კარგად წარიმართება.. ასევე მინგესაც ძა. კარგი მცველია ეს ორი ბარსას მომავალი ძირითადის მცველები არიან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 8 თებერვალი 2021 17:39
    4
    ციტატა: lukaaa
    ძაან კაი,პიკე და ლანგლე ინდა ყოფილიყვნენ ისედაც,ეს სანამ მოტვინავს ვისინდა მიცეს პასი ნეიმარი შუაზე გახევს მბაპეზე რო არაფერი ვთქვა,ამაზე ტლანქობა არაფერი მინახია,ლანგლე რაც არ უნდა ცუდ ფორმაში იყოს ამას ათასჯერ ჯობია,ეს ტლანქი არაუხო და უმტიტი გასაგდებია გუნდიდან,პსჟს ნახ დაცვა პედრიმ უნდა დაიფრინოს,იმედია შოუს დადგავს,საოცრებაა პედრიტო

    შტეგოს დონეს ყველა ხედავს MALUMA-ს გარდა, არაუხოს დონესაც ყველა ამჩნევს შენს გარდა.
    ფანი [?]
    #9 8 თებერვალი 2021 17:28
    0
    დაგვერხა მოკლედ რა
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    Culé [?]
    #8 8 თებერვალი 2021 17:25
    2
    ცუდი ძალიან;
    მაინც უმთითი-მინგესას წყვილს სჯობია, რომ ენდოს დაცვის ცენტრში კუმანი
    რავი ლენგლე მაინც ლენგლეა scream
    განმეორებითისათვის ალბათ პიკე დაბრუნებული იქნება, პიკე-უმთითის წყვილს დააყენებს მერე კუმანი
    წევრი [?]
    #7 8 თებერვალი 2021 17:24
    1
    ციტატა: lukaaa
    ძაან კაი,პიკე და ლანგლე ინდა ყოფილიყვნენ ისედაც,ეს სანამ მოტვინავს ვისინდა მიცეს პასი ნეიმარი შუაზე გახევს მბაპეზე რო არაფერი ვთქვა,ამაზე ტლანქობა არაფერი მინახია,ლანგლე რაც არ უნდა ცუდ ფორმაში იყოს ამას ათასჯერ ჯობია,ეს ტლანქი არაუხო და უმტიტი გასაგდებია გუნდიდან,პსჟს ნახ დაცვა პედრიმ უნდა დაიფრინოს,იმედია შოუს დადგავს,საოცრებაა პედრიტო

    Ok dzma ok
    გულშემატკივარი [?]
    #6 8 თებერვალი 2021 17:24
    0
    ჩვენ ხო ბედი არაფერში არგვაქ იმედია უმტიტი მინგესას დააყენებს თორე ლენგლე მინგესა ან ლენგლე უმტიტი საცოდავობა იქნება ისე პირველად დაფიქსირდა კლუბის ისტორიაში რო ბარსელონას გასვლაზე ზედიზედ 9 თამაში მოეგო😅❤🙌იმედია პსგ გასვლაზე არ ჩავი@ვამთ ბოლოს როდის ითამაშა ასე ბარსამ გასცლაზე მეარ მახსოვს ❤
    გულშემატკივარი [?]
    #5 8 თებერვალი 2021 17:20
    0
    ესღა გვაკლდა rage
    წევრი [?]
    #4 8 თებერვალი 2021 17:18
    0
    ძაან კაი,პიკე და ლანგლე ინდა ყოფილიყვნენ ისედაც,ეს სანამ მოტვინავს ვისინდა მიცეს პასი ნეიმარი შუაზე გახევს მბაპეზე რო არაფერი ვთქვა,ამაზე ტლანქობა არაფერი მინახია,ლანგლე რაც არ უნდა ცუდ ფორმაში იყოს ამას ათასჯერ ჯობია,ეს ტლანქი არაუხო და უმტიტი გასაგდებია გუნდიდან,პსჟს ნახ დაცვა პედრიმ უნდა დაიფრინოს,იმედია შოუს დადგავს,საოცრებაა პედრიტო
    გულშემატკივარი [?]
    #3 8 თებერვალი 2021 17:17
    0
    Amis dedac ვიღაცამ თვალი დააადო ხო ტქვეს დასვენება Ირდებაო და აჰა
    ფანი [?]
    #2 8 თებერვალი 2021 17:15
    1
    ძალიან ცუდია.ნეტა პიკე როდის ბრუნდება?
    Culé [?]
    #1 8 თებერვალი 2021 17:14
    1
    აუ როგორ მეწყინაა.☹☹ იმედია მეორე მატჩში მოხოდილი იქნება..
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"