ჟუნიორ ფირპო შეტევაში არაპროდუქტიულია

ჟუნიორ ფირპო შეტევაში არაპროდუქტიულია

ჟუნიორ ფირპოს მიმართ ბოლო შეხვედრის შემდეგ გარკვეული სახის კრიტიკამ იმატა.

დომინიკელი ფეხბურთელი MD-ის გამოცემამ შეტევაში პროდუქტიული თამაშით ვერ გამოარჩია და ამის მტკიცებულებად კოპა დელ რეის 1/4 ფინალში დაფიქსირებული უსუსური სტატისტიკა მოიშველია.

"ბარსას" 24 ნომერმა მადრიდულ გუნდთან 15 არაზუსტი გადაცემა შეასრულა და ბურთი 20-ჯერ დაკარგა.

ფირპო "ბლაუგრანას" დატოვების ერთ-ერთი მთავარი კანდიდატია. თუმცა, მის წასვლას ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზე უნდა ველოდოთ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #14 29 იანვარი 2021 09:57
    0
    შეტევაში კი არა მოიკაზე უნდა ამუშავო იმის ღირსია
    [?]
    #13 29 იანვარი 2021 04:06
    0
    ფირპო+ბრაიტვაიტი და იქნებ გაია გამოვწიოთ. ნეტუც დავუმატოთ თუ უნდათ უკან.
    ფანი [?]
    #12 29 იანვარი 2021 00:04
    1
    დაცვაში ხო ზეპროდუქტიულია რა
    Culé [?]
    #11 28 იანვარი 2021 23:05
    1
    უნამუსობა ჰქვია მაგას. მესმის სულ რომ არ ჰქონდეს ნიჭი ადამიანს და ვერ ითამაშოს, მაგრამ ამხელა ულაყი რომაა და დაცვაშიც პრახადნოი რომაა და შეტევაში სირბილის ნაცვლად დაღოღავს მასეთის დანდობა არ შეიძლება😡
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 28 იანვარი 2021 23:05
    1
    ბართო კიდევ ერთხელ შენი დედაც ამის მოთრევისთვის.
    ფანი [?]
    #9 28 იანვარი 2021 22:43
    0
    საერთოდ რატო მოიყვანეს, თავიდანვე არ მომწონდა ეს, მგონი 25 მილიონი გადაიხადეს თუარვცდები, ახლა ვინღა იყიდის ამ ფასად ამას, იქნებ 10 მილიონი მაინც გადაიხადონ და წაათრიონ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 28 იანვარი 2021 22:38
    1
    უუჰ დაცვაში ხო რას ამბობ მალდინი დვაა მოსაშორებელია ეს სასწრაფოდ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #7 28 იანვარი 2021 22:37
    0
    დაცვაში ხო გლიჯავს რა :D გასაგდებია ეს გუნდიდან ეტყობა რო არ უნდა უკვე ბარსაში თამაში
    Culé [?]
    #6 28 იანვარი 2021 22:36
    0
    წინა სტატიაზე დაიწერა პუჩ ნუ აკრიტიკებთ, თავიდან მესისაც ბევრი ტექნიკური წუნი ჰქონდა და დროთა განმავლობაში დაიხვეწაო. ამის ავტორს მინდა გამოვეხმაურო. თუ მესის საწყისი წლები გახსოვს ისიც გეცოდინება რომ თავიდანვე განსაკუთრებული ტექნიკით, მოედნის ხედვით, სისწრაფით და რთული სიტუაციიდან მარტივად გამოძრომით გამოირჩეოდა. ერთადერთი რაც არ უვარგოდა იყო მომენტების დასრულება და ორ-სამ წელში ეგეც გამოასწორა. თან მაშინ სხვა ფეხბურთი იყო, ფიზიკურ და ტაქტიკურ მომზადებას არ ექცეოდა ამხელა მნიშვნელობა და ნიჭს მეტი გასაქანი ჰქონდა. მნიშვნელოვანია ასაკში სხვაობაც : მესი 17 წლის იყო რომ დააწინაურეს და ვარსკვლავურ შეტევაში მაინც დაიმკვიდრა ადგილი, პუჩი კი 20 წლის დააწინაურეს და მიუხედავად იმისა რომ მის პოზიციაზე ძაან უჭირდა კლუბს მაინც არ ათამაშებდნენ. ასე რომ არანაირად არ ჰგავს პუჩის და მესის საწყისი წლები ერთმანეთს. მესის თავიდანვე ეტყობოდა რომ მსოფლიო დონის ფეხბურთელი გახდებოდა და ბევრი გრანდი ცდილობდა წაყვანას, აი პუჩის მიმართ ვინმეს ინტერესი გამოეჩინოს არ მახსენდება. ესეც ბევრ რამეზე მიუთითებს.
    ფანი [?]
    #5 28 იანვარი 2021 22:28
    0
    ფირპო გასაშვებია და ბერნანტი მოიყვანნონ უფასოდ იდეალური ვარიანტია სკამისთვის

    თუ ფულს მოაგროვებენ გაია 15 მლნ ნაჩუქარია და კი გაუწევს ალბას კონკურენციას
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #4 28 იანვარი 2021 22:27
    0
    გასაგდები ეს. ბალდე დააწინაურონ!! ვნახოტ როგორი იქნება.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #3 28 იანვარი 2021 22:17
    0
    წავიდეს და ვინც წასასვლელია მის გარდა ბარემ ისინიც მიყვნენ.პიანიჩი იგივე პიანიცა, ბრეითუეიტი, ლანგლე,კოუტინიო და ფერნანდესი.
    ფანი [?]
    #2 28 იანვარი 2021 22:13
    1
    ნა.უი უყონ ამას.
    ფანი [?]
    #1 28 იანვარი 2021 22:12
    3
    დაცვაში ხოა ჰიმალაი :D