რიკი პუჩის სტატისტიკა "გრანადასთან" მატჩში

რიკი პუჩის სტატისტიკა "გრანადასთან" მატჩში

ესპანეთის თასის 1/4 ფინალში "ბარსელონამ" სტუმრად "გრანადა" დამატებით დროში დაამარცხა (5-3). 21 წლის რიკი პუჩი კუმანმა შეხვედრის მეორე ნახევარში გამოიყვანა, ესპანელი თამაშში აქტიურად ჩაერთო, ახლა კი სწორედ მის სტატისტიკას გთავაზობთ: 

  • 44 წუთი მოედანზე
  • ბურთთან შეხება - 81
  • პასების სიზუსტე - 68/70
  • გრძელი პასები - 3/3
  • Key პასი - 1
  • შექმნილი შანსი - 1
  • მოგებული ორთაბრძოლა - 4/6
  • დრიბლინგი - 1
  • ვარდნა - 1
  • მოგებული საჰაერო ორთაბრძოლა - 1
  • ართმევა - 1
  • ბურთის დაბრუნება - 4 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 4 თებერვალი 2021 14:37
    2
    მეტი რა ქნას ამ ციცქნა ბოვშვმა. bowtie
    გულშემატკივარი [?]
    #8 4 თებერვალი 2021 14:09
    0
    vereli,
    ინიესტა გვარდიოლამდეც ბრწყინვალედ თამაშობდა ამის ნათელი დასტური 2005-2008 წლებია
    Culé [?]
    #7 4 თებერვალი 2021 13:49
    5
    ციტატა: Barca1980
    ყველაზე მეტად პუჩის თამაშში რაც მომწონს , ეს მისი საფეხბურთო თავხედობაა , არანაირი შიში და მორიდება მოწინააღმდეგის მიმართ . ვისაც სპორტთან შეხება ქონია , კარგად ესმია ეს რა პლიუსიც არის , მენტალურად შეუძლია გუნდის ლიდერი გახდეს . იმედია , სულ უფრო მეტი დრო მიეცემა სათამაშოდ .

    100%
    რაც არუნდა ნიჭიერი იყოს ფეხბურთელი თუ ეს თავხედობა ნასტირნობა არ ააქ იკარგება, პუჩის სწორედ ეგ მომწონს მეც,
    და ტექნიკით და ნიჭით არ ვიცი მაგრამ ნასირნობით და მონდომებით ხავისაც და ინისაც უსწრებს მაგრად თან ხავი ვანგაალმა და ინიესტა გვარდიოლამ გაქაჩეს, ამას დიდი მნიშვნელობა აქ როცა ტრენერი გასწავლი და გეხმარება ფსიქოლოგიურად გალიდერებაში, და მითუმეტეს ტრენერი არ გწყალობდეს და მაინც ესეთი მონდომებული!!!!!!!!!!!!!! მგონია რო ბარსას უპირობო ლიდერი იქნება, რაღაცით პუიოლის ხასიათსაც წააგავს, მენტალურად მაგარი ბავშვია
    იმედიმაქ გაამართლებს
    ფანი [?]
    #6 4 თებერვალი 2021 13:38
    5
    აშკარად მეტ დროს იმსახურებს ეს ბიჭი, მაგრად მომწონს მისი მოედნის ხედვა და მისი შემართება, ბარსას დნმ-ი აქვს ამ ბიჭს რას ერჩის კუმანი ნაღდად არ მესმის.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 4 თებერვალი 2021 13:10
    5
    პიზიკურად სუსტი არ ნიშნავს ვერ ითამაშო ფეხბურთი მაღალ დონეზე აი ეს იყო გუშინ პუჩი ❤️❤️
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #4 4 თებერვალი 2021 12:23
    11
    ყველაზე მეტად პუჩის თამაშში რაც მომწონს , ეს მისი საფეხბურთო თავხედობაა , არანაირი შიში და მორიდება მოწინააღმდეგის მიმართ . ვისაც სპორტთან შეხება ქონია , კარგად ესმია ეს რა პლიუსიც არის , მენტალურად შეუძლია გუნდის ლიდერი გახდეს . იმედია , სულ უფრო მეტი დრო მიეცემა სათამაშოდ .
    წევრი [?]
    #3 4 თებერვალი 2021 12:00
    13
    რიკი და პედრი სტილით საკმაოდ განსხვავდებიან. პედრი გაცილებით ტექნიკურია და კარგი ფორვარდივით შეუძლია მეტოქის მოტყუება საჯარიმოშიც კი.

    რიკის რაც შეეხება, ძალიან გვჭირდება. არის ძალიან კარგი ხედვით და მგონი გუნდში ყველაზე სხარტი. სწაფად ანაწილებს ბურთებს. არა მხოლოდ მოკლე დისტანციაზე. ჩემი აზრით გუნდში ყველაზე გრძელი მოკლე პასი აქვს. რიკი ძალიან საჭიროა განსაკუთრებით დაცვაში ჩამჯდარ გუნდებთან თამაშებში
    Culé [?]
    #2 4 თებერვალი 2021 11:37
    11
    გადამწვარია პედრი და მისცეს ამას ცოტა ხნით ძირითადში თამაშის უფლება. შეცვლაზე ყოველთვის მაგრად შემოდის, ეტყობა მთელი მონდომებით რომ თამაშობს მოძრაობაზეც კი იკითხება ეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #1 4 თებერვალი 2021 11:31
    11
    კარგი მატჩი ჩაატარა რიკიმ მაგრამ იმედია მომავალში საკუთარ თავზე მეტს აიღებს