მინგელა: ჰოლანდის ტრანსფერი ახალი პრეზიდენტის გადაწყვეტილებაზეა დამოკიდებული

მინგელა: ჰოლანდის ტრანსფერი ახალი პრეზიდენტის გადაწყვეტილებაზეა დამოკიდებული

ჟოზეპ მარია მინგელამ, აგენტმა რომელმაც "ბარსელონას" ლეგენდარული ფეხბურთელების(ლეო მესი, დიეგო მარადონა, ხრისტო სტოიჩკოვი, რომარიო) კლუბში ჩამოყვანაში მიიღო მონაწილეობა, ერლინგ ჰოლანდის ტრანსფერზე ისაუბრა:

დიახ, ამ ტრანსფერის განხორციელება შესაძლებელია. უკვე დავუკავშირდი ფეხბურთელის წარმომადგენელს და ყველა დეტალი მოვაგვარე. ჰოლანდის ტრანსფერი იმ შემთხვევაში განხორციელდება, თუ "ბარსელონას" ახალი პრეზიდენტი ამას გადაწყვეტს.

გავრცელებული ინფორმაციით, ჰოლანდს "ბორუსიასთან" კონტრაქტი 2022 წლამდე აკავშირებს. 20 წლის ნორვეგიელ ფეხბურთელს "დორტმუნდის" მაისურით 37 შეხვედრაში 37 გოლი აქვს გატანილი.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 31 იანვარი 2021 02:47
    1
    დორტმუნდი დაადებს ამას ასტრონომიულ ფასს, მაგრამ ბართუშა უკვე წაეთრა.
    ფანი [?]
    #10 31 იანვარი 2021 00:47
    0
    მე ძაან მეეჭვება ამან ბარსელონა აირჩიოს, თან წელს ამის ტრანსფერი გამორიცხულია, რეალისკენ მიუწევს გული და არამგონია რომ ბარსაში ვიხილოთ
    Culé [?]
    #9 31 იანვარი 2021 00:19
    1
    გვინდა ჰოლანდი უეჭველად. ძაან კაი ბიჭია და თუ რეალმა მბაპე დაითრია უეჭველად ეს უნდა სავუპირისპიროთ❤️
    ფანი [?]
    #8 30 იანვარი 2021 23:15
    1
    ამან რაიოლა დააპაშოლა? რავი აბა, ამაზე კაი მიანც არავინ ჩანს და ვალი მაინც იმდენი აქვს კლუბს რო იქ 100ით მეტი ექნება თუ ნაკლები აწი რაღა აზრი აქვს. გარისკვად ღირს ყველა ვარტიანტში :}
    გულშემატკივარი [?]
    #7 30 იანვარი 2021 22:40
    3
    ამ ბიჭის გამო ღირს კოუტინიოს გრიზმანის ან დემბელეს გაყიდვა რომელიმეს მაინც ))) ისეთი სუსტი რგოლია ცენტრფორვარდი ამ დროისთვის ბარსაში
    Culé [?]
    #6 30 იანვარი 2021 22:05
    1
    აუ ეს მოიყვანეთ და მოგვარდება ფორვარდის პრობლემაა heart_eyes
    Culé [?]
    #5 30 იანვარი 2021 21:42
    2
    37 ში 37 სერიოზული განაცხადია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 30 იანვარი 2021 21:20
    2
    ძაან მკვლელია ჰოლანდი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #3 30 იანვარი 2021 20:24
    3
    ჰოლანდი რომ მოვიდეს უმშვენიერესი ტრანსფერი იქნება. ძალიან მინდა ამის მოყვანა. კოუ და გრიზო გავყიდოთ და ეს მოვიყვანოთ!!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #2 30 იანვარი 2021 20:19
    1
    ციტატა: ROUCH
    დავუშვათ მოინდომა ფულს საიდან მოცურცქლავს? უეჭველი საყიდი როა მაგას რათ უნდა ბაზარი ჰაერივით გვინდა ეგ ბიჭი, ცხოველია ტიპი

    გრიზმანის და კოუს გაყიდვით🙂 ალბათ.
    Culé [?]
    #1 30 იანვარი 2021 20:11
    1
    დავუშვათ მოინდომა ფულს საიდან მოცურცქლავს? უეჭველი საყიდი როა მაგას რათ უნდა ბაზარი ჰაერივით გვინდა ეგ ბიჭი, ცხოველია ტიპი