ბოლო 25 წელიწადში ლა ლიგაში ყველაზე მეტი ჯარიმა - მესიმ გაიტანა

ბოლო 25 წელიწადში ლა ლიგაში ყველაზე მეტი ჯარიმა - მესიმ გაიტანა

"ბარსელონას" არგენტინელმა კაპიტანმა, ლიონელ მესიმ, "ბილბაოსთან" მატჩში (2-1) ანგარიში საჯარიმო დარტყმის ზუსტად შესრულებით გახსნა. 

Mister Chip-ის ცნობით, ესპანეთის ჩემპიონატში მესიმ ბოლო 25 წელიწადში ყველაზე მეტი (38) ჯარიმა გაიტანა. მისი 403 მცდელობიდან 9,43% ზუსტი გამოდგა. 

ლეოს შემდეგ მეორე ადგილს "რეალის" ყოფილი შემტევი, კრიშტიანუ რონალდუ იკავებს - 19 გოლი (310 მცდელობიდან, 6,13%), მესამე საუკეთესო მაჩვენებელი "რეალის" კიდევ ერთ ლეგენდას, რობერტო კარლოსს აქვს - 16 გოლი (382 მცდელობიდან, 4,19%), მეოთხეზე კი "ბარსას" ლეგენდა, რონალდინიოა - 15 გოლი (205 მცდელობიდან, 7,32%). 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 1 თებერვალი 2021 02:13
    2
    ყველას გოლების რაოდენობაა მითითებული მესის გარდა, უნდა გამოვიანგარიშოთ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 1 თებერვალი 2021 02:05
    4
    2 ჯარიმაც და გადაუსწრებს პენალდოს ჯარიმიდან გატანილ გოლებში კარიერულს ვგულისხმობ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #7 1 თებერვალი 2021 02:04
    1
    ციტატა: C.PC5
    მარტო ლა ლიგაში? სავარაუდოდ არ მოიძებნება უფრო მეტის გამტანი ბოლო პერიოდში.

    ბექემს, დინიოს და ჟუნინიოს აქვთ მეტი სავარაუდოდ. კარიერის ბოლომდე სამივეს გადაუსწრებს.
    Culé [?]
    #6 1 თებერვალი 2021 02:01
    1
    მარტო ლა ლიგაში? სავარაუდოდ არ მოიძებნება უფრო მეტის გამტანი ბოლო პერიოდში.
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    Culé [?]
    #5 1 თებერვალი 2021 01:58
    2
    მესიმ ბილბაოს რატომ შეს*ა თავისი ჯარიმებით? grinning
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 1 თებერვალი 2021 01:58
    3
    ეს რა მათემატიკური გაანგარიშება შემოგვთავაზე, დაწერე პირდაპირ 38.
    Culé [?]
    #3 1 თებერვალი 2021 01:56
    0
    ბოლო ორი თამაშია ერთი ერთზე ძაან სულელობებს აკეთებს, წინაზეც გააკეთა და ეხლაც უაზროდ გაიგდო ბურთი.
    თან ძალიან სარისკო ანგარიშზე.

    დემბელეს რაც შეეეხება გაააგდონ მალეე რა
    ფანი [?]
    #2 1 თებერვალი 2021 01:55
    2
    საოცარია ეს ადამიანი, ვისიამოვნოთ სანამ ჩვენი კლუბის მაისურში ვხედავთ❤️
    რედაქტორი [?]
    #1 1 თებერვალი 2021 01:54
    3
    ეგ კი არა დემბელე რო გადასაგდებია მიხვდით?
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d