მატჩის საუკეთესო მოთამაშედ ანტუან გრიზმანი დასახელდა - RAC1

მატჩის საუკეთესო მოთამაშედ ანტუან გრიზმანი დასახელდა - RAC1

ესპანეთის თასის 1/4 ფინალში, "გრანადასთან" მატჩის (5-3) საუკეთესო მოთამაშედ RAC1-ის ვერსიით "ბარსელონას" ფრანგი შემტევი, ანტუან გრიზმანი დასახელდა. 

29 წლის ფრანგი Sport-მა 9 ქულით შეაფასა, მან დღევანდელ მატჩში თავი 2 გოლითა და ამდენივე საგოლე გადაცემით გამოიჩინა. გრიზმანის დეტალური სტატისტიკა შეგიძლიათ ამ ბმულზე იხილოთ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #16 4 თებერვალი 2021 16:38
    2
    C.PC5,
    Bevr fexburtels uketebs mesi pasebs magram an ver xvdebian da an ver itanen am kutxit aewyo mesi grizmanis xedva da shedegic saxezea .. da grizmanma nagdad bolomdis daixarja da yvela burtze ibrzola da kic gaitana es dasafasebelia da kic daufasda 100 procebtit ekutvnoda .. bevri ar ibrzolebda im burtebze ..
    Culé [?]
    #15 4 თებერვალი 2021 12:17
    2
    ვაჰ რა ხალხი ხართ, არ შეგიძლიათ უბრალოდ გაიხაროთ როცა თქვენი გუნდის ფეხბურთელი ათამაშდა სჭირო დროს? ან გგონიათ, რომ ვიღაც ზის ტრიბუნაზე და გემოვნების მიხედვით წყვეტს ვინაა საუკწთესო? ვაჰ ჩემი. გრიზმანი საუკეთესო იყო ულაპრაკოდ.
    ფანი [?]
    #14 4 თებერვალი 2021 12:15
    0
    მგონი არსად დამიწერია , რომ გრიზმანმა ცუდად ითამაშა , მე იმას ვიძახი , რომ საუკეთესო არ ყოფილა და ფეხბურთი ყველას თავისებურად ესმის . თუმცა ერთია , ვინ არის გუნდის მოტორი და ვინ უბრალოდ დამაგვირგვინებელი . ვისაც მილანის თამაში ახსოვს , არამგონია მან ინძაგი გუნდის ლიდერად მოიაზროს , მიუხედავათ იმისა , რომ მასეთი გოლის ალღოს მქონე , იშვიათია ფეხბურთის ისტორიაში . ამიტომ , გრიზმანმა უნდა აკეთოს , ის რაც ევალება , თუ ეს მატჩი დაეხმარება საუკეთესოდ წარმოჩენაში , გამიხარდება , რამეს კი არ ვერჩი . თუმცა , ჩემთვის ის უფრო მნიშვნელოვანია , რომ მესის გარეშე ითამაშოა როგორმე გუნდმა , არ ჩანს ჯერ ამის არანაირი კვალი და ეგ არის სამწუხარო , მესის დასვენების საშუალება არ ეძლევა , არადა მოვა პსჟ სთან მატჩი და პედრი , მესიც , და დე იონგიც გადამწვარი შეხვდება .
    C.PC5,
    ფანი [?]
    #13 4 თებერვალი 2021 12:08
    4
    მე ის უფრო მიკვირს გრიზმანმა რო შეძლო და გაიტანა ორი გოლი და მისი სამი საგოლე პასით გავიდა კიდევ სამი გოლი, მაგრამ ხუთივე გოლი რო მესის ფანტასტიური პასის შემდეგ გავიდა, ეს არ დაუნახია იმას, ვინც ანტუანეტას კარგი თამაში დააფასა?
    Culé [?]
    #12 4 თებერვალი 2021 11:50
    2
    ციტატა: Barca1980
    გრიზმანს არაფერს ვერჩი , თამაში გადაარჩინა , თუმცა მათჩის საუკეთესო მხოლოდ გოლების და საგოლე პასის გამო , ცოტა ზედაპირული შეფასება მგონია , თანაც მეორე გოლი სწორედ მაგის ბურთის დაკარგვის გამო გავუშვით და მთელი თამაში იმდენად ინერტული იყო , თამაშობდა თუ არა , ეჭვი შეგეპარებოდა . მატჩის საუკეთესო , ორივე გუნდიდან იყო გრანადას მეკარე , ესეთი თამაში ბარსას წინააღმდეგ , დიდი ხანია არ მინახავს და ბარსაში საუკეთესო ვინც იყო , კი ვიცით , უბრალოდ მის დატყმულ ბურთს არ ეწერა კარებში შესვლა გუშინ .

    ხუთიდან 4 გოლში უშუალო მონაწილეობა მიიღო და მეტი რა ქნას?! გაუმართლაო იმასაც ვეღარ ვიტყვით! ბილბაოსთან ბოლო ორ თამაშში ძაან კაი იყო და ზოგადად გამოასწორა თამაში. მართლა არ ჩანდა მაგრამ საჭირო დროს გამოჩნდა და ეგაა ზუსტად მთავარი, კაი ცხრიანივით დაუტრიალდა საჯარიმოში.
    Culé [?]
    #11 4 თებერვალი 2021 09:30
    6
    მგონია გრიზმანმა იპოვა თავისი თავი. რაღაც ძაან მოხოდილია და მესისაც უკეთ უგებს. იმედია წინ კიდევ ბევრ ასეთ მომენტებს გვაჩუქებს
    გულშემატკივარი [?]
    #10 4 თებერვალი 2021 09:27
    1
    ციტატა: Barca1980
    გრიზმანს არაფერს ვერჩი , თამაში გადაარჩინა , თუმცა მათჩის საუკეთესო მხოლოდ გოლების და საგოლე პასის გამო , ცოტა ზედაპირული შეფასება მგონია , თანაც მეორე გოლი სწორედ მაგის ბურთის დაკარგვის გამო გავუშვით და მთელი თამაში იმდენად ინერტული იყო , თამაშობდა თუ არა , ეჭვი შეგეპარებოდა . მატჩის საუკეთესო , ორივე გუნდიდან იყო გრანადას მეკარე , ესეთი თამაში ბარსას წინააღმდეგ , დიდი ხანია არ მინახავს და ბარსაში საუკეთესო ვინც იყო , კი ვიცით , უბრალოდ მის დატყმულ ბურთს არ ეწერა კარებში შესვლა გუშინ .

    ძმა გრიზმანმა ბურთი მოწინააღმდეგე გუნდის საჯარიმოს სიახლოვეს დაკარგა 😘
    გულშემატკივარი [?]
    #9 4 თებერვალი 2021 09:19
    1
    ციტატა: Barca1980
    გრიზმანს არაფერს ვერჩი , თამაში გადაარჩინა , თუმცა მათჩის საუკეთესო მხოლოდ გოლების და საგოლე პასის გამო , ცოტა ზედაპირული შეფასება მგონია , თანაც მეორე გოლი სწორედ მაგის ბურთის დაკარგვის გამო გავუშვით და მთელი თამაში იმდენად ინერტული იყო , თამაშობდა თუ არა , ეჭვი შეგეპარებოდა . მატჩის საუკეთესო , ორივე გუნდიდან იყო გრანადას მეკარე , ესეთი თამაში ბარსას წინააღმდეგ , დიდი ხანია არ მინახავს და ბარსაში საუკეთესო ვინც იყო , კი ვიცით , უბრალოდ მის დატყმულ ბურთს არ ეწერა კარებში შესვლა გუშინ .

    😢😢😢😢😢😢
    ფანი [?]
    #8 4 თებერვალი 2021 09:16
    0
    გრიზმანს არაფერს ვერჩი , თამაში გადაარჩინა , თუმცა მათჩის საუკეთესო მხოლოდ გოლების და საგოლე პასის გამო , ცოტა ზედაპირული შეფასება მგონია , თანაც მეორე გოლი სწორედ მაგის ბურთის დაკარგვის გამო გავუშვით და მთელი თამაში იმდენად ინერტული იყო , თამაშობდა თუ არა , ეჭვი შეგეპარებოდა . მატჩის საუკეთესო , ორივე გუნდიდან იყო გრანადას მეკარე , ესეთი თამაში ბარსას წინააღმდეგ , დიდი ხანია არ მინახავს და ბარსაში საუკეთესო ვინც იყო , კი ვიცით , უბრალოდ მის დატყმულ ბურთს არ ეწერა კარებში შესვლა გუშინ .
    წევრი [?]
    #7 4 თებერვალი 2021 08:51
    2
    ტიპმა ყველაფერი "იკადრა" : გოლი, ავტოგოლი გაატანინა, 2 საგოლე ❤
    ზუსტად ამ გრიზმანის ხილვა მინდოდა , რაც ატლეტად ვიყიდეთ 💙
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 4 თებერვალი 2021 04:11
    7
    ახლა მივხვდი, გრიზმანის ძალა თმებშია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 4 თებერვალი 2021 03:29
    7
    Sauketeso sezons atarebs
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    ფანი [?]
    #4 4 თებერვალი 2021 03:24
    4
    Grizliii 👑
    Culé [?]
    #3 4 თებერვალი 2021 03:24
    7
    ნამდვილად დაიმსახურა,არც მყოფნის სიტყვები რომ შევაფასო.იმედია ასე გააგრძელებს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 4 თებერვალი 2021 03:21
    7
    შეუდარებელი იყო დღეს გრიზმო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #1 4 თებერვალი 2021 03:20
    11
    რაუნდა ქნას ფეხბურთელმა რო 10 დაუწერონ??? ჰაერში უნდა გაიკვანძოს და ისე გაიტანოს თუ რამაფიაა?? 10 ეკუთვნოდოა დაგლიჯა რასაცქვია!!!!!