მესი დეკადის საუკეთესო ფეხბურთელია | IFFHS

მესი დეკადის საუკეთესო ფეხბურთელია | IFFHS

ფეხბურთის ისტორიისა და სტატისტიკის საერთაშორისო ფედერაციამ (IFFHS) განვლილი დეკადის საუკეთესო ფეხბურთელი გამოავლინა. გასაკვირი არაა, რომ არჩევანი "ბარსელონას" არგენტინელ ვარსკვლავზე, ლიონელ მესიზე შეჩერდა.

გამოკითხვა ორგანიზაციის წევრი 150 ქვეყნის წარმომადგენლებს შორის ჩატარდა, გამარჯვებული კი მესი გახდა. არც ისაა გასაკვირი, რომ მას პორტუგალიელი კრიშტიანუ რონალდუ მოსდევს. მე-3 ადგილზე კი "ბარსას" კიდევ ერთი ლეგენდა, ანდრეს ინიესტა გავიდა.

2011-2020 წლების საუკეთესო ფეხბურთელები:

  1. ლიონელ მესი
  2. კრიშტიანუ რონალდუ
  3. ანდრეს ინიესტა
  4. ნეიმარი
  5. სერხიო რამოსი
  6. მანუელ ნოიერი
  7. რობერტ ლევანდოვსკი
  8. ჯანლუიჯი ბუფონი
  9. ზლატან იბრაჰიმოვიჩი
  10. ლუკა მოდრიჩი

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 8 თებერვალი 2021 12:44
    0
    მესი👑 ანდრეს ინიესტა 🎩 აშკარად სწორი სიაა ყველა იმსახურებს ათეულში ყოფნას

    მესი👑 ანდრეს ინიესტა 🎩 აშკარად სწორი სიაა ყველა იმსახურებს ათეულში ყოფნას
    გულშემატკივარი [?]
    #8 8 თებერვალი 2021 01:03
    0
    არამარტო დეკადის ის ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელია
    --------------------
    ꧁༺Øñ𝖊LᎥfe༻꧂

    ꧁༺Øñ𝖊Łøv𝖊༻.꧂

    ꧁༺ Øñ𝖊ŦͭEͤÅͣMͫ༻꧂ F C b a r c e l o n a
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 7 თებერვალი 2021 18:29
    5
    განა მარტო დეკადის.
    კრისტი დაიჩოქე მეფის წინაშე. 🔱👑
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 7 თებერვალი 2021 17:44
    3
    აბა რაა მესი საუკეთესოა რონალდომ გაირჭოს მაგის აგენტის საძმაკაცოს მიერ მინიჭებული საუკუნის საუკეთესო იგროკის წოდება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #5 7 თებერვალი 2021 17:22
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: BEQA BARCA
    ათეულში ლევანდოვსკი უნდა იყოს და ჩავი არაა!!! ეს მაჰარი გამოკითხვაა😠

    დეკადისო და დეკადაში ჩავიმ ფაქტიურად 4 წელი ითამაშა. 20 წლეულის რო იყოს ბაზარი არაა

    და ლევანდოვსკიმ 2-3 წელია გამოოჩინა თავი! იქამდე ჩვეულებრივი ფოევარდი იყო..
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    [?]
    #4 7 თებერვალი 2021 17:05
    0
    ციტატა: BEQA BARCA
    ათეულში ლევანდოვსკი უნდა იყოს და ჩავი არაა!!! ეს მაჰარი გამოკითხვაა😠

    დეკადისო და დეკადაში ჩავიმ ფაქტიურად 4 წელი ითამაშა. 20 წლეულის რო იყოს ბაზარი არაა
    Culé [?]
    #3 7 თებერვალი 2021 16:53
    0
    ათეულში ლევანდოვსკი უნდა იყოს და ჩავი არაა!!! ეს მაჰარი გამოკითხვაა😠
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #2 7 თებერვალი 2021 16:47
    4
    მესიშეეეეეეეეეეე ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელიშეეეეეეეეეეეეე :დდ
    --------------------

    21 საუკუნე, პიკე 35 ტიტული > რეალი 29 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გულშემატკივარი [?]
    #1 7 თებერვალი 2021 16:37
    0
    ტეხავს ისე ლევანდოვსკის რაუნდა აქ