გრანადა-ბარსელონა 3-5

გრანადა-ბარსელონა 3-5

  გრანადა (4-2-3-1) ბარსელონა (4-3-3)
ესკანდელი, დიასი, დუარტე, სანჩესი, ნევა, მონტორო, ეტეკი, კენედი, პუერტასი, სორო, სოლდადო ტერ შტეგენი, ს. რობერტო, არაუხო, უმტიტი, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, ტრინკაუ, მესი, გრიზმანი.
სილვა, ფოლკიე, მაჩისი, მოლინა, პერესი, სანჩესი, ჩარისი, ვალიეხო, ფედე ნეტუ, არნაუ ტენასი, დესტი, პიანიჩი, ბრეითუეიტი, დემბელე, პუჩი, ლანგლე, მინგესა.
დიეგო მარტინესი რონალდ კუმანი
1-0 კენედი 33, 2-0 სოლდადო 47, 2-1 გრიზმანი 88, 2-2 ალბა 90+2, 2-3 გრიზმანი 100, 3-3 ფედე 103 (პენ), 3-4 დე იონგი 108, 3-5 ალბა 113
კენედი - მაჩისი 46
დიასი - ფოლკიე 46
სორო - ფედე 58
სოლდადო - სუარესი 65
პუერტასი - ვალიეხო 80
ეტეკი - პერესი 106
ს. რობერტო - დესტი 56
ტრინკაუ - დემბელე 63
უმტიტი - ბრეითუეიტი 63
ბუსკეტსი - პუჩი 76
პედრი - ლანგლე 106
ეტეკი 29, მონტორო 90+3 მესი 25, ალბა 103
ნუევო ლოს კარმენესი
ხოსე მარია სანჩეს მარეტინესი
იანხელ ერერა, მაქსიმ გონალონი ფატი, პიკე, კოუტინიო
აჭარასპორტ 2, Adjarasport.tv, SporTV.ws


სტატისტიკა
21.3% ბურთის ფლობა 78.7%
7 დარტყმა 36
4 ზუსტი დარტყმა 20
294 პასი 1061
68% პასის სიზუსტე 89.9%
4 გაფრთხილება 2
5 თამაშგარე 2
0 კუთხური 18
43 მოგებული ორთაბრძოლა 61

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 374 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #374 4 თებერვალი 2021 11:51
    1
    Moriba,
    უმტოს იმოდენა ღიპი აქვს, ილონ მასკის რაკეტა თუ ააჩქარებს, სხვა აღარაფერი უშველის.
    წევრი [?]
    #373 4 თებერვალი 2021 03:24
    0
    ისე ყველა მეკარეს ბარსელონას წინააღმდეგ რო აქვს კარიერის მატჩი მაგარი ღადაობაა
    ფანი [?]
    #372 4 თებერვალი 2021 03:03
    0
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    2021 წელს გრიზმანი და ფრენკი მესის ჯობიან და ეგ სულაც არაა ცუდი❤

    ნეტა ყველა აჯობოს საერთოდ არ მაქ პრობლემა 😂
    გულშემატკივარი [?]
    #371 4 თებერვალი 2021 03:02
    4
    2021 წელს გრიზმანი და ფრენკი მესის ჯობიან და ეგ სულაც არაა ცუდი❤
    გულშემატკივარი [?]
    #370 4 თებერვალი 2021 02:56
    3
    ჩემი აზრით ესე მოგება ჯობდა ძირითადში მოგებას,სხვა მუხტს მოიტანს ეს თამაში და მეტ დამაჯარებელობას და კიდე დაგვანახა რა შეუძლია ნახევარდაცვას როცა პუჩი და პედრი ერთად თამაშობენ
    ფანი [?]
    #369 4 თებერვალი 2021 02:54
    0
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: GioKakiashvili
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: NEYBarca
    ფატი რო დაბრუნდება ვინ უნდა ამოაგდოს, რას დიქრობთ ?

    დემბელე

    კუმანი არ დააყენებს მესის მარჯვენა ვინგერად

    ფატი-გრიზი-მესი


    ფატი მესი დემბელე
    გრიზმანი
    ფრენკი პიანიჩი

    მე ეს შემადგენლობა უფრო მიზიდავს

    რას გაიგებ კუმანისას პიანიჩს შანსი არააქ თამაშიის

    ხო რავი , მარა რაც დღეს ბუსკეცმა ითამაშა წესით უფრო მეტი სათამაშო დროს მისცემს პიანიჩს. კაროჩე ვაინალდუმი თუ დაითრიეს უფასოდ , პიანიჩი გასაყიდია და კაი ჩამშლელია მოსაყვანი.
    Culé [?]
    #368 4 თებერვალი 2021 02:53
    1
    კაცო ამ გრიზმანში 120 ! მილიონია გადახდილი და მაგას რომ თავი დავანებოთ (თუმცა თავი როგორ უნდა დაანებო ერთ ერთი მნიშვნელოვანი ტრანსფერია!) ლა ლიგაში აქვს გატარებული მაგ კაცს მთელი საფეხბურთო კარიერა და დრო აღარ არის ის მაგაში გადახდილი ფული ამოიღოს?! ამდენი ხანი გუნდშია .......ძალიან მაგარი მოგებული თამაში იყო ფსიქოლოგიური თვალსაზრისით და გამარჯვებულის მენტალიტეტის ჩამოსაყალიბებლად ძალიან მაგარი ! და ეგ ყველაფერი პირველ რიგში ისევ მესიმ გააკეთა ! .........სუა მძორი იყოოო laughing laughing laughing მესი ლიდერი არ არიიის laughing laughing laughing laughing არა მე ვარ ლიდერი ტელევიზორთან კუმანი
    ტრენერსკი მოსტიკზე და ბრეითვეიტი მოედანზე laughing laughing laughing laughing
    ფანი [?]
    #367 4 თებერვალი 2021 02:52
    0
    მაგარი თამაში გამოვიდა იმენა მებრძოლები არიან
    ფანი [?]
    #366 4 თებერვალი 2021 02:50
    0
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: GioKakiashvili
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: NEYBarca
    ფატი რო დაბრუნდება ვინ უნდა ამოაგდოს, რას დიქრობთ ?

    დემბელე

    კუმანი არ დააყენებს მესის მარჯვენა ვინგერად

    ფატი-გრიზი-მესი


    ფატი მესი დემბელე
    გრიზმანი
    ფრენკი პიანიჩი

    მე ეს შემადგენლობა უფრო მიზიდავს

    რას გაიგებ კუმანისას პიანიჩს შანსი არააქ თამაშიის
    ფანი [?]
    #365 4 თებერვალი 2021 02:49
    0
    ციტატა: GioKakiashvili
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: NEYBarca
    ფატი რო დაბრუნდება ვინ უნდა ამოაგდოს, რას დიქრობთ ?

    დემბელე

    კუმანი არ დააყენებს მესის მარჯვენა ვინგერად

    ფატი-გრიზი-მესი


    ფატი მესი დემბელე
    გრიზმანი
    ფრენკი პიანიჩი

    მე ეს შემადგენლობა უფრო მიზიდავს
    ფანი [?]
    #364 4 თებერვალი 2021 02:46
    0
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: NEYBarca
    ფატი რო დაბრუნდება ვინ უნდა ამოაგდოს, რას დიქრობთ ?

    დემბელე

    კუმანი არ დააყენებს მესის მარჯვენა ვინგერად

    ფატი-გრიზი-მესი

    ასე იქნება როცა შეეჩვევა ძირითადს მანამდე დემბელე იქნება მარჯვნივ მესი ცენტრფორცარდად და გრიზი ვინგერად მარა ხშირად გაცვლიან პოზიციებს
    ფანი [?]
    #363 4 თებერვალი 2021 02:44
    0
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: NEYBarca
    ფატი რო დაბრუნდება ვინ უნდა ამოაგდოს, რას დიქრობთ ?

    დემბელე

    კუმანი არ დააყენებს მესის მარჯვენა ვინგერად
    ფანი [?]
    #362 4 თებერვალი 2021 02:44
    2
    უმტიტმა რა გვიყო დღეს, რა იყო პახმელია ჰქონდა?
    ან რა ბურთები გამოაძრო მეკარემ, ან რა შტანგები დავღუნეთ, იღბალიც კაი საქონელია თურმე....
    დაცვას რო მიხედოს ვინმემ, კონტრებზე რო არ დავისაჯოთ, არავინაა ბარსაში ამაზე რო იფიქროს?
    კიდე კაი ბოლოს სიქა გაძვრათ გრანადელებს და გადავახიეთ ბურთი თავზე, მაგრამ დაცვაში რო ვინმე ნორმალური მოიყვანონ, არაა?
    ფანი [?]
    #361 4 თებერვალი 2021 02:44
    0
    ციტატა: NEYBarca
    ფატი რო დაბრუნდება ვინ უნდა ამოაგდოს, რას დიქრობთ ?

    ფატი რო დაბრუნდება ეგრევე ძირითადს არატაკებს კუმანი უკვე დარწმუნებულივარ ნელ-ნელა შეაჩვევს ძირითადს ალბათ დემბელე ამივარდება
    ფანი [?]
    #360 4 თებერვალი 2021 02:43
    6
    ციტატა: C.PC5
    ყველაფერი კაი, მაგრამ მე მაინც ჩემს აზრზე ვარ და არ უნდა გვჭირდებოდეს გრანადასთან დამატებითი დრო და მითუმეტეს ასე ბეწვის ხიდზე გავლა😞 კი ბატონო კაია მებრძოლი სული რომ გამოავლინეს, მაგრამ საქმისადმი მთელი მონდომება რომ გამოიჩინონ ეგეც კარგი იქნება. პირველი ათი წუთი და ბოლო ათი წუთი, დანარჩენი იმენა გორავდნენ მოედანზე 🤬 დამატებითებში რაც ქნეს სავარაუდოდ ბილბაოსთან მწწარე გამოცდილების მიღებამ განაპირობა.

    კარში 20 ჯერ დაარტყეს 3-4 ჯერ ძელს გაარტყეს და 5 გოლიმძლივს გაიტანეს ასეთი რამ 1000ში ერთხელ ხდება და დამატებითი დრო რა გასაკვირია დღეს გრანადას დღე იყო მაგრამ ამ დღის ჩაშლა მხოლოდ ერთ გუნდს შეეძლო რომელსაც ბარსა ქვია❤️
    ფანი [?]
    #359 4 თებერვალი 2021 02:43
    0
    ციტატა: NEYBarca
    ფატი რო დაბრუნდება ვინ უნდა ამოაგდოს, რას დიქრობთ ?

    დემბელე
    ფანი [?]
    #358 4 თებერვალი 2021 02:42
    0
    ფატი რო დაბრუნდება ვინ უნდა ამოაგდოს, რას დიქრობთ ?
    Culé [?]
    #357 4 თებერვალი 2021 02:41
    1
    გრანადაა თორე იმავე ლივერპულთან ასეთივე სიტუაციში მესიზე გააკეთა პასი ალბამ, როდესაც უბრალოდ შორეულ კუთხეში შეეძლო დაერტყა და გაეტანა გოლი )
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #356 4 თებერვალი 2021 02:41
    2
    ციტატა: ANSU FATI 10
    ეს ყველაფერი კაი მარა ბრეიტვეიტი😂 რა ჯიგარია თამაშს უყურებდა ოღონდ იმენა სტადიონიდან😂

    ხალხი არ ესწრება თორე შეილება პოპკორნიც დაეთრია და წამოწოლილიყო კუთხურის ალამთან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #355 4 თებერვალი 2021 02:41
    2
    საღოლ უმტიტის, დღეს ბერლინის კი არა ჩინეთის კედელი იყო. scream