Sport: რონალდ კუმანი "ბეტისთან" როტაციას კიდევ ერთხელ მიმართავს

Sport: რონალდ კუმანი "ბეტისთან" როტაციას კიდევ ერთხელ მიმართავს

ლა ლიგის მომდევნო ტურში, სადაც "ბარსა" "ბეტისს" შეხვდება რონალდ კუმანმა, შესაძლოა, როტაციას ისევ აქტიურად მიმართოს.

აღნიშნულ ინფორმაციას Sport ავრცელებს.

"ბარსელონამ" კოპა დელ რეის მეოთხედფინალში კიდევ ერთი 120-წუთიანი შეხვედრა ჩაატარა. ამიტომ ფეხბურთელთა ფიზიკური მზადყოფნისთვის, ზოგიერთი მათგანის დასვენება აზრსმოკლებული არ უნდა იყოს.

უფრო კონკრეტულად, ნიდერლანდელი სპეციალისტი სერჟიო ბუსკეტსისა და პედრის დასვენებას აპირებს. მათ ნაცვლად კი მინდორზე მირალემ პიანიჩსა და რიკი პუჩს ვიხილავთ.

გუნდს საკმაოდ გადატვირთული კალენდარი აქვს. 30 დღეში 9 შეხვედრის უცვლელი შემადგენლობით თამაში კი ფაქტობრივად შეუძლებელია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #12 6 თებერვალი 2021 13:42
    0
    არაუხოც დააასვენოს
    Culé [?]
    #11 6 თებერვალი 2021 11:44
    0
    გრიზი-მესი-დემბელე
    რიკი-პიანიჩი
    ფრენკი
    ალბა-უმტიტი-არაუხო-დესტი
    ტერ შტეგენი
    გულშემატკივარი [?]
    #10 6 თებერვალი 2021 10:56
    2
    როტაციას მიმართონ სევილიასთან ჯობს. თუ წავაგეთ ორ მატჩიანი მაინცაა და ლა ლიგის თითოეული თამაში მოსაგებია (მიზანი თუ აქვთ რამის)
    წევრი [?]
    #9 6 თებერვალი 2021 04:00
    1
    მეორე გუნდის სასტავმა ლალიგის 80% უშანსოდ უნდა მოუგოს წესით თუ პრეტენზია გვაქ რამეზე.... რეალს არ ვუგებდით პინტოებით და მეორე სასტავით? 🙅‍♂️🤔
    --------------------
    - ტერ შტეგენი საუკეთესოა ვინც მე ბარსას კარში მინახავს ❤
    Culé [?]
    #8 6 თებერვალი 2021 01:53
    1
    დადგებოდა რიკის დროც, ასეთი გრძელი სეზონი სხვას არაფერს აჩვენებდა
    შეიძლება კუმანს ასეც ჰქნდა ჩაფიქრებული, რომ ნელ-ნელა აემოქმედებინა გუნდში არსებული პოტენციალი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 6 თებერვალი 2021 01:43
    0
    შტეგენი
    დესტი არაუხო უმტიტი ფირპო
    პიანიჩი ბუსკეცი პუჩი
    ტრინკაო მესი დემბელე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #6 6 თებერვალი 2021 01:29
    0

    ბრეისუეიტი მესი დემბელე
    პუჩი პიანიჩი
    ბუსი
    ალბა ლენგლე არაუხო დესტი



    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 6 თებერვალი 2021 01:08
    2
    ბუსკეცს რა დასვენება უნდა გამოტოვა ბილბაოსთან თამაში დე იონგი დაასვენოს და გრიზმანი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #4 6 თებერვალი 2021 01:03
    2
    კარგია თუ დაასვენებს ბუსკეცსაც და პედრისაც, დე იონგსაც მოუხერხოს რამე თორემ დავარდება მიედანზე რთხელაც იქნება 😂
    ამდენი თამაში თავის დამატებითებით, სადაც სულ დარბოდა ხუნრობა ხომ არაა 😁💙❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 6 თებერვალი 2021 00:50
    2
    როგორმე პსჟ-მდე დანაკლისის გარეშე უნდა მივიდეთ და ტრავმები ავიცილოთ.
    ფანი [?]
    #2 6 თებერვალი 2021 00:49
    2
    ისედაც ეკუთვნით ამათ თამაში. პედრი ბოლო დროს ვეღარაა ძველებურად ეფექტური რაც პირველ რიგში გადაღლილობის ბრალია.
    ისე კი გუნდის ფიზიკური მომზადების მხრივ კმაყოფილი ვარ, გუნდმა 4 თამაში ითამაშა 1 თვეში 120 წუთი და დაღლა ფეხბურთელების უმეტესობას არ ეტყობოდა. ვალვერდეს დროს ნახევარი გუნდი მოკვდებოდა. ბაიერნთანაც ყველაზე მეტად ფიზიკის არ ქონამ დაგვღუპა დაცვას თუ არ ჩავთვლით.
    ფანი [?]
    #1 6 თებერვალი 2021 00:46
    1
    კარგია, დე იონგის დასვენებაც კარგი იქნებოდა, მაგრამ გვჭირდება ბეტისთან