რობერტოს კორონავირუსზე დადებითი პასუხი 27-ჯერ მოუვიდა

რობერტოს კორონავირუსზე დადებითი პასუხი 27-ჯერ მოუვიდა

კატალონიის "ბარსელონას" ესპანელმა ფეხბურთელმა, სერჟი რობერტომ კორონავირუსი უცნაურად გადაიტანა.

როგორც იცით, თითქმის ორი თვის წინ, ტრავმის მიღების შემდეგ, რობერტოს COVID-19 დაუდგინდა, რომლისგანაც, როგორც წესი, 14 დღეში უნდა გათავისუფლებულიყო.

Esport 3-ის ინფორმაციით, სერჟის 2-კვირიანი პერიოდი ერთ თვეზე "გაეწელა".

მას პირველი დადებითი პასუხის შემდეგ, ტესტის გაკეთება 26-ჯერ მოუწია. ყოველ ჯერზე შემოწმება აჩვენებდა, რომ ფეხბურთელი გამოჯანმრთელებული არ იყო.

ამ მიზეზით, სერჟი ტრავმისაგან გამოჯანმრთელებას სიუტატ ესპორტივაზე მისვლით ვერ ახერხებდა.

საბოლოოდ, 28 წლის ნახევარმცველს უარყოფითი პასუხი მოუვიდა, მან ვარჯიშის აღდგენა და "ატლეტიკთან" თამაშიც შეძლო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #10 3 თებერვალი 2021 02:48
    0
    28 წლისაა და ბარემ 28 ედაც მოსვლოდა დადებითი პასუხი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 3 თებერვალი 2021 02:38
    1
    26-ჯერ თუ ფული გადაიხადა, ამაში წასულა ამის ერთი თვის ხელფასი.
    წევრი [?]
    #8 3 თებერვალი 2021 01:50
    0
    დიბალაც ესე იყო
    გულშემატკივარი [?]
    #7 2 თებერვალი 2021 23:08
    1
    ციტატა: El pistolero 9
    ბებიაჩემი 75წლისაა და ერთ კვირაში უსიმპტომოდ გადაიტანა.იმნაირ ჯანზეა ეზო მარტომ გადათოვლა ახალწლებზე და რაც ამას ხელფასი აქ თვეში იმდენს წელიწადში თუ მიცემთ ამას და დესტს კრაიზე ერთად აღებულს აჯობებს

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    ხარისხიანი იყო👌🏻
    Culé [?]
    #6 2 თებერვალი 2021 23:04
    2
    ვირუსიც რა უკუღმართად შეხვდა😂😂
    Culé [?]
    #5 2 თებერვალი 2021 22:49
    3
    ალბათ კოვიდმაც მიხვდა რომ დაბრუნების შემთხვევაში ვერ იზამდა ვერაფერს და 27 ჯერ დადებითი უჩვენა😁😁😁
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #4 2 თებერვალი 2021 22:11
    7
    ბებიაჩემი 75წლისაა და ერთ კვირაში უსიმპტომოდ გადაიტანა.იმნაირ ჯანზეა ეზო მარტომ გადათოვლა ახალწლებზე და რაც ამას ხელფასი აქ თვეში იმდენს წელიწადში თუ მიცემთ ამას და დესტს კრაიზე ერთად აღებულს აჯობებს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 2 თებერვალი 2021 21:54
    2
    ნეტა რატო არ გაუგრძელდა კიდე ცოტახანი რო არ დაბრუნებულიყო რა იქნებოდა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #2 2 თებერვალი 2021 21:49
    5
    27 ჯერ რა ამბავია შეუხორცდა კოვიდი ??
    გულშემატკივარი [?]
    #1 2 თებერვალი 2021 21:03
    2
    აქაც ჩემპიონია ლეგენდა😀❤️